Corona informatie

Bezorgrestaurants in de buurt van Angelo's

ma lunch 12:00 - 22:00

1513190521 81
1519340890 84
1537791998 73

1. Rico Weterings

2. Za. 27-6 op terras een drankje gedaan. Terwijl het terras half leeg was moesten we om 18.00 uur vertrekken voor de 'eters' die er om 20.30 uur nog niet waren. We zijn snel naar een concurrent vertrokken waar de bediening een stuk vriendelijker was.

3. Met dit weer is het heerlijk vertoeven op het prominente Pompplein in Egmond aan Zee al mis ik zeker de buzz van de klassieke zaak de klok. Maar Angelos Restaurant is een zeer goede successor.

Met het terras perfect voor de stand van de zon en het plein is het hier stiekem gezegd nog veel gezelliger en het eten, drinken maar ook het personeel is professioneel, snel en aardig.

De uitbaters en haar wederhelft zijn altijd in voor een lach of een goed geplaatste opmerking.

De salades en Pasta's smaken authentiek en zijn goed opgemaakt. Wij komen zeker nog eens terug naar Egmond en dan ook naar Angelo's.

4. Marcel Berghuis

Ik wil graag de volgende tent een koude douche geven.. Restaurant Angelo's in Egmond aan zee.. Waarom een koude douche?! Ga zitten.. 🤣 Kel en ik gingen vanavond ff gezellig bij moeders kijken op de woensdagavond markt! Moeders, Kel en ik gaan ff een drankje toe doen bij hun op terras! Om 22:00 uur werd er aan ons gevraagd of we nog een drankje wilde.. Lekker! Vervolgens komt de eigenaresse een half uur later redelijk boos naar ons toe of we ff snel het glas achterover willen gooien omdat ze al om 22:00 uur sluiten en er 6 man personeel staat te wachten tot wij klaar zijn.. Ja, net als jullie kregen wij ook een aantal vragen.. Dus wij zeggen dat het dan misschien handiger is om dit aan te geven als we ons drankje krijgen en dat ze dit wel wat vriendelijker mocht zeggen.. Ze werd nog bozer.. Nu komt het.. Wie dacht ik wel niet dat ik was.. jij snotneus.. waar bemoei je je mee.. ik heb 500 man per dag in mijn zaak en dan kom jij ff vertellen hoe ik het moet doen.. Uhhh de sfeer werd niet beter.. Toen kwam het.. schreeuwend hea.. "je mag pas weer met met me praten als je net zoveel geld op de bank heb als ik".. Dus ik denk.. Naja als je het zo zegt dan zal dat vast wel.. Dus ik ben stil.. Wat een gekkerd.. Ik hoop oprecht dat het snel weer wat beter gaat met deze eigenaresse want zo pest ze namelijk de mensen weg die ervoor gezorgd hebben dat zij zoveel geld op haar rekening heeft.. 😂 PS ik heb toestemming van haar gekregen een recensie te schrijven.. Haar woorden waren "Bring it on!" Dus bij deze😘

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  5. Om te beginnen was de bediening zeer onvriendelijk. Verder heb ik hier eerder een pizza gegeten en toen was ik daar erg tevreden over, nu eenzelfde pizza voor de lunch besteld en deze was (in de negatieve zin) niet vergelijkbaar. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat er 3 euro extra wordt gerekend als je 1 pizza op twee borden wilt hebben (met z’n tweeen van een bord eten kost schijnbaar niet extra?) wij werden hier door de bediening ook niet over geïnformeerd. Twee maal een broodje kost net zoveel als 1 pizza dus doe aub niet zo ontzettend flauw.

6. Op winderige dag op het met platic afgeschermd, terras gegeten. Pizza was goed, asbakken stonden uitnodigend op tafel in deze afgesloten ruimte en daar werd gretig gebruik van gemaakt. Het werd ons dus onmogelijk gemaakt om rookvrij te eten. Reden voor ons om hier niet meer terug te komen.

