Robin Hood in Drouwen

lekker en betaalbaar uit eten in middeleeuwse sferen

Ruime gratis parkeerplaats direct voor de ingang.

• OV

Bus lijn 59 halte Drouwenerzand.

ma 16:00 - 20:00
di 16:00 - 20:00

Omschrijving

Een avondje lekker en sfeervol uit eten? Een avond gezelligheid anders dan anders? Het Robin Hood Ribhouse biedt u hiervoor de ideale gelegenheid. Deze bijzondere eetgelegenheid is volledig ingericht in middeleeuwse stijl. Niet alleen de inrichting en entourage van het restaurant spelen in op de tijd van Robin Hood, ook onze menukaart is hier volledig op aangepast. U heeft een ruime keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. Het Robin Hood Ribhouse kenmerkt zich in het bijzonder door zijn specialiteiten vers van de grill.

• Suikervrij

ma 16:00 - 20:00
di 16:00 - 20:00

1193794842 87
1204790025 88

1. We proberen eens per jaar een keer bij Robin Hood te gaan eten, we komen uit het zuiden des lands… dus gewoon ver weg… maar we zijn een paar dagen op vakantie in de regio en de kleinen 30 km rijden hebben we er graag voor over.
    De ontvangst is vriendelijk, snel een drankje, de kaart en een mandje brood met kruidenboter van het huis en een klein emmertje met doppinda's.. Leuk tijdverdrijf.
    We kiezen beide voor de Kwakzalversoep, mosterdsoep met spekjes… gewoon goed, echt mosterdsoep terwijl de smaak niet overheersend is.
    Hoofdgerecht de zwarte Barbara, een prachtige lendebiefstuk van maar liefst 400 gr… perfect gebakken… heel lekker stuk vlees. Met gebakken aardappelen.
    Mijn vrouw heeft een visschotel met diverse soorten vis, mooi gegaard en goed van smaak.
    Dessert… iets fris staat helaas niet op de kaart… dus ga voor safe… voor mij de stropers van Weybridge, ijs met stroopwafel, caramel en slagroom, mijn vrouw, fruitliefhebber kiest voor een beetje vers fruit… en dan krijg je de rekening en dan heb je voor een hele nette prijs zeer riant gegeten… tot de volgende keer team Robin Hood.

2. Wat een leuk restaurant, echt in de Robin Hood stijl!
    Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
    Er is een glutenvrije kaart, met voldoende keuze.
    Alles was prima in orde, wij hebben een gezellige avond gehad!

3. Tweede kerstdag met 19 mensen hier gegeten, we hadden gereserveerd om 20 uur, we hebben 3 kwartier moeten wachten tot we plaats konden nemen… Een speciaal plekje werd gecreëerd voor ons werd gezegd, dit bleek een soort van aangebouwde serre, hele avond koud gehad, en afgezonderd gezeten…

Voorgerecht lauwe soep, en hoofdgerecht, verschillende stukken vlees, niet warm en taai. Biefstuk erg gepeperd. Bijgerechten waren allemaal prima.
    Alle lof en credits gaan naar het personeel, een super toffe en nette jongen die ons in alles voorzag, heel vriendelijk en snel!🤗

Wij zullen helaas hier niet weer gaan reserveren…

1,7
  4. Geen aanrader. Het vlees was te rauw en niet lekker. Het andere vlees was zo taai en droog dat je er niet doorheen kwam. Is dus ook niet opgegeten. Het kindermenu was top, ijsje werd ook erg gewaardeerd. Maar dit was niet voor herhaling vatbaar. Wij gaan de volgende keer ergens anders eten.

5. Leon Sluiman

Heerlijk gegeten, super gastvrijheid van personeel en goede prijs kwaliteit verhouding.

6. Kouwenberg

We werden heel vriendelijk ontvangen en er werd goed meegedacht i.v.m allergieën van een van de kinderen. Het eten was lekker en de bediening was aardig. Fijne avond gehad.

7. Eerst uiensoep die ontzettend zout was.
    Mijn had had kip dat was prima, ik zelf had biefstuk die rauw en taai was, dit meteen gemeld en er werd nieuwe gebracht die nog rauwer was als de eerste. En ontzettend gekruid met peper en zout. Wij zijn er vaker wezen eten en hadden dit nog nooit meegemaakt. De ober gaf aan dat de biefstuk al de hele avond niet goed was. En hoorde er meer mensen klagen.
    Wij zeiden al; verkoop het dan niet meer. We hoefde 1 maaltijd niet te betalen en vonden het sneu voor de vriendelijke bediening die het steeds op moest lossen.
    Maar was erg teleleurstellend.

