Op dit adres zit nu: A-Fusion

5. Betalen Master Card Visa pin

1286701992 90
1422067186 83
1494261956 83
1620602804 86
1701821921 86

1. F. de Vries

Gezellig, no nonsense restaurant, ik heb zelden zo'n goede Rib Eye gegeten.
    Uitstekende prijs/kwaliteit, een aanrader.

2. We hebben heerlijk gegeten!
    Entrecote was super mals en precies goed gebakken!
    Nagerecht waren ook heerlijk.
    Was een zeer gezellige avond en zeker een bezoekje waard!

3. Wouter & Emma

Super gegeten bij dit mooie knusse restaurant. Eten voortreffelijk gewoon een 10 en wat een vriendelijke mensen werken hier. Kunnen andere een voorbeeld aan nemen. Ga hier zeker regelmatig eten.

4. Weer lekker gegeten bij Joyah. Zaterdagavond dus drukker. Soms wat langer moeten wachten maar we zaten lekker dus geen probleem.
    We komen vaker terug

5. We hebben hier vanavond gegeten. We hebben een 1 uur en 15 min moeten wachten op ons voorgerecht. Als excuus werd gezegd dat er onverwachte drukte was. Echter waren alle tafels gereserveerd. Nadat het hoofdgerecht eindelijk was gereserveerd constateerden we dat 'medium' geen duidelijk begrip voor de keuken was. Het toetje hebben we niet eens meer op gewacht. Het diner was dan ook aaardig aan de prijs vergeleken met onze ervaring. Wij zullen hier nooit meer dineren.

6. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeervolle omgeving met zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

7. andre 216 punten

Wij ons al afvragen waar deze plaats zou liggen. Maar het bleken de voorletters te zijn van de kinderen van de eigenaar die er overigens tijdens ons bezoek niet was.

We werden op vriendelijke wijze ontvangen door de gastheren. Op donderdag bleek het restaurant behoorlijk vol te zitten. Onze gasten kwamen uit Bunschoten-Spakenburg en hadden als eens gegeten in het restaurant.

We kregen een beperkte kaart met nogal verschillende gerechten aangereikt. Beperkt is meestal goed. Men heeft alles een beetje beter in de hand en kan snel serveren.

Gekozen voor een “standaard” carpaccio. Prima, niets op aan te merken. Daarna namen 3 van ons de spareribs en één de saté. Keurig geserveerd met wat rauwkost en frietjes in een zakje. Eén sparerib bleek het te zijn. M.i. een beetje karig. Dat hadden er zeker anderhalf kunnen zijn. Overigens zeer prettige bediening die haar best deed om het ons naar de zin te maken.

Voor mij als toetje vers fruit met meloenijs, voor de overige drie een triootje met verschillende (Italiaanse en Franse) smaken. Geserveerd in drie kleine bakjes. Alles was goed op een klein maar zeker aandachtspuntje. De spareribs proefden niet vers. Varkensvlees heeft de eigenschap relatief snel te verouderen (ook in de vriezer). Dat was hier duidelijk te proeven. De vraag rijst of het restaurant fifo of lifo toepast in het leeghalen van de vriezer, ook is het de vraag of alles op datum gelabeld is.
    Mocht het bovenstaande niet op de restaurateur van toepassing zijn, dan zou ik zeker de leverancier aanspreken op dit euvel.

Kortom… een beetje ambivalent over dit restaurant. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat dit altijd zo is.

Andre

8. Prima kaart en prima eten, tegen redelijke prijs.

9. Zeer goed, sfeervol restaurant met goede vriendelijke bediening. Mogen zo een dependance openen in het Brabantse Best. Prijs kwaliteit-verhouding erg goed.

10. C.P. Trimp

Het eten was lekker en de bediening vriendelijk.

11. Wat een heerlijk bruiloftsdiner hebben wij mogen genieten. Met een klein gezelschap toch een soort van privésfeer gecreëerd, super gedaan! Van tevoren alle opties besproken, wat was er veel mogelijk. We komen hier graag, het eten is altijd goed en de bediening altijd vriendelijk. Nogmaals, onwijs bedankt!!

