Op de eerste plaats willen wij u bedanken dat u ervoor gekozen heeft onze gast te zijn. Wij willen uw verblijf dan ook zo aangenaam mogelijk maken. Of u nu kiest voor een kopje koffie, een speciaalbiertje of gebruik maakt van een uitgebreid diner, iedereen is van harte welkom. Alles over ons wereldberoemd Eet & Livecafé vindt u in deze café Gorissen encyclopedie.

Veel leesplezier namens het gehele team van café Gorissen,

Pascal & Shirley

• Rookruimte

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1285619722 63
1343961920 81
1423519464 77
1540203861 80

1. Resi Franck

Heerlijk gegeten bij Proeflokaal Gorissen.
    Spareribs lekker mals en heerlijke smaak. Hamburger ook heerlijk Gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Absoluut een bezoekje waard!

2. Ik vind Gorissen over het algemeen altijd een leuke plek. Leuk personeel en het eten is prima. Gisteren was de bediening wat chaotisch en ze vergat onze voorgerechten. Op de rekening stond een drankje dat niet besteld was. Kan gebeuren! Verder gewoon echt een leuke plek in Brunssum. Is ook echt fijn dat je er makkelijk kunt komen zonder parkeerkosten te hoeven maken.

3. Conny Ploum

Het eten is heerlijk. Wij hadden spareribs. Er zat veel vlees aan en je kreeg het vlees heel makkelijk van het bot. Ze waren erg vol van smaak. Het was wèl erg veel.

Er hangt een hele gemoedelijke en gezellige sfeer en het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

4. Pim

5. Frans Niessen

Een mooi cafe. Ik en mijn familie hebben heerlijk gegeten. Ze hebben een groot assortiment aan speciaal bieren die uitgebreid beschreven staan in hun menu kaart.

Een echt "bruin" cafe, zo kun je dit proeflokaal beschrijven.

6. Fam. Botermans

Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

7. Morb Reeb

Zeer vriendelijke bediening, kwaliteitsvolle maaltijd voor democratische prijs.

8. Bediening was vriendelijk we hebben lekker gegeten gezellige sfeer voor herhaling vatbaar prijs was naar verhouding eten ook prima 😉☺

9. Gezellig Café, lijkt op "bruin café"! Eten, service en prijs ok!

10. Kouters, Leo

Eerste ervaring met eten bij Gorissen. Wij zijn verrast, goed eten (en ook veel), prima bediening, vrij maar absoluut niet vrijpostig, geheel in onze stijl. Komt in onze lijst van de betere restaurants.

11. karin bemelmans

Het eten was erg lekker. Goede en snelle bediening.

12. Y Diederen

Heerlijk ontbeten samen met de vriendinnen. Een van de beste plekken om te ontbijten. Het was allemaal heel goed verzorgd en ruim voldoende voor de grote trek. Dit gaan we zeker veel vaker doen👍

13. Peter Bruijns

Lekker gegeten maar daar hebben we lang op moeten wachten: ruim twee uur. Er staat een nieuwe maar kleinere oven in de keuken. Daardoor moesten we onaanvaardbaar lang wachten. Pascal kwam zich wel verontschuldigen en we kregen een rondje van de zaak.

14. Paul Eismann

Wat een zelfoverschatting en wat een nare eigenaars. Zij staat met een zuur gezicht achter de bar, hij hangt de popieJopie uit en kaffert in bijzijn van bezoekers zijn personeel uit. In de rookruimte is nog plaats, maar dan zit je dus tussen de rokers terwijl dat offiecieel niet mag. En dan die camera's die er hangen, mag dat eigenlijk wel? Ik heb de wc eerst grondig geïnspecteert voor ik mijn gulp opende, ik vertrouwde het voor geen 5 cent.
    En over de kwaliteit van het eten kan ik beter zwijgen, ga dat zelf maar ervaren! Maar als je lekker wilt eten kun je beter ergens anders gaan voor dat geld. Die sate op vrijdag stelt ook niks voor, je kunt die beter van de kaart bestellen, krijg je meer voor in verhouding minder geld, maar ja mensen trappen er in en zij gaan vrolijk door en cashen graag mijn en jouw zuurverdiende euro's..

