Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond aan Zee verdeeld zijn.

Jan Menger

Keuzemenu was top! Vlees en vis van prima kwaliteit en op 5 sterren niveau bereid. Bediening keurig. Aanrader dus!

Thomas Jordan

Wir waren heute zu zweit dort essen. Wir wurden ohne reserviert zu haben, herzlichst empfangen und perfekt bedient. Das essen war richtig gut.
    Hier hat man den Eindruck, dass jeder Gast wichtig ist und das zahlt sich mit guter Qualität aus.
    Sollten wir noch mal in Egmond sein, dann würden wir wieder hier essen.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    We waren er vandaag met ons twee gaan eten. We werden, zonder gereserveerd te hebben, hartelijk ontvangen en perfect bediend. Het eten was echt goed.
    Hier heb je de indruk dat elke gast belangrijk is en dat uit zich in een goede kwaliteit.
    Als we weer in Egmond zijn, dan komen we hier weer eten.

Net terug van een fijn kerstdiner lekker gegeten en gedronken leuke avond gehad ja het eten is gewoon prima daar kan ik niks anders over zeggen bedankt.

Heerlijk gegeten op kerstavond.
    Op de foto's lijkt het restaurant groter dan in werkelijkheid.
    Was verder prima.

Super hartelijke ontvangst en bediening, niets is teveel en je voelt je echt welkom! Heerlijk gegeten, zag er verzorgd uit, een kaart met goed gekozen combinaties. Voor iedereen wat, ook voor een vegetariër genoeg te kiezen. Kinderen zijn van harte welkom.

Rick

Duijf

Gezellig restaurant en heerlijk eten.

Werner Muck

Wir waren am 9.11.17 in dem tollen Restaurant. Wir wohnten sehr oft um die Ecke, waren aber noch nie hier, was wir sehr bedauerten. Mit allem sehr zufrieden, haben wieder für den 2.Weihnachtstag reserviert. Danke an alle Mitarbeiter, besonders der Chefin!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Wij waren op 9 november in dit leuke restaurant. Wij hebben vaak om de hoek gewoond, maar zijn hier nog niet eerder geweest, wat we zeer betreuren. We zijn met alles tevreden, hebben voor tweede kerstdag weer gereserveerd. Dank aan alle medewerkers, en de cheffin in het bijzonder!

Vriendelijke eigenaresse! Heerlijk gegeten!

Na een dagje Egmond aan Zee, heerlijk gegeten bij restaurant de Klok. Personeel kwam vriendelijk op ons over waardoor we hadden besloten om er ook te gaan eten. Het was geen enkel probleem dat we van tafel wilde wisselen. Sterker nog, de eigenaresse vertelde ons dat binnen de open haard aan stond.. dus dat was snel besloten :). Na een heerlijke carpaccio (geen viseters), gekozen voor de kogelbiefstuk met stroganoffsaus. Deze smaakte heerlijk!! Uiteindelijk nog een dessert genomen en weer tevreden naar huis gegaan. Ons zie je zeker vaker terug!

Niet bijzonder en begrijp eerlijk gezegd niet al de positieve geluiden over "de Klok"
    Om te beginnen was de varkenshaas droog en niet rosé van binnen zoals het hoort!
    Mijn tournedos viel tegen en vraag me af of dit inderdaad een biefstuk van fe haas was (zeker niet mals!)
    geef je stoofpeertjes doe het dan vers en géén pot of blik varianten. Wat heb je nu een aanbod van Giezer W. Man waarom dan deze smakeloze stoofpeertjes keuken?
    En ook de gebakken (lees: gefrituurde aardappelbrunoises kunnen beter, waarom niet lekker gebakken in margarine/boter en die chemische aardappelkruidenmix er over heen gestrooid maken het tot een niet lekker bijgerecht… jammer!
    Restaurant de Klok dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
    Het kan zeker beter… succes!

Es war ein sehr schöner Abend!
    Das Essen war absolut toll und der Service sehr nett!
    Meine Partnerin hat viele Lebensmittelallergien und auch darauf ist man ganz toll eingegangen!
    Wir können nur eine absolute Empfehlung aussprechen und werden ganz sicher bald wieder kommen!

Vrije vertaling Eet.nu

Het was een zeer fijne avond. Het eten was heerlijk en de service was heel goed. Mijn partner heeft vele allergieën en hier is men goed mee omgegaan.
    Wij kunnen dit restaurant zeker aanbevelen en wij zullen zeker snel weer terugkomen.

