Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barneveld verdeeld zijn.

Janny Looijen

WE hebben hier gegeten met mijn moeder die 80 werd.
    Het was heerlijk. De gerechten waren goed bereid. De presentatie was verrassend en de bediening was vriendelijk. Prijs - kwaliteit is goed.
    Zeker een adres om nog eens terug te gaan.

Heerlijke gegeten en vrolijke bediening!

Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu. Heerlijk genoten hiervan, alles was lekker.
    Zeker het toetje maakte indruk, dat terwijl wij geen toetjesmensen zijn.

Tevens een vriendelijke attente bediening, super!

Wijnarrangement erbij, lekkere wijnen! Kleine kanttekening, voor 5 gangen waren de glazen wel erg groot.
    Uitleg bij iedere wijn die geschonken werd. Dat maakt het extra leuk!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch! Heerlijk gegeten, gezellige gastheer en vriendelijke bediening! Top tent echt een aanrader.

L. van der Poel

Fijne gastvrije plek. Heerlijk eten. Sjiek en mooi opgemaakte borden. Fijne, correcte en vriendelijke bediening.

6. Nederlands Barneveld

Heerlijk gegeten, vraag me af waarom dit restaurant nog geen ster heeft

Eerlijk gegeten bij de nieuwe eigenaar van de zaak.
    We komen zeker weer eens terug.

Wat een enorme verbetering onder de nieuwe eigenaar. Het is nu veel sfeervollers, de service is super, de bediening enthousiast en uiterst correct, het eten goed. Al met al een aanrader en een aanwinst voor Barneveld.

Henny Blokhuis

Zeer smakelijk gegeten TOP! Bijzonder vriendelijke bediening.

Treinie van Luttikhuizen

Wij hadden het verrassing menu gekozen, we vonden het erg duur en zo weinig er voor terug en zo'n klein toetje... erg jammer, wij zaten lang niet vol. Bij de vorige eigenaar zaten we goed vol voor minder geld, dus echt geen aanrader.

2 pizza’s besteld, na één uur en 20 minuten wachten, gebeld waar de pizza’s bleven. We kregen te horen dat ze twee keer bij het verkeerde (zelfde) huis stonden. Na nog een keer bellen zouden de pizza’s zo snel mogelijk komen. Een halfuur later nog geen pizza’s.
    2 uur verder kregen wij uiteindelijk de beloofde pizza’s. Of Nouja, wat je pizza kan noemen, half verbrand, vlinterdun en alleen het midddelste gedeelte was kauwbaar.
    We hebben uiteindelijk als compensatie 50% van de rekening moeten betalen.

12. Nederlands Barneveld

Bourgondiër

Hamburger koud, kroket keihard, patat niet goed doorbakken en zo vreselijk zout dat we alles hebben weggegooid.
    Er staan kinderen in de zaak die met de medewerkers communiceren waardoor de klant niet meer in beeld is.
    Kom nooit meer!

14. Lunchroom Barneveld

Ren Franssen

Gewoon goed en lekker gegeten voor een redelijke prijs.

Deze week voor het eerst bij dit restaurant geweest. Geen aanrader als je niet van Pinchos houdt.Het betreft dan nog een kleine kaart.We hadden de kippendijsate. 2stokjes voor €17,50.Friet moet je bijbetalen.
    We hadden ook een broodje vooraf besteld,deze waren ze vergeten. Toen deze alsnog kwam,serveerden ze vlak daarna het hoofdgerecht ook uit.Dus alles tegelijk. Slordig, Ook geen excuses!
    Voor ons eenmalig.

16. Snackbar Barneveld

Fantastisch heerlijk schoon en lekker eten. Voorals je van eten houdt uit het midden oosten. De eigengemaakte humus en de shaksjuka zijn voortreffelijk.
    Dank je wel mijnheer Sheemtof!

Lekker relaxt, heerlijk gegeten, prettige bediening.