7. CAROLINE

Restaurant eigenaar werd behoorlijk agressief toen ik aangaf dat op grotendeels afgesloten terras (zie foto) niet gerookt mag worden. Serveerster zei dat ze zelf rookte en er geen last van had. Gezellig avondje uit dus :)

8. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Meine Kinder wollten eine Pizza zum mitnehmen. Die Kellnerin gab uns die Karte und wir waren gerade am schauen. Da kam eine Frau die wahrscheinlich die Besitzerin war und sagte in einem ganz forschen Ton dass es heute keine Pizza zum mitnehmen gebe. Ich habe ihr daraufhin gesagt ihre Mitarbeiterin wisse davon nicht bescheid. Daraufhin hat sie mir an die Schulter gelangt und mich nach draußen verwiesen. Ich solle doch bei Albert heyn Pizza holen. Eine Unverschämtheit. Meine kleine Tochter war total verängstigt. 0 Sterne

9. Fatolojie

10. Een aanrader voor iedereen die in egmond aan zee komt, top.

11. Super hartelijke ontvangst en bediening, niets is teveel en je voelt je echt welkom! Heerlijk gegeten, zag er verzorgd uit, een kaart met goed gekozen combinaties. Voor iedereen wat, ook voor een vegetariër genoeg te kiezen. Kinderen zijn van harte welkom.

12. Peter Snoek

13. Sinds het restaurant wordt gerund door een andere eigenaar is de kwaliteit achteruit gehold.
    Chaotische bediening en het eten is niet wat ik van dit restaurant gewend was.

14. Nettie en Harry Harms

Super en gezellig restaurant waar je heel ontspannen en gezellig kunt eten!! Prima keuken met gastvrij personeel! Een aanrader! 🍷🍹👍

15. Afgelopen weekend heerlijke pizza gegeten, zeker een aanrader. Pizza di Parma was echt verrukkelijk. We werden snel en vriendelijk bediend ondanks de drukte.

16. Op aanraden van vrienden bij Angelo’s gegeten. We waren al een tijd niet meer geweest omdat het eerder wat was tegengevallen maar het restaurant heeft een nieuwe eigenaar dus dat moesten we gaan proberen.

De smaak van het eten en de porties zijn weer zoals het hoort. Zowel het restaurant als het terras zat helemaal vol en mensen stonden zelf buiten op het plein op tafels te wachten. Desondanks kwam het eten vlot door.

Vriendelijke bediening. De tiramisu is een aanrader. We gaan vaker terugkomen

17. Chantell van boven

Gisteravond lekker gegeten en gezeten bij Angelo’s. Netjes ontvangen door de eigenaresse. We kregen een mooi tafeltje aan het raam.

Genoten van een lekkere antipasti en daarna heerlijke tournedos met rode wijn saus en de kinderen een kinderpizza. Leuke serveerster die ook tijd nam voor de kinderen. Ook de toetjes zijn een aanrader.

18. Sarina van Eiselstein

Heerlijk gegeten! Was niet gelijk een tafeltje dus mochten buiten op terras wachten met een drankje. Wij hadden beide heerlijk gegeten. Mijn man pizza diavola en ik pasta met garnalen. Nog nooit zo'n lekkere pizza gehad. Complimenten aan de chef.

19. Lekker eten, super bediening en alles was naar wens. Kortom top ervaring

20. Lang wachten op het eten, zelf gevraagd waarom het lang duurde. Volgens de gastvrouw waren er problemen met de kassa. De tafels naast ons waren veel later dan ons en hadden het eten vroeger dan wij hadden?? Uiteindelijk hadden we de pizza's en dat viel tegen, weinig smaak. Gevraagd om de rekening en gevraagd of er geen tegemoetkoming was voor het lange wachten.
    Het antwoord: nee sorry daar doen wij niet aan!!
    Dit waarvoor ons de eerste en de laatste keer bij de pizzatent!!

21. Mieke 25 punten

Angelo's wás altijd een aanrader. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar na het bezoek van afgelopen week kom ik er niet weer.

