Corona informatie

1520174634 57
1532097172 66
1544019709 67
1551968068 68

1. Komen hier regelmatig eten! Het is altijd heerlijk en gezellig.

2. Zeer goed eten. Ookal is het druk het eten blijft goed smaken.

3. Als liefhebber van sushi is dit echt een aanrader. Goeie sushi, ruime keuze en snelle service. Personeel is goed ingewerkt. Super!

4. Gisteren heerlijk gegeten. Top service en er wordt naar je wensen geluisterd.
    Ik had een aparte kaart omdat ik hoge bloedruk heb. Dus zonder zout, daar werd netjes rekening mee gehouden.

5. Groepje van 3

Kom altijd super graag bij yumi!
    Altijd heerlijk en snel op tafel
    Vind alleen wel dat ze iets vaker mogen kijken of ze je kaart kunnen ophalen omdat we hier beetje lang op moesten wachten
    Verder weer top!

6. Hendriks

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Net interieur, top avond gehad.

7. Jenny Severins

8. Dat deze tent nog mensen trekt is mij echt een raadsel. Eerste keer dat ik er kwam, service uitermate slecht... Poging 2, een vriendin wou er heel graag geen, dus nog een kansje gegeven.. deze ervaring viel nog wel mee, alleen sommige dingen niet gekregen, service wel matig tot ok. Poging 3, ze rennen echt als kippen zonder kop rond, helft niet gekregen wat een zooitje ongeregeld. Ik zeg 3 keer scheepsrecht en zal hier ook nooit meer komen. Jammer.

9. Gisteren sinds lange tijd nog eens gaan eten: niet te vreten. Mijn eerste recensie ooit, kon het echter niet laten. Sushi was droog, overal gooien ze dezelfde saus overheen, vlees was taai, veel te veel zout over de sojabonen. Ongemotiveerd personeel, snap dat het voor het merendeel een bijbaan is, ga dan niet in de horeca werken als je geen pokerface op kan zetten. Lang moeten wachten, terwijl het restaurant voor de helft vol zat.
    Kies dan voor een andere sushi zaak. Geloof me, je doet jezelf er een plezier mee ;-)

10. Dionne Boltong

Ik vind het jammer dat het niet echt sfeervol is ingericht. Het voelt echt aan als een All you can eat vreetschuur, terwijl je bij andere All you can eat-sushi restaurants gezelliger kunt eten. Ook vind ik sommige sushi niet altijd even vers. Verder wel ruime keuze en fijn dat er inclusief drinken bij het arrangement zit.

11. Ik ben zeer tevreden, de bediening is super en ruimen meteen de gebruikte servies meteen op. Ik kan het iedereen aanraden!! Het eten is super klaar gemaakt met voldoende keus. De meeste frisdrank, koffie, thee zit in de prijs en kan je zelf pakken. Ik geef het vijf sterren van de vijf.

12. Leuk personeel, erg vriendelijk en het eten altijd even lekker!

13. We zijn net thuis van een teleurstellende avond bij Yumi Brunssum.
    Om 19.00u kregen we onze 2e ronde.
    Om 21.00 uur zaten we nog te wachten op de 4e ronde, waarbij we tijdens de 3e ronde niet eens al onze gerechtjes gekregen hebben.
    We zijn uiteindelijk even na 21.00u maar vertrokken, we waren het wachten beu. We hebben geen ronde 4 gehad en ook enkele gerechtjes van ronde 3 niet.
    We begrijpen best dat als het drukker is, we langer moeten wachten.
    Maar het systeem dat gehanteerd wordt werkte vanavond niet.
    Ook de gerechtjes die we wel gehad hebben, kwamen laat, en werden bijna allemaal apart gebracht met veel tijd ertussen, met als gevolg dat mijn echtgenoot aan het eten was, terwijl ik nog zat te wachten en andersom.
    Kortom geen succeservaring, helaas!

14. We gingen in het verleden wel eens naar Yumi. Toen was het best aardig. De sushi kon beter (niet vers), maar de warme gerechten waren best prima. De prijs was ok.

Deze maand na een lange tijd weer eens naar Yumi geweest. Nou, dat viel tegen. De kwaliteit van het eten is enorm achteruit gegaan vind ik, en de prijzen omhoog.