3,5
  8. Erg leuk restaurant. Helemaal in thema.
    Het was heel erg druk maar de bediening was top.
    Heel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Goede communicatie over de drukte.
    Het eten was echt heerlijk.
    Met zorg bereidt en smaakvol.
    Het enige minpuntje vonden wij het zitcomfort, de stoelen zitten niet erg lekker.
    Ze passen wel helemaal in het thema.
    Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.

9. Renee Sietsema

Het restaurant staat op een mooie locatie, sfeervolle ambiance, heerlijk eten en vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader voor een sfeervol avondje uiteten in Middeleeuwse stijl!

10. Hans van Bruggen

Een ondernemersvaardigheden dat alle energie die in hen zit, omzet in een fantastische ambiance, uitstekende presentatie, mooie kaart, ruime porties , vriendelijkheid en gastheerschap. Als je dan thuis aan tafel zit proef je dit alles nogmaals. Ga er naar toe.

11. John Eppenga

Al meerdere keren daar gegeten, zodra ik op vakantie ben in Drenthe moet ik altijd een keer daar eten. Eten is top, bediening is gewoon erg goed en gastvrij. Je komt niets te kort. Voor mij toch de beste steakhouse die ik ooit bezocht heb.

12. Susette

Heerlijk gegeten en hard gelachen samen met het fantastische personeel. Mijn dochter had de spare-ribs, viel zo van het bod, zo mals en ik de Hood Burger, heerlijk. Aardappelsalade erbij was fantastisch. Frietjes erbij besteld prima.

13. Walter en Carolien

Heerlijk, mijn zwaard was super en de spareribs voor Carolien superb, komen zeker weer thanks!

14. Geweldig, dit ondernemersschap in deze crisis tijd. Goed geregeld, mooie aankleding en vriendelijk personeel. Chapeau!

15. Ria van de Steeg

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk.

16. Vlees was erg droog, en de bediening vergat steeds dingen. Moesten we steeds vragen.

2,5
  17. Enorme porties en erg lekker. Leuke sfeer en uitstekend personeel! We zijn niet gauw tevreden maar hebben een goede ervaring, dame die ons bediende een topper!

18. We zijn heel vriendelijk verwelkomd. We hadden een tafeltje met zicht op de keuken. Vond ik persoonlijk erg storend. Mijn zoon en ik hadden de kalfsribeye besteld. Deze was koud en erg flauw. Dat van mijn man en dochter was wel goed. Bediening aan de tafel was ook erg vriendelijk. Wel een lawaaihok, dus rustig eten was niet aan de orde. De sfeer/aankleding in het restaurant oogt wel leuk. Voor ons niet meer.

6,1
  19. Van te voren gereserveerd en dat was ook echt wel nodig, bij binnenkomst zat het helemaal vol. Zeer gezellig aangekleed echt in de stijl. Leuke kaart met ruime keus. 4 soorten vis op een heerlijk bedje van gestoofde groente, top. Zelfs de rekening was zeer verzorgd uitgedraaid. Tot in de puntjes verzorgd.

20. Heerlijk gegeten, zeer goede service. Het was ook allemaal ruim voldoende. Onze hond kreeg ook water aangeboden! Super!!

😋😍👍

21. Janssens

Het eten was vrij droog en taai.. erg jammer. Spareribs zonder marinade, vochtig doekje is na afloop dan ook niet nodig.. kopje cappuccino? Nog nooit meegemaakt dat het kopje zelf zo heet was. Alsof het was verwarmd in de magnetron.. sfeer is goed en personeel zeer vriendelijk. Maar om het eten zullen wij niet weer komen.

22. Wij hadden om 19.30 geserveerd. We werden hartelijk ontvangen, maar onze tafel was nog niet beschikbaar. Toen mochten we in een ruimte wachten waar we gratis gebruik mochten maken van de bar. Zeer netjes opgelost. Het eten was boven verwachting goed en zeer veel ook. De sfeer is heel leuk en het personeel zeer vriendelijk, ondanks de drukte! Echt voor herhaling vatbaar.

23. Lekker gegeten! Ook het glutenvrij was goed voor elkaar!

24. Patrick Brou

25. We werden zeer vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Men was zelfs verheugd dat we er waren. Goede binnenkomer hoor!

We hadden gereserveerd via Eet.nu. Hierbij geen informatie over diëten of zo achter gelaten, maar toch wisten ze dat er een veganist in ons gezelschap zat! Goede service van Eet.nu. En dat zeg ik als gast en niet als eigenaar van Eet.nu.

