Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond aan Zee verdeeld zijn.

1. joris schijvens

Erg lekker gegeten.

We hebben er 2 avonden achter elkaar gegeten met 3 man. Telkens wat anders lekkers kunnen kiezen van de kaart. Leuke en aantrekkelijke mix van diverse keukens. Goed bereid.

Echte aanrader, zeker als je toch net even wat beter wilt eten tussen al het toeristen voedsel in Egmond aan zee.

2. Toon de Water

Door tafel wisselen binnen naar buiten is perongeluk het drinken van andere gasten op mijn rekening gekomen inmiddels perfect opgelost. Het is een perfecte restaurant om lekker te eten echte aanrader.

3. Toon De water

Goed ontvangen zitplaats binnen. We wilden graag buiten zitten ook dat is geregeld. Het eten is heel goed. Het ging eigenlijk vlekkeloos dinerkaart verzilverd met bijbetaling. Bij thuiskomst nota bekeken jammer dat de drankjes niet goed zijn geregistreerd. 1bier en 1leffe blond te veel berekend da's wel jammer.

4. Ziet er gezellig uit.
    Maar jammer dat het eten ver beneden de maat was.
    Ik had de vegetarische penne was te nat smaak ging totaal verloren.
    Mijn partner had kaasfondue kaas was waterig dat de kaas niet meer stolde erg jammer.
    Diepe teleurstelling we waren beter gewend.
    Hetty.
    Lia baart.

5. Fanny Flumens

Voor ons 1 van de beste restaurants in Egmond aan zee… heel lekker, mooi geserveerd en heel vriendelijke mensen.

6. Erica Hijlkema

Goede sfeer in kleine setting. Voelt goed. Schermen, gel alles Coronaproef. Lekker eten voor een goede prijs.

7. van der Sluis

Erg gezellig, fijne vlotte bediening, genoeg ruimte, tafels niet te dicht op elkaar, eten was erg goed.
    Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.

8. Internationaal Egmond aan Zee

Alex Groot

Leuke vlotte bediening, lekker voorgerecht, smakelijke tournados gegeten met wat tekort groente en helaas niets fris als wat sla of rauwkost erbij. Wel heerlijke aardappeltjes erbij geserveerd. Goed toetje maakkte het helemaal af.

9. Eddy Pepers

Personeel was vriendelijk en het eten was heerlijk gemaakt
    Sparerib alleen een beetje smakeloos

10. G. Huiberts

Eten was heerlijk. Het was niet goedkoop maar zijn geld wel waard.

11. Za. 27-6 op terras een drankje gedaan. Terwijl het terras half leeg was moesten we om 18.00 uur vertrekken voor de 'eters' die er om 20.30 uur nog niet waren. We zijn snel naar een concurrent vertrokken waar de bediening een stuk vriendelijker was.

3,5
  12. Uitstekend gegeten, aardig personeel: prima restaurant!

13. Plien vente

We hebben hier gisteren zo heerlijk gegeten, dat we vandaag weer terug kwamen......

14. Internationaal Egmond aan Zee

Online reservering bleek niet bekend, terwijl we meerdere e-mails met herinneringen hadden gehad. De gerechten waren goed, maar niet bijzonder. De prijzen doen je meer verwachten. Van de rijke wijnkaart was meer dan 50% weggekruist; niet voorradig dus. We hadden pech dat naast ons een gezinnetje zat waarvan de vader zijn dochtertje continu met luide stem instructies gaf. Ze liep door het hele restaurant heen en weer. Toen ze eindelijk weg waren zei de serveerster dat we nog even van onze rust konden genieten. Comer kiest zijn gasten niet uit, natuurlijk. De totale beleving viel ons tegen. Voor ons geen tweede keer Comer.

15. Blume Brigitte

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Trotz bestätigter Resevierung, wurden uns von einer sehr unfreundlichen Dame mitgeteilt, sie seien überbucht und wir müssten nach 1,5 Stunden wieder gehen. Wir hatten uns auf einen schönen Abend gefreut, wurden aber so unfreundlich behandelt, das wir wieder gegangen sind. Nie wieder dieses Lokal!

16. Mariëlle

Vriendelijke, meedenkende bediening.
    Het eten was prima. Vers en goed van smaak.

17. Andrea Hilbrands

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Haben heute sehr lecker gegessen. Sehr leckeres Fleisch und mit Liebe zurechtgemacht.
    Kommen gerne wieder.

18. Internationaal Egmond aan Zee

Prachtige locatie, goed eten, goede service, aanrader.

19. Jos en Alma

Vanavond zijn we er wederom weer geweest. Dít is weer de opstartweek in de corona crisis. We werden er zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Het eten was werkelijk heerlijk en meer dan genoeg. En het is er niet duur. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. We komen er zeker weer terug en een aanrader voor iedereen.

20. 2 Hardwerkende mensen, die in het centrum van Egmond aan Zee hun restaurant wisten te profileren door uitmuntende gastvrijheid te koppelen aan een gevarieerde kaart en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij wonen momenteel in Spanje, maar zodra we Nederland weer bezoeken gaan we graag bij hen langs!

21. Nico De Boer

Geweldige bediening en voortreffelijk eten.

22. Margret Krom

Suoer lekker gegeten!

23. Jürgen Brunswicker

Sehr leckeres Essen und ein sehr netter Service

24. Geweldig gegeten. Een menu gehad.
    Kwaliteit was super. Prijs kwaliteit was top.

25. Petra van Grootveld

Heerlijk & gezellig!

26. Restaurant is in het echt gezelliger als het er op de foto uit ziet. Mijn tafelgenoot die een echte vegetarier is heeft de kok twee keer bedankt voor de uitstekende maaltijd. Eindelijk eens iets anders als gevulde paddenstoel of gevulde paprika. Een heerlijk gerecht met een loempia gevuld met verschillende soorten kaas en noedels. Ikzelf heb een mix grill genomen. Gerechten waren meer als genoeg en erg mooi opgemaakt, En ze waren ook nog eens uitstekend van smaak. Het toetje bestond uit een dameblanch die ook weer heel apart opgemaakt was met dunne papierachtige stukken pure chocolade. Met daarbij in een apart schaaltje de vloeibare chocolade. Al met al een erg goed restaurant om te eten. De prijs was ook heel redelijk, goede kwaliteit en een goede prijs.

27. Het was alweer geweldig eten en gezellig, wat we ook jaren van hun gewend zijn.

28. Dianne Spanjers

Lekker eten, mooie gezellige entourage en vriendelijk personeel.

29. Nog nooit zo zout gegeten. Zeer onvriendelijk niet representatieve eigenaar of bedrijfsleider. Zeer klantonvriendelijk. Wilde daar met een groep van 15 personen gaan dineren. No way uitgeweken naar elders. Waar men wel snapt wat gastvrijheid is.

1,2
  30. Het beste restaurant van Egmond! Waar vind je nog een dergelijke ambiance, heerlijk eten, prima service en persoonlijke bediening. Een topper!