Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarn verdeeld zijn.

Wij kennen dit restaurant al wel 45 jaar, maar toen was het er heel anders, dan nu. Eerst was het met een mevrouw, die vrijwel alles, behalve koken, alleen deed en de klanten bij naam kende. Met van die 'Perzische' kleedjes op tafel. Mijn vader mocht er 'de Lach' lenen en wij kwamen er wel eens. Mijn zus en ik waren al uit huis. Het werd wat chiquer bij de volgende eigenaar, maar die woonde elders. Na meerdere jaren verdwenen die oostwaarts en de boel werd nog luxueuzer. De eigenaar woonde erboven, met 2 grote honden en later kinderen. Ook zij vertrokken zo'n 5 jaar geleden en een nieuw, ambitieus echtpaar kocht het. Zij is de gastvrouw en hij is de Chef. Vernieuwd interieur, meer eten van deze tijd, zeg maar, trend. Het menu stond niet meer op de papieren place-mat, maar op grote geplastificeerde kaarten. Vaker van producten gewisseld, meer naar het seizoen en luxer en duurder. Keuzes uit 'vangst van de dag', heerlijke verse vis. Wij waren met 14 mensen en konden allemaal apart bestellen. Wel sprak ik van te voren met Ilse, de gastvrouw af, dat alles op een rekening mocht, ik alles zou betalen, zodat zij die sores bij het afrekenen niet zouden hebben. Ontvangst was prima, Drankjes opgenomen, alleen er werd wel eens iets vergeten. Bestellen konden we op ons gemak, verliep soepel en het feestmaal kon beginnen. Voorafjes waren verrukkelijk. De hoofdgerechten kwamen wat aan de late kant, maar alle tafels waren bezet en er waren ook nog 2 partijen in de zalen. Prima verzorgd, weer wat vergeten, maar, wij zitten daar niet zo mee. Kwam het wat later… Wel wat weinig groente, maar daar had mijn oudste dochter toen mee moeten komen en niet de dag erna bij mij! Ook de super de luxe Burger vond mijn schoonzoon in spe, te rauw. Ook hem heb ik geleerd; dat moet je meteen zeggen, of aan de brigade, vind je dat vervelend, dan aan degene, die het organiseert, in dit geval, aan mij. Mijn bijgerecht werd vergeten, maar ook dat werd alsnog snel geregeld. Er werd wat van plaats verwisseld, wat het personeel goed oppikte en de dessertkaart ging rond. Er werd besteld en het meeste kwam ook. Helaas, pindakaas, mijn 2 bolletjes vanille-roomijs, stond niet op de kaart, maar kon toch, werden vergeten. Bij de koffie van de anderen, die nog niet waren vertrokken; gezin met kinderen van bijna 5 en bijna 3, waren weg, na hun toetje. De mand met speelgoed, ondanks dat wij altijd zelf spullen bij ons hebben, werd onderzocht uiteraard door de kleindochters en goedgekeurd. Ook de drankjes tijdens het eten werden tijdig opgevraagd en gebracht. Het afrekenen was snel geregeld na een blik op de foto's van haar 2 kinderen, was beloofd! Iedereen was tevreden, dacht ik op dat moment en wij vertrokken met een big smile en een snoepje voor onderweg. Jammer is: 1. De kou, die je om de oren en benen slaat, ondanks de tussendeur, als er nieuwe klanten binnen komen.
    2. Het is best aan de prijzige kant. Maar, je hebt echte servetten en een even buiten de kaart om vraag, kan altijd gesteld worden. Kortom, nou ja, kort, het is en blijft voor mij niet alleen een nostalgische plek, omdat mijn ouders hier altijd kwamen en mijn moeder altijd verwend werd met de krant en zo, wij hier vaak met nu volwassen kinderen, met Beppe kwamen eten, maar je kunt er ook heel goed eten met een uitgebreide keuze voor iedereen, ook voor vegetariers.
    3. Een eigen parkeerterrein is ideaal, geen gezeur met parkeergeld e.d. 4. Die ijskoude toiletten! Doe er wat aan, please!

