La Cubanita in Beverwijk

1448382095 56
1462195463 54
1551982355 56
1683209350 66

1. Hele gezellige avond gehad met m’n vrienden:)
    voor herhaling vatbaar! Vriendelijk personeel en snelle service.

2. Adriana martens

Heerlijk gegeten.
    Super lieve bediening gehad vanavond.
    Dank jullie wel.

3. Recent volledig gerenoveerd. Ziet er prachtig uit! Ze noemen het zelf Cuba 2.0. Hopelijk zullen andere vestigingen snel volgen. Eten en drinken zoals gewoonlijk goed! Bediening vrolijk en attent.

4. Irene Ruiter

Vanwege corona is La Cubanita nu ook overgegaan op het bezorgen of afhalen van tapas.
    De keuze mogelijkheden zijn klein; een warme of koude box met 4 tapas naar keuze (ook weinig keus) voor 12,50 euro per persoon.
    Voor dat bedrag hadden we wel wat meer verwacht dan een plastic bord met 4-vaks verdeling en wat afgekoelde frituurhapjes en wat sausjes in plastic bakjes.
    Hoewel de 2 warme boxen online besteld en betaald waren, moesten we lang wachten op de bestelling. Het personeel wist het ook allemaal niet.
    We waren erg teleurgesteld in de kwaliteit en de kwantiteit; voor de helft van de prijs hadden we veel beter en ruimer kunnen eten van de snackbar!
    Niet voor herhaling vatbaar dus.

1,6
  5. V.Campen

Verplicht te drinken, ook als je niets wil je moet gewoon bestellen, dan neem je maar water werd er gezecht.
    Nog nooit meegemaakt.
    Ik kwam om te eten en niet om te drinken, als ik wil drinken ga ik wel naar een café
    En in dat café wordt er toch ook niet gezecht u wil een drankje dan bent u verplicht er wat bij te eten.

2,6
  6. René Vrijdag

Super prettig restaurant, kwaliteit en prijs zeer goed.
    Vooral de snelle bediening is top.

7. Dit blijft één van mijn favoriete plekken om regelmatig uit eten te gaan. Weer een lekkere avond gehad waar wij enorm vriendelijk zijn bediend door het personeel (altijd met een grote glimlach). Je betaald niet teveel en krijgt heerlijk te eten. Blijf hier in Beverwijk regelmatig terug komen.

8. Shannon

Erg lekker gegeten en gedronken gisteravond, ondanks de drukte was het personeel goed te bereiken. Echt een top ervaring.

9. Erg geslaagde avond! Er liep opvallend vriendelijk persoon rond, het eten was erg lekker en er was voor ieder wat wils door de grote variatie in tapas gerechtjes. Zeker aan te raden!

10. Gezellige avond gehad, leuk personeel om een gesprekje mee te houden. Eten was lekker en duurde niet heel lang.
    Zeker een aanrader!

11. Frank S

Super avond gehad met collega's, veel variëteit in gerechten, wij hoefden niet lang te wachten ondanks dat het behoorlijk druk was. De cocktails zijn een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug.

12. Weer heerlijk kunnen eten bij deze vestiging! Ik kom er graag met mijn kinderen voor een leuke prijs. Vlotte en vriendelijke bediening en de perfecte plek voor als je zin hebt in verschillende gerechtjes. Plus de lekkere cocktails niet vergeten!

13. Charissa Pauw

14. Hans

15. Dit is echt veruit de slechtste toko waar ik in jaren ben geweest, geen 1 van de gerechten was goed bereid.
    Borden werden haast op tafel gegooid, erg onprofesioneel personeel.
    En zei tegen de manager dat het niet te vreten was en dit gewoon echt super slecht is… zijn antwoord was: dat zijn we wel gewend dat mensen dat zeggen… nou ik kom iedergeval nooit meer terug.

Wat een ballentent.

