Div. Parkeer gelegenheden

Gevarieerd eten om de hoek; dat is wat ons restaurant graag laat zien. Een menukaart die Franse invloeden kent maar ook gerechten biedt waar je de rest van de wereld in zult herkennen bij de gerechten kunt u ook kiezen een een ruim aanbod aan open wijnen of wijnen per fles. Elke maand is er een verrassende streek- en seizoensgebonden menu waar de chef enorm zijn best op heeft gedaan. Net buiten het centrum van Egmond maar met de zilte zeelucht die overal waarneembaar is!

Ons restaurant beschikt over 30 zitplaatsen binnen en 30 zitplaatsen op het terras.Voor onze volledige dinerkaart kunt u kijken op www.restaurantvlackbij.nl
Eten, drinken en gastvrij…gewoon Vlackbij

1520655670 90

1. Freek Beekman

Top altijd goed !!

2. Jacqueline Goedemans

Deze week bij 3 restaurants wezen eten waarvan er 2 in de Voorstaat en als laatste bij Vlackbij. Dit restaurant steekt met kop en schouders boven de rest uit. Het eten is puur, vers en echt. TOP. een echte aanrader.

3. Karin Werner-Nawrocik

Seit Jahren immer wieder toll und jedem zu empfehlen!!!
    "Die deutsche Frau mit der Fischsuppe" :)))

4. Gezellig restaurant en lekker gegeten.

5. Bediening zeer vriendelijk, relaxe sfeer.
    Heerlijk gegeten en komen zeker terug.

6. Erg lekker gegeten. Alles was perfect een aanrader.

7. Tom van Ginkel

Gisteravond hebben we met 6 personen heerlijk gegeten. Het eten was goed verzorgd en de sfeer was ook goed. Vooral ook informeel. Het voelt allemaal heel eenvoudig wat de sfeer betreft maar toch eet je daar alsof het een vijfsterrenrestaurant is. We voelden ons echt thuis Het heet ook niet voor niets vlackbij. Wij komen hier zeker nog een keer terug. De kok verstaat echt zijn vak en de gastvrouw helpt dit letterlijk en figuurlijk uit te dragen en tussendoor helpt de kok zelfs mee.

8. Heerlijk gegeten! Kunnen we iedeeeen aanraden!!

9. Jan Menger

Keuzemenu was top! Vlees en vis van prima kwaliteit en op 5 sterren niveau bereid. Bediening keurig. Aanrader dus!

10. Net terug van een fijn kerstdiner lekker gegeten en gedronken leuke avond gehad ja het eten is gewoon prima daar kan ik niks anders over zeggen bedankt.

11. Heerlijk gegeten op kerstavond.
    Op de foto's lijkt het restaurant groter dan in werkelijkheid.
    Was verder prima.

12. Rick

13. Werner Muck

Wir waren am 9.11.17 in dem tollen Restaurant. Wir wohnten sehr oft um die Ecke, waren aber noch nie hier, was wir sehr bedauerten. Mit allem sehr zufrieden, haben wieder für den 2.Weihnachtstag reserviert. Danke an alle Mitarbeiter, besonders der Chefin!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Wij waren op 9 november in dit leuke restaurant. Wij hebben vaak om de hoek gewoond, maar zijn hier nog niet eerder geweest, wat we zeer betreuren. We zijn met alles tevreden, hebben voor tweede kerstdag weer gereserveerd. Dank aan alle medewerkers, en de cheffin in het bijzonder!

14. Es war ein sehr schöner Abend!
    Das Essen war absolut toll und der Service sehr nett!
    Meine Partnerin hat viele Lebensmittelallergien und auch darauf ist man ganz toll eingegangen!
    Wir können nur eine absolute Empfehlung aussprechen und werden ganz sicher bald wieder kommen!

Vrije vertaling Eet.nu

Het was een zeer fijne avond. Het eten was heerlijk en de service was heel goed. Mijn partner heeft vele allergieën en hier is men goed mee omgegaan.
    Wij kunnen dit restaurant zeker aanbevelen en wij zullen zeker snel weer terugkomen.

15. Wij hebben heerlijk gegeten bij Vlackbij. Mijn man is een echte soep eter en had nog nooit zulke lekkere uiensoep gehad. Bent u in in egmond of omgeving op vakantie is dit restaurant een echte aanrader. Ook onze hond was van harte welkom.

16. Lisa Zonneveld

Heerlijk gegeten, zeker een aanrader als je heerlijk wilt tafelen.

17. Sehr gemütliches Restaurant. Leckeres Essen.
    Nette Bedienung.
    Sehr empfehlenswert.
    Wir kommen gerne wieder.

