Gratis parkeren in de straat en directe omgeving

• Veganistisch

• Rookruimte
  5. Betalen pin Master Card Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320287141 95
1378203069 91
1392682051 91
1411987360 89
1489208598 91

1. Hedy van den Bos

Zondag 29 oktober 2017 met 6 personen, waarvan 2 personen stamgasten zijn, hier gegeten. Mijn moeder is Indisch en kookt de sterren van de hemel. Ik heb dus nogal wat vergelijkingsmateriaal. Maar ik moet eerlijk toegeven, het eten smaakte geweldig, de sfeer en bediening waren top. De volgende keer neem ik zeer zeker mijn moeder en kinderen mee, wat zullen ze genieten, net als wij hebben gedaan!

2. Wat een geweldig restaurant is dit! Ik ben als Hagenees wel wat gewend op het gebied van Indisch eten maar dit was qua niveau, gastvrijheid en sfeer buitengewoon. Alle gerechten zijn hoog op smaak, kakelvers en met heel veel passie en zorg bereidt. Bediening is oplettend en vriendelijk waardoor het echt een topavond werd. Ik hoop jullie snel weer te zien.

3. Dirk Hanegraaff

Met 4 personen op weg naar Etten-Leur, weliswaar geen wereldafstand voor ons… maar toch altijd wel zo'n 80 km.
    Dat doe je makkelijk in de verwachting, gezien de recensies, lekker te gaan eten.
    Echter niets was minder waar…
    Het eten had totaal niets met de Indonesische keuken te maken, de twee rundvlees gerechten smaakten hetzelfde met uitzondering dat het ene gerecht gewoon wat zouter was gemaakt.
    Alles miste de authentieke smaak welke deze zo kenmerkend maakt… geen spoor van de verfijnde kruiden sereh. Santen enz.

4. Heel lekker eten aan voordelige prijs. Bediening super en zeer vriendelijk. Echt een aanrader. Komen zeker terug als we in de buurt zijn.

5. Rumah Dani was jij mij al bekend. Zelf kan ik ook wel Indisch koken, maar zoals bij Rumah Dani kan niemand het maken. HEERLIJK!!
    Daarnaast een leuke locatie en gastvrije mensen. Goed en vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader voor mensen die echt Indisch willen eten!!

6. Al meerdere malen hier gegeten; altijd lekker eten en een goede sfeer!

7. Nick Biemans

8. Met een groep van 5 waarvan 1 persoon met notenallergie en 1 persoon die geen varkensvlees eet heb ik hier afgelopen week gegeten. Het eten was echt weer heerlijk en er werd goed rekening gehouden met de allergiewensen en die werden duidelijk aangegeven.
    We kozen namelijk ervoor om een "rijsttafel" van allerlei gerechten te hebben. De bediening was vriendelijk en correct. Ik ben hier nog nooit teleurgesteld. Kom hier niet heel vaak (1 keer per jaar max) maar het blijft een top tent. Zeker een aanrader.

9. Lekker eten, en een geweldig rustige sfeer met fantastisch personeel.

10. Zo dacht even snel een hapje eten... Werd zowat van achter m'n bord weggeblazen. Wat een smaak sensatie.
    Heb van de eerste tot de laatste hap genoten!!

Vr.gr. Jurgen

11. Olivier Walravens

Eten was top! Dat geldt ook zeker voor de bediening. Echt een aanrader!!

12. Dit Indonesisch restaurantje is de moeite waard om te bezoeken. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt er een echt huiskamergevoel en als je het restaurant verlaat is het alsof je afscheid neemt van een goede vriend. Gewoon een keertje proberen!

13. Shirley van Asperen

Super lekker gegeten, bediening was ook erg aardig.
    Knus restaurantje, echt een aanrader!

14. Ruma Dani. Klein Indonesisch restaurant in Etten-Leur.

Pareltje. Fantastisch eten. Geweldige service en bediening. Zo kan het dus gelukkig ook nog. Verademing.

What more to wish for? Niets!

15. Fam. J en E Rotscheid-Hildebrand

Heerlijk gegeten, leuke bediening, klein maar sfeervol, zeer gastvrij. De gerechten waren top.