2. Internationaal Baarn

Met het werk hier gegeten. We zaten in een aparte ruimte en die zag er erg gezellig uit. Het eten en de service waren helaas niet van het bijbehorende niveau. Een hoop gebakken lucht en poeha, waar maar weinig van te proeven was. Een marbré van gerookte ganzenborst en eendenlever met truffel van konijnenrilette en confit van ui klinkt geweldig. Dat moet toch een smaakexplosie zijn. Nou, niet dus! Het had bij wijze van spreken uit de reeks (delicieux) diepvriesgerechten kunnen zijn. De gebraden ossenhaas was heerlijk. Alleen had ik geluk dat ik een mooi stuk had, terwijl juist mijn “baas” een raar stuk van het uiteinde kreeg. Dit stuk kun je überhaupt niet sereren! Het dessert was op punten prima, maar of die kruimels het waard waren om te vermelden betwijfel ik. Kortom, een gemengd gevoel. Op een paar punten goed, een paar meh. V.w.b. service. Er werd echt niet opgelet of je nog drinken had. Ook verwacht ik in een dergelijk restaurant bij iedere gang de vraag te krijgen of je iets anders wilt drinken. En vond ik het personeel niet vriendelijk. Tsja, en stukjes van borden mag op dit niveau toch echt niet.

3. Internationaal Baarn

Peter

Familie Kraaijeveld

Gezellige sfeer, enthousiaste bediening en heerlijk eten en honden zeer welkom.

Een openhaard zou hier nog goed bijpassen!

Vanmiddag naar Eemlust gereden voor een lunch. We hadden vrij hoge verwachtingen, maar deze werden helaas niet waargemaakt.
    Zeer matige prijs-kwaliteit verhouding. Broodjes erg zuinig belegd en droog wit brood bij de omelet. Voor ons was deze lunch helaas een tegenvaller, zullen ook niet snel terug komen om hier te eten.
    Locatie van het restaurant wel erg mooi!

6. Snackbar Baarn

Eddy de Graaf

Prima, lekkere en nette snackbar. Goede en vriendelijke service.

7. Internationaal Baarn

F. de Vries

Gezellig, no nonsense restaurant, ik heb zelden zo'n goede Rib Eye gegeten.
    Uitstekende prijs/kwaliteit, een aanrader.

8. Pizzeria Baarn

2 pizza's laten bezorgen. Waren nog goed warm en erg vlot bezorgd. De pizza's smaakten bijzonder goed. Wij bestelden 2 calzone pizza's, deze werden geleverd met een saus apart in bakjes. Slim, op deze manier wordt de pizza niet helemaal soppig. Bezorging erg vriendelijk en netjes. Wij bestellen hier absoluut opnieuw.

9. Internationaal Baarn

We hebben heerlijk gegeten!
    Entrecote was super mals en precies goed gebakken!
    Nagerecht waren ook heerlijk.
    Was een zeer gezellige avond en zeker een bezoekje waard!

10. Chinees-Indisch Baarn

Goede kwaliteit, lekker en betaalbaar!

anton verbruggen

Tot onze verbazing bleek dat de reservering voor 8 personen via jullie site bij Eet.nu maar voor 2 personen was binnen gekomen. Het probleem werd snel en professioneel opgelost. We hebben een heerlijke middag gehad met lekker eten in een prettige sfeer. Top locatie,

Lekkerste eten van Baarn echt een aan rader zo lekker en alles was top

13. Chinees-Indisch Baarn

Zonder meer een heerlijk terras! Gelegen aan de Pekingtuin dus voor kinderen heerlijk spelen terwijl de ouders op het terras zitten. Heerlijk eten!

14. Nederlands Baarn

Marion bolthof

Weliswaar een beperkte kaart maar ik heb lekker gegeten. Prima sfeer. De zaak zat helemaal vol en dat zegt ook al iets.

15. Pizzeria Baarn

Service uitstekend. Speciale verzoeken zijn mogelijk. Top pizza!!

16. Pizzeria Baarn

Bas

Eten is perfect maar de service gaat met de dag achteruit helaas.

Blijkbaar willen ze geen klanten, en nu zijn ze ook van thuisbezorgd.nl verwijderd.
    Dus zakelijke bestellingen zal ik er sowieso niet meer doen.
    Ook op Hungry.nl zijn ze niet te vinden.

Helaas is er ook een paar keer wat misgegaan met mijn bestellingen.

Ik bellen en gezegd dat ik niet gelijk een recentie wil schrijven wat open en bloot op internet staat (vond ik wel zo netjes)
    E-Mail adres gekregen en wat punten van aandacht doorgegeven: reactie: 0,0 niks nakkes nada.
    Dus het zal ze niks kunnen schelen denk ik.

Tijd om dan maar eens naar een alternatief opzoek te gaan.

Arrivederci Da Nino!

