Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond aan Zee verdeeld zijn.

1. Gezellig restaurant. Saté was wel erg vet en doordrenkt in de satésaus, tevens niet helemaal gaar. Serveerster wist bij het uitdelen van de bonbons niet wat erin zat.. toch wel een vereiste om te weten wat je je klanten voorschoteld. Slagroom komt uit de spuitbus en is niet vers....

Voor een makkelijke simpele maaltijd zonder verwachtingen een prima tent.

5,5
  2. Rond uit slechte patat. Het was of alle slechte dubbel doorbakken kleine stukjes waren opgespaard en in mijn plastic terecht waren gekomen.
    Na 1 mimuut gaf ik het terug en zonder iets te zeggen, 1 blik was voldoende voor de patatbakker; “ wilt u een nieuw bakje? ” Hiermee gaf hij toe dat het bar slecht was.
    Laatt maar, zei ik. Mij ziet hij niet meer terug.

1,6
  3. Anja Vos

Het eten was super. De bediening en service uitstekend. En de sfeer was ook goed

4. Internationaal Egmond aan Zee

Zandstra

Omdat we helaas nog in coronatijd leven, take away menu besteld bij Comer in Egmond aan Zee.
    Wat hebben wij lekker gegeten, ondanks dat we het moesten eten op onze hotelkamer. Carpaccio, biefstuk, kipsate en als toetje mango passie bavaroise. Alles was even heerlijk bereid, een groot compliment!
    Wij komen zeker weer langs!

5. Internationaal Egmond aan Zee

Spareribs gehaald en opgegeten op de hotelkamer. Bestelling was op tijd klaar. We hebben genoten van de heerlijke spareribs! Ze weten bij Comer wel hoe ze die moeten bereiden! Als het restaurant weer open is (wegens corona maatregelen nu dus geen mogelijkheid om daar te eten) gaan we zeker een keer heen om de spareribs daar te eten!

6. Internationaal Egmond aan Zee

de Jonge

Een weekendje in Egmond aan Zee. Aangezien we nu nergens kunnen eten (i.v.m. Corona), hebben we besloten om eten te bestellen bij Comer. Het personeel was erg vriendelijk en het eten was erg lekker. We kregen meer dan genoeg eten. Heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

7. Hele goeie ervaring met eten in D'Oude Clipper. Een uitstekende bediening en heerlijk eten.
    Niet onbelangrijk vrouwlief ook erg tevreden. Cijfer een 9 .
    Rodica en Ger.

8. We hebben twee keer de chefs special, varkenshaas laten bezorgen. Was compleet met een ratatouille van gegrilde groente en een frisse salade. Alles zag er echt heerlijk uit. En het smaakte ook nog eens super! Een aanrader. Compliment aan de keukenbrigade!!

Nellie & Jan

9. We hebben het eten laten bezorgen. Aan alles was gedacht. Zelfs tandenstokers en pepermuntjes. Het eten was precies op de afgesproken tijd bezorgd, het zag er goed verzorgd uit. Het eten was heerlijk. Het is jammer dat het de laatste avond van onze vakantie is anders hadden we hier vaker gebruik van gemaakt.

10. Super lekker gegeten bij Vlackbij! Als je langs het gesloten restaurant loopt zou je er zo aan voorbij gaan, maar binnen is het de moeite dubbel en dwars waard. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding, uitgebreide kaart, lekker sfeertje, hip en fris en heel vriendelijk personeel! Reserveren is wel een must wil je een plekje hebben! In dit restaurant gaan ze erg goed met de Corona regels om!

11. Marco & Anita van Baardwijk

Uitstekend gegeten met prima bediening.

12. Internationaal Egmond aan Zee

Ja het was heerlijk eten. 1 min punt waar aan gewerkt moet worden. Betere muziek, de muziek heeft niet genoeg stijl. Te gewoontjes.

13. Internationaal Egmond aan Zee

Norma Snoek

Aankomst netjes ontvangen, door Corona naam etc. Invullen. Je handen met lotion schoonmaken, en een naar een mooi tafeltje gebracht.
    Meerder keren al geweest.
    Van Koffie met geweldige gebak voor 5 Euro.
    Tot aan een zeer mooi en zalig 3 gangen menu voor 28.50
    Wat een top locatie.
    Service door de dames, maar ook de andere die zeer goed op elkaar zijn ingespeeld. Ook de open keuken fijn om de koks zo netjes te zien werken. Zeer stijlvol ingericht, mooi, pracht open keuken, terras overal zon, en zalig uitzicht. Binnen en buiten geweldig.
    Eten zalig, bediening een dikke 10
    Heb al zeer veel badgasten naar COMER gebracht, iedereen is daar zeer blij mee. Prijzen zijn zeer goed,
    Ga zo door dit is echt waar EGMOND op zit te wachten.
    Vandaag was er voor het eerst live muziek, en de hele zaak zat vol.
    Mede door deze Corona tijd is daar ruimte voor iedereen, jong (speelplaatsje, en oud)
    tot snel weer.
    Ga zo door.
    Dit zal ik dan ook snel aan vele doorgeven.
    Warme groet.
    Norma.