De middeleeuwse stijl is heel mooi doorgevoerd in alles. De entourage, de meubelen, aankleding, de kledij van de bediening, alles is in stijl. Het is iets meer werk om de menukaart te lezen omdat de namen van de gerechten geen hints geven over de inhoud en je dus de subtekst van elk gerecht moet scannen om te bepalen wat het is. De namen zijn wel leuk gekozen, dat maakt het bepalen van je gerecht wel geinig en avontuurlijk. Zelfs het WiFi wachtwoord is geheel in middeleeuwse stijl.

De bediening is gezellig, vrolijk en kundig. Fijn om te zien dat het zo ook kan.

De gerechten zijn origineel en voldoende, maar mijn gerecht was wel heel erg zout. Wel fijn om te zien dat de kok weet dat als je voornamelijk groenten eet, je een flink volume nodig hebt om aan genoeg calorieën te komen.

Bij het afrekenen bleek er een fout in de bestelling te zijn geslopen en hoewel het niet helemaal duidelijk was waar het was mis gegaan, nam het restaurant de fout voor hun rekening zonder morren. Achteraf denk ik overigens dat onze vleeseters toch quorn hebben gehad terwijl ze dachten dat het kip was en we dus een hoofdgerecht hebben gekregen ipv een bijgerecht.

215,- voor 11 personen met 2 drankjes. Prima prijs.

26. Wij hebben vandaag heerlijk gegeten. Robin Hood menu besteld. De 1e ronde kreeg je een spare rib, biefstuk, varkensfiletlapje en kipfilet. Daarbij nog gebakken aardappelen, frietjes, aardappelsalade, 2 rauwkostsalades, gepofte aardappel en diverse sausjes. Je kon zoveel vlees of extra's bijbestellen. En als dessert een heerlijke schaal met ijs en fruit.
    Personeel was zeer vriendelijk. De gehele uitstraling is zoals je kunt verwachten bij de naam Robin Hood. Mochten wij in de toekomst nog eens in de buurt zijn, dan gaan wij hier zeker weer eten.

27. Erg gezellig eet gelegenheid, misschien iets te donker voor mensen die al slecht zien in het donker, vooral de menukaart te lezen.
    Bediening geven we een enorme pluim, ondanks de drukte nemen ze allle tijd voor je en altijd met een glimlach.
    Eten volop keuze en heerlijk.
    Maar we hebben 1 min puntje en dat is niet aan het personeel en restaurant te danken maar aan de ouders die hun kinderen niet in de hand hebben.
    Het is natuurlijk normaal dat kinderen zich moeten kunnen vermaken maar dat er zo heen en weer weer gerend en daardoor bijn ons drinken om valt.
    Spelen oké maar gillen en heen en weer rennen is zeer vervelend en verpest bij sommige de sfeer.

28. Het begin van de avond was erg goed, en gezellig met regelmatig iemand die langs kwam om te kijken of je wat nodig had. Echter na het hoofdgerecht moesten wij 45min wachten tot we ons dessert konden bestellen en nog is 20 minuten tot we ons dessert kregen, waarbij het ijs grotendeels gesmolten was. Erg vervelend dat bij de tafel naast ons regelmatig een lang praatje van 5 + minuten gehouden werd en er niet naar ons om gekeken werd, zelfs als we iemand probeerden te bereiken.

29. Bijzonder leuke locatie waar het smullen is voor jong en oud. De spareribs koelen alleen snel af.

30. Verrassende sfeervolle entree. Vriendelijke bediening en prima gegeten. Ga zeker aanbevelen bij vrienden.

31. Martin kolk

Zeer goed eten voor een goede prijs.
    Spareribs zeker een aanrader.

32. Desiree

Zeer lekker gegeten in leuke ambiance!

33. mascha brandsma

Hele lekkere maaltijden... lieve serveersters... en de sfeer is heel erg mooi

34. Gisteren bij Robin Hood gegeten. We hadden kort tevoren een tafel gereserveerd. Er was nog wel plaats werd ons gezegd. Uiteindelijk zaten we 1,5 uur binnen toen we eindelijk ons voorgerecht kregen. Helaas was er niemand die even bij ons kwam om even te vertellen dat het lang kon duren ofzo waardoor we geen idee hadden hoe lang het nog duurde. Dit is niet erg bevorderlijk voor de eetlust en sfeer aan tafel als je met kleine kinderen uit eten gaat.
    Uit eindelijk hebben we na het hoofdgerecht geen nagerecht meer gedaan. We hadden er echt geen zin meer in (vooral geen zin meer om nog weer te wachten) terwijl we vooraf hadden afgesproken dat wel te gaan doen en ook al hadden bekeken wat we dan graag wilden. Heel jammer dat het zo ging. We hadden ons echt verheugd op ons etentje met het gezin. Als we vooraf hadden geweten dat het zo mega druk zou zijn en zo tergend lang zou duren waren we niet naar Robin Hood gegaan.😕

35. Helga Broeze

1e paasdag hier gegeten met 8 personen, het eten was heerlijk, bediening heel vriendelijk en attent, goede sfeer!

