• Lid sinds 11 januari 2014

't Brabants Genot

Waalre

De Klomp

Elst

Lucy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lucy's profielfoto
    Nederlands Elst

Weer lekker gegeten. Vooraf de champignons uit de oven genomen. En als hoofd de varkenshaassate. Geen toetje dit keer. Buikje zat vol. Voor herhaling vatbaar.

2. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Gister, 23 januari 2016, gegeten. Het was weer erg lekker. Liep nu iets meer personeel dan de vorige keer, waardoor de wachttijden tussen de maaltijden niet zo lang waren. De gegratineerde champignons vooraf zijn erg lekker. Wel oppassen dat je tong niet brandt i.v.m. heet eten. Mij dus gebeurd. En de sate was wederom erg mals en lekker. Dame Blanche ook lekker en echte slagroom. Als de AH actie weer is gaan we zeker weer een keertje terug.

3. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Wong's Paradise
    Chinees-Indisch Arnhem

Lucy

Met de AH restaurantactie gegeten. Vooraf de kipsaté en zus had loempia's genomen. Ieder de helft gedaan. Was erg lekker. Hoofd de ossenhaas genomen met witte rijst, ook erg lekker en mals vlees. Nagerecht hadden we de gebakken banaan met ijs genomen. Minpunt vind ik altijd als een restaurant nep slagroom heeft en geen echte slagroom. Dat breekt het toetje dan weer af. Maar al met al was het erg lekker.

4. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Da Pizza

Vrijdag 27 nov hier geweest met de AH actie. Je mag gewoon kiezen van de kaart. Vooraf carpaccio genomen, hoofd pizza funghi en na tiramisu. Mijn zus had de pizza salame genomen zodat we ieder de helft konden doen. Het was erg lekker en weer voor herhaling vatbaar.

5. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Via de AH actie hier gegeten. Keus genoeg van de aparte kaart. Het was erg lekker. Vooraf de gegratineerde champignons, hoofd de sate en na de dame blanche. Was eigenlijk met advocaat, maar dat lust ik niet dus gezegd dat ik dat niet wilde en dat kon. We hadden een 4 persoonstafel want waren met zijn drietjes, maar andere tafels staan wel strak op elkaar. Maar het is wel voor herhaling vatbaar.

6. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Duiven

Lucy

Vandaag met 3 personen gebruncht. Was wel lekker, maar toch niet voor herhaling vatbaar. Het was meer met vlees en wokspecialiteiten. Niet erg veel keus in broodsoorten. Toetjesbuffet stond ook al klaar. Iets wat bij Hotel Arnhem apart gebracht wordt aan het eind. Wat ook jammer was dat je drinken niet zelf kon pakken, zoals o.a. chocomelk, karnemelk en melk en thee en koffie wel. Maar daar moest je voor naar de gang, daar stond een machine. Vond het er niet gezellig zitten, erg massaal allemaal. Wat ons ook erg tegenviel is dat we bij de lift stonden en er een ober naar ons toekwam met de vraag heeft u wel betaald? We dachten he wat is dat dan. Net of we niet betalen voor ons eten. Rare gang van zaken en vooral omdat er vreemde mensen naast ons stonden, dan voel je je ook al niet op je gemak als je zo'n vraag krijgt.

7. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Verdi
    Pizzeria Domburg

Leuk restaurant. Erg lekkere pizza funghi. Bediening vriendelijk en snel. Waren net op tijd want toen we al even zaten werd het ontzettend druk en toen we weer weggingen weer. Je kan er smakelijk eten, voor herhaling vatbaar

8. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft De Veluwe toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Amsterdamseweg 505 Arnhem
  9. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor 't Keernpunt

Lucy

Gister gegeten. Sate en de ossenhaaspuntjes waren erg lekker. Jammer dat de salade niet was aangemaakt met een dressing. Maar al met al lekker gegeten voor weinig geld. Nagerecht had ik notenijsberg genomen, maar ben niet gek op noten dus kon het ook zonder de noten krijgen.

10. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Herberg De Wildehof

Lucy

Lekker gegeten. Varkenshaasmedaillons genomen en als dessert de sorbet. Het was meer dan genoeg. We waren er rond 16 uur, en maar goed ook want toen we weggingen zat de zaak al aardig vol.

11. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor De Tijd
    Internationaal Wolfheze

Lucy

Ken het restaurant nog als Herberg Het Wolvenbosch. Van binnen erg veranderd. Lekker geluncht gistermiddag. De oosterse kippensoep en de rozijnen-appel pannenkoek waren erg lekker. Voor herhaling vatbaar. Ik wil ook een keer het diner daar proberen.

12. Lucy's profielfoto

Lucy

Al vaker hier geweest en het was weer erg lekker. Ik had de champignons met knoflookroomsaus genomen vooraf, erg lekker. Als hoofdgerecht het heksenpannetje wat ook zeer smakelijk was. Een groot toetje ging er niet meer in dus heb het twijfelaartje genomen met thee.
    Enig minpuntje was dat toen we weg wilden rijden, we zaten al in de auto, kwam er iemand van de bediening naar buiten en vroeg of we zeker wisten dat we het juiste bedrag hadden betaald. Zeker weten van wel ja, heb het persoonlijk uit zitten tellen en gevouwen in de klomp. Misschien 2 biljetten aan elkaar gezeten. Oh excuses excuses. Denk dat hij volgende keer iets beter moet kijken. Maar het eten was erg lekker en ondanks dit voor herhaling vatbaar.

13. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft Sonsbeekpaviljoen toegevoegd als favoriet restaurant
    • Chinees
    • Tapas
    Zijpendaalseweg 30 Arnhem
  14. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Sonsbeekpaviljoen

We waren hier voor de eerste keer. We hebben a la carte gegeten. Later werd het erg druk en vooral met wokkers. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

15. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor de Leeren Doedel

Afgelopen zaterdag hier gegeten. Zaten dichtbij open haard. Poepoe wat warm. Voorgerecht de champignons was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de gegrilde varkenshaas. Vlees had iets groter gemogen. De groente en de puree waren niet zo lekker, vooral de puree smaakte eau de cologneachtig. Nagerecht dame blanche was weer erg lekker. Toch schrokken we nog wel van de rekening, want die viel best hoog uit. Even goed nagekeken of het klopte, maar het klopte toch.

Wel een bon ingevuld voor een kortingsbon voor verjaardag. Willen nog een keer de pizza proberen.

16. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Met een AH spaarkaart hier gegeten. Toen we binnenkwamen en onze naam zeiden bleken we niet op de lijst te staan. Vreemd want we hadden in oktober al gereserveerd. Maar we konden toch een tafeltje uitzoeken. Ruime keuze op de kaart. Ze hadden ook een wildkaart waar je uit kon kiezen maar we hebben de gewone kaart genomen. Het eten was erg lekker en je hoefde tussen de gangen door niet te lang te wachten. Wat ik een minpunt vind is dat de tafels erg op elkaar staan, hutje mutje. Voor de bediening erg smal om langs te lopen en lopen zowat je drankje van de tafel.

17. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Wong's Paradise
    Chinees-Indisch Arnhem

Met de AH spaaractie hier gegeten.

Van tevoren al bij opmerkingen gezet geen vis. Helaas stond er wel vis bij op, daarom bleeft de keus beperkt tot de ossenhaas in kon po saus met cashewnoten. Deze was erg lekker en mals.

Vooraf de Wong Paradise soep genomen. Was lekker pittig, maar mocht wel iets pittiger. En als nagerecht de Dame Blanche genomen.

We gaan zeker nog een keertje terug maar willen dan van de kaart eten. Ze schijnen tapas te hebben, dat wil zeggen kleinere gerechtjes van de kaart. Lijkt me heel lekker.

18. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Hao Yuan
    Chinees-Indisch Doorwerth

Al vaker hier geweest en het was weer lekker. Keus genoeg aan het buffet.
    Lag helaas geen Daging Roedjak bij buffet, maar wel kip in zoetzure saus. Was ook erg lekker. De bediening is altijd erg vriendelijk.

19. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Wok Masters

Erg goede wok. Snelle bediening die regelmatig komt vragen of alles naar wens is en of je wat drinken wilt. Keus genoeg om te wokken. Hebben ook een teppanyakkiplaat, maar daar niet van gegeten. Nagerechten is ook keus genoeg. Was nog best druk voor een dinsdag. Erg lekker gegeten. Je kan kiezen uit verschillende sauzen bij de wok. Koos de knoflooksaus en die is mjammiemjammie. Je wordt er ook niet weggekeken.

20. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor 't Brabants Genot

Lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk. Konden een tafeltje uitkiezen. Had de sate genomen. Was erg lekker. Alleen jammer dat er niet iets van salade bij zat.

21. Lucy's profielfoto
    Nederlands Elst

Lekker geluncht. Broodje Carpaccio was erg lekker. Kan goed zitten op het terras bij mooi weer.

22. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor De Veluwe
    Internationaal Arnhem

Had een cadeaubon gewonnen voor een maandmenu voor 2 personen. Het maandmenu van augustus was erg lekker. Erg lekker en goed gegeten. We konden lekkere snitzels kiezen van de snitzelkaart die ze nu in augustus hebben. Dit zal wel een herhaling krijgen denk ik, want deze waren erg lekker. De bediening is ook erg aardig. Wat ook een pluspunt is is dat je niet weggekeken wordt. Ik zeg tot de volgende keer.

23. Lucy's profielfoto

Lucy heeft een bericht geschreven voor bibi3
  27. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor Hao Yuan
    Chinees-Indisch Doorwerth

Deze Chinees is zowel met afhalen als zitten erg goed. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit. De kip met cashewnoten is erg lekker, evenals de gebakken banaan.

28. Lucy's profielfoto
    Lucy is bibi3 gaan volgen.
  29. Lucy's profielfoto
    Lucy heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Afhaal en bezorg Arnhem

Op 11-01-2014 hier gegeten. Buffet erg lekker en van de grillplaat ook. Wel vond ik de drankjes erg aan de prijs. Nagerechten buffet was lekker, maar niet zo heel veel keus. Stond wel een hele leuke Boedha bij de deur. Paste helaas niet in de auto.

30. Lucy's profielfoto
    Nederlands Elst

Goed restaurant, aardige bediening, lekkere gerechten op de kaart. Je wordt er niet weggekeken.

Meer updates