Had "de oude vertrouwde" risotto besteld. Die hadden we vaker gehad en was heerlijk. Deze keer heb ik 'm terug gegeven. Overgaar en totaal geen smaak. Toen maar op safe gegaan en de lasagne besteld die m'n vrienden hadden en die wél lekker was. Als afsluiting een cappuccino. De meest smerige cappuccino die we ooit gehad hebben. Loeiheet, veel te vol, en veel te waterig. Volgens mij zou je dit als Italiaans restaurant niet eens moeten willen serveren. Omdat ik de risotto al had terug gegeven, voelde ik me te bezwaard om ook nog iets te zeggen over de cappuccino.

Een serveerster die duidelijk net was begonnen werd ten overstaan van het hele restaurant een veeg uit de pan gegeven, dat ze het niet goed deed en wat ze anders moest doen. Een andere collega van haar maakte haar belachelijk bij andere restaurantgasten, door haar na te doen. Erg bizar en vervelend hier getuige van te zijn, bovendien erg onprofessioneel.

Op de rekening werd ook de terug gegeven risotto in rekening gebracht, in plaats van de lasagne die ik gegeten had. Subtiel prijs verschil van 2 euro in hun voordeel.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  22. Marjan Vink

23. Vond het best tegenvallen, personeel begeleidde je niet naar je tafel, die tafel daar werd er gezegd, eten gewoon, eet zelf thuis net zulke lekkere pasta, sfeer niet bijzonder, werd ook geen gedag gezegd toen we weer weggingen.

Ik vind het geen aanrader en zal hier zelf in ieder geval niet meer naar toegaan!!

24. Ondanks dat het erg druk was gastvrij ontvangen, na kort wachten werd er een tafel geregeld. Vlotte en leuke, goede bediening. Ondanks een wat (voor mij) een te klein portie lasagne heerlijk gegeten, wij komen zeker nog een keer!

25. Gisteren geweest, wat een mooie plek, personeel was top ❤️ Pizza was heerlijk, een aanrader

26. Iv 9 punten

Bij aanvang was het personeel vriendelijk.. Na de vraag of alles naar wens was en wij de opmerking maakten, daarnaast ook dat de smaak goed was, maar dat de ribeye uit bijna de helft uit vet bestond..... Niemand meer aardig. De gorgonzola was niet te proeven, de pepers des te meer. Wij gaan niet meer heen!!

27. Sandra saathof

Heerlijk gegeten. Gezellig en keurige bediening

28. In januari met een groep van tien personen gegeten, toen was er al alle aandacht van het personeel. Zeer goede bediening en geen moment van weg gekeken worden. Afgelopen zaterdag via de reservering mogelijkheid online een reservering gedaan voor een bepaalde tijd. 's Avonds gebeld dat het om die tijd al vol geboekt was, en of het ons ook later schikte. Afspraak werd verzet naar een latere tijd.

Gister bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de eigenaresse, die van ons de jassen aannam en ons begeleidde naar onze tafel. We werden verder geholpen door een aller aardigste ober. Het was heel druk, alle tafels bezet tot in de buitenserre aan toe. Het drinken en het voorgerecht werden keurig op gediend. Na het voorgerecht mochten we zelf aangeven wanneer het hoofdgerecht mocht komen (waar vind je dat nog in deze tijd!). Heerlijk genoten en na het afrekenen nog even rustig met de eigenaresse na kunnen praten, waar alle tijd voor werd genomen.

Dit restaurant is een aanrader, en we zullen er zeker vaker heen gaan (alleen niet in het hoogseizoen van de vakantie).

29. Heerlijk gegeten! Nette en vrolijke bediening in een mooi restaurant en daarbij een echt lekker en betaalbaar menu. Ik vind 't een aanrader.

30. Maierhofer

Super Italiener. Waren 10 Tage hintereinander essen, kann man nur empfehlen. Wer Italienische Küche liebt kommt bei de Angelo's nicht vorbei.

Rundum Top: Habe Ahnung, bin vom Fach.

(Vertaling door Eet.nu)

Super Italiaans restaurant. We hebben hier tien dagen achter elkaar gegeten, kan het alleen maar aanbevelen. Wie van de Italiaanse keuken houdt, kan niet om Angelo's heen.