17. Snackbar Baarn

Even lekker en makkelijk gegeten met onze kinderen. Groot assortiment en ook gezondere keuzes op de kaart.
    Het ijsje van onze zoon van 3 viel op de grond en hij kreeg direct een nieuwe van de medewerker. Super opgelost!
    Prima zaak en we gaan er beslist vaker heen.

18. Italiaans Baarn

Ron van der Veen

19. Shoarma Baarn

maartje

na een lange avond nog even bij farao naar binnengelopen. enorm voordeel is dat ze tot laat open zijn! dus mochten er 's avonds ineens spontaan hongeren mensen zijn ga Hier langs! ik raad iedereen met klem aan de spareribs te bestellen! wat zijn die heerlijk! super service en enorm warm welkom!

Niels

Erg goede ervaring. Gisteren geluncht op het terras, een heerlijke plek. De service was uitmuntend: vriendelijke duidelijk en snel, en toen ook het eten van erg goede kwaliteit bleek te zijn kon het niet meer stuk. Enige puntje: het mespuntje mosterd dat op het schaaltje lag bij het twaalf-uurtje was erg karig. Daar mag best wat meer liggen aangezien je toch zelf kunt kiezen hoeveel je gebruikt. De zalm in de mosterdsoep was heerlijk!

Ik vond alles top want ik krijg heel veel van het eten voor een goede prijs en het gyros is heel lekker ik vind het de lekkerste gyros wat er is 👍

22. Shoarma Baarn

Anoniem

Eten besteld, was redelijke shoarma. Sauzen erg slecht, knoflooksaus water smaakt niet eens naar knoflooksaus. Hadden 5 bakjes saus, moest 2 bakjes zelf betalen terwijl wij voor 2 personen eten besteld hadden. Weer geprobeerd maar wordt dus weer op zoek naar een echte tent. Waardeloos!!!

Geweldige verse patat en heel lekker ijs, grote porties! Je kunt er ook lekker buiten zitten.

24. Internationaal Baarn

Wouter & Emma

Super gegeten bij dit mooie knusse restaurant. Eten voortreffelijk gewoon een 10 en wat een vriendelijke mensen werken hier. Kunnen andere een voorbeeld aan nemen. Ga hier zeker regelmatig eten.

25. Chinees-Indisch Baarn

Sfeerloos en veel te wenig personeel. De helft van de tafels was bezet, maar er waren blijkbaar veel afhalers waardoor de wachttijden enorm opliepen. Ik kon geen ananas met groenten bestellen, omdat dit volgens de serveerster te lang zou gaan duren. Toen het eten eindelijk kwam, werd het op tafel gekwakt, er is niemand komen vragen of we nog iets wilden drinken of bijbestellen. Het eten was matig, de groenten veel te rauw en de tahoe was een soort rubber. Uiteindelijk maar zelf gaan afrekenen. Geen plek voor een gezellig etentje, meer een gaarkeuken.

26. Pannenkoekenhuis Baarn

Vandaag hebben we voor het eerst gegeten bij de Wildenburg. Wij vonden het super. De pannenkoeken waren razendsnel klaar, waren goed op temperatuur en smaakten heerlijk! Zowel de pannenkoek zelf als het beleg. De pannenkoeken Nederland en Amerika zijn beiden aanraders.
    De bediening was vriendelijk, het was er schoon, en de sfeer was prima. Parkeren kan dichtbij op eigen terrein. Wij komen zeker terug!

Het wordt weleens tijd voor een update.. We komen regelmatig een hapje eten in Groot Kievitsdal en het is nooit teleurstellend geweest. Heerlijke gerechten en alles ziet er netjes verzorgd uit. Ook een dikke pluim voor de attente en altijd super-vriendelijke bediening! Vandaag te gast bij de Paasbrunch op eerste Paasdag, wat een verwennerij.. Het was geweldig. Een dikke tien!

Het is een grote maar het eten is niet echt op en top je moet wel echt honger hebben wil je dit op eten maar ik was mijn Jas vergeten en dat zeiden ze Nog net voor ik weg ging

29. Internationaal Baarn

Weer lekker gegeten bij Joyah. Zaterdagavond dus drukker. Soms wat langer moeten wachten maar we zaten lekker dus geen probleem.
    We komen vaker terug

30. Grieks Baarn

Christiaan

Erg vriendelijk personeel. Porties gemiddeld groot. Toetjes ijs en chocomelk met slagroom kleine bolletjes ijs en slagroom uit spuitbus niet echte room. Verder goed om een keer terug te komen.