Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

Hai wij zijn gisteren voor het eerst bij Cairo geweest wat een lekkeren shoarma heeft die jongen en zo schoon alles was top heel erg goed heerlijke sausjes alles vers !! Heel jammer dat het bij ons niet thuis bezorgd kan worden wij wonen in Zandvoort maar wij gaan zeker terug dat is het ritje wel waard ! Wij geven jou een dikke 10 tot ziens 🦋

Heel slecht maar dan ook heel slecht het duurde nu 2 keer 2 uur voordat ik eindelijk een klein kapsalonnetje kreeg. Twee keer gezegd dat ik het niet meer hoefde. Nooit bestellen dus!

Heel leuk restaurant met geweldig eten. Ik ben hier al vaak geweest en alles is goed. Aardig personeel, goed en gevarieerd eten, ontspannen sfeer. Kortom ik ben blij met dit restaurant.

Heerlijk gegeten, erg aardige bediening, fijne sfeer en redelijke prijzen. Kortom 5 sterren.

Alles wat fout kon gaan ging fout.
    * We hadden gereserveerd was ons plaatsje al bezet (kregen tafel nr 33 ipv 22 )
    * kwamen telkens na elkaar vragen of we wat drinken wilde was de ander net geweest.
    * Pakte tot 3 x toe bordje weg terwijl we nog zaten te eten en er nog eten op lag.
    * Verkeerd drinken brengen.
    * Geen vorkjes.
    * Thee brengen zonder thee zakje.
    * Stonden borden schoon te maken onder het stoom apparaat van de eccpresso machine.
    Kortom erg jong onervaren personeel wat toch wel beetje de sfeer van de avond verpeste er kan iets fout gaan maar hele waslijst wordt echt storend.
    Ik hoop dat hiermee iets wordt gedaan anders was dit helaas de laatste x geweest.

Wil de maertelaere

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs in een gastvrije omgeving.

Wij hebben met de familie weer heerlijk bij Zorba de Griek gegeten,
    het blijft een heerlijk restaurant waar je voor een normale prijs goed kan eten.

8. Internationaal Beverwijk

Een leuk en gezellig restaurant, de bediening is erg vriendelijk en we hebben hier heerlijk gegeten. Komen hier zeker nog een keer terug.
    Aanrader: proeverij van verschillende voorgerechtjes.

Wim de Vries

Het eten duurde erg lang, de bediening vond dit ook en verontschuldigde zich.
    18.30u binnen 20.00u eten.

Kregen een drankje v/h huis ter compensatie, bediening prima... die snappen het.

Eten was redelijk tot goed. De stoelen waren verschrikkelijk.

Wat een tegenvaller. Veel van het eten staat in bakken te verpieteren. Ik heb de kreeft geproeft maar die smaakte naar niks. Vergeleken met andere restaurants nog duur ook. Weinig personeel in de buurt om je wegwijs te maken. Andere all you can eat restaurants bieden een veel betere kwaliteit voor minder geld.

Bij het wereldrestaurant eetkeuken ga ik regelmatig eten. Goede sfeer aardige bediening vers bereide lekkere gerechten. Niets uit bakken die uren staan waardoor de kwaliteit achteruitgaat. Super!

12. Internationaal Beverwijk

Heerlijk ontspannen etentje geweest, het eten is van uitstekende kwaliteit.
    Bediening was zonder overdrevenheid "zeer warm"!

Hanna Hanna

Hans baaij

Heerlijke medzedes gegeten. Het was meer dan genoeg. Zeer vriendelijk en gezellig personeel, beetje ouderwets kneuterige inrichting, maar daar door heel gezellig. We komen snel nog een keer terug.

Renata Ruijssenaars

Hallo ik en mijn vriend hebben heerlijk gegeten bij het restaurant beverhof wat jammer was de overgang van zitting verliep moeizaam en was een chaos maar het eten en drinken was heerlijk service was goed

16. Internationaal Beverwijk

Goede en vriendelijke bediening. Het eten was van een zeer goede kwaliteit en hartstikke lekker!!
    Altijd weer!

