Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brunssum verdeeld zijn.

1. De koffie was goed, maar het ijs was niet echt lekker. Een waar dieptepunt was een coupe ijs met gemengde noten. Ik stond versteld dat er alleen maar wat pinda's overheen gestrooid waren. Geen noot te bekennen, aangezien pinda's eigenlijk niet eens noten zijn maar peulvruchten. De rest van het zgn. notenijs smaakte ook niet naar noten. Het zag er heel goedkoop uit allemaal en dat voor toch een redelijke prijs. Jammer!

2,2
  2. Aziatisch Brunssum

Groepje van 3

Kom altijd super graag bij yumi!
    Altijd heerlijk en snel op tafel
    Vind alleen wel dat ze iets vaker mogen kijken of ze je kaart kunnen ophalen omdat we hier beetje lang op moesten wachten
    Verder weer top!

3. Gabi Tubee

Zeer gezellige locatie, zeer vriendelijk personeel, we hebben heerlijk gegeten, we komen zeker terug, im zou t ook aan vrienden voorstellen om hier te gaan eten.

4. We gaan vrij regelmatig naar dit restaurant. Met name door de constant goede kwaliteit van het eten. En ook de erg gezellige sfeer die er heerst.
    Ook de kinderen gaan altijd graag mee, en dat is bij andere restaurants niet vaak het geval.
    De bediening is netjes, vriendelijk en snel. Het eten is erg smakelijk, en de prijs is heel netjes. Ik kan het restaurant zeker aanbevelen. Inmiddels zijn mijn ouders ook al vaste klant.
    Zoek niet langer naar een kwalitatief goed Grieks restaurant met een leuke, gezellige sfeer. Kom naar Mythos...

5. Omdat het Pasen is was er een 3 gangen menu, de carpaccio werd al redelijk snel gebracht en was lekker. Maar toen… Het was druk maar 2,5 uur wachten op je hoofdgerecht?!
    Toen ik mijn zalm wilde doorsnijden was deze helemaal rauw van binnen. Dus deze weer terug naar de keuken. Vervolgens was de rest al klaar met eten en toen moest ik nog eten. We waren er klaar mee. Toen ze aan ons vroegen of alles naar wens was hebben wij volmondig beantwoord met NEE!
    We hebben aangegeven de verassing van de paashaas (toetje) over te slaan. Hiervoor ging er wel €3,00 pp van de rekening af. Als ik de toetjes bekijk op de kaart kosten deze buiten een stuk vlaai rond de €7,00. En een gratis drankje… zodat we nog langer moeten blijven zitten… daarom slaan we het dessert juist af… 🙄 Ze konden er niets aan doen personeel ziek enz enz. Heel jammer maar had dat van te voren aangegeven dat je het niet aan kunt. Dan waren we ergens anders heen gegaan! De manager/eigenaar liet zich niet zien… Slechte zaak! Fouten worden overal gemaakt en dat is niet erg maar los het dan op een nette en correcte wijze op!

6,3
  6. Chantal

7. Joost Sauren

Op hun vrije dag hebben zij het voor ons mogelijk gemaakt dat ik met de vve cityflat toch op woensdag kon vergaderen. Mooie gezellige tafels voor ons gemaakt en alle drank was tot in de perfectie verzorgt.
    Na het vergaderen ter afsluiting nog een borrel met alle bewoners gedronken geserveerd met heerlijke bitterballen van het HUIS.
    Veel bewoners zijn bij me geweest en hadden nog nooit zo’n gezellige en sfeervolle vergadering meegemaakt.
    Heel hartelijk dank Joost Sauren

8. Eline Meijer

Hier gaan we nooit meer terug!

Afgelopen december van mijn oude werkgever een cadeaubon gekregen van Gorissen en vandaag besloten we er een hapje te gaan eten.

Het begon al met het bestellen van drinken: tot 2× toe hadden ze de drank (die wel op de kaart stond) niet meer op voorraad. Kan gebeuren maar erg jammer.

Het voorgerecht (de carpaccio) was niet vers bereid en kwam rechtstreeks uit de ijskast. Die was dan ook ijskoud en erg waterig. Hoofdgerecht was niet super maar gewoon normaal (wat je kunt verwachten van €14, -).

Toen we wilde betalen kwamen we er achter dat we de cadeaubon niet konden inleveren?! Bij de cadeaubon zat namelijk een schilderij dat blijkbaar geretourneerd moest worden. Een vreemde situatie, omdat het een ondertekende cadeaubon is met watermerk én de kassabon.

Nadrukkelijk werd ons (tot onze verbazing) verteld dat ze de cadeaubon niet konden aannemen omdat het schilderijtje toch echt erbij ingeleverd moest worden (die hadden we natuurlijk allang weggedaan aangezien het niet zoveel voorstelde).

