Wereldrestaurant EETkeuken in Beverwijk

Parkeren kan op het Meerplein, direct voor de deur.

• OV

Op steenworp afstand van station Beverwijk

• Suikervrij

6. Betalen pin

1500520392 78
1519612043 87
1634161947 82

1. Wereldrestaurant wil ik dit niet noemen. Voor mij is het een sushi restaurant met als extra uitbreiding wat Hollandse gerechtjes. Denk aan friet, frikandel of gehaktbal jus.
    Het concept incl drinken is goed. De bediening is vlot maar het was dan ook heel rustig. Het eten was niet heel bijzonder. Had ook niet het idee dat alles dagvers was. Alles bij elkaar een goede prijs kwaliteit verhouding maar als ik weer in Beverwijk zou zijn dan kies ik een ander restaurant.

6,5
  2. Heel leuk restaurant met geweldig eten. Ik ben hier al vaak geweest en alles is goed. Aardig personeel, goed en gevarieerd eten, ontspannen sfeer. Kortom ik ben blij met dit restaurant.

3. Bij het wereldrestaurant eetkeuken ga ik regelmatig eten. Goede sfeer aardige bediening vers bereide lekkere gerechten. Niets uit bakken die uren staan waardoor de kwaliteit achteruitgaat. Super!

4. Perfect restaurant.
    Heerlijk gegeten.
    Mochten rustig blijven zitten.
    Goede sfeer.
    Voor een maandag best druk.
    Sfeer is echt goed en minder masaal dat de concurrentie.

R. Kolster Heemskerk.

5. Gezellig en lekker gegeten. Bediening vriendelijk. In een woord GEWELDIG. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Prima initiatief. Eten is prima, zeer uitgebreide keuze.
    Prima locatie, mooi ruim opgezet.

Wat ontbreekt is een lekker pilsje. Ben geen jupiler fan en er is geen alternatief.
    Tegen betaling ander merk lijkt me bijv. goed alternatief, of ook wat anders dan Jupiler aanbieden?
    Want nu kijk ik naar alternatief voor dit restaurant waar ze wel een goed merk serveren. Dat is toch jammer!

7. Heerlijk gegeten. Bediening was weer super.

8. Kristof

Vers eten met tafelbediening voor die prijs.

9. Verander het concept maar weer in wok. Was in 1 woord een slecht restaurant geworden. Na uur nog geen eten. En iedereen krijgt eten apart en wat je krijgt is een drama. NOOIT meer! Chagrijnige bediening toe. Veel succes met dit waardeloze concept.

10. E.schipper

11. Fam schipper

Gisteren met gezin, waarvan ook 2 kids en opa oma heerlijk gegeten bij jullie. Nieuwe concept met wel 140 verschillende gerechtjes. Alles lekker vers gemaakt. Voor iedereen was er wel wat lekkers te vinden. We vonden het super! Ook de kids hebben genoten en heerlijk gegeten.

Top, complimenten. Dit restaurant is echt een aanwinst voor Beverwijk😉

12. G. M. Van Leeuwen

Gezellig. Lekker gegeten. Als er iets op was werd het bij gemaakt en naar de tafel gebracht. Goeie service. Vriendelijk personeel.

13. J.H. van der Vlugt

Heerlijk eten, voor ieder wat wils, vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer.

14. Was heel gezellig met 10 personen. Privacybeleid was heel goed. Ruime keus wat wereldeten betreft en het smaakte voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen. Gr Peter

15. Marieke

Met man en dochtertjes (0 en 2 jaar) heerlijk gegeten bij de Eetkeuken. Het is lekker om van alles een beetje te proeven en te kunnen eten waar je zin in hebt. Er is veel keuze en het ziet er allemaal even smakelijk uit. De stukjes vis en vlees die life voor ons werden bereid op de grillplaat waren overheerlijk en tot slot hebben we genoten van het toetjesbuffet. Het personeel is heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

16. J.de Boer

Veel heel veel genoegen kijk ik terug op mijn bezoek met zeven personen op 8 april aan uw eet gelegenheid.
    Een ieder was zeer vol lof over de kwaliteit, de hoeveelheid en de keurige verzorging.

