De Lange Muur laten bezorgen?

Online eten bestellen

1508892053 77
1520082723 76
1620798753 78
1631989423 77

1. We waren er vorige week. Eten was goed. Evenals de bediening.
    Echter het was er steenkoud in de zaak. Voor ons nooit meer in de winter. Dit kan echt niet.

6,5
  2. Voor de eerste keer, na ingang van nieuw concept, hier komen eten.
    Was bang dat het zou tegenvallen ipv het normale wokken hier.
    Maar het was in een woord top.
    Gerechten waren goed bereidt, lekker en mooi gepresenteerd, vooral de top sushi.
    Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Eens niet elke keer moeten opstaan om je eten te halen is ook wel lekker.
    Voor ons dus zeker (en nog steeds) voor herhaling vatbaar.

3. Angela Versteeg

Vandaag sushi besteld, helemaal geweldig!! Lekkerste sushi ooit!!

4. Zaterdag ben ik met mijn 13 kinderen gaan wokken in de lange muur het was voor mij de eerste keer het het was goed het was gezellig voor mij en mijn vrouw ga ik nu wat vaker

5. We hebben vanavond ons 40 jarig huwelijk gevierd. Eten top, service erg goed. We waren zeer tevreden en hebben een super leuke avond gehad. Bedankt. Gr. Annemie en Frans.

6. Roland

7. Max Minartz

Al heel lang klant van dit Chinees- Wok Restaurant!
    Klasse! Voor ons het beste uit deze omgeving, zeker een aanrader voor liefhebbers van Chinees Eten!

8. Het eten viel erg tegen. Sushi was niet vers, bedorven kruidenboter, koude frikandellen. Ook viel ons op dat de bediening minder vaak kwam om te vragen voor drinken en af te ruimen.

5,3
  9. We hebben heerlijk gegeten. Goede sfeer, goede bediening, ze zijn snel met drinken neerzetten.

10. Robert Zeegers

11. Gisteren met 2 vrienden wezen eten. Wij zijn goed te spreken over dit restaurant. Prijs was beduidend lager dan bij vergelijkbare restaurants en we kregen ook nog eens 10% korting ivm 19 jarig bestaan. Toen ik aangaf vanwege een aandoening veel water te drinken werd er direct een grote literfles bronwater geregeld, later nog zelfs een tweede fles. Vriendelijk personeel, is ook fijn. Van te voren betalen vind ik prima, zelfs logisch eigenlijk.

12. Lekker gegeten met vrienden bij de Wok. Was gelukkig erg rustig dus we konden onze gang gaan. Het eten smaakte erg goed. Alleen de personen die aan het wokken en braden waren kwamen een beetje ongeinteresseerd over. Verder goede ervaring!

13. Elly Saive

Heerlijk gegeten met 6 personen. Het was behoorlijk druk. Je moest wel langer wachten op de drank, maar is door de drukte wel te begrijpen. Wij bestelden daarom meteen 2 drankjes p.p., probleem opgelost. Deze wok is zeker een aanrader.

14. Mevr. Maessen

Geachte meneer en mevrouw,

Mijn man en ik zijn al zo vaak bij jullie komen wokken en nou wordt het toch van onze kant wel eens hoog tijd dat we U laten weten dat we geen enkel wok restaurant gevonden hebben waar het lekkerder was dan bij jullie. Wij hopen dat we in de toekomst nog vaak kunnen komen.

Groetjes en dikke knuffel,
    Toos en Ton Maessen uit Susteren

15. Top bediening. Het eten was goed. De bediening kwam regelmatig vragen of we nog iets te drinken wilden.

16. We kwamen er voor de verbouwing graag. We zijn zondag 28 juni voor de laatste keer geweest. Belachelijk dat je nu vooraf moet betalen. Er is ook geen mogelijkheid een menu zonder drank te bestellen. Zo ben je dus voor je zit reeds veel geld kwijt.
    Het weghalen van het vuile servies liet helaas ook te wensen over. Helaas was de bediening ook niet echt hartelijk. Verder was de smaak van de pangfilet ook niet zoals vanouds. Helaas. Ondanks de mooie verbouwing en uitbreiding buffet ben ik niet meer van plan daar nogmaals te gaan eten.