16. Fam van Assouw en fam van de Schoot

Gister heerlijk gegeten, prima sfeer, schoon, en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Top! Ga zo door.

Fam van Assouw en Fam van de Schoot.

17. Heerlijk gegeten. Een sfeervol en warm Indonesische restaurant waar de gerechten nog een echte authentieke Indonesische smaak hebben. Prettige en persoonlijke bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Royale porties. Kortom: een aanrader!

18. Bea & Bert

Heel relaxed gegeten en genoten van de voortreffelijke gerechten. Een zeer vriendelijke en hartelijke bediening.

19. Heerlijk gegeten. Fijn om zelf je rijsttafel samen te stellen. Wij kozen voor witte rijst en daarbij ieder vijf gerechten om een goede indruk te krijgen van de verschillende smaaksensaties die de Indonesische keuken kenmerkt. En het was een succes! Elk gekozen gerecht had een specifieke smaak, maar samen vormden zij een perfect "mariage des herbes"! Dit alles begeleid door een lieve gastvrije Moeder Dani. Een aanrader dus!

20. Thijs Zoontjens

21. Hennie Samuels

We hebben een gezellige avond gehad, dankzij onze vrienden Ilse en Bob. We zaten in de sfeervol ingerichte tuin. Het eten is uitstekend, goed van smaak en mooi geserveerd. De eigenaars zijn warme belangstellende mensen.
    Dank Dani, Gwen en Rob voor de leuke avond. We komen zeker weer langs als we naar Brabant gaan.

Hartelijke groet,
    Rob en Hennie uit Zoetermeer

23. mea en aad

Wat hebben we hier verrukkelijk gegeten vanavond.

24. Iedere keer weer heerlijk Indisch gegeten in fijne ambiance met natuurlijk de uitmuntende aandacht van bediening en de hartelijke eigenaars familie.

25. marij

26. Het is er heel gezellig, het heeft een leuk sfeer. De bediening is altijd vriendelijk. Het eten is super lekker. Ik hou van indonesisch eten.

27. Fantastisch adres, beste indo ever been. 50 euri voor, hoofd en na voor twee personen incl. Drank. Kan ik het zelf niet voor maken!

28. Jan de Groot

Gezellige sfeer, voor modern, achter in het tuinhuis ook een typisch Indische sfeertje, zachte achtergrondmuziek, knus en gezellig. De gerechten zijn overheerlijk met een eigen typische tempo doeloe touch... je moet even geduld hebben, maar dan heb je ook iets geweldigs op je bord. Ruime keuze in gerechten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Dank je wel Dani.

29. Vanavond (14 september 2014) weer geweest met mijn lieve vrouwtje Merel. Was weer top allemaal. Echt Indisch hoor luitjes. Die sate verrukkelijk deze. Wij komen snel weer terug. Dank je wel weer.
    Willem en Merel

30. Veel te zout, heeft weinig met Indonesisch te maken. De rijst was niet lekker al het eten had 1 smaak. Jammer.
    Daarentegen was de bediening aardig. Het restaurant zelf ziet en heel netje uit erg schoon.

31. D sterrenberg

Zeer lekker.

32. Super! Fantastisch gegeten, heerlijke kruidige smaken. En zeer vriendelijke bediening. Dit was onze eerste keer, maar wij komen zeker nog eens terug.

33. Altijd bijzonder gezellig, maar vooral heel lekker.

34. Heerlijk voor Moederdag met onze lieve zoons en schoondochters gegeten. Prima service. Complimenten voor het heerlijke eten en de sfeer.

35. Debby Rooverd

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Het eten was heerlijk! Echt ontzettend lekker. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het restaurant heeft een mooi en knus interieur. Wij vinden dit restaurant echt een aanrader!

36. Heerlijk gegeten met vier personen en twee kleine kinderen. Kwaliteit eten is echt fantastisch. De kleintjes hebben zich prima vermaakt met een kindermenu. Meubilair en inrichting is heel mooi afgestemd op Indonesische ambiance. Ook het terras achter is de moeite waard om te bekijken. Personeel zeer vriendelijk en persoonlijke aandacht. Het enige minpuntje is een kleine toelichting van de gerechten op de menukaart. Verder zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.