17. Marja Koster

Fijne sfeer, heerlijk eten en fijne medewerkers.

18. Jeanette Hensen

Een gezellig restaurant, bediening was goed, leuke meiden en het eten was top, alles lekker vers. Ook de sushi was goed en heerlijk vlees en gamba's.

We komen gauw weer eens langs PS en bedankt voor de bierviltjes!!

19. Johan van Rixel

Zeer goed bevallen! Alleen het voorkoken voor het wokken is echt niet profie. Op een bedje van zeewier een paar sushi's zetten met alles erop er eraan en garnaaltjes erbij is een 10!

20. Met de AH diner bon gegeten met 4 personen. 2e persoon niet gratis! Dus met korting, €85,00 inclusief drinken dat wel. Eten 80% koud. Gebakken aardappelen, oud en koud, patat hetzelfde. Vlees wordt een schoenzool, omdat ze plat geperst worden op de plaat. Zo ga je niet met vlees om!

1,2
  21. Niets op aan te merken maar na afloop niet helemaal voldaan. Bediening is vriendelijk en behulpzaam, het aangeboden voedsel is goed en voldoende maar niet overdreven uitgebreid. Wij waren met twee, door de week, dan mag je niet verwachten dat de sfeer optimaal is in een grote ruimte met matige bezetting. De wok afdeling is zeer bescheiden. De benaming werelds is iets overdreven.

22. We waren al een keer met 2 kinderen geweest en afgelopen zaterdag met een hele groep. Iedereen vond het eten erg lekker en ook veel keus. Als je graag wokt moet je hier niet heen gaan, het wokken is een onderdeel het is ook geen wokrestaurant (gelukkig niet). Ga vooral zo door, maar maak het wel iets gezelliger.

23. Wij waren hier vorige week met het gezin geweest. We hebben veel ervaring met wok-restaurants en we wilden weer eens een nieuwe uitproberen. De site belooft veel, maar in het echt viel het erg tegen.

Dit is de kleinste wok waar we ooit zijn geweest. Met het meest smakeloze voedsel. Het eten was of smakeloos of juist héél zout. Er was niet eens vers fruit.

De bediening was ook niet bepaald gastvrij. Het leek erop alsof ze je zo snel mogelijk weg wilden hebben. De sfeer, door het personeel dat geen aandacht aan je besteed, was ook niet uit te houden. Het decor voegde geen gezelligheid aan de sfeer. Dit was echt niet ons geld waard.

Als je voor het eerst een wok restaurant bezoekt, zou je dit restaurant misschien wel goed vinden. Maar als je ervaring hebt, weet je wel beter.

2,6
  24. Wij hebben met z'n viertjes heerlijk gegeten. Uitstekend verzorgd in een zeer gezellige ambiance. Geweldig!!!

25. Ooijkaas

Erg goed, lekker gegeten, ook heerlijke toetjes en goed vlees.

26. Céline

Heerlijk gegeten en lekker. Op een rustige plek met mijn vriend, voor mijn verjaardag.

28. Het ziet er leuk uit, maar het eten is niet echt warm en lekker flauw en het personeel ook niet echt vriendelijk, meer bezig met hoe snel je weg bent.

3,5
  29. Goed eten, goede bediening. Maar ik vond inrichting beetje koud, en ook de sfeer met de kerst was er niet zo.

30. Heerlijk gegeten. Wat opviel was dat voor de gerechten van de bakplaat aparte bakplaten gebruikt werden voor vlees en vis. Heel goed!! Ook werd er een hele goede kwaliteit vlees en vis gebruikt en werd je gerecht precies bereid zoals je het bestelde, medium-rood was ook echt mediumrood. Die jongens wisten precies wat ze deden. Ook de zalm kon je rosé bestellen, lekker!
    Bij de wok waren heerlijke udon noedels. Buffet was netjes en verzorgd, werd goed bijgevuld. Had iets warmer gekund. Sushi's vooraf waren erg lekker, maar we misten wel de sashimi die op foto's op Facebook staat. Jammer.
    Verder top, aardige mensen, lekkere wijn, goed afgestelde frisdrankautomaten en ook nog veel keuze uit flesjes. En de chocoladefontein was gevuld met echt lekkere chocolade.