16. Annemarie

Teleurstellend, ik ga er niet meer heen. Pas toen ik de rekening kreeg, zag ik dat je geen losse tapas kunt bestellen, maar alleen onbeperkt tapas kunt eten. Dat was ons niet verteld. Ik was er met mijn dochter (een kind), en we zijn geen grote eters. We moesten € 47 afrekenen voor in totaal 6 tapas en een mandje brood. Voor mijn dochter werd het tarief voor een volwassene in rekening gebracht. Dat is natuurlijk veel te veel geld, en daarbij waren niet alle tapas lekker. De bediening was ook niet erg attent. Als je iets wilde bestellen moest je zwaaien om de aandacht te trekken van een serveerster. Kortom: geen aanrader.

17. -Service is heel slecht. Lieve jonge meiden maar hebben duidelijk weinig ervaring.

-Alcohol vrije cocktail zo zoet, dat je vullingen eruit vallen.

-Geen enkel personeel die vraagt of je nog iets wilt drinken of dat het naar wens is.

-Het eten mag je geen tapas noemen. Veel diepvries spul. En erg vet. Een smakeloos bleek hamburgertje met een sausje. Smakeloze diepvries kippepootjes.
    Zo zonde.
    - Een smerig toilet.

-Rokende lui voor de ingang.

18. Lekker gegeten. Bediening was gastvrij, het eten en drinken prima. Ook de tijd tussen de gerechtjes door was precies goed. Kom graag nog eens terug.👍

19. Waardeloos!
    Ik liep eeerst naar het toilet, en geen van de 6 personeelsleden die ik tegenkwam vond het nodig om me te groeten. Daarna heb ik eindeloos aan mijn tafeltje gezeten zonder dat iemand de bestelling kwam opnemen. Uiteindelijk ergens anders toch nog lekker gegeten. Bediening binnen 1 minuut. Het kan dus toch.

20. Alles wat fout kon gaan ging fout.
    * We hadden gereserveerd was ons plaatsje al bezet (kregen tafel nr 33 ipv 22 )
    * kwamen telkens na elkaar vragen of we wat drinken wilde was de ander net geweest.
    * Pakte tot 3 x toe bordje weg terwijl we nog zaten te eten en er nog eten op lag.
    * Verkeerd drinken brengen.
    * Geen vorkjes.
    * Thee brengen zonder thee zakje.
    * Stonden borden schoon te maken onder het stoom apparaat van de eccpresso machine.
    Kortom erg jong onervaren personeel wat toch wel beetje de sfeer van de avond verpeste er kan iets fout gaan maar hele waslijst wordt echt storend.
    Ik hoop dat hiermee iets wordt gedaan anders was dit helaas de laatste x geweest.

5,9
  21. Zaterdagavond smaakloos gegeten .
    Vitello tonnato lag ontdooit in het water smaakt nergens naar.
    Zalm op toast was smaakloos en het brood was taai.
    Voor een halve liter water €3.25 vragen is echt een schande we hebben het over water he .
    Ze serveren geen kraan water lekker makkelijk.

3,6
  22. Bij binnenkomst werd ons netjes een tafeltje gewezen. Ondertussen zaten we al een half uur en is er nog steeds niemand bij ons aan tafel geweest voor drankje. Dus heeft een van ons iemand moeten halen om drankjes aan tafel op nemen. De tweede keer dat we wat te drinken bestelde duurde het nogmaals onwijs lang en tegen de tijd dat we ze hadden waren de drakjes louw en het ijs al gesmolten! Dit hebben we gemeld aan de medewerker, waarop we als antwoord kregen dat het waarschijnlijk op was en dat ze het van achter gepakt hebben. Het bedienend personeel die aan tafel stond was simpel weg totaal niet geïnteresseerd in wat we zeiden, zelfs een beetje (arrogant). Eenmaal uitgegeten kwam het bedienend personeel pas aan het einde vragen of alles naar wens was. Ik ga in ieder geval niet meer naar la cubanita beverwijk! Personeel en servise zijn gewoon niet goed!

