Canadian Corner in Brunssum

Makkelijke grote parkeerplaats voor de deur.

Bushalte aan de overkant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Canadian Corner

5. Betalen Master Card pin Visa

1297190008 79
1320681605 89
1419346312 87
1494519423 87

1. Esther

2. Het eten was algeheel goed maar deels te gaar. De kok kwam enigszins contact vreemd over. Werkend bij een doorgaans druk restaurant moet je jezelf als pilaar van het restaurant toch wel sociaal kunnen opstellen jegens gasten en in kunnen gaan op vragen. De bediening was verder top, leuke meiden. Sfeer oké.

3. Weer heerlijk gegeten!
    Ondanks de drukte, toch lekker snel het eten op tafel.
    ÈN het was súper lekker èn veel.
    Heel vriendelijk personeel…
    Kortom… tot snel weer😉

4. Eten was heerlijk. Bediening vriendelijk attent. Een heel gezellige warme avond. Bedankt namens ons alle 4
    xxx.

5. Ben er mij kleindochter gaan eten. Gezellig, vriendelijk en lekker!
    Kom deze week nog eens met een gezelschap lekker eten! 👍👍

6. Hebben bijna anderhalf uur moeten wachten. Hadden gereserveerd, maar bij binnenkomst werden we met de rug aangekeken. Bijna 10 minuten aan de bar moeten staan voordat iemand ons vertelde waar wij mochten gaan zitten. Na bestellen van gerecht dik anderhalf uur op ons eten moeten wachten. Na een uur kwam de uitbaatster ons vertellen dat het eten bijna klaar was, maar dat was het niet.

Heb enkele zeer smakelijke gerechten voorbij zien komen (waaronder de pizza's) voor niet al te veel geld en enorme porties. De gerechten die ik en mijn gezelschap hadden waren echter nog niet half zo groot, terwijl mijn gerecht zo'n beetje het duurste hoofdgerecht op de kaart was.

Jammer, want afgezien dat we lang moesten wachten was het personeel zeer vriendelijk en was het eten lekker. Wij zullen hier niet snel meer terugkomen.

7. Marcel Stiels

Het reserveren via eet.nu was prima geregeld, makkelijk te doen en we hebben bij de canadian Corner een gezellige avond met leuk personeel en heerlijk eten gehad. Dus een aanrader.

8. Sandra Drijver

Super relaxed en gewoon heel erg lekker!

9. riet 7 punten

Hoi, ik wil overdrijven, maar wat een geweldige zaak, geweldige personeel vrolijk vriendelijk, en het eten was gewoon uitstekend, niets, op aan te merken , het was gewoon heerlijk en super dank jullie wel ,gr

10. m palmen

nog nooit ergens anders zo'n lekkere pizza taco gegeten.

11. Marian Jansen

Zoals altijd even vriendelijk Donna heeft altijd ff tijd( hoe druk het ook is) voor een praatje... en het eten in een woord geweldig zòò lekker heb je dectibjes nog nooit gegeten.

12. Heerlijk eten en super bediening!!!

13. Zoals als altijd lekker en gezellig.

14. Wilma janssen

Het restaurant was mooi omgetoverd in kerstsfeer, erg mooi.

15. Eerste keer geweest. Lekker gegeten. Maar 1 uur wachten vonden we te véél.

16. Zij serveren al 50 jr de lekkerste taco-pizza van West-Europa met de dunste knapperigste en lekkerste bodem die er bestaat. GEEN!!! enkele andere taco-pizza zou die naam mogen dragen!!
    Weer heerlijk gegeten in een fijne gezellige ambiance met geweldig spontaan personeel.
    Nog betaalbaar ook 😊

17. Helmuth Rademacher

Afgelopen zaterdag met 5 personen perfect gegeten. De hertenbiefstukjes echt medium. Mals, met een heerlijk sausje. Pittige spruitjes (had graag het recept). Goede sfeer. Klantvriendelijk. Prima prijskwaliteit verhouding. Absolute aanrader.

