Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barneveld verdeeld zijn.

1. Aardig personeel, maar de pizza vond ik niet goed. Zure en teveel tomatensaus. Voor die prijs kun je het ergens anders beter krijgen.

2. Top ervaring! Heerlijke pizza's en super vriendelijk personeel!

3. Belachelijk slechte zaak. Time management nog nooit van gehoord! Een uur op een pizza zitten wachten en dan kan er nog niet eens een drankje van de zaak vanaf. Leuk avondj ergens eten? Doe dat niet hier.

4. Prima prijs-kwaliteit. En de brunch op zondag (tussen 11 en 14.00 uur) is werkelijk fantastisch!

5. Zowel in het restaurant als op het terras als op basis van catering een absolute aanrader. Twee jonge mensen die in de keuken en in de bediening de basis vormen onder een geweldige horeca ervaring voor ons als klant.

En... ook als er een keer iets mis gaat - daar zijn we allemaal mens voor -, zijn Michael en Petra direct bereid om wat fout ging te herstellen.

Kortom: voor ons is Grandcafé Kuhlman een verrijking voor Barneveld.

6. Lekker gegeten, aardige bediening. Sfeervol restaurant. Alleen de aardappelsalade naast de gebakken aardappels vond ik teveel van het goede. Ik had liever een groene salade ipv twee keer aardappel.

7. Chinees-Indisch Barneveld

Aanrader! Roti gemaakt van malse kip en lekker pittig. Sate ook mals en satesaus helemaal top. Deze ondernemer begrijpt het. Niet te veel keuze op de kaart en hierdoor wordt er kwaliteit geleverd. Medewerkers zijn ook allemaal even aardig.

8. Op terugreis van een dagje uit hier gegeten. We waren vrij vroeg en als enige in het restaurant maar werden uitstekend geholpen. We hebben een prima pizza gegeten en het was meer dan voldoende. De kinderen mochten in de open keuken komen meekijken hoe hun pizza werd bereid. Als we een volgende keer weer op doorreis zijn gaan we zeker weer hier eten.

9. Al langere tijd van plan het 'nieuwe' Elfje eens te bezoeken. De ervaringen op de oude locatie waren prima, dus nu moest het er maar weer eens van komen om pannenkoeken te gaan eten buiten de deur. Pannenkoeken kan ik thuis ook bakken, denk ik altijd, dus de keuze voor zo'n specifiek restaurant maak ik niet zo snel. Toch hebben ze me weer weten te verrassen, want thuis krijg ik ze echt niet zo lekker!!! Zonder reservering gisteren binnen gewandeld en we werden zeer vriendelijk ontvangen. Eerst een drankje en daarna op ons gemak een hartige pannenkoek uitgezocht, die helemaal naar wens was. Je kon zien en proeven dat er zorg aan was besteed, de ingrediënten oogden vers en fris én de pannenkoek was prima op temperatuur. Gaan dus zeker weer als we geen zin hebben om thuis aan het bakken te slaan!

10. Bij binnenkomst loop je eigenlijk de huiskamer van een huis binnen, dat is weer eens wat anders dan de vaak aftandse jaren 60/70 inrichting van de meeste pannenkoekenrestaurants.

Daar hield het positieve eigenlijk wel op. Bediening was op zich best ok. Maar het eten was waardeloos. We waren met z'n vieren en er zaten nog wat klanten in het restaurant. Ik kon zien dat onze pannenkoeken stuk voor stuk werden gebakken en niet tegelijk. Ik kan niet zo heet eten, maar deze pannenkoek was zelfs voor mij niet warm. Ik was behoorlijk verbaasd toen ik zag dat een meid de pannenkoeken maakte op 1 gaspit/met 1 pan terwijl er 6 pitten en pannen waren. Dus dat de pannenkoeken helemaal niet warm waren, was compleet onnodig.

De pannenkoeken waren ook ergens tussen niet helemaal gaar en helemaal niet gaar, afhankelijk van welke je probeerde. Dat komt vast voort uit haast bij het bakken omdat ze niet tegelijk gebakken werden en haast dus geboden was in verband met afkoelen. Daarnaast zat er geen zout in het beslag. We hebben er niks van gezegd, want het totaalplaatje gaf ons sterk de indruk dat er niks mee gedaan ging worden.

Bij het vertrek werd, ondanks dat we langs de bediening liepen en het niet druk was, geen gedag gezegd. Alleen bij betalen werd er tegen de betaler gedag gezegd.

Voor ons nooit meer.

3,3
  11. Valt tegen. Pizza's met een slappe bodem en rauwe topping. Knap dat de randen van de pizza toch verbrand zijn.

Bestelling na een uur geleverd, oké het is weekend.

12. Super lekker gegeten, fijne service en het ziet er allemaal
    schoon en netjes uit. Wij komen zeker weer terug. 👍🏻

13. Afgelopen maandag hier gegeten met 4 personen terwijl we even wat zaken moesten bespreken voor een evenement.

Wat een service en sfeer! We hebben er erg van genoten. Erg attente en gastvrije dames in de bediening. De prijs/ kwaliteit verhouding is helemaal prima!

Hier komen wij in November zeker weer terug!

14. jos huijskes

De ontvangst was goed, het eten en drinken prima. Sfeer vond ik iets minder, prijs en kwaliteit is zeer goed.

15. Internationaal Barneveld

Prachtige locatie! Kunstwerkjes en verrukkelijk gegeten! Heerlijke bijpassende wijnen! Een echte aanrader!