23. Eerlijk is eerlijk, ik vind het hier heerlijk! Voor een goede prijs en vaak ook nog leuke aanbiedingen kun je hier lekker eten. Ik heb bij dit restaurant door kleine hapjes divers leren eten. Ik ben bij verschillende restaurants van jullie geweest.

Wat ik leuk vind aan La Cubanita in Beverwijk is dat zij erg goed zijn in de service. Ik ben er nu meerdere keren geweest en de mensen in de bediening nemen de tijd voor je. Zo krijg je bijvoorbeeld wel besjes in je drankje zoals op de kaart staat afgebeeld en in Amsterdam niet. Tevens doet de bediening een leuk sterretje in je drankje als het brengen van het drankje iets te lang duurt.. Dit soort dingen geeft het gelijk iets extra. Tevens is de entourage ook erg sfeervol.

Helaas maar waar heb ik ook een kritisch puntje.. van de zes keer dat ik bij jullie ben geweest was het afgelopen zondag niet heel denderend. We hebben langer dan 20 minuten moeten wachten op ons drankje terwijl we al twee tapas rondes hadden ontvangen. Ook smaakte de couscous niet zo lekker als alle andere keren en meerdere gerechten waren op. Toen er door de mensen in de bediening werd gevraagd of alles naar wens was hebben wij drie keer aangegeven dat dat niet zo was en er werd elke keer opnieuw gezegd dat de drankjes er aan kwamen. Helaas werd er verder ook geen gehoor aangeven bij de kassa.

Tot slot kom ik de volgende keer gewoon weer lekker bij jullie eten omdat de rest van de keren prima waren!

24. We hebben heerlijk gegeten. Alles werdt vlot geserveerd en was goed op temperatuur. Er werd ook in de gaten gehouden of we nog iets wilde drinken. Na afloop kwam een serveerster vragen of alles naar wens was, ze gaf aan die avond, door onvoorziene omstandigheden ,3 serveersters te kort te hebben. Dat was dus hard werken en het hele restaurant zat vol. Terwijl het gewoon woensdagavond was. Wij waren tevreden, net als alle voorgaande keren.

25. Bediening erg aardig. Afwassers werken hard en snel. Bediening wel onervaren soms maar ach je moet ergens beginnen, en ze doen erg hun best dus het maakte niet uit. Fijne sfeer en ik kom zeker weer terug.

26. Na vele goede ervaringen bij La Cubanita Beverwijk, gister weer daar gegeten. Wat een teleurstelling was het dit keer.. Kwamen om 18:00 uur binnen zoals afgesproken. Na 5 minuten werden wij pas naar een tafeltje gebracht. Weer een kwartier later werd ons gevraagd of we misschien wat wilde drinken en na de bevestigingen bestelling daarvan kwam het eerste drankje om 18:35 uur. Het eten gelijk besteld en ook dat was weer lang wachten. Toen dat eten werd gebracht kwam er wel een excuus voor het lange wachten omdat nog niet alle personeel aanwezig was. Op een gegeven moment was er duidelijk meer personeel en de één na de ander vroeg telkens of wij nog wat wilden drinken, ondanks het feit dat onze glazen nog niet geheel leeg waren. Nadat we voor een derde keer een eetbestelling hadden gedaan. Kreeg mijn vrouw haar 1ste bestelling. Daarna kwam haar 2e bestelling en pas daarna kwam mijn eerste bestelling. Van dit kaartje van 4 bestellingen kreeg ik mijn 2e bestelling pas na een half uur. Er werd bij gezegd dat de spare-ribs misschien koud waren. Dan moest ik het zeggen. Ja ze waren koud en ik zou nieuwe krijgen. Weer wachten. Gasten aan een andere tafel vlak naast mij deelde mede dat zij ongeveer 15 minuten terug spare-ribs hadden gekregen die zij niet hadden besteld. Dat deze bij hun van tafel werd gehaald en bij mij werden neergezet. Dat waren dus die koude spare-ribs. Mijn spare-ribs waren dus kennelijk al veel eerder op een verkeerde tafel neergezet.
    Ik heb vervolgens nog één kaartje met twee bestellingen ingeleverd. rolletjes kip in bacon kwamen, maar waren warm en daar was alles mee gezegd. De varkenshaas medaillons in zoete portsaus als laatste. Dit schaaltje werd neergezet. Toen ik dit pakte en verschoof bleek de onderzijde besmeurd te zijn met een één of andere tomatensaus. De hele tafel zat onder de rode derrie. En de inhoud? Gewoon koud. Wij waren er klaar mee. We wilden dan nog wel een warme koffie en die kregen wij na onze klachten van de zaak. Bij het afrekenen nogmaals mijn verhaal gedaan. Ja we zullen met de keuken praten want dat mag niet, terwijl ik denk dat het aan de bediening lag. Die alles te laat of verkeerd bezorgden. Ik zal straks eerst weer goede recensies moeten lezen wil ik daar weer heen gaan. Jammer want hier kon ik lopend heen en in het verleden waren ze zo goed.

