Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barneveld verdeeld zijn.

1. Keurig schoon en fris afhaalrestaurant. Vriendelijk geholpen, goed Nederlands sprekende dame. Sushi, garnalen- en ossenhaasgerecht besteld. Echt vers, zeer goed op smaak. Hoefde gelukkig niet zo lang te wachten als bij de vorige eigenaar. (Ik wacht graag als het vers gemaakt wordt, maar er zijn grenzen). In een mooie stevige linnen tas mee gekregen. Mijn complimenten voor het totaal plaatje.
    Een aanrader voor iedereen. Je gaat nooit meer naar een afhaalchinees als je dit hebt geproefd.

2. Internationaal Barneveld

Nel De Clerck

Het was buitengewoon! De kok is zeer creatief. Alles was even mooi en lekker. Heel bijzonder.

3. Lekker gegeten, goede bediening. En vriendelijke ontvangst.

4. Mariska

Heel leuk restaurant, heel mooie warme sfeer, eten was zeer goed.

5. Ik kom hier graag (meestal 2 keer per maand) vind het eten altijd goed en de bediening doet ook altijd hun best. Wel altijd jong onervaren personeel. Gelukkig zijn ze ook bezig met het restaurant opknappen want dat was zeker nodig.

6. Niet klantvriendelijk, chagrijnige medewerker. Eten was goed, snel klaar.

5,7
  7. Internationaal Barneveld

Nieuwe aanwinst voor amersfoort! Super lekkere broodjes en verse sappen uit de slowjuicer. Vrolijk personeel en eindelijk een spot in amersfoort waar de baby's niet de overhand hebben :P

8. Heerlijk ijs, op een leuke locatie, waar we graag eens, het liefst elke week, ijs halen!

9. Fam. J.J. Grootenboer

We kwamen binnen in een heerlijk verwarmde ruimte. De aankleding van "het Elfje" was gezellig. We zaten nauwelijks en de bestelde koffie werd al geserveerd. De pannenkoeken, met heel veel ingredienten, waren heerlijk. Omdat het tijdens ons bezoek rustig was, was er ook tijd voor een praatje. Wij gaan zeker nog een keer daar eten.

10. Je krijgt veel voor een nette prijs! Mijns inziens is de kwaliteit van de patat wel achteruit gegaan, kom op Schout, probeer dat weer omhoog te krikken. Snelle service, super! Ziet er keurig uit allemaal.

11. W. Hoebee

Gezellig en heerlijk eten.

12. Lekkerste en beste snackbar die er bestaat! Je krijgt veel en grote porties voor je geld en nergens lekkerder. Vooral de schnitzels kan je nergens anders zo krijgen. Echt een aanrader!!

13. J v veldhuizen

Zeer slecht. Om kwart voor elf werd ons laatste rondje ingeluid om wat te drinken en vervolgens kwamen ze het bonnetje al bij onze tafel brengen. Terwijl het glas nog halfvol was om kwart voor elf. Terwijl op de website staat dat ze tot een uur geopend zijn. Wij komen hier niet meer terug

14. Wat een vreselijke plek. Wij hebben hier met collega's eten besteld toen we een avond moesten overwerken. De durrum was aangebrand, en er was nog een durrum vergeten. Er zat geen sla bij de shoarma en het broodje wat erbij was geleverd was een zacht bolletje dat was geplet en geroosterd. De pizza was totaal niet smakelijk. We konden werkelijk allemaal niets goeds zeggen over het eten. Er is ons ook niets ter compensatie aangeboden. Wij zullen hier nooit meer bestellen.

15. Frances Paulus

Voor tweede kerstdag hebben we 3 rijsttafels gehaald (voor 6 personen). Het was uitmuntend! Ieder heeft ervan genoten, vooral mijn schoonvader die Indisch eten heerlijk vindt (heeft in de Oost gediend als dienstplichtig soldaat).
    Er was meer dan genoeg en we hadden over (met zijn tweeën nog 2 keer van gegeten). Voor herhaling vatbaar, maar dat wisten we al, want we hebben er meerdere keren gegeten en eten gehaald dit jaar!

16. Altijd goed, super tent. Zowel eten als een goede borrel drinken aan de nieuwe bar!

17. We hebben heerlijk gegeten. Voor onze dochter was het ook super! Erg leuke kleurplaat heeft ze gemaakt 😊 Komen zeker gauw weer een keertje terug!

18. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Echt een aanrader!

19. Gisteren samen met mijn vriend heerlijk gegeten bij Mio Girasole. Het 3-gangendiner was goed verzorgd, de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle vrijheid en mogelijkheden voor vegetarische opties. De kok voelde feilloos aan wat hij kon bereiden. De zeer prettige ambiance van het restaurant maakte het plaatje compleet. Wij komen zeker nog een keer terug.

