150 plaatsen aan het Pastoor Gowthorpeplein

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

De sfeervolle Bistro Het Groene Pandje ligt in het centrum van het Gelderse dorp Barneveld en staat bekend om zijn klassiek Franse keuken met eigen culinaire twist, ook wel 'bistronomie' genoemd.

Ons keukenteam onder leiding van chef Ernst Rozeboom kookt enkel dagvers, waar mogelijk lokaal en met respect voor de seizoenen.

Naast onze á la carte kaart kunt u zich ook later verrassen. Ons serviceteam adviseert u graag een bijpassende wijn (per gang).

Graag vernemen wij voorafgaand aan uw bezoek eventuele allergieën -en/of dieetwensen. Uiteraard kunnen wij rekening houden met vegetarische gasten.

Bezoekt u binnenkort het Schaffelaartheater voor een mooie voorstelling? Maak uw avond compleet met een diner in onze bistro voorafgaand aan uw theateravond.

De achterkant van onze bistro grenst aan het Pastoor Gowthorpeplein waar 150 parkeerplaatsen zijn. Het restaurant is tevens makkelijk toegankelijk voor mindervaliden.

U bent van harte welkom!

Jesse Madern

1272062643 91
1320241074 83
1368419505 83
1520984536 87

1. Een 4-gangen verrassingsmenu inclusief wijnarrangement. Elke hap is weer genieten, de combinatie van smaken en de bijpassende wijnen. We hebben genoten. Heel goed personeel ook, enthousiast en gepassioneerd. Een topavond!

2. We hadden vooraf aangekondigd dat we naar het theater wilden en waren ruim voor de afgesproken tijd aanwezig. Helaas was de tijd tussen voor-en hoofdgerecht zo lang dat we op een holletje het nagerecht moesten gebruiken en er geen tijd meer was voor koffie. Het eten was.
    Overigens heerlijk!

3. Fam. vd Berg

Wij hebben gisteravond met 7 personen genoten van oesters en het verrassingsmenu. Alles was heerlijk. Ruim voldoende en het zag er prachtig uit! Het personeel is zeer vriendelijk en vakkundig. De huisgemaakte bonbons zijn geweldig! Tot snel!

4. Sandra Bosch

We hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit is super! En vriendelijk personeel met verstand van het product. Komen zeker nog een keer terug. De moeite waard om van Harderwijk naar Barneveld te gaan.

5. Wij waren met drie personen en werden hartelijk welkom geheten. De bediening was op de hoogte dat wij gereserveerd hadden en bracht ons direct naar onze plaats. Wij zaten vlak bij ht raam en daar was het ietwat kil; de verwarming bleek niet aan te staan, maar dit euvel was snel opgelost en konden wij, in een goede temperatuur dineren. Wij kozen alle drie voor het 3-gangn verrassingsmenu. Het diner egon met een heerlijke amuse van gerookte Haaienbuik, wat zeer verfijnd van smaak was. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren goed op elkaar afgestemd. Het hoofdgerecht was Varkenswang, welke op een aparte wijze gegaard was. Het dessert was een pannenkoekje van roodfruit welke een heerlijke bite had en vergezeld werd van een bolletje framboos sorbetijs. Bij de koffie en thee zat een schaaltje overheerlijke "huisgemaakte" bonbons. Het was een avondje verwennerij!

6. Ons vanavond een heerlijk diner voor 2 laten voorschotelen.
    Elke gang is weer een culinair kunststuk, zowel voor de ogen als voor de smaakpapillen.
    Daarnaast was er een uiterst vriendelijke gastvrouw die verstand van zaken had en alles met een vriendelijke gezicht aan tafel uitlegde.
    De Franse vrolijke muziek op de achtergrond maakte het avondje compleet.
    Een aanrader als je lekker eten kan waarderen.

7. Jaap Madern

Leuke ontvangst en goede bediening. Prima sfeer en heerlijk eten!