In alle opzichten goed: ik kan het weten, want ik kom uit het vak.

31. Rosalyn

Echt een aanrader!! Bij binnenkomst proef je gelijk al de gezelligheid. Het personeel is ontzettend klantvriendelijk en neemt, hoe druk het ook was, ook nog de tijd om even een kort praatje te maken. Ook over het eten zeer tevreden, het was heerlijk. We gaan hier zeker nog eens weer heen!!

32. Vandaag [donderdag 4 juni 2015] heerlijk gegeten bij Angelo's in Egmond aan Zee. Een heerlijk voorgerecht en daarna een heerlijke pasta met truffel. En ten slotte een heerlijk nagerecht. Het interieur is wel ingericht op een snelle wisseling van gasten. Gladde tafeltjes [hard kunststof bovenblad] met een [zacht] papieren placemat. Het bestek wordt geserveerd in een papieren envelop met een servet erbij ingevouwen [het papieren servet is van goede kwaliteit]. Dit is wel logisch, gezien de locatie in Egmond aan Zee èn de grote belangstelling van het toeristische publiek. Het eten daarentegen was werkelijk heerlijk. Wel prijzig. Maar ook dat is weer te verklaren door de locatie. Ten slotte zijn veel prijzen in de horeca in dit soort badplaatsen altijd stevig.

33. Dolf en Johanna

Super ! Geweldige avond gehad ! Vriendelijk en gastvrij personeel, die ons erg enthousiast maakte voor de aan tafel geflambeerde Italiaanse specialiteit ! Heerlijk gegeten !

34. Peter Groot

Super gegeten, boven verwachting. Eten zag er mooi uit en de smaak was echt super. Ik zal dit zeker aanbevelen bij iedereen! Het personeel was erg vriendelijk en, ondanks dat het echt heel erg druk was, zag je dat iedereen er met plezier aan het werk is. Dikke duim en wij komen zeer zeker weer! Goed gedaan.

35. Arnold hofman

Waren met 15 famlieleden en allen zeer te spreken over alle verschillende gerechten. Kan me niet heugen ergens ooit lekkerder gegeten te hebben. De gastvrijheid van het personeel en de begroeting van het personeel in het italiaans was warm en eerlijk. Werden aan het eind ivm 40 jarige huwelijksdag toegezongen door personeel met vuurwerk en toetje met 40jaar opschrift. Het eten was niet alleen heerlijk, het werd ook nog prachtig opgediend. Verder waren we zeer te spreken over de italiaanse ober Salvatore. Jammer dat we zover weg wonen, even in het fries kin net better.
    joke en arnold

36. Wat een feestje om hier te eten..! Vanaf de begroeting (in het Italiaans) tot aan het dessert is iedereen super aardig en attent. En het eten is 'ottimo' (zeer goed).

Angelo e Salvatore: grazie per la bellissima serata venerdì, ritorniamo presto!

37. Super gezellige verjaardag gevierd bij Angelo's!! We werden echt in de watten gelegd en zelfs toegezongen. Wij komen hier wel vaker en het is een lust voor het oog om Angelo te zien werken, alles wat de keuken uitgaat ziet er fantastisch uit! Salvatore; complementi e grazie! A la prossima!

38. Vorige week donderdag heerlijk gegeten bij Angelo's. Ik was daar op aanraden van iemand die zeer te spreken is over de kwaliteit en authenticiteit van het eten. Ik kan het niet anders dan beamen.
    Het eten was vers en erg lekker (gevulde scholfilet, speciaal aanbevolen) en het personeel vakkundig, efficiënt en hartelijk. En attent: Salvatore vergewiste zich er regelmatig van dat alles naar wens was, ook tijdens het wachten op het gerecht. Mijn complimenten speelde hij direct door naar de kok, Herman. Bij het verlaten van het restaurant werd ik door alle obers in het Italiaans gegroet.
    Kortom: het eten was uit de kunst en de sfeer gastvrij. Als je in de buurt bent, zeker eens langsgaan!

