Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

Zie de gegeven scores. Was prima !

Goede restaurant met een heerlijke maaltijden... :) wij komen weer terug zeker :)

Het was heerlijk. Sfeervol restaurant.

4. Chinees-Indisch Beverwijk

Net zoo heerlijk zitten eten van de bami ramas!
    Dit moet je gewoon een keer proberen. Echt de moeite waard.

Raz Mirzayi

Altijd goed eten en super service ik vind de mezdes altijd heerlijk en wij komen er vaak, en blijven zeker terug komen.

Nog nooit zo slecht eten gehad, 45 minuten wachten (oké kan gebeuren) echter al ons eten leek wel 4 x opgewarmd, het kwam steenkoud aan.
    We hebben het weg moeten gooien, zelfs onze honden aten het niet op.
    Hoe moeilijk is het bakken van frietjes en snacks.

10 Nov. 2017 Heerlijk gegeten in dit voor ons onbekende restaurant.
    We reserveerden op de dinner actie van de Deka markt, geen probleem!
    Geen onderscheid met andere gasten, fijne bediening en een gezellige, rustige huiskamer sfeer.

Had ik deze pizzeria maar 3 weken eerder ontdekt! Dan waren onze pizza's waarschijnlijk wel vers. Na het ontvangen van onze pizza's hebben we gelijk naar de zaak gebeld om te melden dat de pizza's onacceptabel waren; taai, lauw en dat ze vreemd roken. We spraken de eigenaar en die zei doodleuk dat hij niks met onze klacht kon doen dus dat we maar 2 nieuwe pizza's moesten bestellen. Geen tegemoetkoming niks. Onacceptabel.

Het was heerlijk van ouds het is een mooie zaak geworden naar de verbouwing.
    Pascal en vrouw chappo ga zo door we komen gouw weer om lekker te eten.

Perfect restaurant.
    Heerlijk gegeten.
    Mochten rustig blijven zitten.
    Goede sfeer.
    Voor een maandag best druk.
    Sfeer is echt goed en minder masaal dat de concurrentie.

R. Kolster Heemskerk.

Wij vonden het geweldig om in dit restaurant te mogen en kunnen eten. De receniecie's waren niet echt goed maar wij hebben het echt heel erg gezellig en leuk ervaren. Het ontvangst was prima. De tafel waaraan we zaten was heel gezellig en zelf kunnen bepalen. Het eten is echt heel lekker en smakelijk. De keuze is meer dan genoeg en daar hebben we nog niet eens de helft van geproeft, dus moeten we zeker nog een keer terug om de rest te proeven. De wijn en het bier is ook lekker en keurig verzorgd dit omdat het ook ingeschonken werd. Al met al zeker een aanrader en zeker ook met een grote groep. Wij waren met 6 personen wat zeker ook heel gezellig was. Voor ieder is er zeker een menu dat aanspreekt en niemand gaat hier weg zonder dat er iets is waar iets mist. Wij zien uit naar de volgende keer en verheugen ons erop. Dikke tien vinden wij. En zeker ook omdat wij 65 plus zijn en dan ook nog 4 euro korting krijgen. Nou als een mens dan nog niet blij wordt dan wordt hij nooit blij maar wij waren het wel en zijn thuis gekomen met een heel blij gevoel en dat verdient het wereld restaurant.

Picobello dit sfeervolle en gastvrije restaurant. Heerlijke gerechten en dito wijnen.
    Naast vlees of vis ook veel vegatarische gerechten.
    Zelf een heerlijk Wildzwijncarpaccio als voorgerecht gegeten en als hoofd een voltreffelijke
    lekker kruidige stoofschotel van Hertenbiefstuk. Een aanrader als je in de buurt bent

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer voor de goede prijs. Personeel zorgt ervoor dat je je welkom voelt en eten is lekker en goede kwaliteit. Absoluut een aanrader als je lekker Grieks wil eten.

Zaterdag, 21 oktober met 7 personen bij Zorba de Griek gegeten. Goed dat we gereserveerd hadden, want de zaak zat helemaal vol.
    Het eten was heerlijk en de diverse gangen werden vlot geserveerd. Niemand van ons had ergens klachten over, dus dat gaan we zeker nog eens overdoen.

Hennie de Wit

Wij hebben gisteren een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
    Zorba is al jaren een begrip in Beverwijk en het is en blijft een goed Grieks restaurant met een goede service, fijn personeel en nog steeds dezelfde eigenaren.
    Paskalis en Els bedankt, het was heerlijk!

Armoedig van buiten, oubollig gezellig binnen. Je verwacht voor 35 euro voor 3 gangen geen sausjes uit flesjes en slechte service. Online menu kwam niet overeen met menu ter plekke, overleg onmogelijk. (Had me erg verheugd op kaasplankje die niet verkrijgbaar was.). Fabrieks satesaus en bovendien te scherp. Garniture niet lekker. Vlees wel uitstekend bereid. Jammer. We bevelen deze restaurant absoluut niet aan.