20. Helaas kan ik niet anders dan melden dat de kwaliteit van het eten bedroevend was en moet ik me dus aansluiten bij de slechte recensies van het afgelopen jaar. In mijn herinnering, was Lanterna echt "het" restaurant van barneveld; eerlijke en verse producten, wat resulteerde in echt heerlijk eten, voor een belachelijk lage prijs.

Toen ik dus ook recentelijk (na een slechte ervaring een paar jaar geleden) besloot om er toch weer een keer met familie te gaan eten, hoopte ik weer kwalitatief goed te eten. Helaas werd het een deceptie; een praktisch leeg restaurant, wel heel vriendelijk personeel, wat ook wel begreep dat het eten echt niet te hakken was en toch verbazingwekkend vriendelijk bleef. Natuurlijk het belangrijkste: het eten was ronduit vies. Het voorgerecht was niet te eten, waarbij we zagen dat iemand uit de bediening nog even snel de belangrijkste ingrediënten uit de supermarkt moest halen. Het hoofgerecht, een pizza Pepato met welgeteld 10 stukjes "groene peper", welke naast dus niet pikant echt heel slof en oud smaakte. Jammer!

Echt heel jammer dat de zaak die eerst in mijn ogen de beste pizzeria/Italiaans restaurant van Barneveld en omstreken was, is geworden tot een doodgebloed armoedig uitziend en slechte pizzeria. Echt heel erg jammer!

1,7
  21. Bon van xenos. Italiaans restaurant 2 halen 1 betalen, 3 gangen menu. Gisteren daar gegeten. Vriend van mij had vooraf een liter tomatensoep (uit blik dus niet lekker). Daarna kalfsvlees die zwom in een sausje (echt Italiaans ook; niet dus). Ik had als voorgerecht gerookte zalm. Was dus veel sla.. veel balsamico en een klein beetje zalm daaronder. Toen ik dat opgegeten had, vroeg ik nieuw bestek aan een ongeïnteresseerde vrouw die er rondliep. Nou eigenlijk doen we dat nooit... eeh sorry? Nou alleen als er genoeg bestek is... Niet te geloven. Toch gekregen. Toen pepersaus met daaronder de zwemmende zalm (bizarre combi, echt nog nooit gehoord). De zalm opzich smaakte best. Sla erbij ook erg karig. Verder geen friet of aardappels. Bij elk gerecht werd 4 keer gevraagd of het lekker was. Pfff. Toen als afsluiter een stuk diepvries tiramisu, ieuw. 29.50 voor 2 menu's. Veel teveel en niet lekker. Voor pizza's kun je er prima terecht zag ik. Meer moeten ze daar ook niet willen...

22. Heerlijk eten en er is voor iedereen iets. Vriendelijk personeel en goede service. Bezorgen op tijd en de prijzen zijn ook oké. 👍👍

23. Echte Italiaanse keuken, goede Lasagna en pizza's voor een mooie prijs. Kan voor een simpel hoofdmenu tot uitgebreide 5 gangen.
    Komen zeker terug

24. Hendriksen

Hallo, het was heerlijk, de spareribs. Jammer van de friet, niet lekker, denk 2 keer opgebakken, jammer. Maar voor herhaling vatbaar. Groet Henk en Greet

25. Dit heeft niets met Italiaans eten te maken.

- Tiramisu was verschrikkelijk. Smaakte naar water. Alsof hij wekenlang in de vriezer had gestaan. Hoe durf je dit te serveren?
    - Smakeloos rood huiswijntje, voegde niets toe aan de pizza.

Met een erg ontevreden gevoel naar huis gegaan.

2,5
  26. Fam diner

Zeer slecht eten en een waardeloze bediening.

27. Ab van herwaarden

Zeer slechte bediening, het eten nog slechter. Vreemde combinaties, blikvoedsel en smaakloos. Eten slecht uitgeserveerd, zaten zonder drankjes en kraanwater deden ze niet aan. Nooit weer!

28. Lang wachten en telefoon uur in gesprek (via thuisbezorgd). Nu hongerig aan het wachten ;)

29. Inmiddels een paar keer gelunchd. Toch besloten niet meer terug te gaan. Vooral de hygiëne is minder. Kwaliteit brood onder de uitsmijter erg simpel. Bediening niet altijd even vriendelijk en oplettend. Jammer.

30. Aardig personeel, maar de pizza vond ik niet goed. Zure en teveel tomatensaus. Voor die prijs kun je het ergens anders beter krijgen.