15. Joice Schnitzler

Absoluut heerlijk gegeten. Het was gezellig druk, maar we werden snel geholpen.

16. Schuiling

Slechtte ervaring, heel veel herrie, je kon je moeilijk verstaanbaar maken. Ober schetterde in mijn oor, wijn van de kaart kon je niet krijgen. Huiswijn onder de maat en veel te duur.

Wij zijn naar een ander restaurant gegaan, waar we gastvrij werden ontvangen en heerlijk hebben gegeten.

17. Hay Ververgaart

Knus, gezellig en lekker

18. Olga Hensen

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Gezellige sfeer, leuk personeel en heerlijk gegeten en gedronken 👍🏻Komen snel weer terug.

20. Heerlijk buiten gegeten. Eten was heel erg lekker en meer dan genoeg. Bediening was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar en ik zal het ook aanbevelen aan vrienden en familie.

21. Eric Wachelder

Lekker gegeten in een gemoedelijke omgeving, bediening was vriendelijk en ervaren. alleen op de reserveringssite kun je reserveren tot 23.30 uur terwijl de keuken sluit om 21.00 uur, kan misverstanden opleveren. Verder prima, zal hier zeker nog eens terugkomen!

22. Ut woar ewerrum jod wà. Jidderinne tzevreie.

Bis jauw en de jrus...

(vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Het was wederom goed. Iedereen tevreden.

Tot gauw en de groet

23. Angela Terpstra

Heerlijk gegeten met goede pauzes er tussen. Relaxed.

24. pierre hahn

Bij u hebben wij alleen maar positieve ervaringen.
    Super zaak,vriendelijk personeel. eten en drinken is super verzorgd.
    Vriendelijk personeel en uitbaters.

25. Steven Wals

Schitterend dames en kerels. En nu nog bossen verwelkte bloemen in het rookvrije gedeelte aan het plafond, droogbloemen alle soorten en kleuren!

26. Super gezellig, en heel lekker eten 😊😊

27. Op een zonnige ochtend terrasje gepikt bij Gorissen... Na 10 min te hebben gewacht naar binnen gegaan om zelf een kopje thee te bestellen. Mij werd vriendelijk gevraagd of ik de bestelling zelf mee naar buiten wilde nemen, de ober hield me zelfs de deur nog open... Super service en dat terwijl het totaal niet druk was...

Hier kom ik dus niet meer. Ik drink mijn theetje voortaan bij Bakker Bart, daar weet ik dat het zelf service is!

28. Lekker gegeten, super.

29. Zoals altijd weer erg gezellig in hét grand cafe van Brunssum. Lekker eten, leuke gezellige sfeer. Personeel helemaal top!! En ondanks drukte snelle bediening. Soms heb je de neiging om je schoenen uit te gooien alsof je thuis zit. Super chill.. Vooral lekker doorgaan zo...

30. Karoline

De lunch was heerlijk :-) De sfeer goed en gezellig. Helemaal goed.

31. Liliane bogers

Wij hebben op moederdag hier gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en persoonlijk. Het eten was ook goed. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

32. Circa twee weken geleden een poging gedaan een hapje te gaan eten. Let wel: het was een poging! Na circa een kwartier in de zaak te hebben gezeten zijn we opgestaan en weggegaan. Er werd geen drinken opgenomen, laat staan dat we de kaart hebben gekregen. Dit is overigens niet de eerste keer dat we in deze situatie hebben gezeten (maargoed: we wilden het nog eens proberen)!

Ergste van alles: eigenaar zat twee tafeltjes verderop zijn personeel (één personeelslid) te "commanderen" dat hij de tafels moest gaan indekken omdat er in de avond een aantal groepen zouden komen.

Conclusie: leuke zaak om met carnaval een pilsje te drinken. De rest van de zaak is zeer afgezakt de laatste jaren en de vingers van iedere ondernemer zouden ervan gaan kriebelen! Geen aanrader!