8. Pieter C Mur

Het diner was uitdagend en goed van kwaliteit. We hebben een zeer geslaagde avond gehad.

9. Ben Erkens

Het eten was bijzonder lekker en verrassend. Ook mooi gepresenteerd. Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten. Voor herhaling vatbaar.

10. Gisteren een met recht verrassend verrassingsmenu gegeten. Heerlijke smaakcombinaties die met zorg gepresenteerd werden.
    Voor het all you can eat principe zijn er genoeg alternatieven maar wanneer je je smaakpapillen wilt verwennen ben je hier zeker aan het goede adres!

11. Meike Horsthuis

Vanavond heerlijk 3 gangen gegeten bij het Groene Pandje. We begonnen de avond met een hertencarpaccio, welke goed op smaak was. Als hoofdgerecht had ik de hertenbiefstuk met een lekkere bijpassende wijn, mijn tafelgenote had de parelhoen met verrassende groenten zoals gepofte kastanje en diverse soorten wortel, en als dessert hadden we een heerlijke gateau chaud en tarte tatin. De bediening was zeer vriendelijk en gaf duidelijke uitleg bij de gerechten. Dit is een absolute aanrader en wij komen zeker terug!

12. martin van doesburg

Smaakvol eten, echter te weinig in verhouding tot de prijs.

13. Na een eerdere niet zo positieve recensie heeft de eigenaar contact met mij opgenomen. Dat alleen al is voor beide partijen erg prettig. Hij betreurde dat het die avond niet goed is gegaan. Dit vind ik zeer professioneel. Heeft een cadeaubon aangeboden waarvoor dank. We gaan gewoon nog een keer in de herkansing. Met een hopelijk mooie recentie als afsluiting.

14. Eten was heerlijk. Wijn arrangement was heel goed. Kaasplankje was heerlijk maar hele kleine stukjes!

15. Gertjan en Tiny kamphuis

Heerlijk, verrassend, gegeten. Goede sfeer, erg vriendelijk personeel, die je goed kunnen uitleggen wat er op je bord ligt. Ook hebben ze alle tijd voor je. Super!

16. 4-gangen surprise menu gegeten. Super lekker. Vriendelijke gastvrouw die goed advies gaf.
    Hier komen we zeker terug!!

17. E. Dokter

We hebben genoten van het heerlijke eten en de lekkere wijn. Fijne bediening die wisten waar ze het over hadden. We komen zeker vaker terug.

18. Lekker gegeten bij t Groene Pandje. De uitgebreide toelichting op alle gangen voegt echt iets toe!

19. Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance. Ook dat er (mits tijdig genoemd)met allergie en dieet zaken rekening wordt gehouden is zeer prettig.

20. Vond het eten lekker maar vond het te weinig, als je gebruik maakt van een drie gangen keuze menu zijn de portie' s erg klein.

21. Echt verrassend goed gegeten. Ook de wijnen prima. Vakkundige en vriendelijke bediening. We waren er al lang niet meer geweest, maar komen zeker snel terug!
    Het ontdekken waard.

22. Tommy Vader

23. Goede kwaliteit van eten en wijn.
    Wel lange wachttijden, maar dat werd goed gemaakt met een flesje wijn.

24. Claudia van de Heg

Heerlijk avond gehad met lekker eten en goede wijnen! Bediening erg goed. We komen vast en zeker weer!

25. Erik van Veelen

Goed eten, goede sfeer, goede bediening. 3× goed dus!

26. Arnold Toppen

Heerlijk gegeten, uitstekende wijnen en goede bediening.
    We gaan zeker nog een keer.

27. Afgelopen donderdag voor het eerst bij Het Groene Pandje wezen eten. Het drie-gangen verrassingsmenu was overheerlijk! Ook de bijpassende wijn bij ons hoofdgerecht was een mooie combinatie.

