Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarn verdeeld zijn.

1. Top tent!

• Eindcijfer 10
  2. Chinees-Indisch Baarn

Ikzelf had de tipan eend maar die was veel te droog, eend moet rosé, mijn vrouw had een trio van vlees dat was goed, alleen een bananensplit voor 6.50 was teveel voor wat te er voor krijgt.

3. Bediening was niet echt geïnteresseerd, eten was ok maar waar de prijs van een een glas wit of rode wijn was € 7,--. Er waren ook weinig klanten, en ook onze laatste keer.
    Zo jammer van zo'n prachtig restaurant.

4. Pizzeria Baarn

Anita van der Kolk

Mijn eten werd pas na 5 kwartier bezorgd. De pasta Carbonara was echt niet lekker. Smaakloos en kleverig. Het was 1 homp aan elkaar geplakte pasta. Zat een vers broodje bij. Dat heb ik uiteindelijk gegeten. Jammer. De bezorger was wel uiterst vriendelijk.

3,4
  5. Zeer zakelijke bediening, niet sfeervol en erg duur. We zijn heel wat gewend. Maar erg geschrokken van de prijs. O.a een broodje vooraf met te weinig boter voor €8,00

Voor de 1e keer maar ook laatste keer.

3,4
  6. S.van Bijnen

Het eten was heerlijk het was niet zo druk het personeel, was heel vriendelijk en door een regenachtige dag is het uiteindelijk tog nog een gezellige avond geworden.

7. Jan Koelewijn

Zeer slechte tent. Eten is niet smakelijk een aanfluiting voor de Thaise keuken. Zwarte aanslag (roet) in je eten van een vieze pan. Kip saté gefrituurd waar elke thai zich voor zou schamen. Na telefonisch contact ook nog in de verdediging gaan. Nou,… succes mij zien jullie niet meer.

1,9
  8. Internationaal Baarn

H.G.Moojen de Gram

Over eten, drinken, bediening niets dan goeds. Sinds de opening van Vuur ruikt de entree naar de riolering. Jammer.

9. Ons voorgerechtjes was tempura. Het was lekker en gaf ons een goed gevoel over het hoofdgerecht. We hadden biefstuk besteld. Teleurstelling alom. Een kleine biefstuk, taai en klein met als bijlage 3 minikrieltjes en 3 wat op sperziebonen lijkende boontjes. De biefstuk teruggestuurd. 5 minuten later een nieuwe gekregen wat natuurlijk niet kan. Biefstuk heeft tijd nodig. De dame blanche als toetje was teleurstellend. Drie bolletjes ijs, kloddertje slagroom en een los kommetje koude chocoladesaus uit een flesje. Al met al veel te duur voor het geleverde.

10. Natasja

Ik was er met 2 vriendinnen. De bediening was goed, leuke meiden. Het eten was heerlijk!!

11. charlotte

Hele slechte service. Een vrouw heeft als eerst 2 van de 3 dingen die wij hebben besteld verkeerd gegeven. Drinken was totaal verkeerd en we hadden kipnuggets besteld. We kregen uiteindelijk een kinderbundel en ookal was het haar schuld, moesten wij 1,20 extra betalen. De kinderbundel die wij gekregen hadden, pakte ze met haar blote handen. Ze heeft ook geen excuusen aangeboden!
    De frieten waren letterlijk ongebakken en er zat overal saus op! Ga NIET naar de Petershof want je krijgt vies eten en zeer slechte service!

12. Kate flinkerbusch

Slechte service, ze had de bestelling verkeerd en pakte daarna ons verkeerde eten gwn met haar vieze ongewassen handen op. Daarna deed ze erg onbeleefd terwijl zij de bestelling verkeerd had. Ga niet naar de Petershof. Ongebakte friet en vieze kipnuggets.

13. Marijke Bijlsma

Prima locatie voor een lekkere, eenvoudige lunch voor een redelijke prijs.

14. Spareribs menu en dan krijg je dit. 4 stukken vol met vet. Gadverdamme dit slaat nergens op en geen menu. Het slechtste ever. Ik kom er al jaren maar het blijft een snackbar en houdt je daarbij.

3,5
  15. Paul van Lingen

Wij waren met ‘n rolstoel bezoeker en werden adequaat geholpen door een speciale doorgang. Het menukaart heb je voldoende keuzes en ook kleine porties zijn beschikbaar. Het is smaakvol en niet echt duur. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alom een geslaagde avond. Een adres waar je vaker wil komen.

16. De escarcots waren te hard gegaard en hadden een korst die ik nog nooit had meegemaakt, de kalfslever was niet te snijden zo hard, ook niet nadat ik een scherper mes bestelde en als rubber bleven smaken.
    Kortom, een ondeskundige chef in de keuken en dat betrof niet alleen mijn borden, ook van die van mijn tafelgenoten.
    Jammer, de ambiance is warm, de bediening niet maar correct, het pand deugt qua architectuur maar blijft achter qua bestemming, mensen met smaak komen hier niet.