Helaas vanavond een nare ervaring met dit restaurant. Met collega's wezen eten, lang wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Bij het afrekenen wilde wij graag een gesplitste rekening, dit was gezien de drukte niet mogelijk. Helaas werd dit op een nare manier ons verteld.
    Kortom, kom niet rond etenstijd!

19. Lunchroom Barneveld

A. De Jong

Wij hebben een high tea gedaan, het eten wat er op lag was goed maar wel ontzettend weinig voor wat ik gewend ben bij een high tea. Ik zat met mijn haar ook bijna in het haar van een ander omdat het behoorlijk krap is. Voor ons geen 2e keer!

Tijdens een beurs hierheen gegaan om te lunchen samen met man en 2 kinderen. Omdat het regende stroomde het binnen korte tijd vol, en ondanks dat wij al eerder binnen waren werden we als laatste geholpen. We bestelden koffie met saucijzenbroodjes, kregen appeltaart. De laatste slok koffie was met prut. De bediende was cappuccino voor een ander tafeltje aan het inschenken, morstte melkschuim langs het kopje, haalt zijn vinger erlangs en likt dit op. Een andere werknemer was vrolijk de roosters en al het rvs aan het afsoppen, terwijl daaronder de pan met melk en de gerechten lagen. Een tafeltje naast ons bestelde cola (€2,80!) en kreeg een zielig half limonadeglas. Een mooie tent, maar zet zich luxer op de kaart als dat ze kunnen/doen.

Arie van Hussel

Verrast door het heerlijke eten, bediening was top.

Goed eten, gezellig en goed personeel. Eten en drinken heel goed!

Annika Zeeman

Heerlijk gegeten met mijn man en vrienden. Vriendelijke en correcte bediening. We hebben ons 4 gangen laten verrassen waarbij goed rekening werd gehouden met persoonlijke wensen.
    Al met al een heerlijke avond uit. We gaan zeker nog een keer terug.

Organisatie en stuctuur is ver te zoeken bij jullie. Wederom zijn jullie niet voorbereid op de jaarlijkse Ballonfiësta. Na anderhalf uur was er nog geen eten. Bij navraag bleek ook nog eens onze bestelling te zijn zoek geraakt.
    Desondanks was het wel het moeite waard om te wachten op onze bestelling.
    Het personeel is niets te verwijten, maar ligt volgens ons geheel bij de leidinggevende/directie.
    Ik denk dat menig klant die gisteren hier is geweest onze mening kan delen.
    Kortom leg eerst een goede basis neer, voordat jullie als een kip zonder kop rond gaan lopen.

25. Nederlands Barneveld

Prima eten voor een goede prijs. Gezellig restaurant in het centrum van Barneveld. Groot terras. De kaart is uitgebreid en origineel.Wij kozen de halve kip met salade, aardappel wedges en een klein glaasje bier.
    De kip was heerlijk, de aardappeltjes ook. De sla vonden we wat weinig, dat mag ietsje meer zijn. Maar in zijn geheel een keurig bordje eten. De service was uit de kunst. Kortom een restaurant om nog eens terug te komen.

Heerlijke hamburger, maar wel prijzig. De patat was helaas erg hard en het stond binnen blauw van de rook.

27. Chinees-Indisch Barneveld
    Vertaal van English naar Nederlands

Worse Chinese restaurant ever. Totally rip off.

Outside they say they have cheap menu but you enter and they don't have any, and everything is expensive. Food is greasy. Moreover they made us pay 1,9 € for tap water!! We should have said that's illegal.

DON'T GO.

Het eten was erg lekker, niet duur en viel goed in de smaak. Het is een erg gezellig restaurant met vriendelijk personeel! Ik ben erg tevreden. Ik hoop dat andere mensen hier wat aan hebben.

Gezellige sfeer op het terras. Verassende salades en broodjes, echt een aanrader.

Aanrader, sinds de verbouwing. Voor een goede prijs krijg je een goed menu geserveerd. Niet extreem bijzonder, maar dat hoeft ook niet voor de prijs.