We waren zo enthousiast dat we zondag gelijk ook de High-wine bezocht hebben en ook hier waren zowel de gerechten als de bijbehorende wijnen heerlijk en mooi gecombineerd. Ook de vriendelijkheid en het enthousiasme van het bedienend personeel maakt de beleving compleet.

Beide keren gingen we met een voldaan gevoel naar huis.
    Het Groene Pandje is absoluut een aanrader!

28. We hebben het verrassingsmenu genomen en dat was erg apart. Het smaakte erg goe.

29. Jolanda Kranenburg

Voor het eerst in Barneveld en dan zo lekker eten! Het was heerlijk, voortreffelijk en gelukzalig! Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar 🍀

30. Bijzonder goed gegeten. Mooie & smakelijke gerechten die niet standaard zijn. Prijs-kwaliteit bij het 4 gangen menu was uitstekend. Zeer innemende en kundige gastheer. Minpuntje; fles Sauvignon Blanc, toch vaak bestelde witte “huis”wijn stond niet koud. Jammer en niet nodig. Verder TOP. Echte aanrader!

31. Heerlijk eten op hoogstaand culinair niveau. Bovendien kregen we bij elk gerecht gedegen uitleg op een aangename wijze. De kelner zelf heeft alle gerechten zelf ook geproefd zodat hij goed wist waar hij het over had. Op al onze vragen kon hij antwoorden. Fantastisch!

32. Janny Meijer

-Wijnen perfect.
    -Service: toegewijde en vriendelijke bediening; een betere inschatting is nodig van wat klant verwacht, beter aangeven dat 3 gangen te weinig is voor een goede eter.
    -Kwaliteit en smaak van opgediende is uitstekend, de hoeveelheid is echt onvoldoende.
    -3 Gangen en €80 euro lichter en half voldaan.

33. Heerlijk drie-gangen menu!
    Volgens de vertrouwde kwaliteit van Bistro Het groene Pandje.

34. Fantastisch eten, geweldige service en goed wijn advies. Kortom een top avond.

35. Agnes Möhlmann

Beste ...,

Wij hebben een fantastische avond gehad. Lang geleden dat we zo genoten hebben van een heerlijk diner. De smaken geweldig op elkaar afgestemd, borden mooi opgemaakt en een heerlijk glas wijn erbij. Een tien plus voor de kok en de bediening. We zullen zeker terug komen.

Hartelijke groet Agnes

36. Eelco van Gulik

We hebben een heerlijke avond gehad. De ontvangst en de bediening waren erg goed.

We hebben het verrassingsmenu gegeten waarbij perfect rekening werd gehouden met het feit dat een van ons geen kaas lust. De bijpassende wijnen waren super en vulden het gerecht aan. Ook de uitleg / kennis hiervan was top.

Kortom we hebben hier wederom heerlijk gegeten en komen hier graag terug. Een top restaurant. Ga zo door.👌

37. Petertje Kuijt

Gezellig gegeten. Goede sfeer en service.

38. Bea Kraan

We hebben genoten het was een heerlijk verrassings menu. De smaak was voortreffelijk! Ondanks drukte en soms even wachten was het top!

39. Super lekker gegeten en gedronken zeer veel smaakvariatie wat toch perfect bij elkaar past, vriendelijk personeel en een goede uitleg van de gebruikte producten.

40. Genoten van een heerlijk malse Chateaubriand, kaasplankje, diverse wijnen, Tawny port en een Franse whiskey. Alles met liefde bereid en met kennis geserveerd. Aangename rustige bediening. Ik kom hier zeker terug!

41. Ineke van Rheenen

Erg lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk en goede uitleg over de gerechten. Zeker een aanrader.

42. We hebben heerlijk gegeten bij het Groene Pandje! Het eten is met zorg bereid een ware smaak sensatie echt een aanrader!

