Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarn verdeeld zijn.

1. Gewoon een goede middelmatige tent.

2. Pizzeria Baarn

Super lekkere pizza's, ambachtelijk bereid op juiste italiaanse wijze.. Klantvriendelijk en sfeervol!

4. Internationaal Baarn

Dirk

6. Nederlands Baarn

Dirk

7. Nederlands Baarn

Prima tent met drie heel grote voordelen: leuke sfeer, vegetarische gerechten en de hond mag mee! De NS liet afweten dus wij gingen even eten om de tijd te doden. Prima bediend. Prijzen iets aan de hoge kant voor wat je krijgt, maar de leuke man van de bediening maakte het goed. De vegetarische kipsate was lekkerder dan de echte kip!

8. Het is een gezellig familie restaurant. De sfeer is er goed. U wordt er met veel persoonlijke aandacht geholpen. Ze zijn erg goed ingesteld op jong en oud. Naast het dineren is het een uitstekende lunch room met een leuk terras. Op het terras kun je ook goed met kinderen zitten. Die vermaken zich op de Brink (plein voor het terras).
    Gezin met jonge kinderen.

9. Afhaal en bezorg Baarn

Vanavond met mijn ouders heerlijke rijsttafel gegeten, we hebben zitten smullen! Heerlijk eten en hele aardige mensen :)

10. ED

Afgelopen zondag eerst heerlijk op het terras gezeten met wat hapjes en een mooie fles wijn. Het was mega druk maar ondanks dat was de bediening attent en snel. De borrel en service was zo goed dat we hebben besloten om ook te blijven eten en wat was dit een aangename verrassing. Heel groot pluspunt is dat ze onbeperkt water blijven bijschenken en daar heel attent op letten. Ons zie je deze zomer meer terug komen. Keep up the good work.

11. Nederlands Baarn

hans kruft

Wij komen regelmatig in de Generaal omdat het erg gezellig is. De serre is echt een aanbeveling, en het eten is prima, wat ook geldt voor de vriendelijke bediening.. Kortom: een aanrader...

12. Internationaal Baarn

Op een gewone woensdagavond heerlijk gegeten. Prima ambiance, goede keuzemogelijkheid, het 3-gangenmenu is een aanrader. De porties zijn nèt genoeg, maar verzorgd. Bij de slakken zou een extra stukje brood prettig zijn. Iberico kotelet was perfect gegrild, sausje niet echt overtuigend. De pinchos nogal vlak van smaak. Vitello tonato was prima! Het Trio Dolce is een aanrader. Een gratis mandje brood op tafel zou een goede toevoeging zijn!
    De bediening was bijzonder goed; professioneel, aimabel, correct, vriendelijk en erg attent!

13. Chinees-Indisch Baarn

wilma nauta

Gisteravond om 21:15 vroegen wij of we nog konden eten. Het mocht, maar de keuken sloot om half 10. Hadden we het maar niet gedaan. In het restaurant was de verwarming al uit. De soep was lekker, maar de rest van het eten koud en niet goed doorbakken. Wij hadden er iets van kunnen zeggen. Uit ervaring weten wij dat het eten goed is in uw restaurant. U had beter kunnen zeggen dat u gesloten was. Dit doet afbreuk aan uw goede naam.

14. Nederlands Baarn

Loes Gebuis-den Haan

Leuk en lekker, heel aardige bediening en ook een goed adres om met (klein)kinderen naartoe te gaan.

15. Ellen van Hattem

Altijd heerlijk eten! Lekker vers en goed van smaak.
    Peter en zijn vrouw zorgen voor heerlijke maaltijden.

16. Heerlijk genoten en ze zijn erg vriendelijk. Ruime menu keuze en de kapsalon is overheerlijk!!

17. Shoarma Baarn

Was eerder een topzaak met heerlijk eten. Zit nu volgens mij een andere eigenaar in en meteen gaat de kwaliteit naar beneden. Erg jammer want eerder hadden ze de lekkerste shaslick ever. Helaas nu de moeite niet meer waard.

18. Henriette vd Horst

Wij halen hier regelmatig een frietje. Zeer betrokken eigenaren en heerlijke snacks. Ook de zelfgemaakte Chinese/Indische gerechten zijn heerlijk!

Echte aanrader!!

19. twee wandelaars

Na een wandeling bij de Eemlust aangekomen werd ons een tafel buiten aangewezen, mensen die later een tafel kregen werden gelijk geholpen! Na een halfuur was er nog niemand langs gekomen om een bestelling op te nemen we zijn maar opgestaan en weggegaan. Dus wilt u rustig kunnen eten, niet door de gasten worden weg gekeken en een goede bediening ga dan NIET naar de Eemlust!

20. Nederlands Baarn

Het restaurant is gevestigd in een prachtig oud stationnetje. Het interieur is navenant en informeel. De gerechten die wij bestelden waren niet slecht maar ook niet goed. De rode huiswijn is slecht, partner vond de witte huiswijn wel te drinken. Bij een bezoek moet je wel het 'vrolijke' geluid van kleine kinderen kunnen waarderen.