39. Dennis & kiyara

Afgelopen donderdag een bezoek gebracht aan dit bijzondere restaurant in Egmond aan zee. Voor mij was dit de eerste keer en was onder de indruk! Ik ben zelf niet het type die alles aan de boom wil hangen maar kan het nu niet laten.

Op een gewone donderdag avond een bomvol restaurant aantroffen moet wel iets bijzonders betekenen. Onze verwachtingen werden volledig waargemaakt.

Tijdens het plaatsen van een reservering was ik al zeer te spreken over dit eerste contact. Vervolgens aangekomen werden we met open arm ontvangen. Wij kregen een leuke tafel aangewezen op het tras met uitzicht op het plein.

Pizza ortolana smaakte geweldig. Pasta met zalm was gewoon goed zonder op de ingrediënten te beknibbelen. Dessert is erg erg luxe, dus we hebben er twee gedeeld met z'n vieren; goede tiramisu en heerlijk limon taart.

Sfeer is gezellig, service is uitstekend, de bediening is vlot, prettig en efficiënt. Ze kijken zelfs of je nog iets nodig hebt en ze vragen of alles naar wens is etc. Het is leuk om als gast te worden aangesproken met een paar woordjes Italiaans, dat geeft toch een extra dimensie aan je etentje.

Complimenten.

Dennis en kiyara

40. Herman Hulleman

Een paar manden geleden waren mijn vrouw en ik een weekend in Egmond aan Zee. We reserveerden bij Angelo's. Het was erg druk in Egmond aan Zee en hadden geen zin in een zoektocht door het dorp naar een restaurant voor die avond. Wat waren wij blij dat we dit gedaan hebben, want het was druk. Men moest die avond helaas mensen teleurstellen die niet hadden gereserveerd.
    Waarom het zo druk was ? Het eten, de bediening en de sfeer; helemaal TOP !
    Het afgelopen weekend waren we weer in Egmond aan Zee. Nu wilden we onze kinderen laten meemaken wat wij hadden meegemaakt bij Angelo's. Het was weer een fantastische avond.
    De mensen die het voor deze avond hebben mogelijk gemaakt krijgen een extra compliment. De kok en Angelo (die geen gerecht zonder zijn toeziend oog laat vertrekken naar de gasten) en Salvatore. Deze Italiaanse ober heeft zoveel kwaliteiten in zich voor een goed gastheerschap dat een extra compliment voor hem is.
    Graag tot de volgende keer !

Herman Hulleman
    Harderwijk

41. Normaal gaan we altijd naar Italië op vakantie. Dit jaar helaas niet, maar we vonden wel deze Italiaan, die haalt Italië wel naar Nederland!

2 keer hier fantastisch gegeten. Echte Italiaanse pizza's! Leuke bediening en heerlijk eten en ook erg leuk dat ze een open keuken hebben!

Wij komen zeker terug.

42. Wo 20 aug weer heerlijk gegeten met de familie ( 22 pers ) bij Angelo's. De ontvangst ondanks de drukte altijd hartelijk met even die persoonlijke aandacht. Vlotte en correcte bediening zowel met de drankjes als het eten. Vragen over de gerechten van de kaart werden uit gebreid beantwoord en ook de gerechten buiten de Kaart om werden goed onder de aandacht gebracht. Speciale complimenten voor de keukenbrigade, zowel de voor als de hoofdgerechten gelijktijdig op tafel. Goed op smaak, uitstekende presentatie en alles met verse producten. Ook de aandacht tijdens het diner en het verder verloop was uitstekend. Het personeel is vriendelijk en professioneel, ambiance en sfeer is goed ondanks de drukte. Een aanrader voor een ieder. Lieve mensen allen bedankt voor weer een geslaagde avond en tot gauw. SL Garia

43. Lisman 168 punten

Je zou denken: een Italiaan in Egmond aan Zee, dat zal wel ''toeristen-eten'' zijn..! Nou, echt niets is minder waar. Je proeft aan alles dat er alleen maar met verse producten gewerkt wordt, superlekker dus! Ik ben normaal helemaal niet zo gek op Italiaans eten maar hier ga ik volgende keer weer naartoe. Wij zaten lekker buiten, was heerlijk, maar binnen ziet het er ook erg mooi uit. De bediening was ook prima en de wc was erg schoon (ook belangrijk). Ciao ciao, tot snel !!!