We hebben geweldig gegeten de bediening was geweldig. Lieve opmerkzame bediening voor herhaling vatbaar. Ga zo door.

19. Chinees-Indisch Beverwijk

K. Wiering

Nooit meer. Vroeger was ik altijd tevreden en nu viel alles tegen. Alleen de bezorging en temperatuur was goed. Vieze tomatensaus op de foe yong hai, kip met 5 hemelse smaken en kip in kerriesaus bijna alleen groenten en saus, de kip was al gevlogen. Wat een tegenvaller.

20. West-Europees Beverwijk

Een aantal keer gegeten, het eten is heerlijk en je zit lekker! Tafels staan niet zo dicht op elkaar waardoor je ookal zit het restaurant aardig vol elkaar gewoon nog kunt verstaan.
    Het menu van de chef is ook zeker een aanrader, wisselt bijna iedere week. Zijn erg aparte en bijzondere gerechten voor een schappelijke prijs.
    Bediening is altijd erg enthousiast.

Vertaal van English naar Nederlands

We were not satisfied.
    Tzatziki specially ordered, very good (Homemade).
    Tzatziki on grill plate, bad (from discounter).
    Gyros was not fresh (from the previous day).
    Portions Ok, prices 20% too high.
    We can not recommend the restaurant.

Slecht, lang wachten op bediening, de zalm was lauw snotterig. Patat bestond uit restjes uit de bak keihard en voor een portie extra betaal je de hoofdprijs voor een wel heel klein bakje. Eens maar nooit meer in deze zaak.

Leuk traditioneel Grieks restaurant met lekker, betaalbaar eten en fijne bediening. Als het wat drukker is, is het wel erg lang wachten op je eten.

Miranda Nijman

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Goede prijs en keer op keer smaakvol eten! De mezedes is echt aan te raden.

Zeer slechte service, na bijna 2 uur wachten voor ons eten te leveren, hebben ze nog steeds onze bestelling fout en de kwaliteit en presentatie van de pizza was erg slecht. We hebben gebeld om te klagen en om hun eten terug te nemen, hebben ze erop aangedrongen om ons de juiste bestelling opnieuw te sturen, maar we zijn het erover eens dat dit ook heel lang duurde. We besloten dat we het niet meer wilden, we keerden hun oorspronkelijke bestelling terug naar door zelf naar de winkel te rijden en een terugbetaling te eisen. De man in de winkel was erg onbeleefd, belde me vieze namen en vertelde me dat hij mijn adres op hun zwarte lijst plaatste. Slechte klantenservice en ik zal nooit meer met hen bestellen!

26. Chinees-Indisch Beverwijk

g.j.de wit

Goed, maar waarom geen openingstijden vermeld.

Delicious food and fabulous service!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Heerlijk eten en magnifieke service!

Wat een slechte zaak ze zijn nooit op tijd wat een afspraken en maar zeggen ze zijn onderweg

S'nachts laat zitten bestellen en kwam binnen 45 minuten aan de deur. Zeer goede kwaliteit voedsel die ik hier bestel. Het eten werd bezorgd door een vriendelijke meneer. Absoluut voor herhaling vatbaar!

We hadden om 18.45 Besteld voor 39.75, Na 5 minuten kreeg ik een telefoontje van Loreza om dit nog eens te bevestigen want er werd vaak valse bestellingen gemaakt " dat vindt ik dus een normaal check, en ik sta daar ook niet van te kijken " 5 minuten later, werd ik weer gebeld om ons bestelling te bevestigen 🤤, ik zei tegen de tweede menner " is het zo raar dat we bestellen? Want jij bent de tweede die belt om het te bevestigen? "
    Waar hij zei, " Ow, sorry wist ik niet, maar u had pennen besteld en die moet ik gaan koken en duurt iets langer dan de spaghetti ", ik zei, " doe gewoon de pennen want iets langer maak niet uit 45 min. Of 60 min. Daar zit geen haast bij "
    En nu komt het!
    Om 21.00 Kreeg ik me bestelling binnen, kind al lang naar bed gedaan met een broodje en ik zelf al ook wat brood gegeten, dus uit eindelijk weinig trek mijn man en ik, de eten was lekker daar mankeerde niks aan, ook zekker warm aangekomen, maar als we 2 uur moeten wachten voor ons eten, één doordeweeks dag, dan hoeft voor ons niet meer.
    De beoordeling van het prijs is gebaseerd om dat de service, ik vindt niet erg te betalen als het eten goed is maar niet als ik ondertussen geen trek meer heb, dan vindt ik het zonde van ons geld.
    Bedankt voor de lekker eten maar dit was voor ons de eerste en de laatste keer.
    MVG.
    Fatima Barrientos.