31. Door de enorme variatie aan eten, de kwaliteit van het eten, het mooie restaurant en de leuke opzet (wok en grillkeuken, chocoladefontein), is dit het echt een leuke en goede keus om hier te gaan eten. Zelfs het drinken is inclusief voor een zeer schappelijke prijs. Ze serveren zelf vrij prijzige producten, zoals verse gamba's en Black angus steak. Voor de kinderen ook leuk, vooral dat zij zelf hun pizza samen kunnen stellen. Enigszins het idee dat je door de 2 uur dat je hier mag eten en drinken op moet schieten, maar het is ook qua tijd prima te doen. Al met al is dit restaurant zeer aan te bevelen!

32. EEtkeuken, een aanwinst voor Beverwijk. In een gemoedelijke sfeer, heerlijk genoten van een ruim assortiment heerlijk eten en drinken, voor een hele scherpe prijs. Er is voor ieder wat wils in het buffet en daarnaast kunnen de koks verse vis en mooi vlees naar wens voor je klaar maken.

33. Wendolina Groen

Heerlijk gegeten!

34. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Alles vers en even lekker.
    Toppie.

35. bianca

Mooi restaurant, vriendelijk personeel, goed eten, geen bediening aan tafel maar je mag daarentegen wel zoveel eten als je wil. Voor een zeer leuke prijs eten inclusief alle drank!

36. Franca

Ontzettend gezellig, sfeervol maar heel belangrijk: zo lekker gegeten! En veel. Je kan echt niet stoppen. Heel toegankelijk voor kinderen ook! Wij komen zeker terug!

37. Ik kwam vaak bij Hachi en was dus erg benieuwd naar dit nieuwe concept! Maar wat hebben we heerlijk gegeten. Heel veel keuze, allemaal verschillende gerechten en zelf een echte pizzabakker. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en ook de jongens en meiden van de bediening zijn erg vriendelijk en doen goed hun werk. We waren met kleine kindjes en ook voor hen is er volop keuze en die vinden het prachtig om zelf hun eten uit te kiezen. Wij zijn fan en komen zeker terug!

38. Sela Walhoven

Afgelopen week gegeten met mijn gezin bij Eetkeuken. Leuke sfeer goed eten en kindvriendelijk. Parkeren is ook top! Personeel buitengewoon vriendelijk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

39. Wij zijn al lang vaste klanten van Haichi, dus waren benieuwd naar de nieuwe formule na de verbouwing.

De Restaurant heeft een eigentijdse zeer chique uitstraling. Vanaf het eerste moment besefte we dat te klant hier echt koning is. Top service door enthousiaste medewerkers op elk niveau!

Eten is alles heerlijk en waanzinnig gevarieerd. Van ras carnivoor tot vegetariër zal hier niets tekortkomen. Er wordt ook duidelijk met topkwaliteit ingrediënten gewerkt, en van wat te zien is in de open a-la-minuut teppanyaki-, wok- en pizzakeukens, zijn de koks erg professioneel.

Ik ook weet echt niet van veel plaatsen waar je zo lekker kan eten tegen zo'n prijs waar 'all-inclusive' ook echt 'all-inclusive' betekend.

Met zo’n formule is dit eethuis ook uiteraard uiterst kindvriendelijk. Ruim voldoende parking direct tegenover is een bonus.

40. Jan 14 punten

Heerlijk gegeten, veel keuze, zeer vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor groepen of gewoon heerlijk met de familie. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

41. Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel, goede service. Voor herhaling vatbaar.

42. Super lekker gegeten afgelopen week. Heel aardig personeel en een heel divers aanbod qua eten! Een aanrader voor groepen, maar ook voor een intiemer etentje kun je hier heel goed terecht.