Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brunssum verdeeld zijn.

1. Vier maal een tien waardig.
    Eten sfeer bediening perfect.

2. Tim

3. Bert Klaassen

Mooie gezellige gelegenheid, vriendelijk personeel.
    Erwtensoep stond op de kaart, maar was er niet. Saté met kip stond op de kaart, maar was er niet.
    Frietjes mogen wat krapper gebakken.
    Menukaart was van december en derhalve achterhaald.
    Het aanbod om iets te eten was beperkt.

4. Kep & Marlies

Heerlijk gegeten bij de uitvlucht, bediening was vriendelijk en vakkundig, eten was zeer goed gepresenteerd en zogvuldig gemaakt.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gr kep & Marlies

5. Perfecte shoarma. Kom er al 25 jaar. Zaak stelt zo weinig voor, maar voor bestellen maakt dat niet uit… Eten is gewoon goed. 1 Minpuntje… soms wordt er mijn inziens niet goed geluisterd aan telefoon of begrijpen je niet waardoor je af en toe krijgt wat je niet besteld… eigenaar en vaste medewerker zijn heel hardwerkende mensen.

6. Zeer slechte bediening… slechte planning wanneer je meerdere grote groepen op een avond hebt zorg dan dat je voldoende personeel in huis hebt.
    Kom eens wat vaker aan de tafel kijken informeer of alles naar wens is. Als er een groep gasten iets te vieren heeft feliciteer je hoofdgast houdt de deur open ontvang de gasten neem de jassen aan.
    Bah zo jammer hoeveel kansen zij laten liggen geen horecabloed!

7. Sinds er een nieuwe uitbater in zit, heb ik hier alleen nog maar lekker gegeten!

8. Aziatisch Brunssum

Jenny Severins

9. Aziatisch Brunssum

Dat deze tent nog mensen trekt is mij echt een raadsel. Eerste keer dat ik er kwam, service uitermate slecht... Poging 2, een vriendin wou er heel graag geen, dus nog een kansje gegeven.. deze ervaring viel nog wel mee, alleen sommige dingen niet gekregen, service wel matig tot ok. Poging 3, ze rennen echt als kippen zonder kop rond, helft niet gekregen wat een zooitje ongeregeld. Ik zeg 3 keer scheepsrecht en zal hier ook nooit meer komen. Jammer.

10. We gingen hier met weinig verwachtingen even snel wat eten met twee kinderen, maar zelfs dat viel tegen... Ongelofelijk slechte zaak met personeel dat geen idee heeft van horeca. Bestelling wordt opgenomen en eten wordt gebracht maar verder is er geen aandacht meer (misschien kwam dit omdat wij boven zaten).

Het eten was slecht (doodgekookte spare ribs, kleffe schnitzel en een veel te dikke kinderpannekoek) en werd koud opgediend. Toen ik maar snel de rekening vroeg, vroeg de jonge ober of alles naar wens was geweest. Ik legde uit dat dat niet zo was en toen kreeg ik de opmerking dat ik dat volgende keer dan eerder aan moest geven. Heb hem uitgelegd dat er dan wel personeel moet rondlopen...

Wij zijn zonder dessert of koffie vertrokken en zullen hier zeker nooit meer terug keren. Bespaar jezelf de ergenis en rijdt door naar de volgende gelegenheid.

11. Afgelopen zondag met 9 volwassenen en 2 kids gegeten. Prima plek, lekker in een hoekje. Voldoende ruimte. Bediening was vriendelijk maar niet altijd oplettend. Het was behoorlijk druk, daarom duurde het waarschijnlijk lang voor dat de voorgerechten kwamen. Die smaakten prima, alleen moesten we 2 keer vragen om het stokbrood dat we ook besteld hadden. Hoofdgerechten lieten ook langer op zich wachten, prijs/kwaliteit was oke. Er werd regelmatig gevraagd of er nog frietjes bij moesten. Nagerechten duurde ook lang. Ze hebben een speelruimte, grote ruimte met heel weinig speelgoed. Tip: ga na de feestdagen even bij kruitvat of intertoys en haal voor een paar euro wat extra speelgoed.

12. Slechte bediening, duurde veel te lang voordat de (drank) bestelling gebracht werd.
    Personeel heeft totaal geen idee wat service verlening inhoud.