14. Joachim Schwedhelm

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren in unserem 2-wöchigen Urlaub 2 mal im Vlackbij essen. Alles superlecker, reichhaltig und geschmackvoll. Vor allem die Fischsuppe hat es uns angetan. Sehr netter und aufmerksamer Service. Wir können das Restaurant nur weiterempfehlen.

15. Leuk gezellig restaurantje, iets buiten het centrum van Egmond aan Zee. Goed en lekker eten voor een betaalbare prijs. Vriendelijk en gezellige eigenaar/personeel. Voor ons geldt dat we er zeker te weten weer eens terug komen

16. Schandalige porties.
    Ik had paella incl. 4 super kleine stukjes vlees 5 mosseltjes en een garnaal. Bijna 25,00 euro.
    Mijn vrouw had een sashimi bowl met tonijn en zalm beide kon je in je holle kies douwen. 24,00 euro.
    Smaken waren goed maar dit zijn wij niet gewend ben op terug weg nog wat gaan halen bij de snackbar want had nog steeds honger jammer.

17. Theo stubbe

We hebben leuk en lekker gegeten. Bediening was vriendelijk. Soms ging er wel wat mis (we hadden door gegeven geen vis, en kregen toch vis) maar werd vrij snel opgelost. Verder goed geholpen en tevreden gevoel over gehouden.

18. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr höfliche und nette Inhaber. Geschmackvoll angerichtete Teller. Gerne wieder im nächsten Urlaub.

19. Internationaal Egmond aan Zee

Liebrechts

Wij hebben van het eten genoten. Het was kwalitatief prima. Alleen moest mijn vrouw veel te lang wachten op het dessert. Verder had dit restaurant geen Corona beleid! Geen enkele registratie van personen. Dus we hoefden geen gegevens achter te laten. Ook in het restaurant was niks te merken van 1,5 m afstand. Gezelschappen van 6 personen zaten aan een tafel. We vonden dit schandalig. Achteraf hadden wij spijt van onze keuze voor dit restaurant, vanwege het Corona beleid!!

20. Familie Nieborg

Wat een aangename verrassing was dit restaurant! Heerlijk gegeten, van de visvariaties bij het voorgerecht, de botermalse tournedos met verfijnde rozemarijnsaus tot het verzorgde kaasplankje, echt alles was lekker en goed.

De bediening was informeel zonder amicaal te zijn, precies zoals wij het fijn vinden. Echt een grote aanrader, wij komen zeker terug!

21. Kleine eetwaren Egmond aan Zee

Top zaak met heerlijke broodjes, pannenkoeken, wafels en veel meer echt een aanrader!

22. Kleine eetwaren Egmond aan Zee

Dean molenaar

23. Internationaal Egmond aan Zee

Britt Mars

Super gezellige avond gehad!
    Heerlijk gegeten en verwend door zeer service gerichte bediening🤗🥂

24. Internationaal Egmond aan Zee

Patricia Ruck-Schreijer

Al een paar keer gegeten, lunch, koffie en diner. Altijd goed en gezellig. Gisteravond met vrienden. Ik had een menu en sushi was goddelijk lekker en de zeebaars perfect. Snel weer gereserveerd om mijn verjaardag met mijn gezin daar te 🥳 vieren.
    Ja we hebben daar een vast stekje gevonden. Perfecte locatie en altijd parkeerplaats 👌🏻

25. Internationaal Egmond aan Zee

Vriendelijk personeel. Leuke ambiance. Het eten was oké.

26. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Prima bediening! Gaan we zeker weer eten.

27. Internationaal Egmond aan Zee

j.a.Olierook

Goede locatie, prettig personeel, prima eten porties wel wat klein prijs kwaliteit in verhouding, was een leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.

28. Rico Weterings

29. Rico Weterings

30. Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart met ook veel verrassende vegetarische gerechten. Vriendelijke en professionele bediening