37. Waar voor je geld. Service met een glimlach. De kok/eigenaar die naar de maaltijd nog even een praatje met je maakt en benieuwd is naar je ervaring. Sublieme smaken in een werkelijk perfect ontspannen sfeer. Iets te klein maar dat komt de sfeer eigenlijk wel ten goede. Tot de volgende keer Dani !!

38. Sonja & Nico

We reden met onze Harley door Etten Leur, stopte om twee uur s'middags voor Ruma Dani en gingen op het terras zitten. Er kwam een aardige meneer (Peter), die vroeg wat wij wilden drinken. Wij bestelden twee drankjes. Er werd gezellig een kommetje met emping en kroepoek neer gezet, zagen toen tot onze verbazing dat de zaak pas om vier uur open ging... Wij verontschuldigen ons toen maar daar wilden ze niets van weten. Wij vroegen om de rekening en tot onze verbazing mochten we niets afrekenen, uiteraard gingen wij daar snel uit eten, gezien de vriendelijkheid van deze mensen, waar vind je dat nog. Toen werd het pas echt leuk, de vriendelijkheid was nog steeds aanwezig. Toen het eten, ongelofelijk lekker, (mijn vrouw is Indonesisch dus die weet hoe het hoort), alle gerechten een eigen andere smaak, werkelijk super. En toen de rekening kwam, super laag! Prijs kwaliteit nog nergens zo meegemaakt, de gezelligheid en de gemoedelijke sfeer krijg je er gratis bij. We zijn uiteraard al diversen malen terug geweest, het lijkt wel of het steeds lekkerder word. Top top en nog eens top.

39. Heerlijk gegeten,fijne bediening,gezellig in de overdekte tuin gezeten. Heel sfeervol.We komen snel een keer terug. Echt een aanrader

40. Heerlijk gegeten, leuke ambiance, fijne bediening.

41. Paul 19 punten

Lekker gegeten,maar de prijs was ook ontzettend lekker ( veel te duur voot de waar)
    Poekie moet 'n andere eethome zoeken ....

Toch bedankt,was gezellie.

42. Joost en Machteld

Op vakantie in Etten-Leur ontdekten we dit overheerlijk Indonesisch restaurantje.
    Sfeervol en origineel ingericht. Kruidig afgewerkte gerechten. Heerlijke typisch Indonesische drankjes (stroop soesoe en tjendol). De eigenaars en het personeel zijn heel erg vriendelijk, en verwelkomen je hartelijk. We gingen er met plezier 2 keer na elkaar avondmalen. Een absolute must!

43. Vanavond 2 keuze maaltijden afgehaald bij Rumah Dani. Advies en uitleg over de gerechten, veel keuze, meeste milde gerechten, enkele pittig. De eigenaar kwam tijdens het wachten een praatje maken, heerlijk gegeten. Aanrader.

44. Super lekker en gevarieerd gegeten. Gezellige omgeving en sfeervol ingericht. De bediening is top en vriendelijk. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.

45. Caroline

Heerlijk gegeten in een super gezellige sfeer.
    Wat een lieve mensen!
    We komen snel weer terug.

46. Warm ontvangst. Zeer lekker eten. Heel gezellige en mooie zaak.
    Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

47. Afgelopen woensdag voor het eerst bij Rumah Dani geweest. Wat een heerlijke ervaring!! Erg gezellig restaurant met zeer vriendelijke mensen. En niet onbelangrijk: ik heb heerlijk smaakvol gegeten!
    Tot de volgende keer!

48. Yvonne en Rob

Vanavond heerlijk gegeten bij Rumah Dani. Kok Dani maakt authentiek indonesisch eten. De bediening is erg vriendelijk en zijn moeder is de trotse gastvrouw. Dat mag ook wel want Dani blijkt een alleskunner. Drie jaar geleden heeft hij de oude shoarma zaak eigenhandig omgebouwd tot een sfeervol restaurant met een prachtige patio. Aanrader!

49. Geweldig om hier te eten in een geweldig rustige sfeer met fantastisch personeel.

50. Sfeer, entourage en bediening is uitstekend; het geheel heeft een exotisch tintje, waarbinnen de maaltijd volledig tot zijn recht komt; de kok en zijn " familie " verdienen een compliment.