43. Bart v. G.

Het Groene Pandje is een gezellig restaurant met een aangename bediening. Daar bovenop is het eten ook nog eens uitstekend, voor een prima prijs.

44. H. Burgers

Uitstekend gegeten in het Groene Pandje. Daarnaast prima service en toelichting van de gerechten. Echt een aanwinst voor Barneveld!

45. Guus Morjan

Zonder meer een hele goede eerste ervaring met de Bistro het Groene Pandje.
    WE komen zeker terug en bevelen het aan. Barneveld is een goed horeca bedrijf rijker.

46. Sublieme avond, culinair hoogstaande gerechten, verrassend passende wijnen en een perfecte service. Een Bib Gourmand titel zou zeker op zijn plaats zijn bij dit sfeervolle restaurant.

47. Machteld Doppenberg

Was weer een bijzondere avond. Met recht een verrassend 4 gangen menu incl. wijnarrangement. Top

48. Y.Merkx

Bijgerecht aardappeltjes waren droog en smakeloos. Angussteak was niet rare bereid maar medium. Messen waren niet scherp. Borden waren voorverwarmd.

49. Ellen van Son

Was super geslaagd, bijzonder lekker gegeten voor ons theater bezoek.
    Aanrader. Toppp.

50. Marike Leitner

Een heel gezellig restaurant, met bijzonder vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk..

51. agrevengoed

Prima gegeten, gezellig en goed. Verrassingsmenu was heel erg lekker. Zeker aan te bevelen.

52. Jan Hendriks

Heerlijk gegeten, verrassende combinaties en zuivere smaken. Fijne ongedwongen sfeer.
    Gezellige avond gehad, geen taxi te krijgen, maar gelukkig was de kok zeer behulpzaam.
    Super service.

53. Voor het eerst gegeten bij het Groene Pandje. T`was uitstekend! Voor herhaling vatbaar.

54. Heerlijk gegeten, mooie producten en goede wijnen erbij. Gezellige sfeer en zeer goede bediening!
    Aanrader!!!

55. We waren al lang van plan eens te komen eten en nu was het dan eindelijk zo ver. Het was het wachten meer dan waard en we komen snel weer terug.

56. Nu voor de tweede keer hier gegeten. Na de overname is de menukaart enorm veranderd en worden er bijzonder mooie producten geserveerd.
    Het wildmenu van de eerste keer was al mooi maar het 4-gangen verrassingsmenu, wat we nu hebben genomen, was echt een… verrassing.
    Prachtig opgemaakte gerechten, heerlijke combinaties en goede wijnsuggesties.

Een gemotiveerde en enthousiaste bediening. Een eigenaar met passie!

Al met al een aanrader als je lekker eten weet te waarderen. Op zoek naar een bord vol voor weinig? Dan zijn er genoeg alternatieven in Barneveld.

57. Voor de 1e keer hier gaan eten en wat een leuke en lekkere ervaring was dat de eigenaar een heel. Vriendelijke man die de tijd voor je neemt en alles netjes uitlegt nu was het niet druk maar toch heel gezellig wij hebben er echt van genoten en komen zeer zeker terug, Wij hadden het keuze menu genomen wat erg goed van smaak was. Was een fijne verrassing. Wij hadden via eet nu gereserveerd maar doordat het zo stormde had ik gebeld dat het niet zeker was dat wij ook zouden komen ook daar was alle begrip voor maar zijn blij dat we toch de wind zijn getrotseerd.
    Bedankt Jesse.

58. Op eerste kerstdag geweest, leuke bediening, iedereen deed voor 100% zijn best, avond vol kleine kleine hapjes naast gewone eten, eten was zeer goed, van goede kwaliteit, met zorg bereidt.

59. Van den Brink

Op zich lekker gegeten. Een menu. Presentatie van het eten was mooi. Vriendelijke bediening. Het eten was lekker, maar niet echt voldoende. Het had allemaal wat ruimer mogen zijn. Het kleine kommetje salade en kommetje aardappeltjes voor vier personen was minimaal. Na afloop hadden we eigenlijk best nog wel honger.

