Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarn verdeeld zijn.

Mijn complimenten voor de bediening en vooral het ongevraagd glaasje water krijgen dat steeds werd bijgevuld. Geen negatieve reacties.

2. Chinees-Indisch Baarn

Mijn vrouw en ik eten regelmatig bij "de lange muur". De keuken is echt voortreffelijk. De bekende gerechten, maar ook de minder voor de hand liggende gerechten zijn zeer smaakvol. Wijk eens af van het bekende en neem eens iets uit de Mongoolse keuken. U zult verrast staan!
    Prijs/kwaliteit verhouding is echt prima en de bediening aller vriendelijkst.
    Sfeer, tja die maak je zelf als je met elkaar bent. De omgeving is wat gedatteerd, maar ook dat heeft juist zijn charme. Het herinnert je er aan dat het de Chineese restaurants zijn geweest die de Hollanders als eerste "vreemde kost" leerden eten. Heerlijk!

J.M. de Keijzer

Nadat we van de fietsboot kwamen, zijn we zoals afgesproken gaan lunchen met 5 personen waarvan 1 in een rolstoel. We werden HEEL HARTELIJK ontvangen. Geweldig!!!! Het personeel had héél véél GEDULD HUMOR met ons en WAREN ERG BEHULPZAAM.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    De lunch was niets op aan te merken, ZALIG, GENOEG en mooi opgediend.
    EEN DIKKE 9
    Namens Mona,Tiny, Ger, Henk en Juanita bedankt en tot de volgende keer.

Na een jaar ivm ontevreden eten en service niet geweest te zijn geconstateerd dat het eten en service onverminderd slecht zijn gebleven. Oude sla, vette dressing & restanten friet. Heel jammer want ik kwam er al 30 jaar zo graag. Mocht u een andere restaurant in uw hoofd hebben ga daar dan vooral heen.

5. Pannenkoekenhuis Baarn

Peter

6. Internationaal Baarn

A. Heesakkers

Vriendelijke bediening en lekker gegeten buiten op het terras.

7. Snackbar Baarn

Patat opgehaald. Zeer slechte kwaliteit patat. Veel kleine stukjes en erg taai. Daarbij komt nog een ander probleem is dat ze een deel van de bestelling zijn vergeten. Kortom geen goede indruk.

8. Internationaal Baarn

Vanmiddag lunch met zoon gehad. Vislijntje 15,50 euro, heel klein soepje 2 gamba, s aan een stokje helemaal uitgedroogd en zalm en? Maakte een opmerking dat het wel erg klein was, kreeg ik als antwoord, is eigenlijk een voorgerecht voorvoelt diner? Weet wel betere eetgelegenheden in de buurt. Jammer.

Dory van Kampen

De avond en het eten was zoals gewoonlijk geweldig.
    Het is een restaurant waar ik steeds naar terug ga, omdat de variatie van de menu kaart
    tot de top 10 behoort.

10. Pizzeria Baarn

Slechte service. Ik woon 150 meter buiten Baarn. En zeer regelmatig weigeren ze buiten Baarn te bezorgen als ze weinig bezorgers hebben. Vanwege 150 meter!

11. Pannenkoekenhuis Baarn

Ik vind de Wildenburg heel fijn om te gaan eten, samen met de familie (3 volwassene, een kinderstoelzitter en een baby in de kinderwagen. Genoeg ruimte om de kleinste te parkeren.

Ook na een wandeling met mijn vriendin en onze 2 hondjes zijn we heel welkom om alleen een kop(pie) koffie te komen drinken.

Heel aardige bediening en het eten is er super.

Bert

We hebben heerlijk gegeten.
    Snelle bediening en erg fijn dat je halve porties kunt bestellen.

13. Internationaal Baarn

In het verleden meerdere keren zakelijk een bezoek gebracht aan Vuur, ondanks de slechte voorgaande reviews toch de gok gewaagd.

De entourage is nog steeds top, mooie plek, mooie inrichting etc. maar....

Eenmaal aan tafel werden er 2 Kir Royals besteld, die er, eenmaal op tafel, meer als rosé uitzagen. Na een verbaasde vraag van mijn disgenote, was het antwoord: “oh, nou ja dan doe ik er nog iets bij”. Vervolgens een andere serveerster, die steeds moest vragen wie welk drankje had; prima op een terras, maar niet in een dergelijk restaurant.

Het meest kwalijk vonden we, dat we brood bestelden, en we te horen kregen dat het brood op was. Geen probleem, maar dan moet het niet zo zijn dat 5 min later een andere ober met een broodmandje de keuken uitwandelt...