18. Altijd even lekker, gezellig en vriendelijk personeel, in 1 woord super!!!

19. Laatst heerlijk gegeten!!!
    Super leuke sfeer, vooral heel huiselijk..
    Bediening erg vrolijk en ondanks dat het druk was kwam het eten optijd...
    Zeker een aanrader!!

20. Twee weken geleden voor het eerst hier gegeten. We waren op bezoek bij onze vrienden (Joyce en Jeroen). Joyce werkt in dit restaurant als bediening vandaar de aanleiding hier te gaan eten.. We komen zelf uit Fijnaart.

De bediening was bovenal vriendelijk, er werd uitstekend gezorgd voor genoeg drinken en er werd vaak genoeg gevraagd of alles naar wens was. Erg prettig.

Het was druk maar er hing een prettige sfeer en we hoefden echt niet super lang op ons eten te wachten. Als het even wat langer duurde werd dit ook netjes gemeld. Super service!

We hadden vooraf soep, ontzettend lekker! En als hoofdgerecht beide een pizza. Ik kan je zeggen.. Ik heb nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten als bij de Canadian Corner (alleen daarom zouden we al vaker op bezoek gaan haha..)

Super lekker eten voor een passende prijs!!

21. Vandaag voor de eerste keer pizza hier gehaald. Bij thuis komst was de pizza al koud. Ondanks dat het nog geen 2 minuten van ons vandaan is. Pizza's zien eruit alsof er van alle kanten muizen aan hebben geknaagd! En tot onze spijt geen pizza (deeg) bodem maar een tortilla bodem!? Prijs erg duur en de kwaliteit is ver te zoeken. Diep triest en wij zijn zeer teleurgesteld!!

22. Het was zoals altijd gezellig, lekker en goed verzorgd. Dank jullie...

23. Heel gezellig, goed verzorgd eten en een super bediening.

24. May van oijen

Super, zoals altijd. Ik vind de bediening super, er wordt tijdens je diner nagevraagd of alles goed en voldoende was. De pizza is goed gevuld en lekker, als je tenminste van een hele dunne en krokante bodem houdt. En de inrichting is gezellig en knus, ik voel me daar op mijn gemak. Je moet alleen wel reserveren, anders krijg je geen plaats want het is er op bepaalde tijden druk.

25. Het was weer gezellig, hebben weer heerlijk gegeten.

26. Deze week 2 keer gaan eten en zou ik het liefst zo willen voortzetten :) Lieve bediening en super eten!! De Taco is verrukkelijk, net als de ossehaas.

27. Heerlijk gegegeten, prima sfeer, uitstekende bediening.

28. We hebben wederom een heerlijke pizza taco gegeten. De beste van Limburg!!

29. Eten net achter de kiezen. Super restaurant. Erg smaakvol en goede persoonlijke bediening. Erg leuk divers personeel (geen geschoolde kak) :D

30. Gisteren avond gaan eten met nog drie dames, in een weg super. Gewoon een aanrader, gaan zeker nog eens terug. Ook personeel heel vriendelijk, niets op aan te merken!!! Toppie.

31. Wat een top restaurant!! De eigenaresse, Donna, zorgt ervoor dat elke gast zich hier prima thuis voelt. I.v.m. de maïs allergie van mijn vriendin is uit eten gaan niet altijd makkelijk. Donna en haar team hebben er altijd voor gezorgd dat zij onbezorgd kan eten. Maaltijden worden aangepast zodat ze alles kan kiezen wat er op de kaart staat.

Heb je ook een allergie, dan is dit het restaurant waar je heen moet gaan. Heb je geen allergie, dan is dit ook het restaurant waar je heen moet gaan.

Donna en team, jullie zijn geweldig!!

32. Toen we aankwamen hadden we eerst onze twijfels, maar wat een toffe tent is dit! Heerlijk (veel) gegeten voor een goede prijs en eindelijk een restaurant die rekening houd met mensen met coeliakie!!! Daar kunnen heel veel restaurants een voorbeeld aan nemen.

Kortom: een top restaurant

33. R. Jongen

Gisteren heerlijk gegeten en veel plezier beleefd in de Canadian Corner. Super goed verzorgd.

