Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

1. Kristof

Vers eten met tafelbediening voor die prijs.

2. Martin

3. Verander het concept maar weer in wok. Was in 1 woord een slecht restaurant geworden. Na uur nog geen eten. En iedereen krijgt eten apart en wat je krijgt is een drama. NOOIT meer! Chagrijnige bediening toe. Veel succes met dit waardeloze concept.

4. Heerlijk gegeten vanavond. Als starter een heerlijk pikant gekruid pastagerecht. Als hoofdgerecht een bavet met gorgonzola kaassaus. Begeleid met heerlijke rode wijn. Sette vigne. Een blend van 7 verschillende druiven soorten. Een aanrader als je in de buurt bent.

5. Chinees-Indisch Beverwijk

Het beste Chinese restaurant in de omgeving. Fraai ingericht, vriendelijk personeel en - wat vooral belangrijk is - heerlijk eten! Vele Chinese en Indische specialiteiten, in het restaurant en om af te halen. De prijs is wat hoger dan bij andere. Chinese restaurants, maar de kwaliteit is veel hoger; prijs-kwaliteit is daarom uitstekend!

6. Eten is niet zo goed

7. Heerlijk gegeten zoals altijd, heel vriendelijk personeel, zeker een aanrader.

8. Vandaag voor een lunch terecht gekomen bij Noordeloos.

Kippenlevertjes niet goed schoon gemaakt en bereid. Niet te eten. Tosti was ook niet veel, brood was ook niet smakelijk.

Het zag er van buiten uitnodigend uit, maar helaas een zeer slechte ervaring. Wij komen hier zeker niet meer terug.

9. Edwin van zoen

Een bestelling gedaan zou er met een half uurtje 3 kwartier zijn werd ruim 1.5 uur later en dan de bestelling nog niet compleet

3,6
  10. Chinees-Indisch Beverwijk

Prima eten! Alleen als je zegt dat het eten met 15 min klaarstaat is het natuurlijk waardeloos als ik evengoed 45 min sta te wachten. Zeg dan dat het eten met 45 min klaar is!!!!!

11. Het eten en drinken was van zeer goede kwaliteit, werkelijk geweldig! We hebben een heerlijke avond gehad, fijne stoelen, prettige verlichting. We misten alleen een sfeermuziekje, maar dat kwam misschien wel omdat we in het voorste deel zaten. We komen graag nog een keertje terug

12. Al jaren vaste klant bij Mario grillroom maar per vandaag niet meer. Na 1,5u toch maar eens bellen waar t blijft, want ookal is het zaterdag, dit duurt wel heel lang.... vriendelijke jongeman die het ging uitzoeken, bleek dat ze onze online bestelling over het hoofd hadden gezien dus kreeg excuses aangeboden en ze zouden zsm eraan komen (15-20min, maar dat is al voorbij). Ik gaf aan dat ik er geen genoegen mee nam, kreeg ik als compensatie een flesje wijn aangeboden, dat is bocht wat je al krijgt bij een bestelling boven n bepaald bedrag dus ik bedankte daarvoor. Hij ging overleggen, ze konden me niets anders aanbieden en er werd op de achtergrond geschreeuwd of ik m'n bestelling nog wel wilde of niet en dat ik niet moest zeuren! Echt schandalig! Dit is echt de laatste keer.

13. Gezellig restaurant met goed eten en goede bediening.

14. Eerlijk is eerlijk, ik vind het hier heerlijk! Voor een goede prijs en vaak ook nog leuke aanbiedingen kun je hier lekker eten. Ik heb bij dit restaurant door kleine hapjes divers leren eten. Ik ben bij verschillende restaurants van jullie geweest.