Na een strandwandeling heerlijk met de kids gegeten,
    Goede bediening, goede prijs en een zeer relaxte sfeer.
    Zeker een aanrader!

Met een groep vrouwen een High tea vooraf gereserveerd.
    Nu baas het erg druk, maar we werden lange tijd genegeerd.
    Pas na driekwartier kregen wij iets geserveerd.
    Het is dat wij het met elkaar gezellig maakten maar de high tea viel erg tegen.
    Op de menukaart worden macarons en scones beloofd maar die hebben wij niet gezien.
    Wel een warm pizzastukje, een stukje brood met tonijn, een stukje brood met iets als worst. Verder een snoesje en de rest bonbons met condens erop. Geen sandwiches of zoiets.
    Ook de thee waren de gewone standaard theesoorten.
    Verder geen uitleg erbij.
    Gemiste kans.

Helaas geen mening over de kwaliteit van het eten. Na een half uur aan een tafeltje zitten had het personeel ons nog niet in de gaten. Toen maar naar de overkant bij Mats geweest en daar heerlijk gegeten.

Yolanda Kraan-Woudenberg

Heerlijke lunch genoten vandaag.
    Zonnig, gezellig en uitstekende bediening.

Jammer, geen goede ervaring, leek veelbelovend volgens website:

Kleine portie voor prijs
    Gerechten niet bijzonder qua samenstelling
    Biologisch/eerlijk komt niet naar voren in de gerechten
    Bediening niet klantgericht
    Veel lawaai, kon mijn tafelgenoot nauwlijks verstaan

Vanavond hebben wij hier gegeten. Allebei een shoarmaschotel. Smaakte prima en vriendelijke bediening. Je bent een stuk goedkoper uit als in een restaurant. Datbis een keuze die je maakt.

Lekkere koffie en een heerlijk broodje met tonijn.
    Bediening vriendelijk en correct.

20. Kleine eetwaren Egmond aan Zee

Heel leuk om gezellig snel een kopje koffie te drinken, meenemen van de consumptie is ook mogelijk, en een goede sfeer

21. Internationaal Egmond aan Zee

Gisteravond met gezin gegeten. 2× sate en een salade. Bediening was vlot, jammer dat het broodje met tapenade werd vergeten. Sate was lekker maaaaar… patat moest apart besteld (€4) worden en de komkommer garnituur was ronduit triest. 15 Euro voor 1 stokje sate en oude komkommer is ronduit triest te noemen. Salade was prima. Gezellige avond maar volgende keer toch maar weer elders.

Fam de Heer

Wij zijn een paar keer bij jullie wezen eten en elk bord wat voorbij kwam was een feestje om naar te kijken en we hebben genoten van het heerlijke eten!👍

23. Internationaal Egmond aan Zee

Voorgerecht uiensoep smaakte naar tomaten goulashsoep en was rood van kleur, de mixgril van 22 € was droog, weinig en niet vers of lekker patat moest extra bijgekocht voor € 3.50
    En aardappelen eventueel ook. Dat viel onder bijgerechten en zat niet bij de mixedgril.
    Gaan niet meer eten daar, duur en slecht gegeten.

Harm en Netty

Lekker eten, zeer vriendelijke bediening.
    Lekker op ons gemak gegeten en heerlijke sangria gedronken.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Vanmiddag bij het Zeepaardje geluncht. De aanrader van de ober was de vissalade. We kregen een bord vol, bestaande uit gemengde salade, gerookte zalm, een coquille, rivierkreeftjes, een verse sardine en ansjovis. De combinatie was veroverend! De smaak uitstekend. Een klein minpuntje: iets te weinig saus, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
    Dit is zeer beslist voor herhaling vatbaar en we kunnen het iedere visliefhebber aanraden.
    Laat u vooral leiden door de ober…

Heerlijk gegeten, alles heel goed!
    Schitterend uitzicht.

Wij hebben heerlijk gegeten bij Vlackbij. Mijn man is een echte soep eter en had nog nooit zulke lekkere uiensoep gehad. Bent u in in egmond of omgeving op vakantie is dit restaurant een echte aanrader. Ook onze hond was van harte welkom.

Peter Snoek

Marc wijker

Heerlijke patat, zeker de moeite waard om heen te gaan. Ook het softijs was heerlijk, is zo af en toe dan wel een beetje slap maar voor die prijs is het het zeker waard! Ook isnde sfeer heel gezellig, een goede uitstraling en vooral schoon. Leuk uitzicht op het plein en de vuurtoren, zeker op de zondagen en woensdagen even langskomen in de zomer.

Joop Vreeker

Zoals gewoonlijk goed