13. Heerlijk gegeten vriendelijke bediening goede prijs.

14. Barry

15. Aziatisch Brunssum

Gisteren sinds lange tijd nog eens gaan eten: niet te vreten. Mijn eerste recensie ooit, kon het echter niet laten. Sushi was droog, overal gooien ze dezelfde saus overheen, vlees was taai, veel te veel zout over de sojabonen. Ongemotiveerd personeel, snap dat het voor het merendeel een bijbaan is, ga dan niet in de horeca werken als je geen pokerface op kan zetten. Lang moeten wachten, terwijl het restaurant voor de helft vol zat.
    Kies dan voor een andere sushi zaak. Geloof me, je doet jezelf er een plezier mee ;-)

16. Volgens mij is er een nieuwe uitbater, spijtig.

17. P. Hoefnagels

Mooie accomodatie veel parkeergelegenheid en vriendelijke bediening en bovenal heerlijk en goed eten een aanrader Argentijnse steaks.

18. Riny van Os

De locatie was heel verrassend. Heel gezellig en authentiek. Je ziet dat dit een familiebedrijf is.
    Het eten was ook heel goed,voor een schappelijke prijs en vooral leuke bediening en attent.
    Zo hoort dat!! Dit is het verschil van zaken die door het hele land zijn verspreidt. Hier krijg je nog persoonlijke aandacht en vooral respect.

Hopelijk kan ik hier nog jaren van genieten.

19. Het eten was zeer goed bediening was ook zeer goed.

20. Ze hebben al zo vaak mijn bestelling verkeerd gemaakt en ze waren niet zo klantvriendelijk. De sfeer is wel goed in de frituur

3,1
  21. Peter Heerlen

Prima lunch met zeer correcte en vriendelijke bediening. Een aanrader!

22. Zoals altijd… heerlijk kunnen lunchen. Het was er druk en maar 1 in de bediening. Toch was zij alert op iedere klant! Chapeau.

23. Cindy Dijk

Gezelligheid van een bruin café, kwaliteit van een goed restaurant. Grote porties, goed advies, attente bediening. Heel lekker gegeten, prijs zeer goed. Gaan we zeker vaker doen! Het dagmenu was super.

24. De brasserie ligt op een hele leuke plek, je kan er heerlijk wandelen en dan is het ook fijn om hier geregeld een soepje, thee of koffie te nuttigen. Dit doen mijn vrouw en ik dan ook geregeld.
    Daarnaast komen wij ook geregeld langs om s'avonds wat te eten wanneer het een drukke dag is geweest, over het algemeen zit je er rustig of is het gewoon gezellig met wat gelach tussen verschillende tafels.
    Aardige bediening, vriendelijke begroeting van de eigenaar en achteraf nog even een klein praatje of alles naar wens is geweest.

Geeft ons toch altijd weer een tevreden gevoel wanneer we naar huis keren.

25. Prima brasserie voor een lekkere lunch, of koffie met gebak!

26. Saskia

27. Sfeervol Mexicaans restaurant.
    Vriendelijke bediening en goede kwaliteit gerechten.
    Toiletten erg proper, alleen de muziek is wat mij betreft te hard en ongewenst.

28. De wrap met hete kip was goed en ook het pasteitje was voldoende, wel met de kip wat erg doorgekookt. Bescheiden prijzen voor veel gerechten.

29. Overdag prima toeven op het terras. Heerlijke drankjes! Bediening vlot.
    Reserveren voor de avond kon, maar je kon geen vaste tafel reserveren. Ons werd verteld diner vanaf 19.00U. Bij aankomst, iets eerder, bleek dat je vanaf 19.00U geen voorgerecht meer kon bestellen. Maaltijd surf en turf viel erg tegen 2 kleine garnalen en taaie biefstuk. Niet gevraagd hoe gebakken. Veel geld voor een kleine hoeveelheid. Aangezien het al 20.00U was werd er druk opgeruimd op het terras en binnen. Niemand kwam de tafel afruimen of het dessert opnemen.
    Je voelde je weg gekeken. Uiteindelijk naar binnen gegaan en betaald. We waren er klaar mee. Aangegeven dat de maaltijd tegenviel. Werd niets mee gedaan.
    Voor het avond eten geen aanrader.

30. In een woord : BRANDHOUT.
    Er zijn eenvoudige cafetaria’s in de directe omgeving die qua bediening en qua prijs/kwaliteit hier ver met kop en schouders boven uitsteken.
    Wat me nog het meest verbaasd is dat de uitbater zich niet de moeite neemt om opbouwende kritiek ter harte te nemen.

1,5