Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brunssum verdeeld zijn.

1. Internationaal Brunssum

Marek Lach

Harald, Daniëlle, Delilah

Canadian Corner Brunssum kunnen wij aanbevelen bij iedereen.
    Goed en lekker eten, mooi weer, buiten op het terras, kermis in Brunssum! Wat wil je nog meer!
    Mijn man had de pizza Taco, mijn dochter het kindermenu met een knakworst. Ik had de Canadian burger.

Resi Franck

Heerlijk gegeten bij Proeflokaal Gorissen.
    Spareribs lekker mals en heerlijke smaak. Hamburger ook heerlijk Gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Absoluut een bezoekje waard!

4. Lunchroom Brunssum

Jan van Prooijen

Via Social Deal komen eten.
    Het was echt geweldig.
    Goed eten en de bediening was perfect.
    We zouden zeker bij U terug komen.

Ik vind Gorissen over het algemeen altijd een leuke plek. Leuk personeel en het eten is prima. Gisteren was de bediening wat chaotisch en ze vergat onze voorgerechten. Op de rekening stond een drankje dat niet besteld was. Kan gebeuren! Verder gewoon echt een leuke plek in Brunssum. Is ook echt fijn dat je er makkelijk kunt komen zonder parkeerkosten te hoeven maken.

Conny Ploum

Het eten is heerlijk. Wij hadden spareribs. Er zat veel vlees aan en je kreeg het vlees heel makkelijk van het bot. Ze waren erg vol van smaak. Het was wèl erg veel.

Er hangt een hele gemoedelijke en gezellige sfeer en het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Pim

Alles is prima de service is goed en het eten heeft een top kwaliteit.

9. Mexicaans Brunssum

Fred dammer

Heerlijke steak acapulco. Wij komen graag bij peter en zijn super team eten.

Fred zorgt altijd weer voor smakelijk eten en een goede sfeer. De dames van de bediening zijn allemaal harde werkers en altijd vriendelijk. Wij gaan er graag eten.

11. Lunchroom Brunssum

Vandaag voor het eerst bij La Plaza gegeten. Met een bon van social deal. Bij sommige andere restaurants krijg je een aangepast, sober menu. Zo niet bij La Plaza: het voorgerecht (keuze uit 3 soepen), het hoofdgerecht en het dessert waren overheerlijk en de porties ruim voldoende. De sfeer en de bediening waren goed. Als hoofdgerecht kan men kiezen uit diverse schnitzels, tilapiafilet, halve haan, diverse pasta's en diverse pizza's. Het dessert was klasse: een bolletje lekker bosbessenijs met vers fruit, slagroom en een stukje chocoladetaart. De eerste kennismaking met La Plaza zal zeker navolging krijgen. Hier weet men voor een acceptabele prijs een lekkere maaltijd te serveren.

12. Aziatisch Brunssum

Dionne Boltong

Ik vind het jammer dat het niet echt sfeervol is ingericht. Het voelt echt aan als een All you can eat vreetschuur, terwijl je bij andere All you can eat-sushi restaurants gezelliger kunt eten. Ook vind ik sommige sushi niet altijd even vers. Verder wel ruime keuze en fijn dat er inclusief drinken bij het arrangement zit.

Frederique

Vrijdagavond heerlijk gegeten bij Bronsheim.
    Van vrienden gehoord dat er nieuwe uitbaters inzitten.
    Dit zijn enthousiaste charmante mensen die het iedereen naar de zin willen maken en aandacht hebben voor de gasten.
    Het restaurant is gezellig met een huiselijke sfeer.
    We gaan zeker terug.

Lekker gegeten, leuke spontane bediening. Is best een aanrader voor lekker en gezellig eten.

15. Steakhouse Brunssum

Gisteren wezen eten vlees was wel lekker maar jammer dat er diepvriesgroente bij gepresenteerd werd en geen lekkere verse groente sauzen waren ook matig.

16. Shoarma Brunssum

Beste shoarma van Brunssum en omstreken! Pizza’s zijn trouwens ook echt lekker. Heerlijk🤤

Marjo Eijgelshoven

Zo jammer, prachtige locatie maar er wordt niet geluisterd naar een bezwaar wat gemaakt werd aan de "eigenaar". Hebben er met 4 personen gegeten maar de portie"s friet die voor een volwassen persoon erbij geleverd wordt is werkelijk belachelijk klein. Hier zou een klein kind nog niet genoeg aan hebben. Een blaadje sla op het bord is toch ook geen "bijgeleverde salade" hier kan toch wel een bakje salade bij? Voor 14.50 en voor 13,95 p/p? We moesten de frieten die we nog besteld hadden (en waardoor het samen een normale portie werd) extra betalen. Ook tellen ze zich voor 2 bakjes mayo 2 euro. Is toch ook niet normaal?

F.Stoffels

Lekker eten, vers, prettige en vriendelijke bediening.

Nog nooit zo’n slecht personeel gezien ergens.
    Deze snappen er echt niks van.

Vriendelijke bediening, zeer betaalbaar en je merkt dat het eten met liefde wordt gemaakt.

Gastvrije bediening en heerlijk eten! Wij voelden ons gelijk thuis.
    Wij komen terug!

Positieve ervaring, gezellig, goed eten en drinken prima bediening. Komen snel weer terug.

Rob winkelmann

Prima ervaring.
    Wel als eerste een wit biertje besteld. Deze was flink lauw… maar wat wil je met 37 grd C.… voor de rest prima eten en bediening.
    … Echter vakantiekrachten… maar ja…
    Iedereen herinner zelf wel zijn eerste schreden als werker… vakantiewerker :-)

en aan eind het koude Mythos biertje smaakte prima! @

Mvrgrob.

25. Grill Brunssum

Nog te lui om even naar landgraaf te rijden. Nog geen 5 km van het bedrijf/ side af. Ik rij vrachtwagen kan zelf niet gaan wegens wettelijke rusttijd. Terwijl andere kant van Brunssum verder is en dat rijden ze wel.

Frans Niessen

Een mooi cafe. Ik en mijn familie hebben heerlijk gegeten. Ze hebben een groot assortiment aan speciaal bieren die uitgebreid beschreven staan in hun menu kaart.

Een echt "bruin" cafe, zo kun je dit proeflokaal beschrijven.

Fam. Botermans

Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

Smakeloos eten. Dikke onbestemde sauzen. Duurde bovendien erg lang en kraanwater hadden ze niet. Al met al geen aanrader. Wij komen in ieder geval niet meer.

29. Mexicaans Brunssum

Marjovelraeds

Super eten. Tip vragen of je nog iets wil drinken kon wat vaker.

Morb Reeb

Zeer vriendelijke bediening, kwaliteitsvolle maaltijd voor democratische prijs.