51. Afgelopen week weer eens bij 'Rumah Dani' gegeten, en de conclusie is dat mijn vorige recensie nog steeds van toepassing is. Wat ik er nog wel op aan vul is dat als je een meer dan middelmatige eter bent (qua hoeveelheid dan) en je de porties ziet heb je de neiging om nog wat extra's bij te bestellen, dan loopt de prijs al snel op en dan vind ik de pijs - kwaliteit verhouding onder druk komen te staan. In mijn vorige recensie van november 2011 heb ik beloofd er nog eens doordeweeks te gaan eten, die belofte heb ik nu ingewilligd. Kort samengevat op de gevraagde criteria:
    Eten en drinken: mijn vrouw was enthousiast over de smaak, zelf vond ik het wat vlak, zeker bij de Indische keuken zoals ik die gewend ben
    Service: prima, niets op aan te merken. Alhoewel de kaart wel erg beperkt is.
    Sfeer: de wind stond op de voordeur en Nederlanders hebben de eigenschap om de deur niet achter hun kont dicht te doen, de serveerster moest tig keer naar de voordeur lopen om ons en anderen uit de tocht te laten. Hang een briefje op de deur en lat je klanten langs de zijkant binnen komen, dat begrijpt iedereen.
    Prijs kwaliteit: zoals gezegd, niet in verhouding, het tikt nogal snel door.

52. alleen afgehaald.
    prima kwaliteit en constante kwaliteit

53. Heerlijk gegeten bij dit voor ons nieuwe restaurantje.
    Leuke ambiance, stijlvol en gastvrij.

Voor zo'n jonge vent die echt heerlijk kookt, moeder die met iedereen een praatje maakt en pa die trots is op wat ze bereikt hebben. Petje af. We hebben heerlijk gegeten.

De sateh en rendang was echt verrukkelijk. Spekkoek meer dan vers en de koffie gemaakt zoals jij hem wilt.
    Dank jullie voor de leuke ontspannen avond. We komen zeker terug.

54. p van pul

1 punt
  55. Zijn met 4 man gaan eten. Lekker voorgerecht. Hoofdgerecht bestond uit indische rijstafel met maar liefst 12 !! schaaltjes vlees en 8 stokjes kipsate. We kregen het niet op. Nagerecht was super lekker. De prijs was ondanks 10 biertjes, 2 rode wijn, en 6 fris, goed voor de kwaliteit die je kreeg. We komen zeker nog terug.
    Ook de kok kwam langs om te vragen of alles naar wens was.
    Rumah Dani.....ga zo door.

56. Bij binnenkomst krijg je meteen een warm gevoel. Het is een heel mooi en sfeervol ingericht restaurant. Daarnaast valt de gastvrije en persoonlijke bediening erg positief op. Het eten is top. Zeker aan te raden!

57. Met 4 personen hier op 15/10 gegeten n.a.v. een artikel in BN/de Stem. Wisten niet dat hier een Indonesisch Restaurant zou zijn. Echt geweldig. Goede keuken. Hebben de hele menukaart genomen, dus konden we alles proeven. Rustige ambiance. Personeel/ eigenaar doet alles om het je naar de zin te maken. Geen haastwerk. Zekere aanrader en komen beslist weer een keer terug.

58. Schoenmakers

We hebben hier heerlijk gegeten, veel variatie in smaken, erg lekkere sate en uitgebreide en verrassende kaart! Wij komen hier zeker terug en raden het iedereen aan.

59. Na onze 1e kennismaking met Rumah Dani, een paar maanden geleden, hebben we er ondertussen al meerdere malen héérlijk gegeten.
    Elke keer weer worden wij aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst, de warme sfeer en de uitstekende kookkunsten van Danni, dit alles in een relaxed tempo. In tegenstelling tot veel andere zaken, hoef je hier niet te haasten. Alles is pelan, pelan en vooral enak!
    Ook voor een feestje in de sfeervolle binnentuin kun je bij Rumah Dani uitstekend terecht!
    Kortom; Rumah Dani, een absolute topper!