2,3
  17. Afgelopen weekend hier geweest.

Eten blijft wel goed… Best veel keuze. Goed op smaak.

Maar bediening moet echt beter, lopen er veel die het inzicht niet hebben om snel te handelen zoals het afruimen van borden.

Wel vaak erg druk tijdens spitsuur, lijkt dan echt meer op een (vr)eetschuur dan restaurant. Maar dat heb je zelf in de hand, als je op tijd gaat, is de redelijk goed in dit restaurant.

18. Gedurende 7 jaar kwamen wij als afhaalklant regelmatig bij de Lange Muur. De laatste tijd merkten wij dat de smaak van de gerechten met sprongen achteruit ging. Desondanks hebben wij hun het voordeel van de twijfel gegund, iedereen heeft tenslotte wel eens een off-day. Eergisteren (1 november 2013) probeerden wij nog eens het menu " mihoen de lange muur". Jammer, de mihoen was smakeloos en niet voldoende op temperatuur.
    Voor ons nu echt een reden om op zoek te gaan naar een andere "afhaalchinees".

19. Ik ben erg ontevreden over het restaurant want er worden fouten gemaakt tussen het communiceren tussen klant en het personeel. Ook wanneer je dan de fouten gaat bespreken met de baas van het restaurant dan worden de fouten niet erkend en er word daarna ook geen rekening gehouden dat de fout bij hun lag. Er is bij mij een fout opgetreden en ik vroeg naar een korting die dan mogelijk zou kunnen zijn maar die krijgen wij ook niet omdat dat volgens de baas niet nodig zou zijn. Ik ben zeer ontevreden over het restaurant en ik zal het ook niet meer bezoeken.

20. Een veelal positieve indruk overgehouden aan ons etentje van gisteravond hier. Erg veel keuze in prima gerechten, zelfs uit dingen die ik nog niet eerder in een ander wok restaurant ben tegengekomen, zoals pekingeend of de lekkere mosselen in saus. De ingrediënten voor het wok buffet zagen er prima en lekker vers uit en smaakten ook zo. Ruime keuze ook aan gerechten voor op de bakplaat, vooral de lamskotelet en biefstuk vond ik erg lekker. Er wordt nog bij gevraagd hoe je het gebakken wilt hebben, erg netjes! Ook de nagerechten, fruit en kleine desserts, waren prima. Over het ijsbuffet kan ik niet oordelen omdat ik hier geen gebruik van gemaakt heb. De toiletten waren eveneens keurig in orde.

De sfeer in het restaurant vond ik helaas wat minder. Nu maak je de avond natuurlijk toch met je eigen gezelschap, maar ik heb gezelligere wok restaurants bezocht. Ook een duidelijk minpunt vond ik de on-alerte houding van het bedienend personeel. Lege / vuile borden werden weliswaar uitgehaald, maar daarbij werden lege glazen op tafel genegeerd. Na opnemen van het eerste rondje drank bij binnenkomst hebben we dan ook constant zelf moeten wenken om nog iets te drinken te kunnen bestellen. Nu hadden wij een all-in arrangement, maar volgens mij blijft er door deze houding veel omzet liggen bij het gewone arrangement waarbij de drank los betaald dient te worden. Kleine tip: misschien een betere werkverdeling onder het personeel maken, zodat er een aantal mensen expliciet bezig zijn met het opnemen en serveren van drankbestellingen.

Maar over all: zeker een aanrader als je eens in de buurt bent en van wokken houdt!

21. Ik ben al jaren hier na toe aan het gaan, nog nooit zo'n lekkere bief gehad zoals bij de langemuur. Heb al vele malen wokrestaurants bezocht maar blijf toch elke weekend terugkomen na de langemuur. Zeer tevreden over het personeel, altijd vriendelijk geweest. Soms is het wel erg druk ja, vooral aan de plaat maar dat vind ik niet gek aangezien je voor zo'n mooie prijs zo lekker kunt eten. En ja kinderen rennen wel eens in het restaurant ja daarvoor zijn het kinderen en ouders kunnen ook niet alles zien en in de gaten houden. Een aanrader dit restaurant, vooral als je gezellig en lekker wilt eten met je vriendin of vrienden. Erg tevreden over de wok 'de langemuur'.