Het hoofdgerecht, een burger was opzich prima, maar echt aan de rode kant, rare/medium. Best ok voor ons, ware het niet dat dit van te voren niet gevraagd is. Een stevige waarschuwing voor mensen die vlees anders prefereren lijkt me op z’n plek.

Al met al een prima avond gehad, maar dit restaurant laat absoluut veel en veel teveel steken vallen om het prijsniveau te rechtvaardigen.

Absolute afrader en komen hier voorlopig niet meer.

1,7
  14. Nederlands Baarn

Lekkerbek.

Gisteren weer heerlijk gegeten in de Generaal. Perfecte dagschotel, mooie kabeljauw, prima bediening.

15. Shoarma Baarn

Je bestelt een broodje om daar binnen te eten van €8. Je moet gewoon €2 voor de saus betalen. Te weinig vlees en teveel slechte goedkope kaas. Ik vroeg waarom €2 voor de saus? Omdat ik dan meer verdien. Maak dan je prijzen hoger. Saus hoort bij een broodje shoarma.

Martijn

Bestelling gedaan 5minuten later staat de bezorger op de stoep met de bestelling top service zo snel!

Top tent top mensen en het eten is er ook super ga zo door 💪💪💪💪💪

18. Nederlands Baarn

tineke smith

Een plek om te genieten, ruime parkeerplaatsen, ruime zitplaatsen, sfeer van intimiteit en gezelligheid. Prijs kwaliteit verhouden zich goed, prettig geprijsd! Een jarenlange traditie van kwaliteit en sfeer die zich bewezen heeft!

Wij kennen dit restaurant al wel 45 jaar, maar toen was het er heel anders, dan nu. Eerst was het met een mevrouw, die vrijwel alles, behalve koken, alleen deed en de klanten bij naam kende. Met van die 'Perzische' kleedjes op tafel. Mijn vader mocht er 'de Lach' lenen en wij kwamen er wel eens. Mijn zus en ik waren al uit huis. Het werd wat chiquer bij de volgende eigenaar, maar die woonde elders. Na meerdere jaren verdwenen die oostwaarts en de boel werd nog luxueuzer. De eigenaar woonde erboven, met 2 grote honden en later kinderen. Ook zij vertrokken zo'n 5 jaar geleden en een nieuw, ambitieus echtpaar kocht het. Zij is de gastvrouw en hij is de Chef. Vernieuwd interieur, meer eten van deze tijd, zeg maar, trend. Het menu stond niet meer op de papieren place-mat, maar op grote geplastificeerde kaarten. Vaker van producten gewisseld, meer naar het seizoen en luxer en duurder. Keuzes uit 'vangst van de dag', heerlijke verse vis. Wij waren met 14 mensen en konden allemaal apart bestellen. Wel sprak ik van te voren met Ilse, de gastvrouw af, dat alles op een rekening mocht, ik alles zou betalen, zodat zij die sores bij het afrekenen niet zouden hebben. Ontvangst was prima, Drankjes opgenomen, alleen er werd wel eens iets vergeten. Bestellen konden we op ons gemak, verliep soepel en het feestmaal kon beginnen. Voorafjes waren verrukkelijk. De hoofdgerechten kwamen wat aan de late kant, maar alle tafels waren bezet en er waren ook nog 2 partijen in de zalen. Prima verzorgd, weer wat vergeten, maar, wij zitten daar niet zo mee. Kwam het wat later… Wel wat weinig groente, maar daar had mijn oudste dochter toen mee moeten komen en niet de dag erna bij mij! Ook de super de luxe Burger vond mijn schoonzoon in spe, te rauw. Ook hem heb ik geleerd; dat moet je meteen zeggen, of aan de brigade, vind je dat vervelend, dan aan degene, die het organiseert, in dit geval, aan mij. Mijn bijgerecht werd vergeten, maar ook dat werd alsnog snel geregeld. Er werd wat van plaats verwisseld, wat het personeel goed oppikte en de dessertkaart ging rond. Er werd besteld en het meeste kwam ook. Helaas, pindakaas, mijn 2 bolletjes vanille-roomijs, stond niet op de kaart, maar kon toch, werden vergeten. Bij de koffie van de anderen, die nog niet waren vertrokken; gezin met kinderen van bijna 5 en bijna 3, waren weg, na hun toetje. De mand met speelgoed, ondanks dat wij altijd zelf spullen bij ons hebben, werd onderzocht uiteraard door de kleindochters en goedgekeurd. Ook de drankjes tijdens het eten werden tijdig opgevraagd en gebracht. Het afrekenen was snel geregeld na een blik op de foto's van haar 2 kinderen, was beloofd! Iedereen was tevreden, dacht ik op dat moment en wij vertrokken met een big smile en een snoepje voor onderweg. Jammer is: 1. De kou, die je om de oren en benen slaat, ondanks de tussendeur, als er nieuwe klanten binnen komen.
    2. Het is best aan de prijzige kant. Maar, je hebt echte servetten en een even buiten de kaart om vraag, kan altijd gesteld worden. Kortom, nou ja, kort, het is en blijft voor mij niet alleen een nostalgische plek, omdat mijn ouders hier altijd kwamen en mijn moeder altijd verwend werd met de krant en zo, wij hier vaak met nu volwassen kinderen, met Beppe kwamen eten, maar je kunt er ook heel goed eten met een uitgebreide keuze voor iedereen, ook voor vegetariers.
    3. Een eigen parkeerterrein is ideaal, geen gezeur met parkeergeld e.d. 4. Die ijskoude toiletten! Doe er wat aan, please!