60. The best restaurant which I ever visit, beautifull, unique place with charming atmosphere. Great, pleasant service. Excellent food. Perfect taste. We were absolutely satisfied. "For me first place" Congratulation to owner. Thanks for everything. We wish you much success.

61. Wij zijn hele verwende (uit)eters en hier hebben we niks op aan te merken enkel complimenten. We hebben altijd het gevoel meer dan welkom te zijn in een fijne ontspannen sfeer. Een pluim van (inmiddels) vaste klanten.

62. Smaakvolle inrichting, zeer smakelijke gerechten en desserts, vriendelijke bediening, zeer schappelijke prijzen.

Aanbevelenswaardig in combinatie met hotel & spa in Etten-Leur.

63. Kan niet anders zeggen dan: Geweldig en perfect! Kleinschalig van opzet, lekker knus, en perfect eten! Een kritische noot: De tahu was wat te droog! Verders geen klachten, alleeen maar goeds. Overdrijf niets als ik nu de beoordeling ga doen! Tot binnenkort Ramuh Dani!

64. Dinsdag 2 aug. Toch voor de "zekerheid" nog eens gaan eten bij Ruma Dani.

Nu met Indonesië kenners,....... en weer perfect!

't was goed weer, dus buiten, heerlijk en uiterst sfeervol.

De gastvrijheid is spreekwoordelijk, om half 11 werd er zelfs voor enkele bezoekers nog gekookt.

Voor ons een topper!

Daniël blijf zo doorgaan.

65. Eens in de zoveel tijd kom je een bijzonder restaurant tegen. Een restaurant waar de ambiance, kwaliteit van het eten en oog voor detail nog een belangrijke plaats in neemt. Rumah Dani is zo'n restaurant. Oprechte indische gastvrijheid en authenticiteit vind je hier in overvloed, een parel voor Noord-Brabant in Etten Leur. Perfect geroosterde sateh, rendang, gado gado en tjendol om bij te watertanden, graag kom ik hier vaker terug.

66. Patrick Vernack

Geweldig Indonesisch eten met ouderwetse toewijding bereid en bediening die eer doet aan die typische Indische gastvrijheid. Geweldige sateh :-) zoals je die niet meer vaak genoeg ziet!

TOP dus!

67. Angelique & Jolanda

Met vrienden gisteren bij Ruma Dani gegeten,

Wat een culinaire verrassing!

Intieme sfeer, geweldige bediening en heerlijk gegeten.

We zullen er zeker vaker komen.

68. Wat een leuk restaurantje. Aardige bediening. Interieur en sfeer is echt super. De bar is echt schitterend vervaardigt. Toiletten superschoon. Bijna vergeten....het eten is ook lekker! Echt een aanrader, eigenlijk te leuk voor Etten-Leur ;)

69. Martijn & Marjolein

Mooi ingericht, gezellige sfeer en het belangrijkste een zeer lekkere keuken. De gerechten werden zeer verzorgd gepresenteerd en waren bovendien heel smakelijk en lekker. Al vele Indonesische restaurants geprobeerd en deze steekt er toch met kop en nek bovenuit. De kok kookt als een echte indo! Zeker een aanrader voor zowel mensen die van Indonesisch eten houden als mensen die chinees gewoon zijn en nu eens echt lekker eten willen proeven!

70. marina & george

Voor de eerste keer hier gegeten..............heerlijk, alle hoofdgerechten van de kaart geprobeerd want we waren met zijn 6-en. Je kan dan gewoon alles bestellen, zie het als een kleine rijsttafel. Enige nadeel, we moesten erg lang wachten maar hij zat ook vol en er waren veel afhalers, misschien dat het daar aan lag. Voor de rest voortreffelijk.

71. Heel leuk en sfeervol restaurant. Klein van opzet maar daardoor heel gezellig. Verder genoten wij van de gastvrije en persoonlijke bediening van moeders en het eten Enak, lekker deh! We rijden graag vanuit Tilburg even op en neer.

72. Afgelopen vrijdag zijn we bij Ruma Dani te gast geweest. Heerlijk gegeten. Verrassende gerechtjes ook, zoveel verschillende smaken en allemaal even lekker. En echt heel anders dan anders. Dus vergeet de Chinees, de Thai en Indiaas! Erg vriendelijke en attente gastvrouw. Smaakvol modern ingericht restaurant. Menu voor €14,95 of zoveel meer als je zelf wil.