6,5
  21. Arend Nagel

22. Ik denk dat ik bijna maandelijks wel een keer heerlijk Thai food bestel bij May Thai. De eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijke mensen en het eten wordt heerlijk vers bereidt.
    Een portie is voor 2 personen die normale hoeveelheden eet. De prijs / kwaliteit is daarom super. Consumenten moeten dit niet vergelijken met een afhaal chinees, vaak hebben zij een restaurant en kopen groot in waardoor zij de gerechten goedkoper kunnen aanbieden. Je kan er inderdaad niet pinnen, maar als je dit weet zorg je toch dat je contact geld op zak hebt.

23. Met vrienden heerlijk gegeten. Smakelijke gerechten op mooi opgemaakte borden voor een hele schappelijke prijs. Enthousiaste eigenaresse en vlotte bediening. Zeker een adres dat we vaker zullen bezoeken en dat we kunnen aanraden!

24. Shoarma Baarn

Shoarma niet vers en gewoonweg taai, met zenen. Vieze knoflooksaus. Was jarenlang een goeie tent, maar is momenteel een bestelling niet waard.

25. Na een kort weekendje Friesland op weg naar huis zijn wij via Eet.nu bij deze Griek terecht gekomen. De gastvrouw verwelkomde ons hartelijk en dat zorgt voor prettige sfeer. Wij waren om 17.00 uur de eerste klanten en een groot gedeelte van de tafels was gereserveerd. Het viel mij op dat bijna alle gasten als goede bekenden werden ontvangen. Blijkbaar komen gasten hier graag terug en na hier te hebben gegeten begrijpen wij dit wel. Als liefhebber van de Griekse keuken zoals deze in Nederland wordt gepresenteerd vinden wij ons zelf nogal kritisch dus was ik benieuwd.

De door het huis opgediende amuse, van lauw warm balletje in combinatie met de Ouzo ter verwelkoming viel bij ons goed in de smaak. Wij zijn flinke eters en bestelden daarom een voorgerecht en hoofdgerecht. Mijn vrouw had de Keftedes (balletjes in tomatensaus met vers gesneden ui), welke lekker was. Voor mij vanavond de Midia (gebakken mosselen), in dit restaurant in tomatensaus met uitje geserveerd. Persoonlijk vind ik mosselen die bestoven zijn met bloem en een pittige knoflooksaus lekkerder, maar deze variant kon ik ook zeker waarderen.

Als hoofdgerecht had mijn vrouw een schotel met Moussaka en Gyros met daarbij een koolsalade, wat frietjes en rijst. Hier wordt een schaaltje stevig lobbige Tzaziki geserveerd die erg lekker is. De Moussaka was erg lekker, niet te droog en fijn van smaak. De gyros was juist gekruid, goed gegrild en niet te vet. De koolsalade was met een prettig zuurtje en wat verse kruiden lekker.
    Mijn Olympia schotel was met Souzuki, Suflaki, Gyros, Varkensfiletje en Lamskoteletje ruim voldoende qua hoeveelheid. Hierbij wat frietjes en wat witte bonen, die door het toegevoegde uitje net even dat extraatje had. het bolletje rijst completeerde de schotel, die als aparte bijlage een bescheiden Griekse salade had met 1 pepperoni en 1 klein stukje fêta. Iets meer olijfolie en wat rijker met fêta had voor mijn smaak best gemogen.
    Het vlees was perfect gekruid en wat mij direct opviel was dat ieder stukje met een andere intensiteit was gekruid, wat de specifieke smaak ten goede komt. De bijbestelde Tzaziki was evenals bij het voorgerecht heerlijk.

Wij hadden nog wel ruimte voor een toetje en hebben respectievelijk een Dame Blanche en Griekse Yoghurt met honing en noten besteld. De Dame Blanche was niet groot, maar wel erg lekker. De Griekse Yoghurt bestond uit 3 torentjes lekkere yoghurt met stukjes noot. Jammer was dat de bijgeleverde honing bestond uit een ontbijtpakje en afkomstig uit Duitsland. Wel jammer als je weet dat juist honing uit Griekenland zo'n uitgesproken Mediterrane smaak heeft.

Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en wanneer we in de buurt zijn voor 1 van onze wandeldagen komen we hier zeker terug.

26. Het duurt echt lang.

27. Chinees-Indisch Baarn

Geweldig heerlijke Babi pangang, mager, doorbakken en saus apart. Zo lekker!

28. Ik heb 1 x eten besteld bij May Thai voor een ingewikkelde maaltijd met twee zeer oude dames. De eigenaar heeft me enorm geholpen de juiste maaltijd voor deze gelegenheid uit te zoeken. Het eten was precies op de afgesproken tijd klaar en beide dames (en ik!) vonden het heerlijk. Prijs/Kwaliteit was excellent. Ik kom terug!

29. Afhaal en bezorg Baarn

Niet echt een aanrader. Ze vragen wel erg veel voor wat je krijgt en hebben een heel beperkt vast assortiment, waarschijnlijk dat wat het beste loopt, dus echt puur op het geld gericht en ze variëren dus nauwelijks wat wel zo leuk zou zijn voor de klant. Ook nauwelijks aanbod aan toetjes. De bediening is erg gemaakt vriendelijk van het type dat altijd super beleefd lacht en intoneert maar hoe gemeend dat is.. Er zijn gelukkig veel andere toko's maar helaas niet in Baarn.

30. Internationaal Baarn

Bediening goed, eten te weinig voor die prijs.

4,7