17. Fijne kaart en uitstekende bediening, attent, vriendelijk met hart voor de zaak. Een feestje om hier te eten. Goede vegetarische opties.

18. Aziatisch Baarn

Ariadne Vogel

Top! Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance (Baarn)

19. Internationaal Baarn

Met 3 personen wezen lunchen waarvan 2 vegetariërs. Kleine kaart maar zeer smakelijke en mooi uitziende gerechten.
    Gezellige sfeer en goede bediening. Het was een goede keus en zeker voor herhaling vatbaar.

20. Nederlands Baarn

Anita van der Kolk

Vorige maand er kipsaté gegeten. Te vet en sober opgediend voor beste prijs. Vriendin had smakeloos té doorgestoomd vispotje.
    Nu in de herkansing biefstuk. Kwam vreselijk rauw op m'n bord, terwijl medium besteld. Teruggenomen en opnieuw herbakken. Dat doet een biefstuk geen goed voor €24, =. Echt te erg. Bediening te joviaal en alles in de 'wij-vorm'.
    Geen goed gevoel… waardeloos.

3,6
  21. Nederlands Baarn

Het eten was best, de bediening vriendelijk maar ik heb wel een paar opmerkingen: Enigszins teleurstellend: boter bij het brood vooraf was ranzig, te lang wachten om bestelling op te nemen, kroepoek bij satee ontbrak, koffie kaal, zonder wat dan ook erbij, te lang wachten op nagerecht. Onderscheidde zich onder oude eigenaar als zeer toegankelijk. Zelfs een kaart in braille. Die is er niet meer. Het menu kun je alleen lezen als je een pdf download.

22. Nederlands Baarn

Een half uur gewacht op de menukaart, toen een half uur op de maaltijd. Een hoofdgerecht dat bij ons beiden niet warm was. Een vezelige witlof als groente. Drankjes werden niet van tafel gehaald. Weinig aandacht van het bedienend personeel, terwijl het helemaal niet druk was. Een afknapper. Tot voor corona een restaurant waar we graag kwamen, met prima gerechten, behoorlijke porties, snelle bediening en acceptabele prijzen.

23. Marijke Terluin

Het was alweer een tijd geleden dat we hier hebben gegeten.
    Wat was het weer fijn om hier met vrienden te genieten van de vele lekkere tapas hapjes!
    De patates bravas vonden wij beter nu we het in kleine stukjes geserveerd kregen!
    Fijne sfeer en goede bediening… genoeg keuze!

24. Internationaal Baarn

Bijzonder, lekker gegeten in Vuur. Een warme ambiance en prettige sfeer mede door een adequate bediening. Mooie gerechten en het zicht op de open keuken is prettig en zo zie je goed op welke wijze je gerechten worden voorbereid. Een aanrader!

25. Nederlands Baarn

Ik ken de plek al mijn hele leven, heel vaak gezellig en lekker gegeten in de afgelopen 5 jaar nu 3 keer ben geweest, vooral vanwege de prachtige plek en omdat ik hoopte dat het momentopnames waren. De plek is nog steeds fantastisch, de bediening is prima en vriendelijk maar de kaart is karig en prijzig. Mijn man nam de hamburger, deze was taai en smaakte niet. Ik nam brood met kalfskroketten, er was niks om te borden op te maken, het had een presentatie als van een snackbar (maar dan dubbele prijs). Als toe namen we poffertjes en we vroegen nog of ze huisgemaakt waren en dat werd bevestigd. 6 euro voor een portie en het was niét huisgemaakt. Slechte smaak, droog en werden wederom erg kaal gepresenteerd.
    Wat jammer!!!!

26. Afhaalmaaltijden met niet goed gebakken patat. Patat was zacht en rauw van binnen. Volgens medewerker ligt het aan nieuwe oogst. Er werd op geen enkele manier geprobeerd het probeem op te lossen.

27. Han & Iris van Nes

27 augustus 2022 een feest gegeven bij Eemlust. Voorbereiding in prettig overleg. Uitvoering geweldig. Enthousiast team waarvoor niets teveel was. Zowel de borrrelhapjes als het buffet waren heerlijk en alles werd prachtig gepresenteerd.

28. Pannenkoekenhuis Baarn

Je zit niet meer fijn te eten daar met zoveel vliegen en wespen op het terras. Dan ben je er snel klaar mee en wil je weg.

29. Internationaal Baarn

Super slecht restaurant als je met meer dan 3-4 personen komt. Je moet dan verplicht uit een kleine menukaart kiezen. Ze zeggen dat je dat overeen bent gekomen, terwijl zij die per mail opsturen (staat niet bij wat; alle dat er klein menu staat). Ze geven je geen keuze en dat voor 50 euro per menu. Echt wel een drama. Slechte zaak. Kwam er regelmatig, maar mij zien ze hier niet meer, mits een andere eigenaar. Echt belachelijk en zeker voor die prijs... Klant is hier alles behalve koning.