27. De eerste keer bij La Cubanita Beverwijk beviel ons erg goed. Vandaar dat wij besloten mijn ouders mee te nemen voor een tweede bezoek. Dit verliep echter niet zoals wij hadden gehoopt. De bediening was erg teleurstellend en per ronde was er een wachttijd van meer dan 20 minuten. Nou is dat op zich niet zo erg, als alle gerechten dan maar gewoon zoals besteld op tafel komen. Helaas was dit ook niet het geval. Zo hebben wij ook ongeveer 2 rondes zonder drinken gezeten, eenmaal drankjes besteld moesten we ook daar nog 20 minuten op wachten. Inmiddels 2 uur later hebben wij met honger het restaurant verlaten.
    Om ze nog een kans te geven, besloten wij nogmaals te gaan eten. Dit was het derde en laatste bezoek aan La Cubanita Beverwijk, want ook deze keer teleurstellend. Erg jammer, want het eten is wel lekker en kwalitatief erg goed!

28. Een slechte ervaring in la cubabita Beverwijk. Ze geven ieder hun eigen tapas hapje, voor je. Waardoor de opzet samen delen er niet was. Eten was erg vet. 1x de kip/bacon zelfs flink aangebrand.
    En de service was bijzonder slecht. Ze keken niet rond, waardoor het wel 15 min. duurde voordat je iets kon bestellen. En dan kwam de koffie in delen. Waardoor de ene zijn koffie al op had en de laatste van de groep de koffie nog niet had. Wat ook weer mis ging. En ze uiteindelijk alleen het kopje kwam brengen en het schoteltje vergeten was. Erg stug en niet klantvriendelijk. Voor mij nooit meer Beverwijk. Doe mij maar Haarlem of Alkmaar.

5,5
  29. Met een groep gegeten waarbij van de kaart eten niet kan, de groep was te groot (16 man??). Resultaat; het onbeperkte gaat eraf, en wordt dan doodleuk gemaximaliseerd. Wel natuurlijk voor hetzelfde bedrag als onze buren die wel onder de normale voorwaarden konden eten, maar dat schijnt bij de service te horen?? Wij dachten ervaren tapaseters te zijn, maar wat we kregen voorgeschoteld was niet in de verste verte wat je mag verwachten als je pretendeert tapas te serveren.

Kipnuggets met honing? Hamburgers met een diameter van 2 cm?? Twee balletjes ongekruid gehakt met prefab tomatenwater, met zijn tweeën roeren in een glaasje met ijs? Te simpel voor woorden, daar ga je niet voor naar een restaurant. En als toetje de koffie met bedorven cq zeer slecht smakende melk. Nadat we gevraagd hebben om normaal drinkbare koffie, bleek dat na twee pogingen van de toch lieve serveersters, dat de melk ongeschikt is voor hollandse koffie. Geweldige opmerking trouwens.

Dat de staf een half uur nodig had om de rekening te presenteren, er waren 4 couverts administratief zoek, was tot daar aan toe maar met honger weggaan is... vul dat zelf maar in.

