Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brunssum verdeeld zijn.

Marjo Eijgelshoven

Zo jammer, prachtige locatie maar er wordt niet geluisterd naar een bezwaar wat gemaakt werd aan de "eigenaar". Hebben er met 4 personen gegeten maar de portie"s friet die voor een volwassen persoon erbij geleverd wordt is werkelijk belachelijk klein. Hier zou een klein kind nog niet genoeg aan hebben. Een blaadje sla op het bord is toch ook geen "bijgeleverde salade" hier kan toch wel een bakje salade bij? Voor 14.50 en voor 13,95 p/p? We moesten de frieten die we nog besteld hadden (en waardoor het samen een normale portie werd) extra betalen. Ook tellen ze zich voor 2 bakjes mayo 2 euro. Is toch ook niet normaal?

F.Stoffels

Lekker eten, vers, prettige en vriendelijke bediening.

Nog nooit zo’n slecht personeel gezien ergens.
    Deze snappen er echt niks van.

Vriendelijke bediening, zeer betaalbaar en je merkt dat het eten met liefde wordt gemaakt.

Gastvrije bediening en heerlijk eten! Wij voelden ons gelijk thuis.
    Wij komen terug!

Positieve ervaring, gezellig, goed eten en drinken prima bediening. Komen snel weer terug.

Rob winkelmann

Prima ervaring.
    Wel als eerste een wit biertje besteld. Deze was flink lauw… maar wat wil je met 37 grd C.… voor de rest prima eten en bediening.
    … Echter vakantiekrachten… maar ja…
    Iedereen herinner zelf wel zijn eerste schreden als werker… vakantiewerker :-)

en aan eind het koude Mythos biertje smaakte prima! @

Mvrgrob.

9. Internationaal Brunssum

Nog te lui om even naar landgraaf te rijden. Nog geen 5 km van het bedrijf/ side af. Ik rij vrachtwagen kan zelf niet gaan wegens wettelijke rusttijd. Terwijl andere kant van Brunssum verder is en dat rijden ze wel.

Frans Niessen

Een mooi cafe. Ik en mijn familie hebben heerlijk gegeten. Ze hebben een groot assortiment aan speciaal bieren die uitgebreid beschreven staan in hun menu kaart.

Een echt "bruin" cafe, zo kun je dit proeflokaal beschrijven.

Fam. Botermans

Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

Smakeloos eten. Dikke onbestemde sauzen. Duurde bovendien erg lang en kraanwater hadden ze niet. Al met al geen aanrader. Wij komen in ieder geval niet meer.

13. Mexicaans Brunssum

Marjovelraeds

Super eten. Tip vragen of je nog iets wil drinken kon wat vaker.

Morb Reeb

Zeer vriendelijke bediening, kwaliteitsvolle maaltijd voor democratische prijs.

15. Aziatisch Brunssum

Ik ben zeer tevreden, de bediening is super en ruimen meteen de gebruikte servies meteen op. Ik kan het iedereen aanraden!! Het eten is super klaar gemaakt met voldoende keus. De meeste frisdrank, koffie, thee zit in de prijs en kan je zelf pakken. Ik geef het vijf sterren van de vijf.

Wij zijn al zeker 30 jaar vaste klant bij Bronsheim. Sinds de nieuwe uitbater is het echter bergafwaarts gegaan met deze prachtige zaak. De vorige eigenaren hadden fatsoenlijk en net personeel tegenwoordig is het een zootje ongeregeld personeel dat geen klasse uitstraalt maar meer een soort van ongeïnteresseerd en ook onvriendelijk reageert. De huidige uitbater snapt denk ik niet wat de gasten willen daarom blijven veel vaste weg. Wij zoeken het ook elders want voor ons is er geen reden meer om naar Bronsheim te gaan. De goede naam die in al die jaren is opgebouwd is tenietgedaan.

De vegetarische pizza was geweldig!

Charlotte

Goede keuken, veel variatie en mooie zaak!
    Eens in de maand op zaterdag organiseert men tapas middag: bij de borrel laat de keuken proeven wat ze kan, DJ erbij met gepaste muziek.
    Wij komen terug!