12. Jan & Talithi

We komen hier regelmatig (eigenlijk veel te weinig)... lekker eten leuke en gezellige bediening. Ook altijd even tijd voor een gezellig praatje, ook als het druk en vol is.

Ga zo door!

14. Op een gewone woensdagavond heerlijk gegeten. Prima ambiance, goede keuzemogelijkheid, het 3-gangenmenu is een aanrader. De porties zijn nèt genoeg, maar verzorgd. Bij de slakken zou een extra stukje brood prettig zijn. Iberico kotelet was perfect gegrild, sausje niet echt overtuigend. De pinchos nogal vlak van smaak. Vitello tonato was prima! Het Trio Dolce is een aanrader. Een gratis mandje brood op tafel zou een goede toevoeging zijn!
    De bediening was bijzonder goed; professioneel, aimabel, correct, vriendelijk en erg attent!

15. Bediening goed, eten te weinig voor die prijs.

4,7
  16. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Heel gezellig en goede services en zijn heel vriendelijk. Eén woord top!

17. Richard Lopes-Slot

Joyah is een top Restaurant in Baarn. We komen hier regelmatig, want hun kwaliteit is hier constant. Sfeer is goed en hier ervaren wij altijd Excellent Service! Iets te vieren met je vrienden, familie of collega's? Denk dan aan Joyah in Baarn, want dit is echt The Place To Be!

18. We zijn hier inmiddels drie keer gaan eten. Wij vinden het een top restaurant, warme en vriendelijke sfeer. Zeer aardige bediening en vooral niet te vergeten erg lekker eten, voor een nette prijs. Wij kijken alweer uit naar ons volgende bezoek. Echt een aanrader !

19. Chantal

Wij komen hier zeer regelmatig, met en zonder kids. Heerlijk eten en service staat hoog in het vaandel. Wij genieten keer op keer van ons bezoek, en hun heerlijke gerechten. Ook met kinderen is het bezoek aan Joyah altijd een succes. Prijs/kwaliteit is super goed!!!

20. Vanavond heerlijk met zijn tweeën gegeten bij Joyah. Het is Koninginnedag en er is een aangepast menu maar met genoeg keuze. Helaas erg druk met feestgangers die al genoeg gedronken hadden en erg luidruchtig waren. Begrijp wel dat er niets van gezegd werd, maar had van ons in een restaurant als dit op dit tijdstip (20.00 uur - 22.00 uur) niet gehoeven. Bediening was erg vriendelijk en deed erg hun best! Het eten was lekker alleen jammer dat er voor sommige gerechten zo veel extra betaald moet worden (€8,50 extra bovenop de prijs van het driegangenmenu voor ribeye). We komen wel zeker terug.

21. Guillermo Salcedo

Original menu. Fine food, service, atmosphere and backrgound music. Price/quality quite reasonable.
    Have dined there at least 5 times over the past 18 months. Never disappointed.

22. Toen wij voor het eerst kwamen was joyah net geopend, 19 euro voor 3 gangen betaalden wij toen, erg lekker eten, surf en turf was heerlijk en geen supplementen op dit soort gerechten. Daarna hebben wij het nog een aantal keer geprobeerd, helaas. De kwaliteit liet te wensen toe. De porties waren erg klein, de prijs omhoog gegaan en de borden minimalistisch opgemaakt. Bijvoorbeeld Carpaccio met parmezaan en pijnboompitjes, deze waren bijna niet te vinden. Het personeel was ook weinig begaan met de klanten. Erg jammer, hopelijk kun je er in de toekomst weer goed eten en een volledige maaltijd verwachten.

23. Altijd overheerlijk! Een echte aanrader!!

24. Eric van der Ent

Wij moeten uitkijken dat we niet elke week bij Joyah gaan eten. Het is allemaal veel te lekker! Het personeel is top en we hebben echt het gevoel een welkome gast te zijn. Hulde!

25. Twee weken terug heb ik samen met mijn partner en ouders hier erg prettig gegeten. Nu moet ik toegeven dat ik meerdere keren per jaar bij Joyah ga eten, maar deze keer werden we verrast door het wild menu. Het was erg lekker en mals.
    De prijs/kwaliteit is perfect. Je krijgt niet zomaar een stuk vlees op je bord.
    Joyah is eigenlijk chique te noemen. Zowel in opmaak als in service.