2,1
  30. Waren voor het eerst bij La Cubanita, maar gaan zeker nog een keer. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, gezellige sfeer, kortom heel goed dus!!

31. Goede, vriendelijke bediening. Eten goed. Kreeg, omdat ik met krukken liep, een makkelijke stoel in plaats van een houten stoel. Kregen de hapjes keurig achter elkaar opgediend. Kom er zeker terug.

32. Vanavond gegeten met een groep van 13 personen. Tapashapjes niet bijzonder. Bediening erg jong en onervaren. Veel fouten. Er is geen duidelijke leiding. Jammer, de meiden proberen wel hun best te doen. Helaas. Mij zie je niet meer terug.

34. Ester

35. We zijn met een groep van 12 mensen hier gaan eten. Helaas konden we zelf geen keuze maken uit verschillende gerechten, er werd van alles voor ons neergezet. De bediening vond ik nog wel aardig, ze liepen geregeld langs om te vragen of alles naar wens was.
    Het eten daarentegen was echt slecht. Kipnuggets met honing? Dat durft toch niemand op zijn menukaart te zetten. Sommige gerechten waren prima maar over het algemeen vond ik de gerechten wel heel erg simpel en van slechte kwaliteit.

2,8
  36. Eten was echt slecht, aoli zonder knoflook smaak, aubergine doordrenkt in vet, kip zonder smaak, aangebrande varkenshaas spiesjes etc etc. Bediening te jong, geen leiding, geen ervaring, nooit meer.

2,7
  37. Eten is oke, niet uitzonderlijk goed. Service is erg slecht, medewerkers zijn traag en vergeten simpele drankjes (2x frisdrank) te brengen.

Overige zaken:
    Organisatie komt afspraken niet na!! Op 23 september naar La Cubanita in Beverwijk geweest voor het verwenarrangement voor EUR 25.- Inbegrepen was onbeperkt tapas, toetje naar keuze, een glaasje Amaretto en een vrijkaartje voor een saunabezoek. Vooraf al aangegeven dat wij voor deze actie kwamen en bij het afrekenen het correcte bedrag betaald voor de actie. Op dat moment kregen wij te horen dat de saunakaartjes op waren en dat wij deze nagezonden kregen.
    Mijn vriendin die ook had gereserveerd, had haar gegevens doorgegeven om de kaarten naartoe te zenden. De week erna hadden wij de kaarten nog steeds niet ontvangen. Ik woon dichtbij, dus ben langsgegaan met de vraag waar die kaarten bleven. Hierop kreeg ik de opmerking: "De enveloppen zijn net geschreven, dus je vriendin krijgt ze morgen of donderdag wel op de bus." Op de vraag of ik ze niet alvast mee kon krijgen, kreeg ik als antwoord, dat het allemaal nu geregeld was en dat we ze echt binnen zouden krijgen, dus ben ik maar weer vertrokken.
    De week erop (inmiddels 2,5 week nadat wij er gegeten hadden) waren de kaarten nog steeds niet aangekomen. Ik ben weer heengegaan en kreeg toen te horen dat de kaarten echt die dag waren verzonden en ik nog even geduld moest hebben. Dus ik weer naar huis.
    De week daarop, inmiddels bijna 4 weken na dato, heeft mijn vriendin een klachtenbrief geschreven, waarop nooit reactie is gekomen. Ik ben toen weer langsgegaan, omdat ik nu wel een keer die kaarten wilde krijgen. Het zijn kaartjes ter waarde van EUR 31.- per persoon! En dat keer vier, want we waren met zijn vieren uit eten!
    Te belachelijk voor woorden is het, dus toen ik langs kwam, had ik gevraagd hoe het er nu voor stond. Het meisje dat die avond de leiding had, vertelde mij dat haar baas had aangegeven dat alle kaarten waren verstuurd en dat we ze binnen hadden moeten hebben gehad, dus dat zij verder niets meer gingen doen. Toen ik aangaf dat we ze echt niet binnen hadden gekregen en dat wij daarover niet logen, werd gezegd dat het echt verzonden is en dat het probleem bij ons ligt.
    Ik heb daarop vriendelijk doch dringend verzocht de manager/eigenaar mij te laten terugbellen, want ik vind dit te belachelijk voor woorden. Wij gaan een afspraak aan door een overeengekomen bedrag te betalen, waarop La Cubanita Beverwijk hun afspraak niet kan nakomen door ons de kaarten niet te leveren, waarbij zij ook nog eens het lef hebben om ons te beschuldigen van liegen dat wij de kaartjes wel degelijk zouden hebben ontvangen. De manager heeft een dag later mij proberen te bellen, maar ik was toen niet in de gelegenheid op te nemen. Toen ik vijf minuten daarna gelijk terugbelde, kreeg ik al geen gehoor meer.
    Ik ben de daaropvolgende dagen nog een paar keer langs geweest, maar de eigenaar was nooit aanwezig. Daarnaast heb ik ook nog een stuk of 10 keer geprobeerd te bellen en voicemails ingesproken of hij mij vriendelijk doch dringend wilde terugbellen om deze zaak op te lossen. Vooralsnog heb ik geen reactie mogen ontvangen.
    Ik vind dit te belachelijk voor woorden! Wij zijn 23 september met zijn vieren hier wezen eten voor het verwenarrangement om vervolgens dik 1,5 maand later noch reactie te hebben mogen krijgen noch de kaartjes alsnog met welgemeende excuses te mogen ontvangen. Hopelijk creëert deze negatieve openlijke publiciteit wel een mogelijkheid voor het restaurant om alsnog contact met mij op te nemen over deze zaak.