Wat ik leuk vind aan La Cubanita in Beverwijk is dat zij erg goed zijn in de service. Ik ben er nu meerdere keren geweest en de mensen in de bediening nemen de tijd voor je. Zo krijg je bijvoorbeeld wel besjes in je drankje zoals op de kaart staat afgebeeld en in Amsterdam niet. Tevens doet de bediening een leuk sterretje in je drankje als het brengen van het drankje iets te lang duurt.. Dit soort dingen geeft het gelijk iets extra. Tevens is de entourage ook erg sfeervol.

Helaas maar waar heb ik ook een kritisch puntje.. van de zes keer dat ik bij jullie ben geweest was het afgelopen zondag niet heel denderend. We hebben langer dan 20 minuten moeten wachten op ons drankje terwijl we al twee tapas rondes hadden ontvangen. Ook smaakte de couscous niet zo lekker als alle andere keren en meerdere gerechten waren op. Toen er door de mensen in de bediening werd gevraagd of alles naar wens was hebben wij drie keer aangegeven dat dat niet zo was en er werd elke keer opnieuw gezegd dat de drankjes er aan kwamen. Helaas werd er verder ook geen gehoor aangeven bij de kassa.

Tot slot kom ik de volgende keer gewoon weer lekker bij jullie eten omdat de rest van de keren prima waren!

15. Chinees-Indisch Beverwijk

A. Blomvliet

Het eten en de service waren uitstekend. Bij een paar gerechten stond aangegeven, pittig. Maar de gerechten waren totaal niet pittig. Voor de rest geen klachten.
    Vriendelijk personeel.

16. Vrijdag avond voor het eerst bij basic gegeten. Een gezellig restaurant met heerlijk eten! Alles is met zorg bereid en ziet er geweldig uit! Zeker een aanrader! Bedankt voor de top avond peter en mariëlle!!

17. Heerlijk gegeten, goede sfeer, mooi restaurant en erg vriendelijke eigenaren!

18. E.schipper

19. Fam schipper

Gisteren met gezin, waarvan ook 2 kids en opa oma heerlijk gegeten bij jullie. Nieuwe concept met wel 140 verschillende gerechtjes. Alles lekker vers gemaakt. Voor iedereen was er wel wat lekkers te vinden. We vonden het super! Ook de kids hebben genoten en heerlijk gegeten.

Top, complimenten. Dit restaurant is echt een aanwinst voor Beverwijk😉

20. Heerlijk gegeten 2e kerstdag. Zeer vriendelijk personeel met een goede bediening en een praatje met een fantastische gastvrouw. De inrichting wordt soms negatief belicht, maar wij vinden het juist leuk om in een traditioneel Grieks restaurant te zijn. Net als tijdens onze Griekse vakanties.

21. Uitstekend en heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Bij bestellen tafel aangeven dat je niet ,zoals wij, met de tafel half onder bar komt te zitten . Helaas kwam er een stel aan de tafel naast ons met een hond . Mijn vrouw zwaar allergisch voor honden dus heel snel hoofdgerecht opgegeten en snel weg. Jammer op kerstdag.

22. Joke & Ton

Prima verzorgd en goed gegeten. We komen hier al jaren en het verveelt nooit. En natuurlijk vriendelijke mensen...

23. Chinees-Indisch Beverwijk

Rustig en gezellig

24. Danielle Mes

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.

25. Ton Keijzer

26. Werkelijk heerlijk gegeten. Genieten v/d zee, bord vol vis, heerlijk! Mijn zoon had in jaren niet zo'n lekkere rib-eye gegeten. Goedgevulde uiensoep vooraf en een ijssate en Irish mousse na, (leuke uitvinding!) Mooie porties, echt van harte aanbevolen.

27. G. M. Van Leeuwen

Gezellig. Lekker gegeten. Als er iets op was werd het bij gemaakt en naar de tafel gebracht. Goeie service. Vriendelijk personeel.

28. Erg goede friet!

29. Jeroen & Astrid

Meerdere keren hier gegeten, altijd verse producten.(Aanrader het stoofpotje).

30. Werkelijk een aan wist voor Beverwijk....Gewoon top.