22. Het is een zeer goed restaurant en heb goede ervaring met het restaurant. Het eten is top, het personeel is altijd vriendelijk en spontaan. Het is vaak erg druk daar, dat komt omdat het een lekkere wok is waar mensen graag komen. Er zijn af en toe rennende kinderen waar het restaurant niets aan kan doen, dat is geheel de verantwoordelijkheid van de ouders. Het lange wachten aan de plaat is zeer normaal, ik heb liever geen rauw stuk vlees op mijn bord (de biefstuk is overheerlijk). Drukte is zeer normaal iedereen wilt wokken, voor rust moeten mensen naar een zes sterren restaurant gaan en niet naar een wok. Zeer zeer tevreden over Wok de Lange Muur.

23. Ik kom al jaren bij de Lange Muur. We worden altijd vriendelijk geholpen, eten is goed (vooral de biefstuk is heerlijk). Er is veel keus en als er iets niet aanwezig is word het direct voor je gemaakt. Ook is het all-inclusive menu goedkoper en zitten er geen vervelende kleine lettertjes aan zoals bij sommige andere wokrestaurants die we bezocht hebben.. De zaal kan soms wat luidruchtig zijn, maar als je rustig wilt uit eten moet je naar een michelin restaurant gaan, en niet naar een wok. Wij zijn vaste klant en kunnen het aan iedereen aanbevelen!

24. Veel te druk, ongezellig, lijkt wel een eetfabriek. Snap niet wat mensen hier gezellig aan vinden.

2,6
  25. Normaal altijd tevreden geweest over dit restaurant, laatste tijd alleen nog maar negatieve ervaringen.

Personeel wordt steeds onvriendelijker, eten wordt steeds minder goed.
    Gister eten afgehaald:
    - Personeel slechte zin.
    - Verkeerde eten mee gekregen.
    - Bij de loempia's lag in de bak 1cm hoog de olie, loempia's helemaal week.
    - Eten smaakte totaal niet, wordt echt met de keer slechter.

Deze vaste klant zijn ze kwijt!

1,8
  26. Vreselijk wok restaurant, lijkt wel een veredelde mac donalds.. onvriendelijk personeel en als je all in pakt komen ze niet vragen of je nog iets wilt drinken. Ook konden we nog zien wat de voorgangers gegeten hadden zo ´schoon´ was de tafel en de wand... 1x maar nooit meer dus. Sfeer heeft dit restaurant al helemaal niet! Geen aanrader.

27. Peter Doormans

Op aanraden van kennissen eens gaan wokken hier. Het zijn nog altijd kennissen maar wokken nooit meer hier. Zaal erg lawaaierig, heel veel kid's die eigenlijk in de ballenbak van McD thuishoren. Eten was beneden de maat. Personeel had er volgens ons totaal geen plezier in. Kwaliteit prijs verhouding normaal maar wanneer er geen kwaliteit, sfeer, vriendelijkheid en smaak aan te pas komt heb ik liever helemaal geen verhouding. Niet bedoeld om zeer negatief te doen want anderen zullen het misschien wel zeer goed vinden maar gezellig wokken? voor ons niet meer hier!

3,7
  28. Onlangs zelf eens kennis gemaakt met Wok De Lange Muur. En dat was dus eens maar nooit meer. Het was er zo ontzettend druk, dat lopen moeilijk was. Ook was het er erg rumoerig. Het personeel vond er blijkbaar ook weinig aan, aangezien van een goed humeur in verste verte geen sprake was. Het eten was zoals bij meeste Wok-vreetschuren. Gezien de prijs bij de Lange Muur voor ons nooit meer hier wokken.

2,3
  29. Geen enkele wok zo goed als de lange muur! Al verschillende getest maar gaan altijd weer terug naar de lange muur! Afhaal is iets minder dan de wok!
    Wil je een keer echt lekker wokken! Ga naar de lange muur!

30. Met de kerst gaan eten met de hele familie en aanhang (17 man) bij de Lange Muur in Brunssum. Met ons gezin waren we hier ook al meerdere malen geweest en is nooit tegengevallen. Ook deze keer had ik weinig te klagen. Bij binnenkomst werden we netjes naar onze tafel gewezen en viel het op dat (hoe kan het ook anders) de hele tent volzat. We waren met zijn allen aan een lange tafel gezet, dat het net wat minder gezellig maakt dan aan een leuke vierkante tafel.