5,3
  38. Op bijna elk gerecht wel wat aan te merken. De bediening was vriendelijk maar jong en onervaren. De sfeer is oké. Al met al was de prijs/kwaliteit redelijk in verhouding. Wat wil je voor 17,50 onbeperkt "tapas"? Volgende keer toch maar naar Ruysdael met de tapas weken. Helaas!

5,1
  39. 24-9-2014 met een koppel van 11 man gaan eten bij La Cubanita Beverwijk, wat een ramp. De kwaliteit was ronduit slecht, van alle gerechten die we besteld hadden is 80%weer retour gegaan. Het Heineken bier wat ze schonken van de tap smaakte naar evenementen bier. Het enige pluspunt was de bediening, die was erg vriendelijk. Al met al een regelrechte ramp waar wij alle 11 nooit meer zullen gaan eten. Erg jammer, vorige 2 maanden bij een niet nader te noemen Grand cafe in heemskerk tapas gegeten. Meerdere keren. Wellicht dat het keuken personeel van La Cubanita daar eens in de leer zou kunnen.

40. 2 weken terug gegeten bij La Cubanita Beverwijk, ik vond het eten op zich prima smaken niks mis mee. Sfeer is ook gezellig, de serre heeft meer sfeer gekregen door de gordijnen die er zijn opgehangen, een pluspunt! De service daar mag zeker iets aan verbeterd worden, meiden zijn allemaal jong en onervaren, leiding ook chaotisch en de bediening en leidinggevende discussiëren achter de bar, wij konden letterlijk verstaan waar zij het over hadden, ik vind dit onprofessioneel en niet kunnen. Kortom.. goed eten, een goede sfeer, maar door de bediening zal ik hier niet nog een avondje terug(komen). Jammer!

6,3
  41. Bediening was niet traag, maar de keuken deed er wel heel lang over en vergat gerechten. Geen authentiek Spaans eten, maar Hollands bereid. Bediening deed er wel alles aan zodat alles naar wens was.