36. Vandaag bij Robin Hood gegeten en het eten was heerlijk, vriendelijk personeel, waar voor je geld, gezellig. Hebben als toetje hemelse modder gehad, chocolademousse met slagroom, voor herhaling vatbaar. Gaan er snel weer heen!

37. WillemO

38. Jo 199 punten

Ik heb hier gisteren samen met mijn man gegeten. Hij had de Richard Leeuwenhart 750gr en ik de St.Mary, echt helemaal top!! Op de Irish coffee na (weinig smaak en whiskey) was alles top!

39. Martijn en Marion van der Steeg

Was super, hebben genoten met z'n 2en. Snelle service. Misschien iets te snel.

40. Vanwege goede recensies een poging gewaagd. Leuke ambiance en vriendelijk personeel. Echter de rennende kleine kinderen vonden wij vervelend. Het eten vrij droog gegrild, niet echt lekker, wel oke. Wij vonden het een goed kinder concept, maar qua kwaliteit kan er nog wel wat worden verbeterd.

41. Er werd perfect rekening gehouden met het feit dat onze zoon jarig was. Dit hebben wij bij de reservering aangegeven in de opmerking. Bij binnenkomst werd hij gelijk gefeliciteerd, zonder eerst van alles te hoeven uitleggen.
    Lekker eten, lekker veel.

Tot de volgende keer, Robin Hood!

Erik, Sukran en Ramazan

42. Anouk Verhaaff

Ieder jaar moeten we van de kinderen langs Robin Hood ribhouse. Geweldig restaurant met gezellig personeel, grote porties en leuke muziek (oa de dubliners). Mandje stokbrood met kruidenboter en een emmertje doppinda's. En een no-nonsens kaart helemaal in stijl met de Britse held.
    Toen we trouwden ook een familie-arrangement bij het Robin Hood ribhouse. Een dag om nooit te vergeten!

43. Uit eten in een Middeleeuwse sfeer, gezellige ambiance, met goed eten. Doordat de porties Erg groot zijn, en je vooraf gelijk al brood krijgt en een emmer pinda's, had de ruimte tussen vooraf en hoofgerecht absoluut langer gemogen, een toilet stop kan al niet.

44. Erik van der velden

We zijn nu een paar keer wezen eten bij jullie ik kan alleen maar zeggen fantastisch.

Bediening super eten was heerlijk zodra we weer in de buurt zijn komen we weer super !!!!!

45. Heerlijk en gezellig gegeten. Aanrader!

46. H van Pouderoijen

Afgelopen weekend hadden wij een familieweekend in de Hof van Saksen en kwamen zo terecht bij het nabij gelegen Robin Hood Ribhouse. Zowel (klein)kinderen als opa en oma hadden het geweldig naar de zin. Het eten was zeer lekker en ook het personeel was stuk voor stuk enorm vriendelijk, behulpzaam en spontaan. Niet alleen is het hier verrukkelijk genieten, het was echt zeer voordelig, zeker voor de hoeveelheden! Een aanrader wat ons betreft.

47. Ontzettend vriendelijke ontvangst!
    Super lekker gegeten, gezellig restaurant, heerlijke gerechten op de menukaart en zeer betaalbaar. De uienringen in bierbeslag waren geweldig lekker!
    Service is uitstekend, bediening erg netjes, snel en vriendelijk!

48. We hebben afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Er was volop eten, volop keuze en de service was geweldig. De host is uitermate vriendelijk en werkt graag mee om je avond zo goed mogelijk te laten verlopen. Toen ik aangaf dat een van onze kinderen voedselallergieën had, vroeg hij om wat details en zonder problemen werd zijn maaltijd aangepast. Zelfs zijn toetje kreeg hij volledig volgens zijn dieet terwijl ik dit niet had gevraagd. Top!
    Dit is een gezellig, rumoerig restaurant waar je een geslaagde avond kan plannen. Een aanrader!

49. Wat een top avond! De aankleding van het restaurant is echt super toepasselijk. Alles klopt en is op en top verzorgd. Verder is de service echt super. Enorm enthousiaste en vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je een top avond te bezorgen. Het eten lijkt in eerste instantie wat duur maar als je dat vergelijkt met wat je ervoor krijgt, klopt het perfect.

Dit is echt een aanrader en we gaan zeker nog een keer naar dit restaurant!

50. A. Bamberg

We hebben genoten. Eten was heerlijk en voldoende. De bediening was zeer gastvrij en kwam meerde keren langs, of alles naar wens was.
    We komen ZEKER weer terug!