60. J.rhijnsburger

Eten en bediening erg vriendelijk.
    Een aanrader.

61. Janny Looijen

WE hebben hier gegeten met mijn moeder die 80 werd.
    Het was heerlijk. De gerechten waren goed bereid. De presentatie was verrassend en de bediening was vriendelijk. Prijs - kwaliteit is goed.
    Zeker een adres om nog eens terug te gaan.

62. Heerlijke gegeten en vrolijke bediening!

63. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu. Heerlijk genoten hiervan, alles was lekker.
    Zeker het toetje maakte indruk, dat terwijl wij geen toetjesmensen zijn.

Tevens een vriendelijke attente bediening, super!

Wijnarrangement erbij, lekkere wijnen! Kleine kanttekening, voor 5 gangen waren de glazen wel erg groot.
    Uitleg bij iedere wijn die geschonken werd. Dat maakt het extra leuk!

Zeker voor herhaling vatbaar!

64. Fantastisch! Heerlijk gegeten, gezellige gastheer en vriendelijke bediening! Top tent echt een aanrader.

65. L. van der Poel

Fijne gastvrije plek. Heerlijk eten. Sjiek en mooi opgemaakte borden. Fijne, correcte en vriendelijke bediening.

66. Wat een enorme verbetering onder de nieuwe eigenaar. Het is nu veel sfeervollers, de service is super, de bediening enthousiast en uiterst correct, het eten goed. Al met al een aanrader en een aanwinst voor Barneveld.

67. Henny Blokhuis

Zeer smakelijk gegeten TOP! Bijzonder vriendelijke bediening.

68. Treinie van Luttikhuizen

Wij hadden het verrassing menu gekozen, we vonden het erg duur en zo weinig er voor terug en zo'n klein toetje... erg jammer, wij zaten lang niet vol. Bij de vorige eigenaar zaten we goed vol voor minder geld, dus echt geen aanrader.

69. Lekker relaxt, heerlijk gegeten, prettige bediening.

70. Arie van Hussel

Verrast door het heerlijke eten, bediening was top.

71. Goed eten, gezellig en goed personeel. Eten en drinken heel goed!

72. Annika Zeeman

Heerlijk gegeten met mijn man en vrienden. Vriendelijke en correcte bediening. We hebben ons 4 gangen laten verrassen waarbij goed rekening werd gehouden met persoonlijke wensen.
    Al met al een heerlijke avond uit. We gaan zeker nog een keer terug.

73. Aanrader, sinds de verbouwing. Voor een goede prijs krijg je een goed menu geserveerd. Niet extreem bijzonder, maar dat hoeft ook niet voor de prijs.

74. Een top avond gehad! Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en goed. Genoten van heerlijke gerechten die mooi waren opgemaakt!

75. Marcel en Anja

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en mooi geserveerd. Vriendelijke bediening en goede koks. Vooraf even heerlijk op op het terras gezeten in het zonnetje. Wij gingen met een voldaan gevoel naar huis. Een echte aanrader!

76. Wat hebben we genoten gisteren avond! De kreeft met biefstuk was heerlijk op smaak. We hadden bij ieder gerecht een aanbevolen bijpassend wijntje. De uitstraling en bieding is top. We komen zeker terug. Het is absoluut een aanrader!

77. Een hele mooie zaak. Heerlijk gegeten, het brood werd lekker warm geserveerd, steak tartaar was perfect, net zoals het hoofdgerecht bavette, alles mooi op smaak en als afsluiter het chocolade dessert, echt een aanrader! Personeel zeer attent.