De hele zaak was overdadig versierd met kerstverlichtingen en versieringen. Normaal zou ik dat wel gezellig vinden, maar aangezien alles wat ophing een knipperstand had, vond ik dat net wat minder. Het was zelfs irritant.

We hadden gekozen voor het all-in buffet. Met wokken ga je altijd voor meerdere kleine rondes. De eerste ronde was voor mij de sushi. Alhoewel er niet veel keuze is, is hetgene dat er ligt wel van goede kwaliteit. De zalm sushi was wel wat droog.

Mijn tweede ronde bestond uit het buffet. Hier is genoeg keuze aan warme gerechten. De salade eters kunnen zich ook uitleven bij het saladebuffet. Het personeel zorgde ervoor dat alle bakken op tijd werden bijgevuld. Mijn complimenten, want met deze drukte was dat zeker niet makkelijk. De Babi Pangang, nasi, kroepoek en Foe jong hai waren lekker op smaak. De loempia's daarentegen leken wat te lang gebakken en waren deels hun smaak verloren.

Het personeel kwam iets minder vaak voor drinken vragen en dat maakte het wel moeilijk om tussen de gangen door drinken te kunnen bestellen. Je moest vaker wenken om te bestellen. De borden daarentegen werden wel snel opgehaald. Dit gebeurde in de tijd dat je weer nieuw was aan het halen.

Mijn derde ronde ging ik voor het wokken. Een uitgebreide selectie aan groenten is er te vinden en een kleinere selectie aan vlees. Voor ieder zal er echter wat wils bij zitten. De koks nemen je bord met een glimlach aan en wokken jouw gerecht perfect op smaak met jou eigen gekozen saus. Hier was niets op aan te merken. Zelfs met de grote drukte ging het allemaal nog vrij snel.

Er is ook nog een desserthoek met ijs en toppings. Ik besloot te kiezen voor een cornetto.

Al met al een gezellig wokrestaurant, met iets mindere service als het druk is. Maar voor het eten zou ik het zeker aanraden.

31. Heb het laatste jaar diverse keren afgehaald in het restaurant. Normaal is het allemaal redelijk te eten, alleen de laatste keren waren de loempia's geheel "leeggebakken" en aangebrand. Bij verhaal halen wordt er vrij lakoniek mee omgegaan van "pech gehad, kan gebeuren" dus geen vergoeding voor iets wat betaald is en oneetbaar was. Slechte zaak en mijn loempia's haal ik wel ergens anders.

Foutjes kunnen altijd gebeuren, waaronder een lek in een loempia waardoor deze ongenietbaar vettig wordt, maar als coulance hoort dit verrekend te worden bij een volgende bestelling.....Dus zeer slechte service in het afhaalrestaurant

2,9
  32. Bij ons in de familie (wij waren met 21 personen) was er ook een jarige.
    Deze kreeg als cadeau een bord met Chinese schrifttekens, dit bord werd op zijn rekening opgevoerd met als kosten € 8--
    Het kan toch niet zo zijn dat je voor een 'cadeau' waarvoor je niet gevraagd heb, een bedrag in rekening wordt gebracht.
    Overigens het eten smaakte lekker,daarover geen klagen.

33. Karel van 't Hoog

Kom hier elke maand met wat vrienden.
    Eten en bediening altijd even goed.
    Zijn wel eens ergens anders geweest,maar De Lange Muur blijft de beste keus.

34. Het eten is erg lekker en ik kom hier dan ook regelmatig. De sfeer is wel wat minder omdat het zo groot en massaal is. Bovendien hebben ze de indeling van het wokken niet goed aangepakt. Naast de bakplaat is een luik waar het personeel stapels borden doorheen moet duwen, als het druk is komen ze er maar net langs. Een betere indeling zou ook voor het personeel beter zijn!

Verder is de bediening erg vriendelijk en ze gaan meestal ook nog in op grapjes en ze zijn erg leuk met de kinderen!

