Jo's profielfoto

Bourtange
  3. 8,2

Brasserij Offcourse

Chaam

Jo heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Vecchia Roma

Jo

Zaterdag 9 februari 2 pizza's gehaald. Bij thuiskomst de dozen zeiknat en alles wat er op de pizza zat zag eruit als ragu 😔 Tonijn was nat dus uit blik en garnalen en mosselen smaakten niet vers en de dikke plakken spek leek wel rubber.... 1 malige actie, wij komen zeker niet terug 😔

2. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor 't Oal Kroegie

Jo

Mosterdsoep van het huis heerlijk. Dubbele uitsmijter was klein en garnering simpel zag eruit alsof ik hem thuis had gemaakt. Dat was best duur voor 7.50.... Smaak was ok.....

3. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Jo

Het eten, sfeer en personeel is top! Het is jammer dat we zo en eind weg wonen, anders kwamen we hier zeker vaker!

4. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

Jo

Wij zijn hier 18 november geweest en het eten was heerlijk. Personeel en sfeer ook top!
    Enige minpuntje als je een rijsttafel besteld is de te kleine tafel zodat er amper nog plaats is om te eten zonder dat je ergens met je armen in hangt. En de gerechtjes koelen heel snel af omdat ze niet op warmhoudplaatjes geserveerd worden.

5. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Amazing Steakhouse

Jo

Begin november hebben mijn man en ik hier gegeten. Het was echt heerlijk! Wij komen zeker terug!

6. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Passe Partout

Jo

Inmiddels zijn we nu een keer of 5 wezen bowlen met als afsluiting het lopend buffet. Personeel en sfeer is prima maar het eten kan beter. Wat mij opvalt is dat het buffet veelal hetzelfde is. De laatste keer dat wij er waren was er jammer genoeg weinig vis. De champignonsaus die gebruikt wordt voor het varkenshaas vind ik naar Unox champignonnesoep smaken, oftewel flauw en niet zelfgemaakt. Als we weer gaan doen we in ieder geval geen buffet meer, wij vinden het te eentonig…

7. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor De Kaap

Jo

Samen met mijn man de Kibbeling plate gehad. Deze was erg lekker! Komen zeker nog eens terug!

8. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Steakhouse Drouwen

Jo

Ik heb hier gisteren samen met mijn man gegeten. Hij had de Richard Leeuwenhart 750gr en ik de St.Mary, echt helemaal top!! Op de Irish coffee na (weinig smaak en whiskey) was alles top!

9. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Landman

Jo

Samen met mijn man hier een prima visschotel gehad, voor herhaling vatbaar!

10. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Mr. Mofongo
    Internationaal Groningen

Jo

Ik heb hier samen met mijn zus gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening prima.
    Enige minpunten vond ik dat de pindasoep als voorgerecht een gigantische kom vol was, dit zou met wat toeters en bellen, oftewel wat bijgerechtjes in die trend best als hoofdgerecht kunnen worden geserveerd. En het is er nogal lawaaierig, we konden elkaar op een gegeven moment amper verstaan door een groep zeer rumoerige mannen......

11. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Eten & Co
    Amerikaans Groningen

Jo

Eten en Co is en blijft een super restaurant! Zoveel keuze in lekkers dat je meerdere keren moet terugkomen om het gehele assortiment te proeven :-)

12. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Da Carlo
    Italiaans Groningen

Jo

Samen met mijn nichtje heb ik hier eind september 2016 gegeten. We hadden allebei een heerlijke pizza en als toetje huisgemaakte Tiramisu...... Dit restaurant is al jaren een echte aanrader, wij komen snel nog een keer!

13. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Boscafé 't Rimpelt

Jo

We hebben hier 16 september met 4 personen heerlijk gegeten.

14. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Gooday
    Internationaal Appingedam

Jo

We zijn hier zaterdag 22 oktober 2016 met 9 personen gaan eten. Van een wereldrestaurant heeft het niets. Wel van een wok restaurant, aangezien ik er alleen maar Chinees/Indische gerechten heb kunnen ontdekken! Het restaurant ziet er erg mooi uit (dames wc is nog als vanouds, maar ik ga ervan uit dat die net zo mooi gaat worden als bij de heren). Dan nu het eten: het koude voorgerechten buffet is echt super! Veel keuze en alles heerlijk vers. Het wokken en grillen was ook heerlijk. Enige grote minpunt is het warme buffet zoals: nasi, bami, witte rijst, kipvleugeltje, spareribs, babi pangang etc. was lauw, zelfs koud en daardoor echt niet te eten... Ik had dit al meerdere malen gelezen en kan dit nu zelf bevestigen. Heel jammer dat hier de plank compleet wordt mis geslagen.

15. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor BUENO

Jo

Super lekker gegeten in een sfeervol, gezellig restaurant! Een echte aanrader!

16. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor El Castillo

Jo

Prachtige sfeer in een goed en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten van het buffet. Alleen de cactussoep was smakeloos en veel te scherp, het is net of je warm water met pepers eet. Wij komen zeker nog eens terug!

17. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Haïfa
    Internationaal Appingedam

Jo

Met z'n tweeën in dit restaurant gegeten. De Maxigrill die we hadden besteld werd gereserveerd in een vreemd bakje. Hierin dreef een rood gekleurde laag vet. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het eten van het vlees omdat ik last van brandend maagzuur kreeg. De bediening was ook erg slecht. Voorheen was dit altijd een prima restaurant maar nu komen we hier nooit meer.

18. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Samiramis
    Internationaal Grootegast

Jo

We hebben heerlijk gegeten in jullie sfeervolle restaurant. De bediening en gastvrijheid was prima. Een klein puntje wat we jammer vonden was dat we er pas later achter kwamen dat jullie ook pizza, spareribs etc. hebben. Dit staat alleen op de afhaallijst en het is dus onduidelijk of je het ook kunt bestellen terwijl je bij jullie eet. Mijn man had het namelijk erg moeilijk qua kiezen van de dinerkaart i.v.m. de vermelding van diverse kruiden in de gerechten en zag pas later dat de jonge lui aan de lange tafel pizza's etc. zaten te eten.