44. Bart 36 punten

Ik heb hier afgelopen winter gegeten, in de maand december, een ietwat late recensie maar ik had me voorgenomen om hen zeker een waardering te geven, speciaal voor hen lid geworden van dit netwerk.
    Alles was voortreffelijk, uitermate goede bediening, heerlijk eten en topkwaliteit wijnen.
    Daarnaast is de prijs allerminst duur, zeer betaalbaar. Ik zou bijna zeggen veel te goedkoop.
    Toen wij 's avond weggingen hadden we het idee dat we in een Michelin sterrenrestaurant waren geweest.
    Een aanrader dus, wanneer we nog eens naar Egmond gaan komen we hier zeker nog eens terug.

45. B. Vinke

Na een dagje zon in Egmond zijn we 's avonds uit eten geweest bij Angelo. Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet. Het interieur was verrassend mooi. De hele avond was het contact met Salvatore zeer prettig met de nodige humor. Het aanbod op de kaart is zeer gevarieerd. Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader en een adres om nog eens terug te komen.

46. Heerlijk gegeten, goede sfeer en Salvatore is een goede en attente gastheer!! Een aanrader.

47. Italiaans op z'n Italiaans, uitstekende keuken! Verse producten en wat een smaak! Van ontvangst tot en met de grappa, perfect verzorgd. M'n dank aan Salvatore. Conclusie: echt een aanrader.

48. Wat een geweldig Italiaans restaurant. Even nagevraagd, ze gebruiken enkel verse ingrediënten. Alles huis gemaakt. Echt genieten.

49. Annalies Doodhagen

Met zijn tweetjes uitstekend en gastvrij ontvangen op 21 december 2013. Goede informatie over het menu. De kwaliteit van onze maaltijd was prima. De prijs was zeker in verhouding tot het gebodene. De chocolade soufflé als dessert is een aanrader!

50. Familie Gul

Met de hele familie ( 11 personen ) hebben wij hier heerlijk gegeten. Salvatore heeft ons uitstekend bediend en de sfeer was geweldig. Het is ons uitstekend bevallen en komen zeker nog terug in dit Restaurant.

51. Samen met een paar collega's hier gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is hier zeer goed. Goede pizza's en een gezellige bediening. Echte Italianen die er werken.

52. Eerste keer een heerlijke ervaring, ontvangen door de zeer charmante gastvrouw die samen met haar team de drukke bezetting op een vakkundige manier van dienst kon zijn zonder in te leveren in gastvrijheid. Gisteren voor de 2e keer diner en ook deze gerechten waren geweldig met ook positieve reacties van andere gasten, dus met de keukenbrigade is ook niets mis mooie gerechten. Misschien alleen wat meer keuze in de wijnkaart voor mooie Italiaanse wijnen?

53. Nu 2 keer gegeten en gewoon voortreffelijk. Echte italiaanse gerechten. Goede en vriendelijke bediening. Het is mijn nieuwe favoriet en we gaan hier zeker vaker eten.

54. Echt een aanrader ! We hebben even moeten wachten maar het is de moeite waard!
    Heerlijke voorgerechten en een uitmuntend hoofdgerecht gepaneerde ossenhaas en een ossenhaas met rucola en parmezaan met basalmico.
    Een prima gastvrouw met een vlot team.
    Heerlijk gegeten!

55. Zelfs in Italië heb ik niet beter gegeten. Een fantastisch Team en heel lekker eten.

56. Martin & Ineke

Eindelijk weer eens echt Italiaans gegeten. Verrassende gerechten, echte smaken. De risotto was zalig. Vriendelijke bediening.