(Vrije vertaling door redactie Eet.nu)

Zeer gemoedelijk restaurant. Lekker eten. Nette bediening. Zeer aanbevelingswaardig. Wij komen graag terug.

18. Prima eten in een leuk/goed restaurant

19. J Klerk

Erg lekker gegeten en super gezellig! Fijne huiselijke sfeer met vriendelijke bediening waardoor we op ons gemak voelde.
    Het restaurant is leuk aangekleed met oog voor detail. Dat zie je terug op de borden.
    Zelfs met een allergie wordt rekening gehouden, niks is te gek! De chef zoekt uit wat je wel en niet mag, waardoor ik een heerlijk stuk vlees kreeg.
    Al met al een restaurant wat ik iedereen aanraad en zelf ook vaker kom!

20. De saus bij de biefstuk erg dun voor strogganof en flauw.
    Kabeljauw op de huid gebakken, niet krokant en geen smaak. Zelf gepimpt met peper en zout.

Nadat het eten was afgehaald niet de vraag of wij een dessert wilden of misschien nog wat drinken. Op het moment dat we zelf iemand riepen kregen we de reactie kom eraan. Terwijl wij riepen voor de wat drinken, kregen wij al de rekening zonder hierom te vragen.

21. Klaus Horstmann

Ein sehr gutes, gemütliches Restaurant mit einem sehr freundlichen und aufmerksamen Personal, sehr leckerem Essen und einem sehr guten Preis-Leistungsverhältnis.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Een zeer goed, gemoedelijk restaurant met zeer vriendelijk en alert personeel, zeer lekker eten en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

22. Voorgerecht "proef de zee" erg smakelijk. Als hoofdgerecht de schol, niet lekker terwijl het normaal gesproken onze favoriete vis is. Niet goed schoongemaakt en niet lekker gebakken. Vismenu voor de kids proefde ook niet lekker. Toetje maar overgeslagen. Ontvangst was prima, alleen erg rustig en de sfeer was minimaal.

23. Super lekker gegeten! Vooral de carpaccio is een aanrader!

24. Sylvia Gul

We hebben met een groep van 12 personen heerlijk gegeten bij restaurant Vlackbij. Geen op of aanmerkingen, alles was oke !

25. Geurt Vink

Vlackbij is een goed restaurant iets buiten het centrum van Egmond aan Zee, maar lopend zeer goed bereikbaar. Er is een goede menukaart met allemaal lekkere gerechten. Je kunt er heel gezellig een avondje uit. Het restaurant is niet groot, maar je hebt voldoende ruimte tussen de tafeltjes en de stoelen aan tafel nodigen uit om lang te blijven zitten. En of je nu een driegangendiner, een wilddiner of van de rest van de menukaart bestelt, het is allemaal goed en erg lekker bereid. Complimenten aan de kok.

26. Gisteren hier voor de derde keer wezen eten, elke keer een jaar ertussen.
    Het eten en de bediening waren weer voortreffelijk.
    Goed van kwaliteit en prijs verhouding.
    Vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog eens terug.

27. S. Ouwerkerk

We hebben heerlijk gegeten bij Restaurant Vlackbij. Er heerst een rustige huiskamersfeer in het restaurant. Het eten is vers, lekker warm en smaakte prima. Iets meer verse groente bij het hoofdgerecht zou lekker zijn.
    Bij de koffie en thee na afloop kregen we een etagère met zoete lekkernijen. Ook aan kinderen werd gedacht. Het was een prettige ervaring om bij Vlackbij te eten.

28. Marja Groen

Klein, leuk en gezellig restaurant. Heerlijke malse tournedos, alles is goed verzorgd.
    Vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug.

29. Wij hebben een heerlijke avond gehad! De gerechten zijn er goed op smaak en mooi opgemaakt. De bediening was ook prima en sanitaire voorzieningen zeer schoon!

Wij komen volgend jaar zeker terug.

30. Jan en Ans

Heerlijk gegeten. Voor mij wild, zoals het hoort, botermals. Ans had mosterdsoep en Egmonds vispotje. De vis was vers bereidt, en gelukkig niet doorgekookt. Kortom heerlijk.
    Toetje was ook heerlijk.

Kortom, heerlijke avond gehad.

P.s., de droge witte huiswijn is toppertje...