Wij waren met een grote groep namens de SLDL en hadden vooraf gereserveerd. Enkele last-minute afmeldingen maakten de groep kleiner. Hierover werd door de Canadian Corner geen probleem gemaakt en we hebben het bijzonder netjes met ze kunnen oplossen.

Zelden meegemaakt dat er zo werd meegedacht en op werd geanticipeerd. Ook daarvoor onze dank. Donna, super!! Dikke pluim.

34. Zoals altijd weer super goed en super gezellig. Leuk een babbeltje gehad met Donna en Lindsay!! En ook een nieuwe aanwinst in t bedrijf! Maria (?) als ik het goed heb, uit de VS!! En natuurlijk had Jordy het eten weer goed klaar gemaakt! Tot de volgende keer!!

35. Vriendelijk, gastvrij!!

37. Tessa Witvoet

Vorige week zijn we uit eten geweest bij Canadian Corner. Ik ben op de recensies van Eet.nu afgegaan. Van tevoren had ik de gastvrouw ingelicht dat ik mijn vriend wilde verrassen om hem ten huwelijk te vragen. Hier werd netjes rekening mee gehouden.

Het eten was heerlijk en werd zeer smakelijk geserveerd. Het personeel was heel vriendelijk. In het begin van de avond kreeg ik even het idee dat we vergeten werden. Het was dan ook om best druk, al hadden we daar totaal geen last van. De gastvrouw hield goed een oogje in het zeil.

De avond was voortreffelijk. Het is een gezellig knus restaurant en absoluut niet duur. De gastvrouw kwam ons nog persoonlijk feliciteren met een flesje drank.

Een echte aanrader. Hier komen we zeker nog eens terug.

38. melissa

Heerlijk pizza taco gegeten. Lekkere bodem, heel leuk gezellig authentiek restaurant :)

39. Miek en Jan

Vrijdag 6 maart weer heerlijk gegeten. Na veertig jaar Canadian Corner nog steeds prima. De sfeer, het eten, vooral de flinterdunne pizza-bodems,het attente personeel. Eigenaresse en dochter erg hartelijk. Een echte aanrader.
    Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Voor ons een dikke 8,5 als cijfer in het kader van dit soort restaurants.

40. Vanavond gegeten met 2 personen. Vriendelijke en vlotte bediening. Eigenaresse erg hartelijk. Wij voelden ons er welkom, eten was van goede kwaliteit, de porties zijn groot. Afrekenen aan de bar.

41. Op een zaterdagavond bij Canadian corner gaan eten en de zaak zat goed vol. Het interieur is ergens laat jaren 70 er in gekomen schat ik zo in, en in de tussentijd nooit meer veranderd. Never change a winning team zullen ze wel denken, maar dit team is inmiddels hoog bejaard. De bediening is erg jong en ronduit slecht, totaal geen overzicht, verkeerde bestellingen en heel erg lang wachten op echt alles. Het enige positieve aan de bediening en service is de eigenares, die erg vriendelijk en klantgericht is. Door haar inzet krijgt het restaurant nog enigszins een warm en huiselijk gevoel. Het eten is niet slecht maar ik zou er niet voor terug gaan. De pizza taco wat een van de specialiteiten van het restaurant zouden moeten zijn is niets bijzonders en naar mijn mening veel te dun, de bodem lijkt wel een tortilla.

42. Net terug. Wij hebben voortreffelijk gegeten. De tenderloin was botermals en de taco met bladerdeeg was super lekker. We hebben hooguit 15 minuten gewacht eer het eten werd geserveerd. We komen zeker weer terug.

43. Harry en Lilian

Grote porties, smaakvol bereid. Vriendelijke bediening in ontspannen sfeer.

44. Zoals altijd erg gezellig, goed verzorgd en een prima service! En erg vriendelijk en leuk personeel! Staat bij onze favorieten top 3!! Keep on going! Tot de volgende keer!

45. Heerlijk gegeten en lekkere wijn :) Leuk personeel!

46. Familie K

Gezellige sfeer, leuk personeel en de taco pizza moet je hier een keer gegeten hebben!!