51. Gewoon ontzettend lekker eten voor nette prijzen, het personeel heeft er nog echt zin in en is zeer enthousiast. Nu voor de derde keer bij Robin Hood wezen eten, maar zeker niet de laatste keer. Dank jullie voor het in de watten leggen!

52. fam.D.abbekerk

Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar

53. Super lekker gegeten in een hele leuke sfeer. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Als we nog eens in Drenthe komen gaan we hier op zeker weer heen.

Enige puntje dat we hebben is dat er weliswaar aardappelsalade en rauwkost onbeperkt bij de menu's zitten, maar dat frietjes apart moeten worden bijbesteld.

54. Jolijn de Boer

Zelfs met een ijsbaan voor de deur en gevaarlijke weersomstandigheden is het personeel van Robin Hood Ribhouse helemaal in de stemming om ons een top avond te bezorgen. Prachtig in stijl aangekleed waan je je in de middeleeuwen! Mijn vriend was jarig en jullie hebben er werkelijk alles aan gedaan om het tot een groot feest te maken! Na de enorm goede recensies op internet waren wij natuurlijk vanuit het Noord-Holland onwijs nieuwsgierig geworden!
    Het eten was eeniet overdaad, echt heerlijk vlees met een goede grilsmaak en lekker gekruid! De bijgerechten waren ook zalig vooral de rode kool salade! Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waar gemaakt! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs!!!

55. Was super goed en we waren zeer tevreden. Maar voor romantisch is het niet echt de plek.

56. Zeer snelle en vlotte bediening. Leuk interieur zoals vroeger uit de ridder tijd tafelen. Heel vriendelijk personeel. Meermaals komen ze vragen of alles oké is. Zeker een aanrader, ook met kinderen. De ribbetjes zijn er overheerlijk. Prijs kwaliteit viel echt goed mee voor 4 personen.

57. Lyn van Bergen

Leuke ontvangst. Vriendelijk personeel. Mooi ingericht en de pinda's pellen en op de grond gooien heeft wel iets! Ook krijg je veel te veel eten maar het was erg lekker!

58. Gisteren na lange tijd geweest... weer heerlijk gegeten. Ondanks de lange tijd dat we niet geweest zijn ontspande onze meervoudig gehandicapte zoon meteen en dat is voor ons prettig. Een geweldig concept waarbij alles tot in detail uitgewerkt is. Kijken nu al uit naar ons volgende bezoek aan Drenthe.

59. Rutger Hakkaart

Het eten was super!!! De bediening was erg aardig en goed geregeld!!! We komen zeker nog een keer terug!!!

60. Ben Theunisz

61. Nadat we met de kinderen een heerlijke dag hadden in attractiepark Drouwenerzand, zijn we beland bij het Robin Hood Ribhouse, waar we heerlijk hebben gegeten. Als liefhebber van goed vlees, ben ik daar best kritisch op, maar de kwaliteit is echt heel erg goed, de porties groot en de bediening heel aardig. We komen niet echt uit de buurt, maar hiervoor rijden we zeker nog eens terug!

62. M. Koopman

Heerlijk gegeten en heel leuk personeel!

63. Rineke van Dorp

Vanavond van tevoren gebeld, reserveren was niet nodig. Toen we kwamen waren de tafels allemaal bezet en moesten we op de veranda een half uurtje wachten. Overigens gelijk een mandje stokbrood en doppinda's gekregen.
    Medewerkers errug vriendelijk!

Eten was prima, grote porties! De spareribs en knoflooksaus vonden we minder en zouden we niet weer nemen. De spareribs mogen meer gekruid worden en in de knoflooksaus zat geen knoflook.

64. Heerlijk gegeten... nergens anders de mogelijkheid gehad om een 1 kilo biefstuk te eten, erg goed gedaan. En de service erg aardig en goed. Zeker een aanrader voor mensen die van vlees eten houden.

65. Afgelopen week hier wezen eten, leuk thema en goede recensies dachten we.

Bij aankomst erg vriendelijk ontvangen en binnen twee minuten stond ons drinken en stokbrood en pinda's op de tafel.

Wij hebben de mixed gril genomen en de kinderen de pannekoek. Ook dit was allemaal snel bediend. Over de service valt helemaal niks te zeggen, helemaal goed! Het Robin Hood thema was leuk verwerkt met de aankleding.

De pannenkoeken waren leuk versierd met gezichtjes. De mixed grill viel ons behoorlijk tegen omdat de biefstuk een te dun lapje is, de varkens idem en de kip niet gekruid naar onze smaak. De knoflook saus smaakte eigenlijk ook nergens naar.

Ik vind Robin Hood helaas echt minder betreft het eten, desondanks is het een leuk restaurant.