19. Lunchroom Brunssum

Zaterdagochtend ben ik met mijn man en kids gaan ontbijten bij La Plaza. Wat ik hier mee maakte heb ik nog nooit ergens gezien. Om 10 uur gingen de deuren open en er zaten meteen een stuk of 30 tafels vol. Slechts 2 medewerkers in de bediening hebben zich kapot moeten rennen maar een dikke pluim hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen. Het ontbijt was heerlijk en ruim voldoende. Ook een 2e koffie erbij is een super service. Gezellige brasserie met heel vriendelijk, vrolijk personeel dat niet vies is van een grapje ondanks de drukte. Heerlijk. Wij zullen snel weer komen ontbijten.

Bediening was vriendelijk we hebben lekker gegeten gezellige sfeer voor herhaling vatbaar prijs was naar verhouding eten ook prima 😉☺

Vergeleken met vroeger is Bronsheim erg achteruit gegaan. Het eten is nog steeds goed maar het personeel is erg nep en onvriendelijk en langzaam geen visitekaartje voor deze zaak.

Gabi Leibig

dhr.Quint

24. Pizzeria Brunssum

Great food. Friendly service and ambience.

Zoals altijd wederom heerlijk gegeten in een rustgevende ontspannen sfeer.
    Zeker de meze avonden zijn super!!

Mariella

Ontzettend ongastvrij, zo'n mooie locatie maar ze weten totaal niet met gasten om te gaan. Lijkt me toch heel normaal dat als je met 8 man komt dat je bij mekaar mag zitten (gereserveerd hadden we) We waren van plan om lekker wat te bestellen maar daar was de lol vanaf.
    Ik wil even benadrukken dat de meisjes hier niets aan kunnen doen want die zijn het binnen gaan navragen en dit vanuit de eigenaar komt.
    Tijd voor bijscholing!

Dolf Ummethum

Laatst op zaterdag avond met mijn vrouw bij Bronsheim wezen dineren. Een leuk zaakje met een leuk terrasje. De kaart is divers en de prijs is redelijk. Eenmaal aangekomen hebben we 10 minuten moeten wachten voordat er iemand aan tafel kwam. Het bedienend personeel had het veel te druk met elkaar waardoor er geen aandacht voor de gasten was. Er zaten op dat moment maar 4 tafeltjes. Na 10 minuten kwam een zeer verwaand jong meisje eindelijk naar onze tafel. Ze had totaal geen kennis van spijs en drank en kon ons ook niks aanbevelen. Uiteindelijk hebben we wel heerlijk gegeten, complimenten aan de kok het was uit de kunst. Tijdens het diner was er ook geen aandacht voor ons of de andere gasten, dit heeft de baas zeker 4 consumpties gekost. Onze conclusie: een leuke zaak met een hele goede keuken maar de bediening is zeer slecht.

Pim Drissen

Met vaderdag was het druk. Maar duidelijk dat het personeel het aantal gasten niet aan kon.

Als er twee eenvoudige broodjes zijn besteld en het duurt lang, geef het dan direct door.
    Het is raar als andere tafels met veel gasten vrij snel na hun bestelling hun hamburgers krijgen. Zo zag je andere tafels steeds hun eten krijgen en wij maar wachten. Na 30 minuten wachten werd er voor ons nagevraagd. Het zou er zo aankomen. Na 45 minuten wachten op 2 broodjes was het genoeg geweest. We waren klaar met wachten. Het komt oneerlijk en onbetrouwbaar over om na drie kwartier wachten, met een reactie te komen dat het bruin brood op was. Zeg het dan direct. Pppfffff.
    Als we de bestelling afzeggen, krijgen we de bewering dat de broodjes ‘toevallig’ nu klaar staan in de keuken.
    Jaja. Wat een gedoe…

Echt super goor. Spare ribs besteld niet te vreten.

Gezellig Café, lijkt op "bruin café"! Eten, service en prijs ok!