42. Wat was ik enthousiast toen bekend werd dat hier een La Cubanita kwam. Tevergeefs. Want heb er nu twee keer gegeten en twee keer heb ik me mateloos geërgerd aan het personeel en de bediening. We hebben op een gegeven moment een uur moeten wachten op onze bestelde tapas. Ze kunnen de drukte gewoon niet aan. Ik raad ook andere dus aan om uit te wijken naar alkmaar, haarlem of amsterdam want daar is het veel beter geregeld dan hier. Wel jammer, aangezien dit om de hoek ligt.

4,9
  43. Heerlijk hier gegeten, vriendelijke bediening en lekker kunnen praten aan tafel met een gezellig achtergrondmuziekje, daarna nog naar een leuke film geweest dus een top-avond gehad!

44. Vorige week heerlijk gegeten, en super leuke meiden in de bediening!

45. Helaas hebben wij hier niet lekker gegeten, ondanks alle mooie woorden die op de muren staan in het restaurant - wat mij overigens het idee geeft dat er elke vrijdag- en zaterdagavond een housefeest wordt gegeven.
    Kipspiezen die uit de frituur komen met een naar bijsmaakje en een saus die smaakt naar paprika gemengd met olie - en overal maar die bieslook overheen. Ik vind het persoonlijk erg lekker maar wat variatie had ook gemogen. Verder was de beenham hard en droog. Juist die tapas waar je met net dat beetje extra iets heel moois van kan maken, waren teleurstellend.
    Daarentegen was de bediening wel heel vriendelijk en werd ons een koffie van het huis aangeboden ter compensatie, maar hier zijn we niet op ingegaan. Misschien dat we juist de verkeerde tapas hadden besteld, maar dat vind ik eerlijk gezegd geen excuus.
    Jammer, maar als ik dit had geweten had ik lekker thuis Spaans gekookt!

4,1
  46. Laatst gegeten bij La Cubanita Beverwijk, erg apart al die nare recensies want het was top! Ik had er al eens eerder gegeten toen ze net open waren toen was het misschien nog wat rommelig. Ik vond de bediening echt top, de meiden zijn vriendelijk en het eten is heerlijk. Van te voren een goede uitleg gehad, ook al wist ik al hoe het werkte mijn vriendin nog niet, er werd uitgelegd dat tapas om te delen zijn en dat men in Spanje of Cuba dus ook niet ieder voor zich bestelt. Om deze reden komen de gerechtjes dus apart. Ook de wijnen vond ik erg lekker vooral die Chileense! Tiramisu als toetje om een mooie avond goed af te sluiten!! Helemaal tevreden.

47. Vorige week hier wezen eten met mijn vriend. Er staat genoeg op de kaart lekker veel keus. Er wordt soms veel te veel saus over de gerechtjes gedaan. Ook vind ik de service vreemd: er wordt per x maar 1 gerechtje gebracht, niet alles bij elkaar zoals je hebt besteld... Ook kon je op de muren schrijven; dit gaf een drukke sfeer.

48. Eten was te doen, maar niet voor herhaling vatbaar. De prijzen waren overigens heel aantrekkelijk! Vind het namelijk niet duur voor €17,50 onbeperkt eten. Verder vond ik de sfeer goed, leuke vriendelijke bediening! Alleen de leiding daar mag wel een opleiding gaan volgen, ze hebben totaal geen verstand en lossen sommige dingen niet netjes op. Mijn ervaring was dat ze best onvriendelijk waren en die drukte niet aankonden.

4,3
  49. Een maand terug heerlijk gegeten bij de nieuwe vestiging van La Cubanita. Eerder in Alkmaar geweest, hier altijd lekker gegeten. Nadeel in alkmaar was het ''kippenhok'' gevoel. Altijd erg dicht op elkaar met de nodige herrie omdat mensen steeds harder gaan praten om elkaar te verstaan.

Hier in beverwijk is het juist heerlijk ruim. Helemaal top! Kaart is hetzelfde, toch merkte ik op dat men in Alkmaar meer saus in de gerechten verwerkt. Dat is het enige minpuntje.

