Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond aan Zee verdeeld zijn.

We kwamen binnen en er zat een groep van 48 kwebbelende huisvrouwen. Dus erg laawaaiig maar ontzettend gezellig en heerlijk gegeten... Zeer vriendelijk personeel.

Vertaal van de naar Nederlands

Meine Kinder wollten eine Pizza zum mitnehmen. Die Kellnerin gab uns die Karte und wir waren gerade am schauen. Da kam eine Frau die wahrscheinlich die Besitzerin war und sagte in einem ganz forschen Ton dass es heute keine Pizza zum mitnehmen gebe. Ich habe ihr daraufhin gesagt ihre Mitarbeiterin wisse davon nicht bescheid. Daraufhin hat sie mir an die Schulter gelangt und mich nach draußen verwiesen. Ich solle doch bei Albert heyn Pizza holen. Eine Unverschämtheit. Meine kleine Tochter war total verängstigt. 0 Sterne

Fatolojie

Fatolojie

K. Woering

Wat een enorme afgang. 1 1/2 Uur wachten op het eten. Groot bord met vlees en 4 boontjes en 4 partjes aardappel. Gevraagd of dit de maaltijd was, werd gezegd ja, wat had u dan gewild. Gevraagd om patat. Voor 3 personen kregen 1 klein bakje. Opnieuw patat besteld, weer een klein bakje, oude werd niet opgeruimd, maar het nieuwe bakje werd keurig in het lege bakje gezet. Tja… bediening… niet erg vriendelijk. Meer interesse in het terras (snelle omzet en meer te verdienen?) zon, we keken ruim 2 uur recht in de zon. Verzoek of hier iets aan kon worden gedaan kregen we als antwoord: "nee", de zon gaat vanzelf onder… Geen dessert genomen, geen fooi. Bij het verlaten van het pand hadden we het gevoel, dat we met argusogen werden bekeken of we ook wel hadden betaald… Tja, dus nooit weer "Van Speijk" in Egmond aan Zee en zullen deze locatie ook zeker niet aanbevelen bij onze toch wel grote groep "binnen- en buitenlandse" vrienden.

Saskia Ossewaarde

We eten hier wel vaker (wonen ook in de buurt). Prima ervaringen. Voortreffelijk bereide gerechten met veel smaak. Hoogetepunt dit seizoen: het verrassings-vijfgangenmenu! Nu vier keer gedaan en alle vier de keren verrassend en erg lekker. Een aanrader!
    Tweede verrassing, dit seizoen: tot een half jaar terug was het in het restaurant erg lawaaiig. Dat akoestische probleem is nu naar onze volle tevredenheid opgelost.
    Gefeliciteerd, staf en medewerkers met jullie geweldige restaurant! Tot ziens, dus…

7. Internationaal Egmond aan Zee

Marga Veldt

Prachtig terras, mooie warmtehaarden, goede menukaarten, klaar voor de zomer!

Mijn dochter en ik waren hier vandaag rond zes uur. De jongen achter de kassa was vriendelijk. De "dame" die er rondliep om je eten te brengen was stiksjagerijnig en nors. We hebben 25 minuten gewacht op 2 patat en 2 kalfskroketten. Toen de bestelling klaar was wilde ik het aanpakken maar een man riep dat het voor hem was. Ik zei van niet. De norse "dame" reageerde helemaal niet! Later kwam mijn bestelling, die was fout. Runderkroketten ipv kalfskroketten. De man die "mijn" bestelling had aangepakt had idd de foute bestelling. Het is allemaal niet zo'n drama maar de manier waarop en het norse gedrag van die "dame" maakt dat we er nooit meer heen gaan. Ze was een soort wandelende vulkaan die elk moment kon ontploffen.

Gezellig restaurant en lekker gegeten.

Familie D. Roukens

Wij hebben donderdag 5 april met het gezin daar heerlijk en gezellig gegeten.
    We hadden allemaal iets anders en konden van elkaar mee proeven, zodat we een algemeen beeld hadden van het menu… Er heerste een gezellige sfeer en de bediening was prima en goed verzorgd.

Bediening zeer vriendelijk, relaxe sfeer.
    Heerlijk gegeten en komen zeker terug.

Héérlijk gegeten en ontzettend leuk personeel.
    Een echte aanrader om hier aan tafel te schuiven. TOP

Hennie Pama

Vertaal van de naar Nederlands

Abholen grosse Portionen, aber sehr geschmacklos. Lompia war schlabriger Teig. Tomatensuppe eklig süss. Kippesoup ok. Babypangang, Foujunghay, Sate und Baminudeln alles sehr fade. Gibt bessere Chinesen im Umkreis.