35. Dewi 161 punten

Mooie zaak, het eten is okay, het humeur van het personeel verschilt per bezoek, dan lopen ze de tafel bij je plat en zo moet je ze zoeken? Het afrekenen midden in een looppad, ja dat hebben ze niet zo handig aangepakt, zeker niet als het druk is.

36. i.Mertens

Myn familie en ik vinden het een goed restaurant. In de periode van de opening tot nu waren wij (ik) er zeker 20 maal. Wij wonen nu in Belgie(75 km rijden) zodat het nu iets minder zal zijn.

37. Jin poo Shong

Eten was lekker, alleen we werden gewoon weggejaagd op een gegeven moment. Zelfs de lichten waren al uit en het personeel was al aan het poetsen.

Schandalig!

Geen lange muur meer voor ons!

38. Ik heb dit wok restaurant al vele malen bezocht en ben er altijd zeer tevreden over. Het personeel is vriendelijk en er heerst een gezellige sfeer.

Het eten smaakt er altijd overheerlijk en er is voldoende keuze om je eigen gerecht samen te stellen. Het is ook altijd leuk om te zien hoe ze de gerechten bij de wok of bakplaat klaarmaken.

Een leuke zaak waar ik graag blijf komen.

39. Altijd lekker gegeten en voor een schappelijke prijs. Leuke aanbiedingen voor afhaal maar je moet er wel ter plaatse even naar kijken.

Wokken altijd erg lekker en uitgebreid assortiment.

40. We hebben gisteren eten van het restaurant gehaald. Dit viel enorm tegen. De bami was plakkerig en smaakloos. Ook de andere gerechten hadden geen enkele smaak. Jammer van het geld.

41. Ga er gemiddeld twee keer per jaar heen als ik op familie bezoek ga. Mijn ouders houden daar hun verjaardag.

Is altijd perfect.

Groetjes uit Haarlem.

42. Geen wonder dat het hier vrijwel altijd knetterdruk is. Heerlijk eten, soms echt te druk, maar qua prijs-kwaliteit is dit echt een topper. Wil je rustig, sfeervol en lang eten... dan is dit net iets te hectisch!

43. Het eten smaakte overheerlijk! Ik ging erheen met 15 man. Gelukkig hadden we al een maand van tevoren gereserveerd, want toen we aankwamen (rond 4 uur) stond er al een aangename rij! Het was mooi om te zien hoe de koks wokken alhoewel het moeilijk was om daar bij te komen. Je hebt een ruime keuze aan eten en ook nog voor een klein prijsje. Ik kom graag weer.

44. Altijd heerlijk eten en genoeg keuze. Ik ben altijd zeer tevreden. Weekends is het druk maar dat kun je van tevoren weten.

45. We zijn afgelopen zondag voor het eerst hier gaan wokken met 4 personen.

Positief was de ruime keuze aan verse producten voor het wokbuffet.

Wat minder vond ik dat het erg rumoerig binnen was. Het was dan ook wel erg druk!

46. Op Kerstavond voor de eerste keer maar tevens de laatste keer gewokt. Betalen voor 2,5 uur en na 2 uur eruit gemoeten. Volgende groep staat al in rijen op straat te wachten. Is inderdaad een grote vreetschuur met een waardeloze logistieke indeling.

Je moet het meegemaakt hebben.

47. Grote ongezellige zaal en met die accoustiek was een gesprek voeren wel moeilijk. Verbouwen is inderdaad geen slecht idee. Bij een beetje drukte is het wel erg lastig om bij de koks te komen. Ondanks reserveren voor 3 mensen aan een 2 persoons tafeltje gepropt.

48. Vind het een geweldig restaurant. Heel veel verschillende soorten vis en vlees.

Alles smaakt overheerlijk. Wij gaan er graag eten.

49. Super restaurant.

Alleen jammer dat het vaak lang duurt voordat je bieflapje gebakken is.

50. Condors55

Vreetschuur van de zuiverste soort, groot, veel 'gezellige' gasten met nog veel 'gezelligere' kinderen die veel te 'gezellig' kabaal maken in een zaal als een klankkast. Oorverdovend kabaal, ik zou graag de decibellen eens meten.

Verder lange rijen voor bovengemiddeld voedsel, bediening die zich helemaal het schompus loopt om de boel bij te houden.