Tenslotte het volgende. Een van ons gezelschap had een allergie. Dit vooraf bij reservering aangegeven. Toen we in het restaurant aankwamen, kreeg ze een lijst met welke allergieën er per gerecht verwerkt hadden. Daarnaast werd gemeld dat ze een stapel borden apart hebben gehouden tegen de kruisbesmetting, en dat ze handschoenen droegen als ze met haar gerechten bezig waren.
    Dit nog maar in weinig restaurant meegemaakt, dat men zo behulpzaam was bij een voedsel allergie!
    Petje-af!

50. Wij zijn er wezen eten met familie. Het is erg gezellig, goed eten, voor herhaling vatbaar. De uitstraling van het restaurant doet gezellig en sfeervol aan.

51. marcel koedijk

Vandaag met zijn 3en hier wezen eten, als cuba fan wou ik dit restaurant wel een keer proberen. We wisten dat op zaterdag geen all-in prijs was. De tappas smaakte prima en de portie waren meer dan genoeg. Wel soms op het drinken iets moeten wachten maar dit niet als vervelend ervaren. Dikke plus voor de bediening, ze zijn jong maar erg klantvriendelijk. We hebben hier prima gegeten en komen zeker nog eens terug!

52. Gisteren bij la cubanita in Beverwijk gegeten was erg gezellig alleen kregen we steeds de verkeerde kroketjes erg jammer, gelukkig werd dit opgevangen door een drankje van het huis. Lekker eten voor maar 17,50. Leuk dat er nu zoon tent bij ons in de buurt zit !!!!!!

53. Echt waar het eten is gewoon helemaal top!! Sommige mensen zijn over het eten aan het zeuren of over de bediening, maar het is gewoon geweldig. En dat maandag tot donderdag voor maar 17,50 per persoon. Super, ik ga er zeker weer heen.

54. Onlangs hier gegeten met 8 personen op een zaterdagavond. Eten redelijk maar bediening slecht. Nogal storend als er om de 10 minuten gevraagd wordt of je nog iets wilt drinken. Verder komen veel van de bestelde gerechten niet door(en staan vervolgens wel op de rekening). Bij het vragen om de rekening werd mij verzocht om me bij de kassa te melden?? Vriendelijk verzocht om de rekening aan tafel te brengen. Dit kan echt niet. Rekening klopte overigens in zijn geheel niet(in dit geval in het nadeel van la Cubanita).
    Vond het al met al een teleurstellende ervaring.

55. jojootje

Het eten was zalig, ik kan niet anders zeggen. Mijn gezelschap is iets minder positief over het eten, maar dit is mijn recensie, dus 5 sterren.
    De bediening was waardeloos. Opdringerig met drinken, glas weghalen als er nog een slok inzat enzo.
    2x kwam de verkeerde bestelling en 1x waren ze een ronde vergeten en moesten we wel heel lang wachten. Uiteraard was de rekening ook niet goed: het verkeerd bezorgde eten hadden ze ook doodleuk op onze rekening gezet.
    Na onderhandelen wel flink wat van de rekening afgekregen, dus dat was wel positief.
    Maar houd dus goed in de gaten wat je eet, want vertrouwen op hun rekening kan dus niet.

56. Ivm opening nieuw filiaal in Beverwijk de hele maand juni onbeperkt tapas eten plus een halve liter sangria!
    Nou, dat wilden wij wel! Helaas konden wij 4 alleen op een Zaterdag, dus je raadt het al; dat onbeperkt en die 17,50 was in het weekend niet geldig. Nog gebeld, en ze zeiden dat je dan rond de 25e kwijt was, dus ok.
    Maar als je dan per schaaltje 6 e betaalt, en met zn 4 bent, bestel je dus redelijk door want er zitten 3 of 4 tapas in! De sangria kregen we wel, maar de rekening loog er niet om; op een paar euro na waren we 200 e kwijt?
    Ik vond het eten lekker hoor, maar 200 e vond ik veel te veel. Beetje schril contrast tegenover de 17,50 doordeweeks? Beetje rare nasmaak van. Personeel was vriendelijk en de tapas lekker, ik sluit positief af.