26. Heerlijk gegeten... Maar je kunt daar niet met kinderen komen! Er is niks voor hun aanwezig! En als de kinderen na 2 en half uur iets beginnen te praten komt het personeel vragen of ze stil willen zijn?! Of wel andere klanten.. En dan kom je met een groep van 15 man! Beetje jammer..

27. Er is een hele leuke sfeer in het restaurant, soms iets te druk maar dat is alleen maar positief voor het restaurant zelf, dat er veel mensen komen. En heeeeerlijk gegeten! Heb echt genoten! :) vooral voor een niet te dure prijs. Wij gaan er zeker vaker eten! Een echte aanrader.

28. Marco Van Der Kamp

Jammer dat ik niet in buurt woon, want anders zou ik hier nog veel vaker komen. Erg goed eten. Prettige verrassingen aldoor en een zeer vriendelijke bediening en dat alles voor een zeer nette prijs.

29. Heel lekker eten, super goede service en heel gezellige top tent! Complimenten aan de eigenaar en het personeel.

30. We hebben hier al meerder malen gegeten, het eten is lekker en orgineel en het restaurant heeft een erg fijne, rustige sfeer. Leuk is dat je voor 25 euro je eigen 3 gangen menu kunt samenstellen. Wij komen er beslist vaker!

31. Joeri En Rachel

Voor het eerst weer een heerlijk restaurant in Baarn met werkelijk top bediening. Drie gangen menu zeer scherp geprijsd met ruime keuze tegen zeer hoge kwaliteit. Echt een aanrader waar wij zeer geregeld te vinden zullen zijn. Ps de huiswijn is erg lekker, zeker met vlees op het menu.

32. Heerlijk gegeten met twee vriendinnen. Alles was heerlijk! Oog voor detail en vriendelijke bediening. Goede prijs - kwaliteitsverhouding. Zeker de moeite waard om een keer terug te komen.

33. Leuk restaurant met gevarieerde kaart. Eten was lekker en bediening was prima.

Wij waren er op zaterdagavond en het restaurant zat vol. Het wordt dan wel erg luidruchtig, we hadden soms moeite elkaar te verstaan.

Hopelijk kunnen ze daar nog iets aan doen want verder is het een aanrader.

34. Super lekker gegeten, een zeer leuke sfeer, ga zo door. Ik raad jullie bij iedereen die het maar wil horen aan.

35. Afgelopen zaterdag hier gegeten met vier vriendinnen en was echt een prima keus. Heerlijk eten, zeer betaalbaar en zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader, ga dit zeker doorgeven aan vrienden, collega's etc.

36. Een aanwinst voor Baarn!

Een echte aanrader, heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs.

37. aar 13 punten

We zochten een lekker en niet te duur restaurant vlakbij Hilversum. Na de goede recensies gekozen voor dit restaurant en er is niets te veel gezegd! Prettige ambiance, mooie aankleding. Schoon toilet (dat zegt vaak ook iets over het gehele restaurant), maar het allerbelangrijkste natuurlijk: heerlijke gerechten. Eerst de sopa lisboa, een tomaten- paprikasoep met een pittige nasmaak. Perfect op smaak. Partner had een zalmtartaar die ook heerlijk smaakte. Daarna de boeuf en voor mij de tournedos. Zeer smakelijk met lekkere groente ernaast en de huisgemaakte friet. In 1 woord uitstekend!

38. van de pol

39. HoudVanEten

Geweldig restaurant! Heerlijk eten, geweldige prijzen, zeer vriendelijke bediening. Beste restaurant van Baarn! Ik ga hier zeker vaker eten!

40. Gisteravond heerlijk gegeten. De menukaart wisselt ongeveer elke drie maanden. Voor € 23,50 een drie gangen keuze menu (op internet stond gister nog € 21,50 en een andere menukaart, deze is met ingang van gister gewijzigd, maar nog niet op internet). Veel variatie, mooie presentatie, vriendelijke bediening en goede ambiance. Slechts 1 klein minpuntje; de garnalen in mijn pasta waren ongepeld, met kop en staart en zo klein dat het pellen eigenlijk de moeite niet waard was.... De zalm daarentegen was perfect! Kortom, een aanwinst voor Baarn!