47. Math Martens

Wij hebben voortreffelijk gegeten. De steak was botermals en de pizza taco was super lekker. Het personeel heeft alle aandacht voor de klanten en is zeer vriendelijk. De sfeer is erg gezellig.

48. Laatste week hier gegeten. De wachtijd was heel lang, de pizza was niet meer de pizza van vroeger. De salade erop was niet lekker, heel grove goedkope salade.

49. Diana Bremer

Komen hier regelmatig, mijn man is verzot op de cheeseburger en de taco pizza. We komen hier altijd met veel plezier en een bijkomstigheid: mijn honden zijn welkom.

50. Carla Peperkamp

Zoals altijd hebben we weer prima gegeten in een omgeving waar we ons echt welkom voelen. De biefstuk was om te zuigen, de saus perfect van smaak en de taco pizza de reis meer dan waard. Wij komen met grote regelmaat van uit den Bosch waar toch voldoende goeie restaurants zijn om in Brunssum te gaan eten. Nogmaals dikke pluim en tot gauw.

51. Richard van Hussen

Vanavond heerlijk een pizza taco gegeten bij Donna en Lindsay. De pizza was super en de service grandioos.

52. Een gezellig restaurant, met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, waar je de beste uiensoep en de lekkerste pizza's krijgt, die we ooit gegeten hebben.

Met bovendien een vriendelijke bediening, is dit een restaurant waar we graag en dus ook al jaren komen

53. Net als altijd hebben wij weer prima gegeten in deze sfeervolle zaak. Complimenten voor de kok, bediening en gastvrouw Donna die zorgdragen voor de gezellige en warme sfeer.

54. Op zondag bewust vroeg gaan rijden uit omgeving Arnhem om er te eten. Zat om 17 uur al vol, maar onze gereserveerde tafel stond klaar. Ondanks de drukte zeer vlot en attent geholpen.
    Wij rijden de hele afstand voor met name de uiensoep, taco pizza en gewone taco. Heerlijk en kijken al weer uit naar ons volgende ritje naar zuid limburg

55. Fantastische ambiance, zeer lekker eten en zorgvuldige bediening. Het is altijd een leuke ervaring bij Canadian Corner en wij eten daar graag. Het decor voor het "Winter Wonderland" is altijd schitterend, en wij hebben erg genoten van ons bezoek.

56. Afgelopen zondag daar geweest, waren eerste gasten, hebben pizza Taco plus een kindermenu besteld. Het duurde heel lang, mensen die 15 minuten later kwamen hadden al lang het eten. Zijn dan gaan vragen.

Kort daarna kwam het. De pizza was nog heel licht aan de onderkant. Hebben dit toen gemeld, de dochter kwam maar bleef volhouden dat zij goed was, misschien niet zo bruin als anders maar heeft ons heel onvriendelijk aangeboden ze nieuw te maken maar met de opmerking dat het wel lang kon duren. Hebben toen in verband met haar gedrag gezegd dat het niet nodig was. Hebben het kindermenu afgerekend en zijn gegaan.

Wij waren er 16 jaar klant, waren er om de 3 weken, hebben altijd pizza Taco gehad dus kunnen wij goed beoordelen hoe ze anders smaakt.

57. Heel erg leuk en gezellig zoals altijd. Enige aandachtspuntje is, dat als je hier gaat eten het wat langer duurt dan normaal voor je opgediend krijgt. Maar dat mag de pret en smaak niet drukken!

58. Het was leuk ingericht en je werd hartelijk ontvangen.

Na besteld te hebben moesten we echter wel langer dan een uur wachten. Toen het te lang duurde zijn we gaan vragen waar het eten bleef. Voor nog onbekende reden lag het vlees toen pas op de grill en ze zeiden dat het niet gebruikelijk was om klanten zo lang te laten wachten en daarvoor werd hun excuses ook aangeboden.

Een verdere tegemoetkoming (bijvoorbeeld een drankje of toetje van het huis) werd niet aangeboden, maar hadden we wel gepast gevonden. Het eten was lekker, maar niet meteen voor herhaling vatbaar.