Ze hebben nu een "all-in" principe. Voor 5 euro meer kan je onbeperkt fris, koffie en thee drinken. Voor sommige andere drankjes moet je 1 euro bijbetalen. Ik drink normaal 1 potje japanse thee, dus nu moet ik extra betalen voor drinken, en all you can eat zonder drinken all-in kon blijkbaar niet. Dat was al minder.

Toen kregen we het eten…

De edamame boontjes leken opgewarmd, ipv vers gekookt. Die waren bepaald niet lekker.

Bijna al de sushi kwam volgens mij uit de koelkast, en proefde niet vers.
    De rijst was namelijk droog, en de zeewier (nori) in de sushi was taai.

Alle "warme" gerechten waren lauw of koud, en/of leken opgewarmd.

De grond wordt volgens mij ook niet schoongemaakt, want die plakte overal.

Dan de prijs : volwassene 29 euro, en kind van 6 jaar 14.50 Euro.
    Kortom, pakweg 73 euro lichter. Veel te duur naar mijn idee, en een hele slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Ik kom hier niet meer terug!

15. Voor ons de laatste x yumi. Heel erg achteruit gegaan qua eten en bediening. De bediening kan er vrij weinig aan doen want het zijn allemaal maar beginnende werknemers (16/17 jarige) zonder goeie leiding gevende. De grond plakte overal en de tafel waar wij aan zaten ook de menu kaarten ware ook hartstikke vettig. Bij ronde 2 had ik zoete aardappel besteld die is nooit gekomen. Toch ma ronde 3 alvast ingevuld. Toen ze ons briefje kwamen ophalen gevraagd of er iets is fout gegaan met de zoete aardappel. Ze zou het door geven en het zou er zsm aan komen. Toen we ons desert hadden besteld kwam dan eindelijk me zoete aardappel. Helaas had ik geen honger meer 45 min later. Bij de deserts een cappuccino besteld met dubbel suiker. Vergeten ze het 2de zakje suiker. Nog eens voor gevraagd maar niet gekomen. We zijn ma snel. Gaan afrekenen want we waren er een beetje klaar mee. Sorry maar wij komen niet meer.

16. Met vrienden gaan eten , en ik had de recensies gelezen en was dus een beetje huiverig , integendeel ! De bediening was zeer vriendelijk , we kregen een goede uitleg , de verzorging was prima ! Eten was zeer goed ! En het vriendelijke personeel kwam regelmatig aan tafel om ons van drankjes te voorzien , wij gaan snel weer terug

17. We zijn hier op een zaterdagavond gaan eten. Het duurt erg lang voordat het eten komt. Na 2 uur pas de tweede gang gekregen. Het eten is lauw. De lege glazen en flesjes worden niet van de tafel afgeruimd.

18. De slechtste sushi zaak waar ik ooit ben geweest. Schijnheilige manager en personeel wat je gewoon voorbij loopt na 2x aangegeven te hebben dat je al uur zit te wachten! Eten was droog en als je er wat van zegt komt de manager zelf en brengt het eten. Oké goed, 1ste ronde erna bij desserts duurt het weer half uur

19. Na 1,5 jaar weer eens sushi gaan eten bij Yumi Brunssum , voorheen hier bijna elke maand gegeten.
    Na eerdere positieve ervaringen viel het ons dit keer tegen .
    De sushi was flauw en alles smaakte hetzelfde .
    Normaal verheugen we ons op het invullen van de keuzekaart maar deze keer zijn we eerder gestopt omdat we er wel klaar mee waren .
    Bediening was overigens wel vriendelijk en attent.
    De sushi hype is wat ons betreft over en we zullen hier niet snel weer terugkomen .

Eén vorige recensie
  20. Sushi komt rechtstreeks uit de koelkast. Warme gerechten zijn lauw. Hier komen we nooit meer terug.

21. 2 families

Heerlijk gegeten in een prima ambiance! Het was in het begin druk, wat ook te merken was aan de snelheid en het correct serveren van de juiste bestelling! Dat is zeker nog een verbeterpuntje!

22. Tijdje geleden bij Yumi in Brunssum geweest. Heerlijk gegeten. Gezellige en vriendelijke bediening. Eten heerlijk vers. We worden vaste klant!! Tot snel weer.