5,7
  66. Tineke ros

Geweldige avond gehad, lekker gegeten, mals vlees, spare ribs zijn geweldig en vriendelijke vlotte bediening en... kindvriendelijk en wat ook meetelt is dat 't betaalbaar is. Een dikke 10.

67. Gisteren genoten van een middeleeuws diner. Heerlijke spareribs en biefstukken. Met uitermate vriendelijk middeleeuwse bediening. Drenthe, we hebben van je genoten!!

68. Carel Arends

Afgelopen zondag hebben wij met onze kleinkinderen gegeten in het Robin Hood Ribhouse. Na een hartelijk ontvangst hebben we genoten van een hele gezellige middag/avond. De kinderen vonden het super leuk dat ze de pinda doppen op de grond mochten gooien.Voor ons maar ook voor de kinderen was er een zeer ruime keuze aan gerechten. Ook waren de porties heel royaal. Wij konden niets meer op maar de kinderen hebben nog een kinderijsje gehad met als verrassing een echt Robin Hood hoedje erbij. De nota viel ons ook heel erg mee, dus wij komen zeker een keertje terug.

69. Ingrid ten Klooster

Ik was afgegaan op de goede recensies, maar helaas zat er voor mijn moeder en mij geen smaak aan de spareribs. De knoflooksaus was waarschijnlijk met een hele grote bocht om de knoflook heen gelopen, want het smaakte voor mijn gevoel alleen maar naar saus (zonder knoflook).
    De bediening was op zich wel goed, maar toen wij een andere saus erbij wilden bestellen keken de serveersters steeds niet onze kant op, maar zodra ik de aandacht had was het snel geregeld.
    Het restaurant was wel heel leuk ingericht, helemaal naar de tijd van Robin Hood.

6,3
  70. Leuk middeleeuws restaurant, leuke sfeer en leuke bediening. Vond de tafels en stoelen en vooral de vloer erg vies. We waren met 9 personen, maar 2 gerechten waren verkeerd bereid, maar dat werd netjes opgelost. Kwaliteit van het eten zeer matig. Ook hadden we allemaal ijs nabesteld en dat werd half gesmolten aan tafel geserveerd. Ook vieze kussentjes op de stoelen die overigens plakten van de vettigheid. Wel een leuke avond gehad maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5,3
  71. We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Robin Hood. De manier waarop je verwelkomt wordt maakt gelijk dat je je daar thuis voelt. Het eten is prima, de bediening goed en zeer vriendelijk. Kortom we hebben een geweldige avond gehad!!

72. Eten was heerlijk. Snelle bediening. De sfeer is leuk. We waren met z'n vieren. De spare ribs waren goed maar iets te droog. De Sloomste bokkerrijder en het andere gerecht waarvan de naam is ontschoten waren heerlijk. Tip voor de oudere, neem wel je mobiel mee met zaklamp om de menukaart te lezen.

73. Renate ter Beest

Super geweldig, de sfeer, het eten, het personeel! Helemaal top! Heb mijn verjaardag daar gevierd en er werd aandacht aan besteed, erg leuk. Ik werd gefeliciteerd en kreeg een leuk hoedje! :-) Echt de moeite waard! Wij hebben onze vakantie eromheen geboekt plaatsje in de buurt Stadskanaal"om met mijn verjaardag speciaal daar te gaan eten. 3 jaar geleden voor het eerst geweest, waren toen al helemaal enthousiast over het Restaurant Robin Hood.

74. Heel goed en gezellig eten in middeleeuwse sfeer. Het eten is altijd voortreffelijk en er zijn maar weinig dingen die niet kunnen.

75. e van Agteren

Een restaurant waar de klant nog koning is, in middeleeuwse sfeer. Goed eten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader om hier te gaan eten!

76. Hugo van Pouderoijen

Afgelopen week voor de tweede maal bij Robin Hood Ribhouse geweest en ondanks de hoge verwachtingen na vorige keer, weer een topavond gehad. Behalve dat het eten erg goed is bereid (ik heb de mixed grill op met 4 heerlijke stukken kwaliteitsvlees), kom je natuurlijk ook voor de sfeer en ook dat is goed voor elkaar. Een gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Jammer dat ik niet uit de buurt kom, anders kwam ik zeker vaker.

Aanrader!!

77. Astrid Arends

78. Astrid Arends

Prijs en kwaliteit zeer goed. Fijne bediening in een sfeervol restaurant.

80. Ger. 241 punten

Gisteren een feestje gehad in de Robin Hood, al met al prima verzorgd. Lekker vlees van de grill en de bediening uiterst behulpzaam. Leuke ambiance en zeker de moeite waard. Prijstelling is oke.

