Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Duiven verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Duiven

Gisterenavond met z'n zessen een chinees fondue besteld. Het was weer super! Goede bediening, erg lekker en gezellig. Wat wil je nog meer.

2. Goede cafetaria. Lekkere friet en snacks zijn lekker (vooral de kroket). Personeel is vriendelijk. Prijs is redelijk.

3. Internationaal Duiven

Petra Schmitz

12 december bij live cooking gegeten en we waren aangenaam verrast want we hadden wat mindere beoordelingen gelezen, maar het eten was lekker op smaak en er was voldoende keus voor iedereen. De bediening was niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zou het iedereen aanraden.

4. Echt een aanrader! Verrassende smaken en combinaties die je tong nog nooit eerder heeft geproefd! Service zeer vriendelijk en behulpzaam! Voortreffelijk eten en een heerlijk avondje uit!

5. J. Janssen

We hadden al gereserveerd, stonden ze plotseling in de krant. Wat een verrassing, hierdoor nog nieuwsgieriger geworden naar het concept. Dikke 10! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en wat een prachtig pand! Extra credits voor de koks, wat een kunstwerkjes op het bord. Bijna te mooi om op te eten, maar veel te smaakvol om te laten liggen! Hier komen we zeker nog eens terug, chapeau!

6. K.velmans

Inmiddels al bij een aantal restaurants geweest met een Michelinster, deze stond ook nog op t lijstje.

Heerlijk gegeten! Absoluut wat je ervan mag verwachten. Klant is koning gaat hier zeker op. Gastvrouw was vriendelijk en wist waar ze het over had. Daarnaast waren de gerechten prachtig opgemaakt en waren het verrassende smaakcombinaties. De hele ambiance klopte. Voor mij een van de beste tot nu toe! Ga zo door!

7. Hallo beste saray,

Al 5 jaar op rij eten we met kerst bij jullie met de familie. En elk jaar is het weer lekker, altijd genoeg eten in het buffet en allemaal verschillende warme gerechten zoals zalm en varkenshaas. Ook de koude gerechte zijn erg lekker bijv. de gekruide fettakaas, die je lekker kan eten met turks brood. Personeel is erg vriendelijk en toch hebben ze het druk, je krijgt alsnog je drinken snel. Echt een aanrader!

8. Het was erg lekker en ze zijn klantvriendelijk. Zeker een aanrader om naar toe te gaan❤️

9. Voor iedereen aan te raden, ik heb zojuist pizza's gehaald. En het was echt zo lekker om je vingers erbij op te eten. Ondanks dat het pizza dag is waren ze echt goed gemaakt en krokant

10. Internationaal Duiven

Het was erg gezellig op 21 oktober hier in duiven. Het personeel was vriendelijk en aardig. Voor herhaling vatbaar. Dus aan te raden.

11. Internationaal Duiven

Verlinden

Ronduit slecht. Duurde erg lang voordat de bediening kwam, terwijl er bijna geen andere klanten waren. Kwam veel later weer terug om te vragen wat we ook al weer besteld hadden. Een kop koffie en thee, dus waar hebben we het over. Ook werd er door de bediening helemaal niet opgelet of iemand eventueel iets/nog iets wilde bestellen. Eindelijk de tweede bestelling kunnen plaatsen kwamen ze na lang wachten met het verkeerde. Moest iemand anders bijkomen om het recht te zetten. Kortom voor 2 koppen koffie en 2 koppen thee al zoveel ergernis en moeite dat we ergens anders gegeten hebben. Geen aanrader dus.

4,3
  12. Pannenkoekenhuis Duiven

Leuke zaak, erg aardig personeel, maar die pannenkoeken zijn vreselijk! Helaas hebben ze geen mailadres waar ik nogmaals mijn klacht wil delen.
    Pannenkoek was niet gaar, teruggestuurd. Ik wilde geen nieuwe, gewoon terug in de pan...helaas nog niet gaar! Toen een nieuwe (mijn zoontje was inmiddels al klaar). Helaas ook deze was niet gaar. 😱
    De pannenkoek van mijn zoontje hebben ze van de rekening afgehaald, deze was goedkoper dan die van mij.
    Beste Snippenhof, ik hoop dat jullie deze recensie lezen en zo jullie voordeel er mee doen. Misschien ook een idee om jullie mailadres te vermelden zodat ik direct jullie een mail kan sturen. Helaas voor jullie nu via deze weg!

13. Internationaal Duiven

Lucy

Vandaag met 3 personen gebruncht. Was wel lekker, maar toch niet voor herhaling vatbaar. Het was meer met vlees en wokspecialiteiten. Niet erg veel keus in broodsoorten. Toetjesbuffet stond ook al klaar. Iets wat bij Hotel Arnhem apart gebracht wordt aan het eind. Wat ook jammer was dat je drinken niet zelf kon pakken, zoals o.a. chocomelk, karnemelk en melk en thee en koffie wel. Maar daar moest je voor naar de gang, daar stond een machine. Vond het er niet gezellig zitten, erg massaal allemaal. Wat ons ook erg tegenviel is dat we bij de lift stonden en er een ober naar ons toekwam met de vraag heeft u wel betaald? We dachten he wat is dat dan. Net of we niet betalen voor ons eten. Rare gang van zaken en vooral omdat er vreemde mensen naast ons stonden, dan voel je je ook al niet op je gemak als je zo'n vraag krijgt.