34. Super gezellig grand cafe en nog steeds het oude bekende adres voor goed eten voor een betaalbare prijs en goeie bediening. Aanrader.

35. Eetcafé eten in een eetcafé voor een eetcafé prijs. Zo zien wij Gorissen waar wij zeer regelmatig met veel plezier komen voor even snel een hapje te eten in een gezellige informele gelegenheid. De bediening is altijd even vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed verzorgt en word netjes geserveerd. Geen zin om te koken en lekker eten voor leuke prijs dan is Gorissen in Brunssum het adres.

36. Wat jammer, ik ben nu al 3x teleurgesteld in de kwaliteit van het eten. Was een paar jaar gelden beter. Salade zalm, bak sla zonder dressing, met daarop een plak zalm. Engels ontbijt met ongebakken bloedworst, club sandwich onderkant brood nat, pannekoek niet gaar, teruggegeven en een nieuwe gekregen en daarna nog klef.. ik denk dat het aan het beslag lag, er zat volgens mij geen ei in. Het is de meest sfeervolle eetgelegenheid in Brunssum maar het eten kan veel beter.

37. Ik ben naar de griekse avond geweest met mijn collega's om mijn 12,5 jr jubileum te 4en en hebben het daar SUPER naar onze zin gehad. Echt de hele avond lekkere hapjes en wat een leuk en aardig personeel hebben ze daar. Ik ga zeker nog een s terug. Een echte aanrader.
    Heerlijk gezellig, kwaliteit en good food for your money ;)

38. Hennie

39. In gezellige "bruin"eetcafe een werkelijk goed en lekker,zeer mooi geserveerd met uitleg, 4gangen diner genoten. Voorgerecht bevatte al meer biefstuk dan menig ander restaurant als hoofdgerecht serveert. Aparte aardappel/kaassoep was bijzonder. Varkenshaas met champignons en roomsaus-begeleiding, perfect hoofdgerecht. Ijs met gegrilde ananasschijfjes, prima afronding. Samen met heerlijke biertjes en goed glas wijn een prima avond gehad. Eigenaar ook prima gastheer en wel in voor een praatje.

40. Jan en Miny den Hartog

Gevonden via Groupon-voucher. Dit heeft duidelijk geen invloed op de service bij Gorissen! Maken we wel anders mee. Heel sfeervolle ambiance, erg lekker gegeten. De kwalificatie van de service komt vooral op het conto van de leidinggevende. De (jonge) bediening mag wat meer aandacht geven aan de gasten en wat minder aan de gsm. Al met al een heerlijke avond gehad, gaan we zeker nog eens heen.

41. 23-7-2011 gelunched. Kaart is misleidend. Je krijgt wel wat je vraagt, maar niet zoals op de kaart wordt toegelicht. Club-sandwich zalm besteld die volgens de kaart 15 cm hoog zou zijn. Wel een club-sandwich gekregen, maar hooguit 5 cm hoog. Voelde me belazerd. Gevraagd naar de leidinggevende, deze zou langskomen maar uiteindelijk dus niet.

Service is dus niet best. Verder wel oke voor een eetcafe.

42. Het is een erg gezellig eetcafe!

Lekker eten, vooral de tostie's zijn erg goed!

Ze hebben een dagschotel die altijd veranderd..............

Achterdoor kun je gezellig zitten en roken!

Prima terras!

43. De kaart ziet er leuk en aantrekkelijk uit. De gerechten zijn niet topklasse, echt café eten, verder wel ok, meer mag je bij een café als dit ook niet verwachten. Wat wel verbeterd moet worden is de verzorging, tafel werd niet schoon gemaakt, was nog vuil van vorige bezoekers, maar eten werd gewoon op de tafel gezet in de etensresten die er nog lagen. Zelf om een doekje gaan vragen, dat kregen we ook, maar was netter geweest als ze op aangeven van ons zelf de tafel alsnog schoon waren komen maken.

Dan hoop je toch dat het in de keuken beter verzorgd is?

44. Een gezellig eetcafé met een goede kwaliteit prijsverhouding.

's Zomers gezellig met een overheerlijke tonijnsalade op het terras.