59. Het eten is super lekker en vult heel goed. De sfeer is zeker welkom voor de volgende keer. En ik raad iedereen aan als je in Limburg of in de buurt bent zeker naar dit gezellige restaurant te gaan, want je wilt het echt niet missen!!

Heel erg bedankt voor het lekkere eten!

Groetjes van Michel uit Den Haag

60. Charlotta

61. Ik vind zulke hoge cijfers geven vaak ongeloofwaardig, maar hier zijn ze dubbel en dwars verdiend. Wat een geweldig restaurant!
    Het eten is heerlijk, de pizza's worden gezond en bijzonder bereid en met zorg opgediend.
    Maar wat met kop en schouders boven de rest uitsteekt, is de fantastische sfeer! Ook als het druk is, wordt je uiterst vriendelijk begroet en verzorgd, en komt er vaak iemand langs om een praatje te maken of er zeker van te zijn dat je alles hebt wat je nodig hebt.
    Donna zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt en ook de rest van het personeel is altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam.
    Zonder twijfel het beste restaurant waar ik ooit ben geweest.
    Wij kwamen voor het eerst binnen en werden meteen net zo leuk behandeld als de jarenlange gasten. We hebben hier gelijk de rest van de vakantie gegeten!
    Helaas moeten we weer naar huis, maar alleen voor Canadian Corner zou ik al terugkomen! De volgende vakantie zitten we er weer!

62. Charlotta Hagens

Geweldig restaurant! We waren in Brunssum op vakantie en kwamen op een drukke avond binnen. We werden gelijk hartelijk welkom geheten en het eten was verrassend lekker. We hebben gelijk gereserveerd voor 2 dagen later. Opnieuw die leuke sfeer. Mevrouw Donna houdt op een moederlijke manier alles in de gaten, voor alle gasten is er een hartelijk praatje en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Prima en gezellige inrichting, goede prijs/kwaliteit verhouding, prima eten! Kortom: een echte aanrader!!

63. Vandaag heerlijk gegeten. Wij komen hier al 25 jaar. Altijd een vriendelijke bediening en lekker eten.

64. Wij hebben gisteren in de Canadian Corner gegeten. Alle twee hadden we een 4 gangen menu een met vis en een met bief. Het was heerlijk. We hebben genoten en het is net of je in een warm bad komt. De sfeer is huiselijk. Of je nu iedere week hier eet of zo als wij een paar keer per jaar er is geen verschil in benadering en altijd gastvrij.

65. Vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen hier gaan eten. Eten op zich was maar zozo, het gemende voorgerecht viel in de smaak. Het hoofdgerecht beduidend minder. De ene sparerib was ronduit pittig de ander smakeloos. De zo geroemde gastvrijheid hebben we helaas niet mogen ervaren.
    Ergens krijg ik het idee dat dit is voorbehouden aan vaste klanten, je zag daar een duidelijk verschil tussen. Terwijl de jonge gastvrouw hier vrolijk bij aan tafel ging zitten kletsen bleven wij volledig verstoken van enige bediening. Na herhaaldelijk wuiven kregen we weer wat te drinken. Dat was ook nodig want we zaten al meer dan 2 uur (!!!) te wachten op het hoofdgerecht. Met kinderen van 4 en 5 niet echt iets waar je op zit te wachten als je gaat eten ergens.

Dit was ook echt het punt wat voor ons een beetje alles overvleugelde. Om 17:50 binnen komen, om 18:15 misschien nog eerder het voorgerecht om pas na 20:00 uur het hoofdgerecht te krijgen is gewoon slecht. Dit terwijl de jongere gastvrouw zoals gezegd zat te kletsen. Het hoofdgerecht kwam vervolgens in twee delen want ze zaten te slapen in de keuken, aldus de bediening. Er is wel wat opgemerkt over dat het lang duurde, maar geen excuses aangeboden om maar te zwijgen over een goedmakertje. Ik kom hier niet over uit, wat is nou makkelijker dan sorry zeggen en klanten een drankje aanbieden omdat je ze belachelijk lang laat wachten? Ook bij het afrekenen werd er verder niet over gezegd...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier een hele groep vaste klanten komt die met alle egards worden ontvangen maar dat voor "nieuwe" klanten en vreemden andere regels gelden.

