• Lid sinds 18 januari 2017

La Cubanita

Beverwijk

Jennifer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Eerlijk is eerlijk, ik vind het hier heerlijk! Voor een goede prijs en vaak ook nog leuke aanbiedingen kun je hier lekker eten. Ik heb bij dit restaurant door kleine hapjes divers leren eten. Ik ben bij verschillende restaurants van jullie geweest.

Wat ik leuk vind aan La Cubanita in Beverwijk is dat zij erg goed zijn in de service. Ik ben er nu meerdere keren geweest en de mensen in de bediening nemen de tijd voor je. Zo krijg je bijvoorbeeld wel besjes in je drankje zoals op de kaart staat afgebeeld en in Amsterdam niet. Tevens doet de bediening een leuk sterretje in je drankje als het brengen van het drankje iets te lang duurt.. Dit soort dingen geeft het gelijk iets extra. Tevens is de entourage ook erg sfeervol.

Helaas maar waar heb ik ook een kritisch puntje.. van de zes keer dat ik bij jullie ben geweest was het afgelopen zondag niet heel denderend. We hebben langer dan 20 minuten moeten wachten op ons drankje terwijl we al twee tapas rondes hadden ontvangen. Ook smaakte de couscous niet zo lekker als alle andere keren en meerdere gerechten waren op. Toen er door de mensen in de bediening werd gevraagd of alles naar wens was hebben wij drie keer aangegeven dat dat niet zo was en er werd elke keer opnieuw gezegd dat de drankjes er aan kwamen. Helaas werd er verder ook geen gehoor aangeven bij de kassa.

Tot slot kom ik de volgende keer gewoon weer lekker bij jullie eten omdat de rest van de keren prima waren!