57. Ik heb hier nu twee keer gegeten. Eerste keer had ik een Antipasto Angelo's vooraf en daarna een pizza Angelo's, tweede keer de vitello tonato en het pastagerecht Penne alla Siciliana. Beide keren heerlijk gegeten. Heel vriendelijke en gastvrije (en gelukkig ook echt Italiaans sprekende) obers en de sfeer is goed. Enige verbeterpuntje van degene met wie ik at, was dat de aardappels in de schil gebakken een beetje aan de vette kant waren. Zeker een aanrader en ik kom absoluut nog eens terug!

58. nance de graaf

Heerlijk Italiaans eten gemaakt van verse producten. Borden mooi opgemaakt en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker een keer terug!

59. Wat een leuke avond hebben wij gehad. Fijn contact met de bediening. Onze kinderen vonden de Italiaanse obers geweldig. Echt service.

Heerlijk gegeten. St. Jacobschelpen, carpaccio, tomatensoep, risotto, spaghetti, pizza, allemaal lekker tegen een eerlijke prijs (100 euro). Een fooi waard! En lekkere cappuccino.

60. Ricardo

Goed eten. Perfect geschoold personeel. Italiaanse jongeman mag meer plezier in het werk tonen. Barman is top, zowiezo waarom moest de professionele barman ooit verdwijnen uit de horeca. Eigenaar die het snapt. Vitello was duidelijk uit de vriezer dat was te proeven aan de droge en toch waterige structuur. Maar dat is te vergeven want hij was verder subliem. Ook de pizza was echt italiaans.
    Eten was super, maar de service en het gevoel voor commercie was top. Gewoon vragen of de gast nog iets wil drinken als zijn glas leeg is.
    Voor de german guest: das beste restaurant im Egmond am See.

61. T brasser

Heerlijk gegeten, zeker de ossobuco is een aanrader.
    Het merendeel van de bediening is Italiaans van komaf en erg vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

62. Heerlijk gegeten, de Spaghetti all'amatriciana was heerlijk en ook de gepaneerde ossenhaas met parmaham was supermals en smaakte uitstekend. Ook de rucolasalade met parmezaanse kaas en de lintpasta met truffelsaus die mijn vriendin had was erg goed.

De vriendelijke en hartelijke bediening maakte het geheel tot een bijzonder geslaagde avond. Als we weer eens in de buurt van Egmond aan Zee zijn, gaan we hier zeker nog eens langs.

63. Mocht je heerlijk Italiaans willen eten, ga dan naar dit restaurant. Wij komen hier met ons gezinnetje regelmatig en eten elke keer weer fantastische gerechten. Mijn jongste dochter houd van pasta pesto en ondanks dat het gerecht niet op de kaart staat maakt de kok het met liefde klaar voor haar. Elke keer nemen we weer een ander gerecht om zo alles een keer geproefd te hebben. Ze hebben ons nog geen enkele keer teleurgesteld! Aanrader is ook echt de zeebaars gebakken in zoutbrood. Ook de pasta's zijn waanzinnig lekker! Kortom het is echt een aanrader!

64. Restaurant ziet er op en top uit!

Wil je Italiaans eten maar niet de eeuwige pizza of pasta ga hier dan eens kijken. Nu 3 maal geweest en elke keer super gegeten en als je dan naar de prijs kijkt vind ik het zeer vriendelijk.

Heerlijke paste met truffel, aanrader! Ook de gepaneerde ossehaas met parmaham is een topper. Chocolade soufle als nagerecht, om maar wat te noemen...

65. Verrassende kaart met heerlijke gerechten en goeie bediening.

Een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wij komen zeker, zo niet vaker;), nog eens terug!

66. Lekker gegeten, verrassende gerechten. Goede, vriendelijke bediening en wijnadvies.

Prijs / prestatie bijzonder goed, zij het dat je met z'n 2-en al gauw E 100,- kwijt bent (incl flesje wijn).

Bij vertrek vriendelijk uitgeleide gedaan, handen geschud en uitgezwaaid....

Voor herhaling vatbaar.

67. Verrassend goed eten en heel kindvriendelijk.

Echt een topper en niet duur.

68. Lekkerbek

Verrassend goed eten in een prachtige ambiance. Aanwinst voor het dorp!