66. Pr. 15 punten

Dit eten is gewoon zo lekker! Aan het restaurant en de bediening is niks aan te merken. Dit restaurant verdient gewoon een 10.

67. M.J.Bergmans

Wij komen hier graag en zijn hier zelfs met 4 generaties geweest en allemaal vinden ze het hier super. Zou het liefste iedere week gaan maar met zo'n grote eters als die van ons is dat een beetje te veel van het goede, alleen mijn kleinzonen al die vinden de pizza's hier toppie want mijn oudste kleinzoon eet gemakkelijk een familie pizza voor hem alleen op. Goede eters en dus lekker natuurlijk. En voor ieder wat wils. Alleen jammer dat er alleen nog maar een Canadian Corner in Brunssum ligt, hun eerste zaak lag voor ons korter bij, dus zolang komen wij al bij de Canadian. Dames en heren ga zo door.

68. Jos en Bart

We komen al meer dan 25 jaar bij de Canadian Corner. Pizza fish en pizza taco zijn onze favorieten, maar ook de salades zijn heerlijk. Is gebleken, dat de o.a. de pizza's ook een aanrader zijn voor een verjaardag thuis. Trouwens de andere gerechten die we geprobeerd hebben zijn ook heerlijk. Prima prijs-kwaliteitsverhouding en superaardige bediening.

69. Eenvoudige gerechten, leuke sfeer en een goede prijs..

70. Wij komen al jaren hier eten, bij de canadian corner. Het eten is er echt heerlijk, maar ook vooral de zeer vriendelijke bediening, en de gezellige sfeer. Vooral met de feestdagen is het er super mooi versierd.
    Zo ook nu met de kerst is het er tot in detail versierd. Ze doen er echt heel veel moeite om het zo gezellig mogelijk te maken. We hopen er nog jaren van te mogen genieten.

71. Heerlijk gegeten in een wonderlijke kerstsfeer. Het hele restaurant is omgetoverd tot een gezellig kerstrestaurant. Moet gezien worden door groot en zeker door klein.
    De uiensoep is echt een aanrader het hoofdgerecht was een specialiteit
    Bedankt Donna, Lynsey, Tonny, Harry en alle andere mederwerkers.
    Gevoel van het begin van de feestdagen.

72. Werkelijk heerlijk gegeten, ree stoofpotje was geweldig, heerlijke groenten en aardappeltjes, ruim voldoende. Ree biefstuk was ook perfect. Warme ambiance, attente bediening. Maaltijden echt met zorg bereid en geen lopende band werk. Een absolute aanrader, de rekening is dan achteraf ook nog een meevaller. Dus dubbel voldaan weer naar huis. Wij komen hier terug!

73. Veel betaald voor weinig kwaliteit.
    Mosselen bevatte nog zand en hadden weinig smaak.
    Ga hier niet meer terug.

74. Al meer dan 35 jaar, waarvan de afgelopen 20 jaar wekelijks, zijn wij te gast in jullie restaurant.
    We vonden het dan ook tijd worden om jullie via deze weg te bedanken voor de geweldige service (inderdaad with a smile) in de afgelopen jaren.
    Verder willen wij jullie complimenteren voor de goede prijs / kwaliteitverhouding en de constante kwaliteit van jullie gerechten.
    In tegenstelling tot een eerdere recensist vinden wij jullie pizzabodems uniek en vinden wij de salade met topping uitstekend combineren met de taco.
    Donna, Lyn en crew, vooral zo doorgaan. Chapeau !

75. Afgelopen drie maanden twee keer gaan eten.

De bediening is heel erg behulpzaam en aardig. Helaas is dit dan ook het enige pluspunt.

