Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuis naar Remigiusplein 3, 6921 BL, Duiven

1. 1e kerstdag hier gegeten samen met mijn moeder, we gaan zelden uiteten omdat dat gewoonweg te duur is. Maar het was kerst, leuke aanbieding, dus voor die ene keer toch maar uiteten geweest. We waren ook heel benieuwd naar het restaurant. Bij binnenkomst, geen ontvangst dus zijn zelf maar naar de bar gegaan. We vonden het lopend buffet niks te maken hebben met de turkse eetgewoontes, van de 10 bakken waren er 6 van shoarma en döner. Dit was echt veel te veel, er was voor de rest geen variatie qua vlees... Salade's overigens wel lekker, maar flauw. Sfeer was niet gezellig, op het ontvangst na vonden we het personeel wel heel vriendelijk en gastvrij. Ook wil ik wel even vermelden dat wij totaal niet moeilijk zijn, maar het had wel meer gevarieerd mogen zijn als het aan ons lag. Een 2e keer, nee zeker niet.

2,5