Kortom: tenzij u zelf zo'n 'gezellig' mens bent raad ik u aan deze plek te vermijden!

6,1
  51. Heb op zaterdag 19 juni 2010 ter ere van mijn zestigste verjaardag met veertien personen van onbeperkt wokken genoten.

Zeer vriendelijke bediening en van mijn fam. gehoord dat ook zij dit een geweldig wok restaurant vonden, waarvoor we het cijfer 9 geven.

We hebben ook de privacy aan onze eigen tafel kunnen ervaren.

Een aardig presentje voor de jarige en een leuke afsluiting.

52. Pierre

53. Heel lekker!

Sfeer was goed.

Perfect!

Vlees was heel erg lekker.

Heel gastvrij.

54. Car 14 punten

Wokken bij "De Lange Muur" is heerlijk! Ben al bij meerdere wokrestaurants geweest, maar dit is verre weg het beste in de omgeving.

De prijzen zijn ook okee, maar het drinken, daar moet idd soms wat lang op gewacht worden.

55. Met ongeveer 25 pers gegeten, drinken zat in de prijs.

Zeer teleurgesteld wat betreft het drinken! Met moeite hebben wij 2x te drinken gekregen in 3uur, wij moesten het ook zelf vragen!

Ben daarover zeer terleurgesteld....

56. Lekker eten! Wel af en toe irritant dat je voor je eten moet vragen bij de plaat. Wellicht is dit gedaan om plaats te besparen!

Ijsbar is 3x niks, maar dat is bij meerdere wokrestaurants zo.

Verder is het een prima restaurant, maar bij grote drukte moet je lang wachten en loop je elkaar voor de voeten. Misschien een keer een grote verbouwing houden, waardoor de indeling wat praktischer is!

57. anonymous

Heerlijk eten, goede service, voor een goede prijs. €20 twee uur onbeperkt eten. Alleen jammer dat de sfeer wat minder is.

58. Heerlijk en gezellig eten, voor iedereen, ook goed vegetarisch te eten, veel verschillende gerechten, en goede servive!

59. Ik heb hier meerdere malen gegeten, en ga er nog steeds met plezier naartoe. Ik vind het alleen jammer wat ze met het stokbrood doen; dit lijkt gefrituurd, niet echt mijn ding.

Verder zit je op elkaar gepropt als het druk is, maar in principe kun je hier prima wokken!

60. Ik heb alleen maar goede ervaringen. Personeel is altijd vriendelijk en doen altijd hun best om het naar de zin te maken.

We zijn afgelopen zaterdag met 15 personen geweest, waaronder 4 jarigen. Geen van hen was op die dag jarig, maar toen we hadden gevraagd of ze toch het verjaardagsplaatje wilden opzetten, kwamen ze de jarigen persoonlijk feliciteren en kregen die ook allemaal een theepotje. Hartstikke lief en we komen zeker de volgende keer weer terug.

Het enige waar nog wat aandacht aan besteed kan worden is de ijsbar.

61. Het eten is hier uitstekend en als het druk is staan ze met 4 koks.

Service is ook goed. Ja, als het druk is, is het effe wachten, maar ja die mensen hebben ook maar 2 handen.

62. Volop keuze uit eten, heerlijke sausjes, vriendelijk personeel.

En als je niet te grote eisen aan het drinken stelt, bestel je een kan met water voor €0,50! Haal je makkelijk 3-4 glazen uit.

Het is alleen jammer dat het vaak zo druk is, zo rumoerig is.

63. Eten is heel erg lekker, vooral de zalm. Bediening is prima maar het eten zoals de loempia's etc. smaken een beetje oud.
    Het ijs is een zooitje, in een hoekje gepropt, waar overal nog restjes ijs liggen.
    Maar sfeer is goed, genoeg plek, lekker eten (behalve wat ik al genoemd heb)
    Toch een echte aanrader dus.

64. Vriendelijk personeel, lekker assortiment, heerlijke Chinese tomatensoep!

Bij de buffetgerechten en het ijs is het vaker een zootje.

Bevalt me beter dan de andere Wok's hier in de buurt.

65. Prima wokrestaurant, goeie service, de mensen zijn erg vriendelijk en het eten is echt heel lekker.

Ga hier graag eten.