20. Internationaal Baarn

Met het werk hier gegeten. We zaten in een aparte ruimte en die zag er erg gezellig uit. Het eten en de service waren helaas niet van het bijbehorende niveau. Een hoop gebakken lucht en poeha, waar maar weinig van te proeven was. Een marbré van gerookte ganzenborst en eendenlever met truffel van konijnenrilette en confit van ui klinkt geweldig. Dat moet toch een smaakexplosie zijn. Nou, niet dus! Het had bij wijze van spreken uit de reeks (delicieux) diepvriesgerechten kunnen zijn. De gebraden ossenhaas was heerlijk. Alleen had ik geluk dat ik een mooi stuk had, terwijl juist mijn “baas” een raar stuk van het uiteinde kreeg. Dit stuk kun je überhaupt niet sereren! Het dessert was op punten prima, maar of die kruimels het waard waren om te vermelden betwijfel ik. Kortom, een gemengd gevoel. Op een paar punten goed, een paar meh. V.w.b. service. Er werd echt niet opgelet of je nog drinken had. Ook verwacht ik in een dergelijk restaurant bij iedere gang de vraag te krijgen of je iets anders wilt drinken. En vond ik het personeel niet vriendelijk. Tsja, en stukjes van borden mag op dit niveau toch echt niet.

21. Internationaal Baarn

Peter

Familie Kraaijeveld

Gezellige sfeer, enthousiaste bediening en heerlijk eten en honden zeer welkom.

Een openhaard zou hier nog goed bijpassen!

Vanmiddag naar Eemlust gereden voor een lunch. We hadden vrij hoge verwachtingen, maar deze werden helaas niet waargemaakt.
    Zeer matige prijs-kwaliteit verhouding. Broodjes erg zuinig belegd en droog wit brood bij de omelet. Voor ons was deze lunch helaas een tegenvaller, zullen ook niet snel terug komen om hier te eten.
    Locatie van het restaurant wel erg mooi!

24. Snackbar Baarn

Eddy de Graaf

Prima, lekkere en nette snackbar. Goede en vriendelijke service.

25. Internationaal Baarn

F. de Vries

Gezellig, no nonsense restaurant, ik heb zelden zo'n goede Rib Eye gegeten.
    Uitstekende prijs/kwaliteit, een aanrader.

26. Pizzeria Baarn

2 pizza's laten bezorgen. Waren nog goed warm en erg vlot bezorgd. De pizza's smaakten bijzonder goed. Wij bestelden 2 calzone pizza's, deze werden geleverd met een saus apart in bakjes. Slim, op deze manier wordt de pizza niet helemaal soppig. Bezorging erg vriendelijk en netjes. Wij bestellen hier absoluut opnieuw.

27. Internationaal Baarn

We hebben heerlijk gegeten!
    Entrecote was super mals en precies goed gebakken!
    Nagerecht waren ook heerlijk.
    Was een zeer gezellige avond en zeker een bezoekje waard!

28. Chinees-Indisch Baarn

Goede kwaliteit, lekker en betaalbaar!

anton verbruggen

Tot onze verbazing bleek dat de reservering voor 8 personen via jullie site bij Eet.nu maar voor 2 personen was binnen gekomen. Het probleem werd snel en professioneel opgelost. We hebben een heerlijke middag gehad met lekker eten in een prettige sfeer. Top locatie,

Lekkerste eten van Baarn echt een aan rader zo lekker en alles was top