31. Met vier personen hier gedineerd en we hebben genoten van de heerlijke gerechten op prachtig opgemaakte borden, de uitstekende service en de gezellige sfeer. Onze complimenten aan de kok, die van elk gerecht een lust voor de smaakpapillen en het oog wist te maken en complimenten aan het meisje in de bediening die erg haar best deed om te zorgen dat het ons aan niets ontbrak en zeker niet te vergeten de attente en vriendelijke gastvrouw voor haar goede zorgen en die onze avond onvergetelijk heeft gemaakt. WAAROM heeft dit restaurant nog geen ster? Kortom: absoluut een aanrader! Wij komen zeer zeker terug!
    Opvallend was ook de brandschone sanitaire ruimte!

32. Kiel, Wilfried und Martina

Weer heerlijk gegeten en genoten.

33. Manon van Veltum

Heel fijn restaurant. Leuke kaart, heerlijk gegeten.

34. Erg lekker en je krijgt er echt het gevoel alsof je thuis bent. Leuke plek en alles was naar wens

35. Heerlijk gegeten, zag er goed uit, prima sfeer.

36. Ingrid en Rob

Smaakvol eten, vriendelijke bediening, rustige sfeer. Value for money. Wij komen zeker terug !

37. Fam A. Kramer

Een verrassend restaurant in Egmond aan Zee. Prima kwaliteit in een warme ambiance. Heerlijk gegeten en prima bediening

38. Helaas waren we de enigste gasten die kwamen eten in het restaurant. Aardige bediening. Spareribs waren lekker, was alleen jammer dat je niet uit pittig of zoet kon kiezen. Het vlees van de spies van de varkenshaas waren een beetje koud en de aardappeltjes waren ook iets koud. Patat en dame blanche waren heerlijk.

39. Heerlijk gegeten, voor 'n prima prijs. Er waren niet veel gasten, zodat de bazin tijd had voor 'n praatje.

40. Rob v. Egmond

Gezellige sfeer, ongedwongen en prettige bediening. Het eten was erg goed en smaakvol.

41. Wilfried und Martina

Besonders nette Atmosphäre und hervorragendes Preis-/Leisstungsverhältnis. Sehr freundliche und aufmerksame Bedienung. Wir kommen seit Jahren regelmäßig und sind immer wieder zufrieden. Durch die wechselnde Karte wird es auch nicht "langweilig" und die Fischsuppe und der Lachs sind ein Traum!!!

42. We eten regelmatig bij restaurant Vlackbij en het eten is iedere keer heerlijk. De sfeer is lekker ongedwongen en je voelt je er op je gemak. Een echte aanrader is het maandmenu, goede kwaliteit voor een hele leuke prijs. De bediening is altijd erg vriendelijk en het is zeker niet de laatste keer dat we er geweest zijn.

43. Geweldig restaurant met een leuke ambiance, waarbij gezelligheid zeker niet ontbreekt! Vriendelijk personeel, die je goed te woord staan en ontzettend lekker eten voor een goede prijs (aanrader: de spies van de grill)! Ligt niet bepaald in het centrum, maar is goed te vinden. Klein restaurant, maar ontzettend fijn om eens te gaan dineren met familie! Hartstikke top!

44. t. meulenbroeks

Niet gemakkelijk te vinden, is niet in de hoofdstraat, maar zeeeer de moeite waard om te bezoeken. Eten was super heerlijk, keuze ruim voldoende, bediening erg vriendelijk, prijs kwaliteit is top!

46. Wij hebben met onze dochters heerlijk gegeten in dit restaurant. De wijn en de maaltijden zijn fantastisch! Een echte aanrader. Het is niet bij zee, maar de kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn geweldig!

47. Afgelopen zaterdag gegeten bij Vlackbij. Erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Veel keus op de menukaart. Niet alleen de smaak was goed maar het zag er ook heel mooi uit. Bedankt voor de gezellige avond en volgend jaar komen we zeker terug! Groetjes uit Ruinen

48. Heerlijk eten in een gastvrij restaurant, bediening is top je kunt alles vragen en wordt direct geregeld! Wij komen zeker nog een keer terug!

49. Erg leuk restaurant! Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Het restaurant ligt net buiten het centrum. Wij komen nog eens terug!

50. L&G 191 punten

Niet direct in het centrum gelegen maar in een zijstraat. Ruime keuze in gerechten, goede prijs / kwaliteit verhouding en lekker bereid.

51. Gewoon een topper, goed eten voor een goede prijs. Gastvrij personeel en een mooie huiskamer sfeer. Sanitaire ruimte ook klasse! ! Echt een aanrader !!

52. Goed eten voor de prijs dat je moet betalen. Goede bediening. Sfeer kan wel wat gezelliger. Mijn mening is dat je daar gerust kan eten, zeker voor de prijs dat je ervoor moet betalen.

