Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barneveld verdeeld zijn.

Prima eten, lekker heet en voldoende, netjes op tijd gebracht.

Alles was heerlijk! De bediening was erg alert en vriendelijk! De prijs/ kwaliteit moeten wij nog een beetje aan wennen, want wij zijn all you can eat gewend.
    Was super gezellig, ga zo door!
    Wij komen zeker terug! 👌

Bart v. G.

Het Groene Pandje is een gezellig restaurant met een aangename bediening. Daar bovenop is het eten ook nog eens uitstekend, voor een prima prijs.

Vriendelijk personeel, na bestelling is hoofdgerecht geserveerd echter pas na 5 minuten de bijgerechten waardoor vleesgerecht inmiddels koud was geworden.
    Tijdens de maaltijd werd niet gevraagd of alles naar wens was sterker nog toen wij nog wat bijgerechten wilden bijbestellen was er geen personeel meer te bekennen in de zaal. Wel excuses naderhand maar ja daa hebben we wat aan! Hebben hier wel vaker gegeten en was altijd goed maar dit schept geen vertrouwen en wij zullen de volgende keer dit straatje voorbij lopen!

Voor zin in een lekker belegd broodje is deze bakker niet aan te raden. Het belegde broodje kon niet worden voorzien van sla en tomaat. Wat overbleef waren 2 italiaanse bollen met een erg dun laagje eiersalade en tonijnsalade voor het volle bedrag van 7,10 euro! 🙁

We hebben heerlijk buiten gegeten in de prachtige tuin met zicht op het kasteel. Elk gerecht was een feestje voor het oog en de smaak. We dachten dat zij wel een Michelinster zouden hebben, dat is niet zo maar wel een aanbeveling in de gids. Wat ons betreft verdienen zij het wel.

Karina

Lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding, leuk interieur, aardig personeel en eigenaren.
    Echt een leuk tentje om vaker terug te komen.

H. Burgers

Uitstekend gegeten in het Groene Pandje. Daarnaast prima service en toelichting van de gerechten. Echt een aanwinst voor Barneveld!

Guus Morjan

Zonder meer een hele goede eerste ervaring met de Bistro het Groene Pandje.
    WE komen zeker terug en bevelen het aan. Barneveld is een goed horeca bedrijf rijker.

Sublieme avond, culinair hoogstaande gerechten, verrassend passende wijnen en een perfecte service. Een Bib Gourmand titel zou zeker op zijn plaats zijn bij dit sfeervolle restaurant.

Machteld Doppenberg

Was weer een bijzondere avond. Met recht een verrassend 4 gangen menu incl. wijnarrangement. Top

Agnes Jansen

13. Chinees-Indisch Barneveld

G van der Meer

Super mooi restaurant geworden.
    Vriendelijk geholpen en heerlijk gegeten.
    Zeker aan te bevelen.

Y.Merkx

Bijgerecht aardappeltjes waren droog en smakeloos. Angussteak was niet rare bereid maar medium. Messen waren niet scherp. Borden waren voorverwarmd.

Ellen van Son

Was super geslaagd, bijzonder lekker gegeten voor ons theater bezoek.
    Aanrader. Toppp.

16. Nederlands Barneveld

Elly van Egdom

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima.

Marike Leitner

Een heel gezellig restaurant, met bijzonder vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk..

Mijn advies ga voor hetzelfde geld naar de Mac zelfs daar krijg je verse en beter eten. Sommige stukken vlees was gewoon ranzig vies.
    De verse sla was beslist niet vers er zaten echt bruine stukken in nee het was beslist niet de moeite waard en ik ga er zeker niet meer naar toe.
    Wij zijn er een goed uurtje geweest en hebben meer dan de helft laten staan. Uiteindelijk was het dus gewoon duur.

agrevengoed

Prima gegeten, gezellig en goed. Verrassingsmenu was heel erg lekker. Zeker aan te bevelen.

Vriendelijk en meedenkend personeel, goede en ontspannen sfeer. De vegaburger was heel smakelijk en het eten was met aandacht bereid. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Er is speelgoed voor de kinderen waar ze zich tussendoor mee kunnen vermaken.

Jan Hendriks

Heerlijk gegeten, verrassende combinaties en zuivere smaken. Fijne ongedwongen sfeer.
    Gezellige avond gehad, geen taxi te krijgen, maar gelukkig was de kok zeer behulpzaam.
    Super service.

Yolanda Hoogerwerf

Afgelopen zondag kip gegeten bij Barnies in Barneveld. Was al een tijdje niet meer geweest, maar was aangenaam verrast. Heerlijk gegeten en de inrichting vond ik ook super gezellig geworden.
    De prijs kwaliteit verhouding was meer dan goed. Kom vanaf nu weer vaker.

Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten hier. Vriendelijk personeel. We hoefden niet lang te wachten op ons eten en het eten smaakte prima. De porties waren ook ruim voldoende. We hadden in de Barneveldse Krant een positief stuk over Barnies gelezen en aan de hand daarvan hadden we bedacht dat we daar gingen eten. Voordat we zouden gaan, keek ik even naar de recensies op eet.nu en schrok wel een beetje. Maar ik ben blij dat we toch gegaan zijn. Wij hebben echt een heel positieve ervaring.

Familie van Manen

Wij kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en dat was weer top. Goede wijnen bij de gerechten geserveerd. De bediening is geweldig, professioneel maar heel gastvrij. Aanrader

26. Nederlands Barneveld

Erg gastvrij en vriendelijk en een gezellige plaats. Het eten was keurig verzorgd en lekker.

Marja Verbeek

Nu ook op zondag geopend!
    Heerlijk gegeten van de nieuwe verrassende kaart.
    Zoals altijd gastvrij ontvangen en duidelijke uitleg van de mooie creaties op het bord.
    Kan het iedereen aanraden die lekker eten weet te waarderen!

Goede olie waar ze de patat in bakken. Snelle service vriendelijk. Patat kip schaffelaar zeer aan te raden. Tip top in orde!

Voor het eerst gegeten bij het Groene Pandje. T`was uitstekend! Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten, mooie producten en goede wijnen erbij. Gezellige sfeer en zeer goede bediening!
    Aanrader!!!