Al met al een vreemde bedoeling. Deze mensen hebben volgens mij nog nooit van de begrippen "klantvriendelijkheid" en "servicegericht" gehoord. Erg jammer. Hier komen we echt niet meer terug en ik zal persoonlijk iedereen af raden om hier nog een keer wat te gaan eten.

P.s. het meisje van de bediening was ondanks alles (waar zijn niks aan kon doen) heel aardig.

9. Nicole Brouns-Knol

Gezellig en huiselijk, maar ook sjiek restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

10. We hebben anderhalf van te voren gebeld of bij ons gezelschap van 5 pers twee kinderen mee konden, dit hadden we bij reserveren niet vermeld, dit was geen enkel probleem. We hadden ruimte genoeg, werden niet ergens er tussen “gepropt” ondanks drukte vriendelijk, tijd voor een grapje met de kinderen.

11. Internationaal Brunssum

Ineke Piree

Weer fantastisch gegeten bij Frunk. Wij hadden het 7 gangen Frunk menu. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Wat een topchef is Luuk. Ook de bediening was heel goed. Kortom, wij komen zeker weer terug, ook al moeten we er 2 1/2 uur voor rijden. Een absolute aanrader.

12. Internationaal Brunssum

Mary Voeten

Voor de tweede keer terug bij Frunk. En het was weer een culinair feestje. Luuk weet bijzondere smaken goed bij elkaar te brengen. Elk bordje is een lust voor het oog en voor je smaakpapillen. Een restaurant om boven aan je lijstje te plaatsen!

13. Internationaal Brunssum

Matthijs van hees

Lekkere losse sfeer en goed verassend eten. Gezellige bediening en wijnen waar je u tegen zegt.
    Al bij al TOP!!!!

14. Internationaal Brunssum

De combinaties die gemaakt worden, de wijnen daarbij, het is overheerlijk. Eten bij Frunk is een sensationele beleving!

15. Internationaal Brunssum

Melissa Nauta

16. Internationaal Brunssum

Mooi restaurant top bediening en mooie en lekkere gerechten.

17. Internationaal Brunssum

Esmee Van Dijk

Het eten was heerlijk en van uitstekend niveau. Gastvrij restaurant met eigenaar die zeer vakkundig zijn in de keuken, maar ook de gerechten aan tafel serveren met een uitgebreide uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Internationaal Brunssum

carolien veld

Weer helemaal verrast bij frunk. Luuk pakt ons altijd lekker in en weet precies welke wijnen wij lekker vinden. We voelen ons kind aan huis hier!

19. Internationaal Brunssum

kees meervel

Een top restaurant! Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. De bediening is lekker ontspannen en het eten is avontuurlijk. Het verse brood met de eigen gemaakte boter is to die for! Wij komen terug!

20. Internationaal Brunssum

Wij hebben nu drie maal bij Frunk gedineerd, je kunt dat niet gewoon een etentje noemen. Het is prijzig, maar ook een uitzonderlijk beleven! De gerechten zijn verrassend van combinatie en smaak. De wijn levert uitstapjes naar vele verschillende oorden en betovert je zinnen met hun bouquet en smaak Voor ons en daar sluit ik onze diverse gasten bij in, is het een culinair avontuur, daarmee is de prijs kwaliteit wat ons betreft volledig oké.
    Mooi dat Brunssum naast al de andere restaurants zo'n exclusieve gelegenheid erbij heeft gekregen. Wij wensen dit restaurant veel genietende proevers toe

21. Heerlijk gegeten, man wat een steaks! We hadden bief van de haas, het vlees smolt bijna op je tong. Perfect gebakken medium rare ook. De portsaus is echt een aanrader. Een feestje voor je mond!

22. Leuke locatie. Eten was lekker. Maar bediening heeft geen idee van horeca. Zo langzaam nemen borden en glazen niet mee. Verschrikkelijk we hadden geen zin meer om te blijven zitten tafel stond vol meet leeg serviesgoed.

23. Gemmy peters

24. Jonathan

25. Severine

Goed en lekker gegeten alleen fijn als iets meer keuze is in vegetarisch.

26. Aziatisch Brunssum

Hendriks

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Net interieur, top avond gehad.

27. Vorig jaar high tea gedaan heerlijk.
    Dit jaar dezelfde high tea… triest.
    Slechte bediening veel dingen er niet bij.
    Geen aanrader meer!

1,6
  28. Erg aardige man die bezorgde, netjes op tijd en heerlijk gegeten. Top! Ga zo door.

29. Vier maal een tien waardig.
    Eten sfeer bediening perfect.

30. Tim