Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

Alstublieft ververs uw frituurvet vaker.

Donkere friet donker vet. Tijd voor een schoonmaakbeurt van de friteuse en aub vers vet.

Ps dit is positieve kritiek in die zin dat de eigenaar hier iets mee kan. Overigens wil ik erbij melden dat de eigenaar en personeel altijd zeer vriendelijk zijn.

Wereldrestaurant wil ik dit niet noemen. Voor mij is het een sushi restaurant met als extra uitbreiding wat Hollandse gerechtjes. Denk aan friet, frikandel of gehaktbal jus.
    Het concept incl drinken is goed. De bediening is vlot maar het was dan ook heel rustig. Het eten was niet heel bijzonder. Had ook niet het idee dat alles dagvers was. Alles bij elkaar een goede prijs kwaliteit verhouding maar als ik weer in Beverwijk zou zijn dan kies ik een ander restaurant.

Ronduit slecht! Zowel bediening als het eten. Smerige stoelen bij aankomst, vieze troep onder de tafel. Chagrijnig personeel waar geen lachje vanaf kon. Borden werden niet snel van tafel gehaald. Eten was niet warm, groentes niet vers. De vieze borden werden in de ruimte waar iedereen zit te eten opgestapeld en weggezet met als gevolg allemaal etensresten op de vloer etc. etc.

Zeer smakelijke maaltijden en vriendelijke service, ervoor te zorgen dat er niets ontbreekt.

5. Internationaal Beverwijk

Prachtige zaak en goede sfeer. Bediening enorm verbeterd. Eten niet bijzonder en prijs/kwaliteit matig.

Matige kwaliteit voor hoge prijs. Onbeschoft personeel.

7. Internationaal Beverwijk

Rene Klever

Leuke lunchroom. Heerlijk vega clubsandwich gegeten. Kom zeker nog eens terug.

Klein en gemoedelijk. Leuke sfeer en top eigenaars! Goed eten voor weinig. Echt een aanrader voor het gezin. Al meer dan 30 jaar een begrip in Bevetwijk

Hai wij zijn gisteren voor het eerst bij Cairo geweest wat een lekkeren shoarma heeft die jongen en zo schoon alles was top heel erg goed heerlijke sausjes alles vers !! Heel jammer dat het bij ons niet thuis bezorgd kan worden wij wonen in Zandvoort maar wij gaan zeker terug dat is het ritje wel waard ! Wij geven jou een dikke 10 tot ziens 🦋

Heel slecht maar dan ook heel slecht het duurde nu 2 keer 2 uur voordat ik eindelijk een klein kapsalonnetje kreeg. Twee keer gezegd dat ik het niet meer hoefde. Nooit bestellen dus!

Heel leuk restaurant met geweldig eten. Ik ben hier al vaak geweest en alles is goed. Aardig personeel, goed en gevarieerd eten, ontspannen sfeer. Kortom ik ben blij met dit restaurant.

Heerlijk gegeten, erg aardige bediening, fijne sfeer en redelijke prijzen. Kortom 5 sterren.

Alles wat fout kon gaan ging fout.
    * We hadden gereserveerd was ons plaatsje al bezet (kregen tafel nr 33 ipv 22 )
    * kwamen telkens na elkaar vragen of we wat drinken wilde was de ander net geweest.
    * Pakte tot 3 x toe bordje weg terwijl we nog zaten te eten en er nog eten op lag.
    * Verkeerd drinken brengen.
    * Geen vorkjes.
    * Thee brengen zonder thee zakje.
    * Stonden borden schoon te maken onder het stoom apparaat van de eccpresso machine.
    Kortom erg jong onervaren personeel wat toch wel beetje de sfeer van de avond verpeste er kan iets fout gaan maar hele waslijst wordt echt storend.
    Ik hoop dat hiermee iets wordt gedaan anders was dit helaas de laatste x geweest.

Wil de maertelaere

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs in een gastvrije omgeving.

Wij hebben met de familie weer heerlijk bij Zorba de Griek gegeten,
    het blijft een heerlijk restaurant waar je voor een normale prijs goed kan eten.

16. Internationaal Beverwijk

Een leuk en gezellig restaurant, de bediening is erg vriendelijk en we hebben hier heerlijk gegeten. Komen hier zeker nog een keer terug.
    Aanrader: proeverij van verschillende voorgerechtjes.

Wim de Vries

Het eten duurde erg lang, de bediening vond dit ook en verontschuldigde zich.
    18.30u binnen 20.00u eten.

Kregen een drankje v/h huis ter compensatie, bediening prima... die snappen het.

Eten was redelijk tot goed. De stoelen waren verschrikkelijk.

Wat een tegenvaller. Veel van het eten staat in bakken te verpieteren. Ik heb de kreeft geproeft maar die smaakte naar niks. Vergeleken met andere restaurants nog duur ook. Weinig personeel in de buurt om je wegwijs te maken. Andere all you can eat restaurants bieden een veel betere kwaliteit voor minder geld.

Bij het wereldrestaurant eetkeuken ga ik regelmatig eten. Goede sfeer aardige bediening vers bereide lekkere gerechten. Niets uit bakken die uren staan waardoor de kwaliteit achteruitgaat. Super!

20. Internationaal Beverwijk

Heerlijk ontspannen etentje geweest, het eten is van uitstekende kwaliteit.
    Bediening was zonder overdrevenheid "zeer warm"!

Hanna Hanna

Hans baaij

Heerlijke medzedes gegeten. Het was meer dan genoeg. Zeer vriendelijk en gezellig personeel, beetje ouderwets kneuterige inrichting, maar daar door heel gezellig. We komen snel nog een keer terug.

Renata Ruijssenaars

Hallo ik en mijn vriend hebben heerlijk gegeten bij het restaurant beverhof wat jammer was de overgang van zitting verliep moeizaam en was een chaos maar het eten en drinken was heerlijk service was goed

24. Internationaal Beverwijk

Goede en vriendelijke bediening. Het eten was van een zeer goede kwaliteit en hartstikke lekker!!
    Altijd weer!

Goede restaurant met een heerlijke maaltijden... :) wij komen weer terug zeker :)

Het was heerlijk. Sfeervol restaurant.

27. Chinees-Indisch Beverwijk

Net zoo heerlijk zitten eten van de bami ramas!
    Dit moet je gewoon een keer proberen. Echt de moeite waard.

Raz Mirzayi

Altijd goed eten en super service ik vind de mezdes altijd heerlijk en wij komen er vaak, en blijven zeker terug komen.

Nog nooit zo slecht eten gehad, 45 minuten wachten (oké kan gebeuren) echter al ons eten leek wel 4 x opgewarmd, het kwam steenkoud aan.
    We hebben het weg moeten gooien, zelfs onze honden aten het niet op.
    Hoe moeilijk is het bakken van frietjes en snacks.