73. De bediening is erg vriendelijk en geeft zeer goede uitleg over de gerechten. De kwaliteit van het eten is uitstekend.

Jammer dat het eten snel afkoelt, omdat het niet geserveerd wordt op rechauds. Reserveer geen tafel bij de ingang, want dan zit je niet aangenaam (koude trek).

Verder niets dan lof.

74. We hebben er nu tweemaal met veel plezier gegeten! Een bijzonder gastvrij restaurant met een bescheiden maar exclusieve kaart. Zeer aanbevolen bij kenners van de Indonesische keuken.

75. Ron & Kaka

We hebben weer heerlijk gegeten! Onze vaste bestelling is keer op keer weer een succes! Maar natuurlijk ziijn de andere gerechten ook subliem, Dani je bent een echte aanwinst voor Etten-Leur!

76. Ruma Dani, een sfeervol Indonesisch restaurant waar je al snel het Tempo Doeloe gevoel krijgt.

Het eten is voortreffelijk en wordt op basis van oude Indische recepten bereid.

De bediening is erg vriendelijk. De gastvrouw geeft indien nodig op een heel prettige manier uitleg over de gerechten op de kaart.

Wij hebben al een aantal keren in het restaurant gegeten en dat zullen we in de toekomst ook zeker blijven doen.

Restaurant Ruma Dani een aanwinst voor Etten-Leur!

77. Johan en Christel

Tja....ook wij zijn hier gaan eten met Ad en Linda...

Het was super! Heerlijk gegeten, erg sfeervol..alles klopt, hele vriendelijke bediening. Kortom helemaal geweldig.

Wij gaan hier zeker vaker smullen!

78. Ton en Krijna v.d.Pluijm

Heel gezellig gegeten met Ad en Linda, heel sfeervol en gezellig.

Leuke bediening. Alle puntjes op de i. We komen zeker terug.

79. Glenny en Adrie

Heel leuk en sfeervol restaurant. Eten is voortreffelijk, helemaal geweldig. Eten wordt, volgens kok Dani, bereid op basis van oud indische recepten. Zoals mijn indische schoonmoeder dat ook zo lekker kan.....

Een echte aanrader en aanwinst voor Etten-Leur.

80. Edwin-Simone-Milan-Fenna

Prachtig en sfeervol verbouwde omgeving.

Super heerlijk eten, er is voldoende keus alleen de bediening is nog niet helemaal op orde (maar ja ze zijn ook net begonnen).

81. peter en marijke piederiet

Super lekker gegeten samen met Linda en Ad.

Restaurant perfect verbouwd, complimenten. De sfeer is ook heel relaxed, een aanrader.

82. Echt een aanwinst voor Horeca Etten Leur! Heerlijk gegeten, leuke mensen, mooi ingericht, echt super en dat voor niet veel geld!

Wij zijn al vast klant!

83. We hebben er gisteren lekker gegeten.

Mooie tuin en leuke bediening.

En de sfeer is er ook heel leuk.

Prijs kwaliteit heel goed.

Bedankt en tot de volgende keer.

84. De verfijnde smaak van de verschillende gerechten brengt het eten tot een mooi geheel. Het restaurant is inderdaad smaakvol ingericht waardoor je een oase van rust binnenstapt. Mijn complimenten!

85. Peter en Nina

Vanavond heel lekker bij Rumah Dani gegeten. Een simpele kaart met echt lekkere gerechten (5 - 6 verschillende voorgerechten met als hoofdgerecht òf versgeroosterde sate met gado gado òf rijst met drie gerechtjes naar keuze, voor de toetjes is er een keuze uit 4 verschillende, waarbij de Spekkoek en de Tjendol natuurlijk niet ontbreken, maar wij hadden echt genoeg aan alleen koffie toe). We kennen het pand niet in de oude staat, maar nu ziet het er echt mooi uit! We komen zeker terug als we weer in de buurt zijn!

86. Prima tentje, leuk omgetoverd van een wrak van een pand naar een keurig klein en gezellig restaurant. De eigenaar is er trots op, iets wat echt moet en dat doet hij!

Super!