• Lid sinds 7 juli 2013

Spies & Spijs

Zegveld

Robin Food

Beekbergen

Willem de Pater heeft nog geen foto toegevoegd

1. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Tijdens een weekend Blokzijl hier voor een etentje terecht gekomen. Sluiszicht voldeed aan de verwachting, prima eten, vlotte bediening, top geregeld. Helaas was de sfeer door veel te veel lawaai een stuk minder....

2. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Spies & Spijs

Na een doordeweekse avond met drie personen, nu een zaterdagavond met twee personen gegeten bij Spies en Spijs. Ontvangst en bediening zijn prima, maar helaas gaat veel van het concept verloren als je maar 1 passadore door de weeks, en 2 passadores op zaterdag hebt. Wachttijden op een stukje vlees lopen op, 'groene' kaartjes niet gezien en grote gezelschappen lijken de voorkeur te hebben boven een tafel van 2. Door de weeks was het erg rustig, waardoor vlees taai en doorbakken wordt. Op zaterdag moesten wij lang wachten op een restje Picanha, wat toch het toppunt van de avond zou moeten zijn.

We hebben alles kunnen proeven, was verder van goede kwaliteit. Helaas was niet al het vlees meer warm. Heeft misschien te maken met het moment waarop de passadore aan tafel verschijnt. Bij de kip, worst en varkenshaas was de temperatuur prima, de rest was niet heet genoeg.

Een paar grote pluspunten: het mooie buffet met salade, heerlijke friet, lekkere desserts en een prima kopje koffie toe.

3. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Robin Food

Met z'n tweeën hebben we heerlijk gegeten. Attente en vlotte bediening. Top gerechten, die ook nog eens heel mooi zijn opgemaakt.

Enige minpuntje is de koffie, die ik persoonlijk absoluut beneden niveau vindt.

4. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Robin Hood

Uit eten in een Middeleeuwse sfeer, gezellige ambiance, met goed eten. Doordat de porties Erg groot zijn, en je vooraf gelijk al brood krijgt en een emmer pinda's, had de ruimte tussen vooraf en hoofgerecht absoluut langer gemogen, een toilet stop kan al niet.

5. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Hjir Is't

Hebben vanavond heerlijk gegeten. Een mooi en betaalbaar 3 gangen menu, met een voor mijn vrouw een heerlijke tomatensoep en snitzel. Zelfs in seniorenuitvoering nog ruim voldoende! Echt top..

6. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor De Boerenschuur

Hebben er op een woensdagavond gegeten. Fijne ontvangst met prima service. Voorafje en hoofdgerecht genomen. Alles was prima bereid en smaakte voortreffelijk. Komen zeker weer terug.

7. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Boscafé 't Rimpelt

Op basis van eerdere reviews naar 't Rimpelt geweest. Heb er samen met mijn jarige vrouw heerlijk gegeten. Is een aanrader, wij komen zeker eens terug.

8. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Ons Lagerhuys

Zijn hier op een zaterdagavond uit eten geweest. We hadden gelukkig gereserveerd, want het zat helemaal vol. We hebben een heerlijke diner gehad. Alles voldoende en heerlijk van smaak.
    Wellicht het enige minpuntje is dat de gangen redelijk vlot op elkaar volgen. Geen specifiek kritiek op Ons Lagerhuys, gebeurd helaas toch wel vaker.

9. Willem de Pater's profielfoto

Dorpsstraat 26 Garderen
  12. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Boven Water
    Internationaal Vinkeveen

We hebben met 4 personen gegeten. Het was mooi weer dus buiten op het terras met uitzicht over de haven en de plassen. We hadden een 4 gangen menu waar erg veel creativiteit is zat. Een prima combinatie van smaken. De uitleg van de gerechten kan iets beter: je bent veel alweer vergeten als je de eerste hap neemt. Het is niet goedkoop maar het was het meer dan waard. Top! Komen zeker nog eens terug.