16. Internationaal Barneveld

Elly Mulder

17. Slechte zaak, adverteert via internet duidelijk met dinsdag pizzadag, alle pizza 7 euro. En als je dan je pizza komt halen, mag je het volle tarief afrekenen want, zegt men, dat geldt niet voor afhalen. Wtf, staat nergens vermeld, absoluut geen aanrader dit restaurant, duidelijk een zaakje van de boel oplichten. De grote baas laat ook niet zijn neus even zien om uitleg te geven, maar laat personeel de boel opknappen en delen dan ook nog mede "Ja, we hebben alvaker klachten hier over gehad."

1,2
  18. Heerlijk gegeten, fijne bediening en lekkere wijn. Echt een aanrader en gaan we zeker nog een keer terug!

19. Heerlijk gegeten, super bediening. Zeker een aanrader!

20. Bep hollander

Zondag 16 augustus liepen wij het restaurant binnen, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd werden we zeer hartelijk ontvangen! (we hebben dat wel eens anders ervaren)

We hebben er heerlijk gegeten en het personeel was een verademing!!

Kortom ze gaan ons zeker terug zien!

21. In een jaar tijd wisselende ervaringen beleefd bij De Gribus.. Vaak erg goed eten gekregen (Oosterse gerechten zijn elke keer weer heerlijk) maar heb ook zeer slechte kreeft, gamba's en kip salade gekregen.
    De opmaak/smaak van de gerechten is per keer verschillend, dus ik denk dat de koks niet op 1 lijn zitten.

De ene keer was de bediening beleefd en snel maar we zijn ook wel eens zonder dessert weggegaan omdat het allemaal veel te lang duurde en de bediening ons vergat.

22. Heerlijk gegeten, de pizza was prima en de knoflook spaghetti ook. Dessert was ijs en dat was prachtig opgediend en heerlijk.

We waren hier als toerist, dus een tweede keer word moeilijk, jammer!

23. jolanda vuur

Wel lekker pizza gegeten, maar niet bijzonder.

24. We komen graag in deze grote huiskamer van Kitty en Rien. Alleen is er soms een soort echo, maar dat is dan ook het enige kleine minpuntje. Een absolute aanrader vind ik de gegratineerde visschotel. Voor wie het Schaffelaar Theater wil bezoeken en niet uit Barneveld komt, is Het Groene Pandje de place to be.

25. Een geweldig terras. Snelle en prettige bediening en een ruime voldoende voor de kwaliteit van het eten. Afgezet tegen de prijs: gewoon goed!

26. We hebben hier inmiddels meerdere keren gegeten. Da's ook gemakkelijk, want we wonen in het gezellige kiependaarp.

De kwaliteit van het eten vinden we zeer goed.
    Omdat het restaurant eigenlijk een lange gang is, ervaren we de sfeer als helaas minder. En de kwaliteit van de bediening is ook niet altijd top.

Toch komen we hier graag. We houden nu eenmaal van goed Italiaans eten tegen een betaalbare prijs.

27. Laatst voor het eerst een pizza gehaald, de zaak was net open (16 uur) en alleen de Italiaanse bakker was er. Met handen en voeten en lachen heb ik onze pizza's besteld. Ik zou ze om 17 uur komen halen. Die man was heel vriendelijk en deed zo veel moeite om het goed te doen! Mijn pizza's waren de goede en heeeel lekker!

28. Op 14 juli een rijsttafel voor 8 personen laten bezorgen. Keurig op tijd en een voortreffelijke kwaliteit.

29. Net saté menu gehaald, kwaliteit is prima, maar de hoeveelheid is echt veel te weinig voor een volwassen persoon. En de prijs is ook nog eens best wel hoog. Nee ik ga de volgende keer wel naar een andere snackbar.

3,7
  30. Wij zijn net in Barneveld komen wonen, wilden na het verhuizen het e.e.a. wat eten met alle verhuizers, dag van te voren Pleinzicht gebeld en heel asociaal telefonisch te woord gestaan, dus maar bij een ander besteld voor 30 personen.

Vorige week had ik het met mijn nieuwe buuf over waar je het beste een pizza kon halen of bestellen. Zij zei: Pleinzicht. Ik vertelde haar onze telefonische ervaring, maar volgens haar was er iets mis want zij bestelde an haalde er al jaren.

Wij de stap gezet en er 'savonds om 20.00 uur heen gegaan, je komt in restaurant binnen maar dat zat helemaal niemand, geen enkele sfeer. Ik heb mijn bestelling gedaan bij een wat haastige man met een baard. Al met al duurde het een half uur voordat alles klaar was. Ik zat te wachten aan de lege bar in het lege restaurant, niemand vroeg of ik wat wilde drinken, nee niet echt een lekker sfeertje. Ik kon een blik in de keuken werpen en daar liep iemand al te poetsen met chloor, lekker als je eten wordt klaar gemaakt. Uiteindelijk waren de Pizza's en broodjes kebab klaar, man deed weer heel onvriendelijk bij het afrekenen. Spul meegenomen en thuis uit de dozen en de bakjes gehaald. Van de 4 pizza's waren 2 niet degene die we besteld hadden en de kebab was hal warm. Later de bon nog eens vergelijken met het foldertje, en had ik ook nog eens 6 euro teveel betaald.

Ik had geen zin meer om met deze zaak in contact te treden en heb ons verlies genomen, maar dit was 1 keer maar nooit weer. Hoorde van buuf dat ze op het punt van sluiten staan, verbaast mij niets.

2,6