14. 1e kerstdag hier gegeten samen met mijn moeder, we gaan zelden uiteten omdat dat gewoonweg te duur is. Maar het was kerst, leuke aanbieding, dus voor die ene keer toch maar uiteten geweest. We waren ook heel benieuwd naar het restaurant. Bij binnenkomst, geen ontvangst dus zijn zelf maar naar de bar gegaan. We vonden het lopend buffet niks te maken hebben met de turkse eetgewoontes, van de 10 bakken waren er 6 van shoarma en döner. Dit was echt veel te veel, er was voor de rest geen variatie qua vlees... Salade's overigens wel lekker, maar flauw. Sfeer was niet gezellig, op het ontvangst na vonden we het personeel wel heel vriendelijk en gastvrij. Ook wil ik wel even vermelden dat wij totaal niet moeilijk zijn, maar het had wel meer gevarieerd mogen zijn als het aan ons lag. Een 2e keer, nee zeker niet.

2,5
  15. Personeel was erg druk met collega's/vrienden. Minder oog voor de gasten omdat ze achterin gezellig met elkaar bezig waren en geen zicht op ons. Muziek stond te hard. Buffet was prima. Zou ik het iemand adviseren? Nee. Zou ik het afraden? Ook niet. Ietwat gewoontjes.

16. Het buffet is goed, maar weinig sprankelend en varieert zelden. Menukaart is de echte aanrader: wat een heerlijk eten komt er uit de keuken! Ik raad aan om vaker te wisselen wat er in het buffet zit, maar verder ben ik absoluut tevreden!

17. Italiaans Duiven

Afgehaald, 2x lasagne en 1x grote shoarma schotel. Bij thuiskomst 2x lasagne lauw tot koud, en diverse lasagnebladen niet gaar, en onderkant zwart. Werkelijk waar, niet te eten. Dan de shoarma, zeer klein gesneden, zo klein dat je een lepel nodig hebt om het te eten. Shoarma zeer droog en sommige zwart aangebrand. Shoarmabroodje zeer droog.

Klacht indienen heeft toch geen zin, dus... geen klant meer bij Holiday! Waren altijd geregeld klant, maar nu dus nooit meer!

18. Chinees-Indisch Duiven

Heerlijk all you can eat concept, relaxed 3 uur tafelen voor een zeer vriendelijke prijs. Goede verscheidenheid aan producten, heerlijke smaken en een gezellige kok achter de bakplaat. Jan de eigenaar zorgt zoals altijd voor een gezellig praatje met de gasten. Kortom heerlijk genieten en vooral aan te bevelen in deze gezellige zaak.

19. Chinees-Indisch Duiven

Afgelopen week een avondje "all you can eat" met 4 personen gedaan. Eten was goed, vers bereid en meer dan voldoende. Bediening was erg vriendelijk. Komen zeker een keer terug.

20. Sjirk Altena

21. Italiaans Duiven

Net eten besteld. 2 grote schotels. Eten was snel klaar en werden netjes behandeld. Kregen opgewarmde friet, 1 klein bakje saus per schotel, droge shoarma, geen saus bij de friet. De kebab is schijnbaar een lap gekruid en gebakken gehakt. En als klap op de vuurpijl misten we de servetjes ook nog eens. Sorry... maar ik bestel hier nooit meer wat.

1,7
  22. Waardeloze, onvriendelijke en trage bediening. Het eten is zeer matig waarvoor je ook nog eens de hoofdprijs betaald. Af en toe ga ik maar eens hier heen om het weer te proberen maar steeds draait het uit op een teleurstelling. Voorlopig ga ik het echt niet meer proberen.

23. Pannenkoekenhuis Duiven

Kom hier met enige regelmaat. Heerlijke pannekoeken, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Niks mis mee.

24. Vanavond mijn 50e verjaardag gevierd bij Mytillini met een etentje. Nooit meer gaan we er iets eten of drinken. Personeel is zeer onvriendelijk en ongemanierd. Borden worden niet weggehaald maar weggetrokken, met gevolg vuil bestek op iemand zijn broek gevallen waardoor giga vetvlekken. Geen enkel excuus of vriendelijk woord. Je kan niet op een normale manier met elkaar praten of er staat steeds iemand die vraagt of je wat wil drinken. Het concept 2 uur eten en drinken was niet meer beschikbaar, terwijl op de site dit wel word aangeboden. Continu dezelfde muziek die aan staat. Een enorme teleurstelling en domper, hadden we dit voorzien waren we nooit daar heen gegaan. PS: De koffie is echt vies. Tip; geef bij binnenkomst een ouzo gratis of iets dergelijks.

5,1
  25. Ik ben hier afgelopen week geweest. Heb heerlijk gegeten, vriendelijk en vlot (gezellig) personeel dat regelmatig langskwam aan de tafel. Voor de prijs krijg je ook wat: we gingen absoluut voldaan naar huis!

26. Vriendelijk personeel. Goed eten. Minpuntje: stoelen.

27. Kim jansen

Met mijn vriend van het weekend het buffet gegeten bij Saray duiven. Zeer lekker, veel variatie met koude en warme gerechten. En personeel is zeer vriendelijk. De hele tijd met een leuke lach geholpen. Zeker een aanrader voor deze prijs.

28. Hans

Met mijn jarige zoon naar Saray geweest. Zeer geslaagde avond, heerlijk gegeten en gedronken en personeel was zeer vriendelijk.

29. Geen klachten over, we bestellen altijd voor minder personen dan dat we zijn omdat we veel te veel krijgen. Vriendelijk personeel, en fijne service.

Ik ben blij dat ik er zo lekker dichtbij woon...

30. Afgelopen week hier wezen eten. Eten was lekker en bediening was top. Aardige mensen en een hele fijne sfeer. Complimenten!