Erg lekker gegeten. Alles was perfect een aanrader.

Ongeintereseerde medewerker die na 5 minuten van achteren kwam. De berenhap moest in de magnetron om ontdooid te worden. Die was zwart, droog en taai, dus smakeloos. Bijna geen satesaus… kleine friet erbij die volgens mij voor de 5e keer het ver in ging. Dat werd bij elkaar in een zakje gepropt. Alles door elkaar, maar zoveel was dat dus niet… doen we niet meer…

Peter Westland

Menu opgehaald (7 maart) 2 Dagen Super van gegeten met 2 personen.Menig chinees kan hier een punt aan zuigen.
    Proficiat met jullie goede kwaliteit van jullie gerechten.
    Dank van een stel uit het midden van het land.
    Graag Peter/Ria.

Brigitte Menzel

Vertaal van de naar Nederlands

Ich habe mich verliebt in dieses kleine gemütliche Restaurant - so schön! Leckeres Essen, alles frisch zubereitet, bezahlbare, angemessene Preise und die Bedienung so freundlich. Und endlich mal ein Restaurant mit angenehmer Musik in angenehmer Lautstärke. Vielen Dank für diesen schönen Urlaubsabend.

Zeer vriendelijk. Eten ook zeer goed verzorgd en heel erg lekker. Er wordt duidelijk aandacht aan besteed door de kok. Bediening ook uiterst vriendelijk. Ze doen erg hun best om je te verwennen. We vonden het allemaal wel pittig en houden daar ook van. De babi pangang bijvoorbeeld was heel pittig. Voor ons zeer voor herhaling vatbaar. Héérlijk…

Tom van Ginkel

Gisteravond hebben we met 6 personen heerlijk gegeten. Het eten was goed verzorgd en de sfeer was ook goed. Vooral ook informeel. Het voelt allemaal heel eenvoudig wat de sfeer betreft maar toch eet je daar alsof het een vijfsterrenrestaurant is. We voelden ons echt thuis Het heet ook niet voor niets vlackbij. Wij komen hier zeker nog een keer terug. De kok verstaat echt zijn vak en de gastvrouw helpt dit letterlijk en figuurlijk uit te dragen en tussendoor helpt de kok zelfs mee.

Heerlijk gegeten! Kunnen we iedeeeen aanraden!!

Heerlijk gegeten met 2 personen, waarvan één glutenvrij.
    Heel goed, aandacht voor dieet, zeer vriendelijke bediening.
    We komen terug!!

Een aanrader voor iedereen die in egmond aan zee komt, top.

We zijn hier al een aantal keren wezen eten en altijd naar te redenheid.
    De menu kaart is weliswaar totaal veranderd, de namen van verschillende gerechten, met name desserts zijn veranderd.
    De kwaliteit was echter als vanouds.
    Wij komen hier zeker terug.

Jan Menger

Keuzemenu was top! Vlees en vis van prima kwaliteit en op 5 sterren niveau bereid. Bediening keurig. Aanrader dus!

Thomas Jordan

Wir waren heute zu zweit dort essen. Wir wurden ohne reserviert zu haben, herzlichst empfangen und perfekt bedient. Das essen war richtig gut.
    Hier hat man den Eindruck, dass jeder Gast wichtig ist und das zahlt sich mit guter Qualität aus.
    Sollten wir noch mal in Egmond sein, dann würden wir wieder hier essen.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    We waren er vandaag met ons twee gaan eten. We werden, zonder gereserveerd te hebben, hartelijk ontvangen en perfect bediend. Het eten was echt goed.
    Hier heb je de indruk dat elke gast belangrijk is en dat uit zich in een goede kwaliteit.
    Als we weer in Egmond zijn, dan komen we hier weer eten.

Net terug van een fijn kerstdiner lekker gegeten en gedronken leuke avond gehad ja het eten is gewoon prima daar kan ik niks anders over zeggen bedankt.

Heerlijk gegeten op kerstavond.
    Op de foto's lijkt het restaurant groter dan in werkelijkheid.
    Was verder prima.

Super hartelijke ontvangst en bediening, niets is teveel en je voelt je echt welkom! Heerlijk gegeten, zag er verzorgd uit, een kaart met goed gekozen combinaties. Voor iedereen wat, ook voor een vegetariër genoeg te kiezen. Kinderen zijn van harte welkom.