23. Marijke

Hier kom ik vaak en blijf ik komen. De sushi is erg lekker, van goede kwaliteit en vers. Er hangt een ongedwongen relaxte sfeer in het restaurant. Het is er schoon, en hebt privacy genoeg aan de tafels. De bediening is vriendelijk, beleefd en correct, alsmede Jason (de eigenaar, die altijd tijd maakt om een praatje met zijn klanten te maken). Het eten wordt zeer snel geserveerd. Uiteraard kan het zijn dat je even wat langer moet wachten als het restaurant vol zit, maar dan nog is alles netjes verzorgd.
    Ik ben hier in met verschillend gezelschap geweest en blijven allemaal hangen in de vaste klantenkring. Ik zeg "Goed bezig Yumi Brunssum!"

24. Marijke en Raymond

Vaste klant (2x in de maand) en hele goede sushi! Een aanrader (ook als je niet van vis houdt want er is genoeg keuze). De eigenaar is altijd vriendelijk. Laatste tijd nieuw (jong) personeel en moeten nog een boel leren. De eigenaar kennende komt dit goed. De bereiding van de gerechten gaat snel en voor je het weet heb je het bestelde al op tafel staan. Sfeer is goed. Ruim opgezet en niet hutje mutje (in tegenstelling tot de locatie in Sittard, waar alles veel te dicht op elkaar staat). Yumi Brunssum blijft voor ons nummer 1.

25. V Sordam

Heerlijk gegeten... Niets op aan te merken! En zeker aan te raden.

26. We zijn de afgelopen tijd altijd vaste klant bij Yumi Brunssum geweest. De afgelopen 2 keer is het ons flink tegengevallen. De bediening is niet wat we gewend waren. Verkeerde en vergeten bestellingen etc. De toiletten smerig met allerlei viezigheden op de bril. Vieze vloeren en trap. De meneer die de boel nu runt gaf bij navraag aan dat hij eerst in Sittard werkte en nu de boel hier draaiende moet houden. Daar had hij niet zo veel zin in, zei hij. Maar ja, er zat niks anders op. De vorige werknemers wilden betere arbeidsvoorwaarden. En toen werd het een conflict en hebben ze hun eruit gekocht. Nou, ze hadden er beter gehoor aan kunnen geven. En iemand daar neer kunnen zetten die passie heeft voor de zaak! Wij gaan een nieuw sushirestaurant zoeken! En als hij de boel wil redden, mag hij ten eerste de klanten eens met een glimlach begroeten!!

27. Goede en vriendelijke bediening en een schone zaak. Sushi's zijn lekker en niet al te groot. Kortom geweldig. Prijs kon wat lager zijn voor all-in.

28. Al vaker sushi gegeten, dus in het bezit van vergelijkingsmateriaal. Conclusie: het eten was van bijzonder matige kwaliteit. Ik had niet het idee dat het echt vers was. Bestellingen werden niet goed uitgevoerd. Flessenbier was niet koud. Volgende keer maar gewoon weer ergens anders, zo veel beter!

29. Op 8-9-2015 de eerste keer sushi bij jullie gegeten, het was super, heel vriendelijke bediening en alles heel netjes geserveerd. Bedankt en zeker tot ziens Maryta Roex.

30. Johan elzinga

Producten van prima kwaliteit in een fijne ambiance en verzorgd door een stel prima en gedienstige, vooral jonge mensen. Compliment!

31. Vorig jaar in mei zijn we de eerste keer hier gaan eten, toen was het net geopend. We gaan nu zeker 1 keer per maand in Brunssum eten. Afgelopen vrijdag zijn we er nog geweest. Het is een mooi, groot en schoon restaurant, met een goede en gezellige sfeer. Het eten is echt heerlijk! De sushi's zijn niet te groot. Ook de warme gerechtjes zijn prima. En zelfs als het erg druk is, hoef je niet lang op je eten te wachten. Het personeel is zeer vriendelijk. Ze houden alles goed in de gaten, zodat je nooit lang ergens op moet wachten. Kortom, voor ons het perfecte sushi/grill restaurant.

32. Vorige week gegeten bij yumi brunssum, wel eens eerder gegeten in sittard. Prettige ervaring gehad. De service was prima, sushi was lekker rolletjes en nigiri's waren niet al te groot wat zeer prettig was, net zoals in sittard. De keuken gerechten waren ook lekker alleen was de miso soep zuur, maar natuurlijk misschien een moment opname. De volgende miso soep dat we kregen was wel prima! Kortom wij komen zeker terug !!

33. Geweldig lekker, goede bediening, mooie moderne zaak.