78. G. Ploeg

We waren benieuwd hoe de nieuwe eigenaar de zaak had vervolgd. De kaart is zeer beperkt, wel was er een keuze bij de kaart om die werd aangeprezen. De bediening was snel, het eten niet al te heet maar prima van smaak. De eindafrekening mochten we op een display checken en die klopte niet helemaal. Werd zonder discussie gecorrigeerd. Op zich kun je hier prima eten, maar de gerechten zijn niet erg verrassend en 'normaal' smaakvol. 87 euro met 2 personen was ook best prijzig. We komen misschien eens terug, maar zijn niet overdonderd...

79. Jan en Annelies van Loenen

Wij hebben voortreffelijk gegeten. De asperges waren heerlijk.
    Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.
    Wij komen zeker nog eens terug.

80. We hebben heerlijk genoten van het theater menu. Super gezellig ingericht. Vriendelijke bediening. Amuse ook heerlijk. Top!

81. Inrichting niet van deze tijd. Hebben hier alleen een wijntje gedronken en dat was prima voor elkaar. Personeel ook.

82. Voor wij naar het Theater gingen hebben we heerlijk gegeten. Het restaurant is een echte aanrader om een avondje uit te beginnen.
    Dank aan de kok.

83. Truus Does

Heerlijk gegeten met man en de kinderen. Uitstekende gerechten, mooi opgediend en een goede service.

84. Heerlijk gegeten!

85. Gert Houtveen

Prima gegeten en vriendelijke bediening.

86. Kees van Ginkel

Vriendelijke en behulpzame bediening. Bijgerechten wat krap maar bijvragen geen enkel probleem.

87. A.M. van Laar

Heel lekker gegeten, en alles was naar wens.

88. Met 10 personen gegeten en gekozen voor het jubileum menu, wat heerlijk was en goed verzorgd. Tip: kom even informeren of er nog genoeg salade en aardappeltjes zijn!

89. Ineke Jonker

We hebben heerlijk gegeten. Jubileummenu prima.
    Zeer vriendelijke bediening. Sfeervolle kerstversiering.

Tip: kom even informeren of er genoeg is w.b. salade en aardappeltjes

90. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, gewoon ouderwets gezellige avond in het groene pandje.

91. Voorgerechten beiden een voortreffelijke garpccio.

Hoofdgerecht geripte Tournedos van slager Joosten, perfect medium met heerlijke saus.
    (Mocht iets warmer zijn eerlijk gezegd)

Hoofdgerecht Victoriabaars op huid gebakken prima.

Nagerecht Dronken banaan!! En aanradertje
    en Creme Brullee Heerlijk!

Rekening verassend goede prijs kwaliteit!!

Ga er eens eten en laat je verrassen!!

Service in eerste instantie nog wat onzeker maar heel vriendelijk en gaat goed komen!Later eigenaresse als vanouds met vriendelijke ervaring!

92. Echte Barneveldse vriendelijkheid in combinatie met lekker eten, zorgen voor een goede inleiding op ons theateravondje op steenworp afstand. Restaurantstaf was zeer service gericht en vriendelijk. Menukaart: mag wel tikkeltje uitdagender!

93. Heerlijk gegeten. Vriendelijke dame die ons hielp. Gele bietjes waren ook erg lekker. Ondanks dat wij laat waren zorgden ze dat we op tijd bij het theater waren.

94. Het hoofdgerecht was prima, alleen een beetje weinig frites.
    We hebben nog bijgevraagd en gekregen.
    Het toetje was naar mijn wens en lekker.
    De tiramisu kan beter. Iets te klef.

95. Ed en Gert

Leuk restaurant en ze houden rekening met de theater voorstelling. Vriendelijke bediening en goed eten voor een betaalbare prijs. Voor herhaling vatbaar.

96. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader.

97. Lekker geluncht met mijn zoontje. Goede prijs kwaliteit verhouding.

98. Fam. Bennekom

Alle gerechten waren heerlijk, netjes en leuk geserveerd. De bediening was bijzonder klantvriendelijk.

99. Het was net als anders heel goed en gezellig.

Volgende pagina