Pizza tacco; misschien ligt het aan mij, maar de bodem is van een zeer slechte kwaliteit en het garnituur en dressing passen echt niet bij een pizza tacco.

Tweede keer eenvoudige uien soep met salade besteld. Helaas was dit wederom een enorme teleurstelling. Een grote brok gesmolten kaas in de soep. Salade leek rechtstreeks uit een zak te komen met een goedkope dressing.
    Heel erg jammer.

Ik hoop dat men ook iets met de negatieve recensies doet en niet blind vaart op de positieve.

Succes

76. Regelmatig gaan wij eten bij de canadian corner. Het eten wordt met allemaal verse ingredienten en liefde bereidt. Bij ons zijn de pizza taco en de LBT favoriet. Dan een lekkkere kop koffie van Donna of de brownies van Lindsey.
    Buiten het eten is ook de sfeer geweldig. Wij voelen ons altijd een graag geziene gast! Wij kunnen het een ieder ten zeerste aanbevelen.

Donna, lindsey en alle personeel; hartelijk dank voor alle jaren van gastvrijheid en geweldig eten.

77. We eten regelmatig bij de Canadian Corner met familie en vrienden. Er is voor elk wat wils, pizza, hamburger, driegangen diner. Soms maakt de kok "champignons a l'escargot", een echte topper. De bediening is soms wat traag, maar ik zie de jonge gastvrouw dan in gesprek met haar gasten, die dit weten te waarderen.

De aanwezigheid van eigenaresse Donna is hartverwarmend en brengt ons al meer dan tien jaar in dit vriendelijke restaurant met mooi terras, op loopafstand van ons huis.

Samenvattend: een echte aanrader!

78. Zeer lekker gegeten bij de canadian corner, pizza taco en bbq-ribs aan te raden! We komen er vaker en er is iedere week een ander gerecht dat niet op de kaart staat. Dit is ons ook goed bevallen, en leuk voor de afwisseling! Personeel is vriendelijk en vragen vaak genoeg of alles naar wens is. We komen zeker nog eens terug!

79. Dewi 161 punten

Gezellige zaak, lekker vers eten, daar werken vriendelijke oprechte mensen. Altijd leuk gedecoreerd. Ze hebben de lekkerste Pizza Taco volgens mijn vriend en ik vind dat ze daar de lekkerste BBQ Chicken Wings hebben! De rest is daar ook altijd verrukkelijk. We komen er helaas te weinig maar als we er komen hebben we het altijd naar onze zin!

80. Dit familierestaurant spreekt ons heel goed aan. We komen er al jaren en we blijven ook komen. Dit restaurant is overgegaan van vader op dochter en kleindochter. Men zit al heel wat jaren in het vak. Alles wordt vers bereid door chefkok Harrie. We hebben verschillende vrienden dit restaurant aangeprijsd en ze waren allemaal dik te vreden. Hele leuke, vlotte bediening en hele goede koks in de keuken. Het is een gezellig restaurant met het hele jaar door verschillende thema's. Zoals nu de kerstsfeer! Donna, Lindsey, Piet en crew van de Canadian Corner ga zo door.

81. Jo & Giana

We hebben heerlijk gegeten, leuke bediening. De pizza is super lekker en een heel speciale bodem. Spareribs waren goed en de gegratineerde aardappelen te veel kaas, precies wat ik lekker vind. Ga zo door..

82. We hebben hier vorige week gegeten op aanraden van familie, vrienden en collega's. Het een en het ander is mis gelopen qua drankjes en het lange wachten op het eten. (3 x personen voor gelaten die na ons binnenkwamen). Dit maakt helemaal geen goede indruk. Als we niet hadden gevraagd hadden "Wanneer kunnen we onze bestelling verwachten" hadden we hier zeker gezeten tot sluitingstijd. De pizzabodem was net een wrap. Wij zullen hier niet meer terugkomen dat is een ding wat zeker is.

83. Verschillende malen gegeten. Pizza van zeer goede kwaliteit.

Vooral de "speciaal" eens proberen.

84. Gezellig! En heerlijk eten!

Vooral de pizza taco eens proberen, heel bijzonder!