53. marijke en sjef

Vooral het zelfgemaakte ijs moet je geproefd hebben.
    Prima kwaliteit. Super heerlijk gegeten.

54. Heerlijk eten en goed verzorgd. Ook als je een speciaal dieet hebt houdt Rik daar rekening mee!! Een aanrader!!

55. Afgelopen donderdag 20-3-14 samen met mijn vrouw hier wezen eten. Het is een leuk en knus restaurant
    waar we heerlijk hebben gegeten. Mijn vrouw had een vistrio besteld en zelf had ik een vleesspies besteld, waar stukken ossenhaas, varkenshaas en kipfile aan zaten. Ook het nagerecht was prima verzorgd.
    Een prima restaurant waar je dus heerlijk kan eten voor betaalbare prijzen.

56. John Hollenberg

57. Fantastisch gegeten bij Vlackbij, hier proef je dat alles met liefde wordt bereid en dat er nog echt gekookt wordt. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Hier komen wij zeker nog een keer terug, aanrader!

58. Wij zijn hier vrijdag 10 mei wezen eten en het eten was heerlijk, complimenten aan de kok en de bediening was erg vriendelijk, goede service is een echte aanrader. Misschien een klein minpuntje is dat je de stamgasten duidelijk hoort.

59. Na de ervaringen gelezen te hebben hier gaan eten 2e Paasdag tijdens ons verblijf in Egmond. Inderdaad super!! Héérlijk eten, zeer goede bediening. En inderdaad: het zijn de kleine extra dingen waar niet meteen geld voor gevraagd wordt: glas water bij de wijn, mandje brood bij het voorgerecht enz. enz. Aanrader!

60. Voortreffelijk gegeten! Eten uitmuntend en gastvrij personeel! Zeker een aanrader. Wij komen graag nog een keer terug!

61. Ik moet gluten vrij eten, ik kon alles bestellen want alles werd gluten vrij klaar gemaakt.

Het was top, bedankt voor de service.

62. Heerlijk eten..prima service..standaard glaasje water bij je wijntje..niets teveel..eerst op terras je mandje brood..diner binnen..afsluitende koffie weer buiten...waar kom je dat nog tegen. Prijs kwaliteit prima!! Op een rustige locatie, waar je als je langs komt eigenlijk niet zomaar 1-2-3 naar binnen gaat...maar alles gelezen te hebben en er gisteren zelf ook gegeten te hebben kunnen wij alleen maar zeggen dat alle positief geschreven recensies...alleen maar kloppen...dus zeker naar toe gaan!!

63. Bastiaan en Ingeborg

Heerlijk gegeten, buiten op het terras. Kleinschalig maar daardoor juist gezellig en weg van de massa.
    Bediening was prima, en je kunt merken dat aan het eten aandacht is besteed. 't Zit 'm tegenwoordig in de kleine dingen, mandje stokbrood met kruidenboter bij het voorgerecht, glaasje water wordt standaard bij de wijn geserveerd.
    Juiste hoeveelheden, tussen de maaltijden even rust, maar nooit wachten.
    Dank je wel voor de gezellige avond!

64. Marion Driessen

Na het op internet kijken naar recensies zijn we zelf bij 't Vlack gaan tafelen.
    We zij tot de conclusie gekomen dat de recensies onderdreven waren, het is gewoon goed, super lekkker en vooral gezellig.
    De ligging is een beetje buiten het drukke centrum maar dat komt het restaurant alleen maar ten goede en zelfs de hond wordt met verwennen niet overgeslagen.
    Kortom goed en gezellig tafelen tegen een goede prijs kwaliteit verhouding, een absolute aanrader.

65. Aan dit restaurant valt niet te tippen. Ook de salades die je kunt bestellen zijn grandioos, met alles erop en eraan! Van mij krijgt dit restaurant een dikke 10+

66. Leuke ambiance, goede service en tevens ook een goede kwaliteit / prijs verhouding! Als we weer in de buurt zijn, komen we dit restaurant zeker weer opzoeken! Een aanrader dus!

67. Heerlijk eten en een prima sfeer hele vriendelijke bediening ga zo door jullie zien ons zeker terug.

68. Heerlijk eten, vriendelijke mensen. De vissoep is werkelijk grandioos evenals de visschotel. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Ambiance is knus en gezellig.

69. Een echt familie restaurant, waar kwaliteit het allerbelangrijkste is, wij komen hier regelmatig, en gaan altijd tevreden naar huis.

Een gezellige huiselijke sfeer, en je merkt dat je gast bent, en geen klant!

70. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Heerlijk stuk vlees, precies zoals ik het wilde hebben. Gezellige sfeer.

Wij komen hier zeker nog eens terug!