81. els de groot

Prima restaurant met een middeleeuwse sfeer, heel uniek. Zeer gastvrij ontvangen, en alles, ook de bijgerechten, waren van uitstekende kwaliteit. Voor herhaling vatbaar. Wij hebben met ons vijven een heel gezellige avond gehad, kortom team Robin Hood, ga zo door!!

82. carla, ruud , sytske ,rik en baby fien

Voor herhaling vatbaar. Complimenten aan het personeel, vooral aan de gastheer. Een geweldige bediening. Wij hebben genoten van het eten, ook was geen vraag te veel. Wat wel veel was dat was het eten, en ook het drinken, vooral de gratis drankjes die wij kregen, omdat onze tafel nog bezet was. Bedankt voor een top avond met een middeleeuws gevoel. Voor herhaling vatbaar.

Groetjes, Carla, Ruud, Sytske, Rik en baby Fien.

P.S. is het geen goed idee om ook een restaurant in Alkmaar te beginnen.

83. nancy hensels

Wat een leuke sfeer en aankleding van het restaurant. Personeel is heel erg vriendelijk en het eten is erg lekker, samen met de muziek waan je je echt even in de middeleeuwen, helemaal top! Bedankt voor de leuke avond die we gehad hebben en komen over een paar maandjes zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!

84. Fam. H. Bischop

Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, en het eten is heerlijk.

85. Leuk en sfeervol restaurant. Gezellige bediening. Heerlijk eten!

Mijn partner beland in het ziekenhuis als hij rauw vlees eet... dus toen we vroegen of de steak iets verder doorgebakken kon worden werd daar ook heel goed naar geluisterd. De steak bleef super mals en lekker, toppie! En ook de vraag of we een ander tafeltje mochten i.v.m. licht (mijn vader is bijna volledig blind)... 'tuurlijk, ook géén probleem!' Ook dit werd heel netjes behandeld!

Robin Hood staat bij ons hoog in het vaandel. Een aanrader.

86. Twee jaar geleden hier heerlijk gegeten, we waren weer eens in de buurt en zijn weer geweest.

Het was wederom genieten! De bediening was nog even enthousiast en het eten heerlijk!

Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer eten.

87. J van der linden

Met vier personen gegeten. Was wel aardig. Veel gezinnen met kinderen. Niet heel bijzonder gegeten wel heel fijne bediening.

6,1
  88. Geweldige zaak, super bediening en heerlijk eten! Hier moet je echt een keer geweest zijn, jammer dat we dit niet in Rotterdam hebben.

89. Fam. Leenheer

Zoals de cijfers al aantonen, een dik verdiende 10 op alles. Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en wederom hebben de medewerkers aangetoond op alle fronten de beste te zijn met betrekking tot de gastronomie. De bediening, het eten en de sfeer is de perfecte combinatie van een gezellig avondje uit. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Ook ideaal is de kinderhoek waar onze twee jongens zich prima konden vermaken. Jammer genoeg wonen we niet echt in de buurt ( reisafstand 2 en een half uur ), anders waren we hier zeker vaker te vinden..

Probeer vooral de Richard Leeuwenhart ( 1 kg Ribeye steak ) en Pater Tucks Genadeklap... Voor de flinke eters onder ons.. ;-) Zelfs de overheerlijke spareribs glijden zo van het bot af..

Wij hopen snel weer te mogen genieten in dit geweldige restaurant.

Met vriendelijke groeten,
    De familie Leenheer uit Den Haag

90. Chris en Rita

Beste Gerben en vooral niet te vergeten de kok, zijn gezellen en het bedienend personeel. Het was zaterdagavond weer genieten! Met de kinderen en met 2 kleinkinderen van 4 en 7 jaar.

Zoals eerder was de ontvangst weer hartelijk en werden we naar onze -gereserveerde- tafel gebracht. Super vlotte en nette bediening. De kleinkinderen wilden kleuren op de achterkant van de menukaart en binnen 1 minuut stonden er in een leuke schatkist kleurtjes op tafel. geweldig!

Na de starters dish die erin ging als koek heb ik gekozen voor wat totaal anders dan anders.. (normaal de Grenadiers). Nu dus wat anders genomen dan de heerlijke stoofpot met 4 verschillende soorten vis op geroerbakte groente (manlief nam dit wel en het ging weer helemaal op). Ik ging voor de slager van Sherwood.. spareribs, biefstukje, en kipfilet. Het was veel te lekker en veel te veel voor mij.. Ik was blij met mijn schoonzoon want die heeft alle(!) spareribs nog opgegeten.

In 1 woord het was weer: Super! En de kleinkinderen? Je hebt er geen kind aan... en de kleinkinderen vinden het nog steeds leuk dat ze de pindadoppen op de vloer mogen gooien. Oftewel.. het was er weer heerlijk verblijven en vooral eten!

