1. Hier geweest voor een driegangenmenu van 13,95. Het idee is leuk maar dan moeten ze het wel aankunnen. Drankje en voorgerecht was er snel. Hoofdgerecht en een 2de drankje kwamen een uur later. Na meer dan een uur werden onze borden pas weg gehaald maar vroegen ze niet meer of we nog wat te drinken wilden. Dit terwijl ze wel al tig keer langs gelopen waren. Na nog dik een half uur te hebben gewacht op het nagerecht wat nog komen moest waren we er klaar mee, hebben we afgerekend en zijn we gegaan. Bij afrekenen hebben ze ook nog niet eens opgemerkt dat we eigenlijk nog een nagerecht moesten krijgen maar heb wel voor het volledige menu betaald. Al met al hebben ze totaal geen overzicht, word niks gecontroleerd en loopt er te weinig personeel rond om dit goed te kunnen laten lopen. En wij waren niet de enige die zolang op alles moesten wachten... Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

2,6