66. We zijn hier al zeer vaak komen eten, zowel onder ons tweetjes al met meerdere personen.

In het begin dachten we een Wok restaurant gevonden te hebben wat beter was dan alle anderen in de buurt.

Maar nu moeten we toch helaas opmerken dat het ze de laatste tijd wat te goed lijkt te gaan, waardoor men steekjes laat vallen.

Het is wat minder verzorgd de laatste tijd, en het is altijd een puinhoop bij het ijs.

67. Afhalen is niet meer wat het geweest is sinds dat ze het wokrestaurant erbij hebben. Wel nog steeds een van de betere. Heb het gevoel dat het nu massaproductie is.

68. Prima aanrader om lekker te gaan wokken. Dit is vooral gezellig als je met een grotere groep bent. De bediening kon wat beter omdat je soms over het hoofd word gezien als je met zen 2e bent. Het eten is goed en een uitgebreide keuze. Vanavond ga ik er heen met mijn vriendin heerlijk, Maar niet voor elke week. 1 maal in de maand ofzo.

Groetjes.....

69. José en Ria

We komen hier al een paar jaar met onze kinderen en kleinkinderen. Kerstdagen, verjaardagen en nog wat feestjes. Deze maand nog gegeten met mijn verjaardag, het eten is geweldig, de bediening en de koks zijn even vriendelijk. Alles is top geregeld, ga nergens anders meer wokken.

70. rob 5 punten

Hoi, ga hier regelmatig eten met gezin goeie kwaliteit prijs verhouding.

Grote keus goeie bediening.

71. Nou, ik vind de recensies voor dit restaurant overweldigend.

Zelf deel ik die mening absoluut niet. Een standaard wokrestaurant zoals je zovele hebt, niks speciaals of bijzonder wat hun zou kunnen onderscheiden.

Dan zou je nog voor de sfeer kunnen gaan, niet doen! Totaal afgeleefd, fantasieloos en oud.

Geen reden om hier ooit nog te gaan eten.

3,7
  72. Ben aantal maal geweest en wordt eigenlijk steeds minder enthousiast; is echt een enorme vreetschuur, te massaal, te druk en te lang wachten op je eten, ook aan sfeer laat het te wensen over. Mocht je met een grote groep gaan dan val je niet op, wil je iets gezelligs met een klein aantal dan is het zeker niet aan te raden..

73. Al een aantal malen geweest. Wok en Tepan is prima, bijgerechten ook (wat in sommige restaurants nog wel eens vergeten wordt..) Een goede zaak! Aanrader!

74. Paul en Babs The

Toppers

Het is echt geweldig.
    Vers en zeer goed.

75. huub ,winoha kroese

heeeeeeerlyk,wy gaan heel vaak en graag wokken by jullie,super

76. In een woord : GEWELDIG !

77. Geweldig lekker eten. Erg veel keuze en lekker vers.

78. Heerlijk eten. Veel keuze en je hebt genoeg tijd om te eten. Bediening en ambiance zijn ook super!

79. Anton Zanders

Met mijn famlie daar gegeten in December [ mijn verjaardag ] en morgen gaan we weer.
    mijn vrouw haar verjaardag.Weet je ,de jarige eet gratis.

80. het is prachtig daar en lekker eten en de bediening is heel erg goed vriendelijk perfect restaurant

81. Gisteren gegeten met de familie. Het beste wokrestaurant waar ik tot nu toe geweest ben. Het eten was zeer goed en uitgebreid.

82. ik heb heerlijk gegeten en de bediening was perf
    ect

83. stanny jansen

We komen hier al jaren.Het eten is geweldig ,de bediening en de koks zijn even vriendelijk Het is een aanrader.Zeker ook als je een feestje te vieren hebt.

84. Marlo Bussers

Afgelopen weekend gegeten met familie, lekker gewokt. Het eten is van prima kwaliteit en er is volop keuze, voor elk wat wils. Mooie zaak en je zit er gezellig. Ik vond de bediening prima, alleen mogen de wok-koks misschien wat vrolijker ??? Prima zaak !!

85. Mijn favoriete restaurant:). het eten is geweldig bediening is soms wt opdringerig maar voor de rest alles toppie. Ik ben daar vaste klant