Groetjes,

Chris en Rita

91. Wij hebben hier afgelopen zaterdagavond met zijn vijven gegeten.

Het was heerlijk en een snelle bediening, zeer gast vrij en vriendelijk personeel.

Echt een aanrader. Als we weer eens in de buurt zijn komen we er zeker een keer terug.

Groetjes van de fam Rosbergen

92. Wezen eten tijdens vakantie. Ziet er gezellig uit binnen. Aparte, hoge stoelen (soort van troon) die wel een erg rechte rug hebben. Erg comfortabel zit het niet, zeker niet na een uurtje of 2.
    Voorgerechten waren wel oké. Soep wordt gewoon in een gewone witte mok opgediend. Moet misschien bij de sfeer van het restaurant passen, maar vonden dit wel erg basic. Voorgerecht garnalen ook oké; niet echt bijzonder. Hoofdgerechten waren verder goed en lekker. Nagerechten waren ook prima. Gezien de recensies hadden wij er iets meer van verwacht.
    Wat wij vooral een minpunt vonden, was de tijd tussen de gerechten. Wij hoeven echt niet binnen 1,5 uur weer buiten te staan, maar 3 uur voor een 3 gangenmenu vinden wij wel aan de lange kant. En misschien als je op lekkere stoelen zit, is het wachten niet zo'n probleem, maar op de stoelen waar wij op zaten, begonnen wij na 2 uur toch wel een beetje last van onze rug te krijgen.

93. Prima restaurant, porties meer dan voldoende om de honger te stillen. Het biefstukje was echter iets te doorbakken (en daardoor taai).

94. Wij waren na een weekendje truckstar hier aangeland op zondag. Het was ontzettend druk en we hadden geen reservering. Het was geen enkel probleem en ze zorgden dat er nog een tafel voor 2 voor ons was. Goede en snelle service. De sfeer is fantastisch. Het is helemaal middeleeuws aangekleed. Zelfs de stoelen en het bestek. Je krijgt vooraf een grote mand met stokbrood en kruidenboter en pinda's! Heerlijk. Vervolgens hebben wij een platter besteld met allerlei kleine hapjes als voorgerecht zoals spareribje, nachos, uienringen, gamba's etc. etc. Erg lekker. Hoofdgerecht hadden wij een zalmmoot met mosselen en garnalen en de mixed grill. Prijs / kwaliteit ook hier ontzettend goed. Er lag voldoende op het bord en ook de bijgerechtjes waren heerlijk. Er werd regelmatig door het personeel gevraagd of het lekker was en of we nog iets wilden drinken. Wat een service en zo vriendelijk! Het nagerecht hadden we allebei een ijscoupe. Ook dit was een grote portie, maar ook dit weer erg lekker. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn.

95. fam van Heck/ de Koning

Zeer goede ervaring, toetje werd aangepast naar onze wensen, zeer vriendelijk personeel. Spareribs heerlijk, soep was wel erg pittig voor onze zoon maar we lazen later dat je aan de kok door moest geven als je geen hete peperkorrels eten wilt. Oeps dat waren wij dus vergeten...
    Leuke kindermenu's. Komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn...

96. Leuke inrichting, stoelen als een soort troon, erg leuk. Eten prima en bediening vriendelijk en relaxed. Prijs kwaliteit zeer goed, prijzen aan de lage kant. Een tip; serveer de hoofdgerechten op warme borden.

97. Wij hebben hier 12 juni gegeten. Mijn eerste reactie toen ik binnen kwam was wauw wat apart en leuk!
    Stoelen met hele hoge rugleuningen en een fijne sfeer.

We hebben geen voorgerecht gehad.
    Hoofdgerecht was goed en voor mezelf als vleeseter te veel.
    Varkenshaas was me eigenlijk iets te gekruid maar smaken verschillen.

Het mooie van de kindergerechten vond ik dat je echte kindermenu's had maar ook menu's voor de oudere kinderen waarvoor een volwassenportie te veel is. Dus ook voor kinderen, biefstuk, kip of varkenshaas.

Constructie op de menukaart beviel me wel dat jezelf uit kon kiezen wat voor saus je erbij wou hebben en wat voor soort garnituur.

De bediening was heel fijn. Het speelhoekje voor de kinderen was ook geslaagd en de kwaliteit - prijsverhouding was ook prima.

98. We waren voor de 5e keer weer bij robin hood geweest maar nu met 5 man. We hebben heerlijk gegeten, we hadden zoals gewoonlijk meer dan genoeg en het is zeker voor herhaling vatbaar. We komen zeker terug.

99. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding! Heerlijk gegeten, grote porties en super vriendelijke bediening! Een dikke tien!

Volgende pagina