Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

Het was echt heel lekker en de bediening was super goed en gezellig! Ik heb genoten.

Waardeloos!
    Ik liep eeerst naar het toilet, en geen van de 6 personeelsleden die ik tegenkwam vond het nodig om me te groeten. Daarna heb ik eindeloos aan mijn tafeltje gezeten zonder dat iemand de bestelling kwam opnemen. Uiteindelijk ergens anders toch nog lekker gegeten. Bediening binnen 1 minuut. Het kan dus toch.

Wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant zag er heel mooi uit. Het sanitair was schoon en zag er fris uit.

Wil de Maertelaere

Lekker eten voor een aantrekkelijke prijs. En de bediening is heel vriendelijk.

5. Mediterraans Beverwijk

Helaas is het restaurant inmiddels gesloten.

jolanda

Prima gegeten goede sfeer kwaliteit eten prima gezellig restaurant zoals een griek moet zijn.

F.Schol

We hebben weer heerlijk gegeten met ze tweeën en de bediening was ook weer heel vriendelijk en wij komen terug!

Heel veel stress voor €30,-, dus dat is 1 keer maar niet meer. Eten was echt prima en met keuze maar erg onlogisch neergezet allemaal. Erg groot en massaal dus als je Van der Valk niets vindt is dit ook erg. Met grote groep zat ik als in een vliegtuig, je kan bijna geen kant op en dan gaat de lol er in 2,5 uur helemaal vanaf 🤨. Beetje zonde geld dus.

Mylène

Nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten!! Rijkelijk belegd, krokant maar niet te hard, lekker veel kaas en alle gevraagde extra ingrediënten zaten er op! Bezorger was erg vriendelijk. Zeker nog een keer!

10. Internationaal Beverwijk

Heerlijk eten voor een goeie prijs.
    Great food for a good price.

R. De Boer

Prima restaurant met heerlijk eten. Groot parkeerterrein om de hoek. Vriendelijke bediening.

12. Eetcafé Beverwijk

Gezellig restaurant, leuke maar vooral grappige bediening. Heerlijk eten.

Ons favoriete restaurant. Authentiek Grieks eten, heerlijk. Lekkere Griekse wijn en Griekse port. Altijd gezellig, leuke bediening en de eigenaren hebben altijd tijd voor een praatje.

Alstublieft ververs uw frituurvet vaker.

Donkere friet donker vet. Tijd voor een schoonmaakbeurt van de friteuse en aub vers vet.

Ps dit is positieve kritiek in die zin dat de eigenaar hier iets mee kan. Overigens wil ik erbij melden dat de eigenaar en personeel altijd zeer vriendelijk zijn.

Wereldrestaurant wil ik dit niet noemen. Voor mij is het een sushi restaurant met als extra uitbreiding wat Hollandse gerechtjes. Denk aan friet, frikandel of gehaktbal jus.
    Het concept incl drinken is goed. De bediening is vlot maar het was dan ook heel rustig. Het eten was niet heel bijzonder. Had ook niet het idee dat alles dagvers was. Alles bij elkaar een goede prijs kwaliteit verhouding maar als ik weer in Beverwijk zou zijn dan kies ik een ander restaurant.

Ronduit slecht! Zowel bediening als het eten. Smerige stoelen bij aankomst, vieze troep onder de tafel. Chagrijnig personeel waar geen lachje vanaf kon. Borden werden niet snel van tafel gehaald. Eten was niet warm, groentes niet vers. De vieze borden werden in de ruimte waar iedereen zit te eten opgestapeld en weggezet met als gevolg allemaal etensresten op de vloer etc. etc.

Zeer smakelijke maaltijden en vriendelijke service, ervoor te zorgen dat er niets ontbreekt.

18. Internationaal Beverwijk

Prachtige zaak en goede sfeer. Bediening enorm verbeterd. Eten niet bijzonder en prijs/kwaliteit matig.

Matige kwaliteit voor hoge prijs. Onbeschoft personeel.

20. Internationaal Beverwijk

Rene Klever

Leuke lunchroom. Heerlijk vega clubsandwich gegeten. Kom zeker nog eens terug.

Klein en gemoedelijk. Leuke sfeer en top eigenaars! Goed eten voor weinig. Echt een aanrader voor het gezin. Al meer dan 30 jaar een begrip in Bevetwijk

Hai wij zijn gisteren voor het eerst bij Cairo geweest wat een lekkeren shoarma heeft die jongen en zo schoon alles was top heel erg goed heerlijke sausjes alles vers !! Heel jammer dat het bij ons niet thuis bezorgd kan worden wij wonen in Zandvoort maar wij gaan zeker terug dat is het ritje wel waard ! Wij geven jou een dikke 10 tot ziens 🦋

Heel slecht maar dan ook heel slecht het duurde nu 2 keer 2 uur voordat ik eindelijk een klein kapsalonnetje kreeg. Twee keer gezegd dat ik het niet meer hoefde. Nooit bestellen dus!

Heel leuk restaurant met geweldig eten. Ik ben hier al vaak geweest en alles is goed. Aardig personeel, goed en gevarieerd eten, ontspannen sfeer. Kortom ik ben blij met dit restaurant.

Heerlijk gegeten, erg aardige bediening, fijne sfeer en redelijke prijzen. Kortom 5 sterren.

Alles wat fout kon gaan ging fout.
    * We hadden gereserveerd was ons plaatsje al bezet (kregen tafel nr 33 ipv 22 )
    * kwamen telkens na elkaar vragen of we wat drinken wilde was de ander net geweest.
    * Pakte tot 3 x toe bordje weg terwijl we nog zaten te eten en er nog eten op lag.
    * Verkeerd drinken brengen.
    * Geen vorkjes.
    * Thee brengen zonder thee zakje.
    * Stonden borden schoon te maken onder het stoom apparaat van de eccpresso machine.
    Kortom erg jong onervaren personeel wat toch wel beetje de sfeer van de avond verpeste er kan iets fout gaan maar hele waslijst wordt echt storend.
    Ik hoop dat hiermee iets wordt gedaan anders was dit helaas de laatste x geweest.

Wil de maertelaere

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs in een gastvrije omgeving.

Wij hebben met de familie weer heerlijk bij Zorba de Griek gegeten,
    het blijft een heerlijk restaurant waar je voor een normale prijs goed kan eten.

29. Internationaal Beverwijk

Een leuk en gezellig restaurant, de bediening is erg vriendelijk en we hebben hier heerlijk gegeten. Komen hier zeker nog een keer terug.
    Aanrader: proeverij van verschillende voorgerechtjes.

Wim de Vries

Het eten duurde erg lang, de bediening vond dit ook en verontschuldigde zich.
    18.30u binnen 20.00u eten.

Kregen een drankje v/h huis ter compensatie, bediening prima... die snappen het.

Eten was redelijk tot goed. De stoelen waren verschrikkelijk.