Goede restaurant met een heerlijke maaltijden... :) wij komen weer terug zeker :)

Het was heerlijk. Sfeervol restaurant.

19. Chinees-Indisch Beverwijk

Net zoo heerlijk zitten eten van de bami ramas!
    Dit moet je gewoon een keer proberen. Echt de moeite waard.

Raz Mirzayi

Altijd goed eten en super service ik vind de mezdes altijd heerlijk en wij komen er vaak, en blijven zeker terug komen.

Nog nooit zo slecht eten gehad, 45 minuten wachten (oké kan gebeuren) echter al ons eten leek wel 4 x opgewarmd, het kwam steenkoud aan.
    We hebben het weg moeten gooien, zelfs onze honden aten het niet op.
    Hoe moeilijk is het bakken van frietjes en snacks.

10 Nov. 2017 Heerlijk gegeten in dit voor ons onbekende restaurant.
    We reserveerden op de dinner actie van de Deka markt, geen probleem!
    Geen onderscheid met andere gasten, fijne bediening en een gezellige, rustige huiskamer sfeer.

Had ik deze pizzeria maar 3 weken eerder ontdekt! Dan waren onze pizza's waarschijnlijk wel vers. Na het ontvangen van onze pizza's hebben we gelijk naar de zaak gebeld om te melden dat de pizza's onacceptabel waren; taai, lauw en dat ze vreemd roken. We spraken de eigenaar en die zei doodleuk dat hij niks met onze klacht kon doen dus dat we maar 2 nieuwe pizza's moesten bestellen. Geen tegemoetkoming niks. Onacceptabel.

Het was heerlijk van ouds het is een mooie zaak geworden naar de verbouwing.
    Pascal en vrouw chappo ga zo door we komen gouw weer om lekker te eten.

Perfect restaurant.
    Heerlijk gegeten.
    Mochten rustig blijven zitten.
    Goede sfeer.
    Voor een maandag best druk.
    Sfeer is echt goed en minder masaal dat de concurrentie.

R. Kolster Heemskerk.

Wij vonden het geweldig om in dit restaurant te mogen en kunnen eten. De receniecie's waren niet echt goed maar wij hebben het echt heel erg gezellig en leuk ervaren. Het ontvangst was prima. De tafel waaraan we zaten was heel gezellig en zelf kunnen bepalen. Het eten is echt heel lekker en smakelijk. De keuze is meer dan genoeg en daar hebben we nog niet eens de helft van geproeft, dus moeten we zeker nog een keer terug om de rest te proeven. De wijn en het bier is ook lekker en keurig verzorgd dit omdat het ook ingeschonken werd. Al met al zeker een aanrader en zeker ook met een grote groep. Wij waren met 6 personen wat zeker ook heel gezellig was. Voor ieder is er zeker een menu dat aanspreekt en niemand gaat hier weg zonder dat er iets is waar iets mist. Wij zien uit naar de volgende keer en verheugen ons erop. Dikke tien vinden wij. En zeker ook omdat wij 65 plus zijn en dan ook nog 4 euro korting krijgen. Nou als een mens dan nog niet blij wordt dan wordt hij nooit blij maar wij waren het wel en zijn thuis gekomen met een heel blij gevoel en dat verdient het wereld restaurant.

Picobello dit sfeervolle en gastvrije restaurant. Heerlijke gerechten en dito wijnen.
    Naast vlees of vis ook veel vegatarische gerechten.
    Zelf een heerlijk Wildzwijncarpaccio als voorgerecht gegeten en als hoofd een voltreffelijke
    lekker kruidige stoofschotel van Hertenbiefstuk. Een aanrader als je in de buurt bent

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer voor de goede prijs. Personeel zorgt ervoor dat je je welkom voelt en eten is lekker en goede kwaliteit. Absoluut een aanrader als je lekker Grieks wil eten.

Zaterdag, 21 oktober met 7 personen bij Zorba de Griek gegeten. Goed dat we gereserveerd hadden, want de zaak zat helemaal vol.
    Het eten was heerlijk en de diverse gangen werden vlot geserveerd. Niemand van ons had ergens klachten over, dus dat gaan we zeker nog eens overdoen.