YuMe in Assen

YuMe Sushi & Grill All you can eat

Gratis parkeergelegenheid achter het restaurant

ma lunch 16:00 - 22:00
di lunch 16:00 - 22:00

All You Can Eat Sushi & Grill bij YuMe

YuMe’s All You Can Eat concept houdt in dat u bij ons twee uren krijgt waarin u kunt genieten van zoveel overheerlijke sushi en diverse gerechten als u maar wilt, voor een vaste prijs. U kunt voor deze vaste prijs kiezen uit meer dan honderd traditionele eerlijke en heerlijke Japanse gerechten waaronder sushi, teppanyaki, grill, roerbak en frituur.

• All-inclusive

1402030901 86
1410392050 85
1452197791 88
1468920088 86

1. Top restaurant! Gisteren gegeten met mijn schoonzus. Het was heerlijk!!!!

2. Voor ons de beste sushi! Het eten is heerlijk.

3. Bernice

Wij zijn echte sushi-liefhebbers en hebben nog nooit zo lekker gegeten. Het eten wordt snel geserveerd. Er was niet veel keuze aan dessert, maar wat er stond was erg lekker. Service was oké, maar kan beter. Meer aandacht naar de klant als tip. Het restaurant heeft zelf niet echt een Japanse uitstraling, maar door de kleinschaligheid maakt het dat er een gezellige sfeer hangt.

4. Sushi was niet slecht maar ook niet heel bijzonder. Slechte bediening en erg onervaren, leek het. Ook niet echt vriendelijk.
    Duurde eindeloos voor we drinken kregen en moesten er wel drie keer om vragen. Het duurde ook erg lang voor de gerechten er waren en er werd niet uitgelegd wat elk gerecht precies was. We moesten meerdere keren vragen waar de bestelling bleef en kregen na meer dan een half uur wachten eerst het verkeerde gerecht en daarna pas 1 van onze eigen gerechten... drie loempia's. De rest kwam nog weer later. Ik snap dat het bij drukte langer duurt maar ik heb vaker in volle sushirestaurants gegeten en daar was dit niet aan de orde. Dit alles nog wel aangekaart want uiteindelijk hebben we daardoor maar twee gangen gehad. We moesten helaas wel de volle pond betalen. Geen aanrader. En wij komen niet meer terug.

2,1
  5. Gisteren voor de derde keer gegeten bij YuMe, maar we vragen ons af waarom we zo vaak zijn gegaan. Het eten is erg duur en de kaart was nog precies hetzelfde als de vorige twee keren. Onze ober was wel heel vriendelijk (shoutout naar Jochem), maar wij komen niet weer terug.

YuMe, leuk! Maar eenmalig.

6. Yumi is een van de betere all-you-can-eat zaken. Vond de snelheid top! Jammer van de tocht. Plaats een warmte gordijn dan is alles opgelost.

7. Chantal Pekel

Een sfeervol restaurant met behulpzame medewerkers.
    Wat erg fijn was, is de mogelijkheid om glutenvrije gerechten te kunnen bestellen. Hier is over nagedacht en er is een ruime keuze. Ik vind dit erg prettig, aangezien ik vervelende ervaringen heb met andere sushi restaurants.
    Ik heb nergens last van gehad.

Wij zijn fan en zijn van plan om hier regelmatig weer een hapje te komen eten!

8. Voor een eerste keer sushi was dit boven verwachting lekker, goed en gezellig!

9. Marieke Scholing

Heerlijke sushi, goede service. Als we met vriendinnen uiteten gaan om sushi te gaan eten gaan we altijd in de trein naar Assen om hier te genieten bij Yume. Kan niet wachten tot de vestiging in Hoogeveen open is!

10. Ik vond niet alle sushi even vers. De tonijn was zelfs waterig en bleek..jammer, maar dit kan gemakkelijk verbeterd worden dus puntje waar actie op ondernomen kan worden.

11. Mattie van Sleen

Heerlijk gegeten. Lekker rustig hoekje goed kunnen praten en eten.

12. Lekker gegeten, alleen de service is ver te zoeken. We vroegen netjes om kinder stokjes omdat de kinderen en een paar volwassene er niet zo handig in zijn, we werden niet bepaald vriendelijk te woord gestaan en kregen maar 2 stel stokjes met elastiek, met als argument: 'ik heb nu geen zin om dat te gaan maken'. Uiteindelijk hebben we ze gehad van een wat vriendelijker bediende.
    Onze conclusie is dat de leidinggevende het zichzelf een beetje te makkelijk maakt, dus niet klantvriendelijk.

13. Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening, een fijne valentijnsavond gehad!

14. Super lekker, echt een aanrader. Alles vers gemaakt en smaakt super. Ook voor groepen echt super leuk!

15. Bediening is vlot en het bestellen gaat erg handig met tablets. Als je bij de reservering vraagt of je in een bepaald deel van het restaurant een tafel kunt reserveren dan wordt daar geen gehoor aan gegeven. Een drankje bestellen duurt soms erg lang. De rijst van de sushi is koud en de vis lijkt niet erg vers. We hadden miso soep die zuur was. De tempura is kruimelig en de groente die er in zat was rauw. Heel jammer, want we herinneren ons dat het in het begin veel beter was.

16. Heerlijk gegeten, nog steeds de lekkerste sushi. Bestelling via de tablet mag dan misschien efficiënter voor de keuken zijn, het is voor de klant niet echt duidelijker alleen in het Engels te bestellen. Waar blijft de Nederlandse vertaling eronder? Ook ging het een en ander mis met het afleveren. Paar keer verkeerde bestelling gekregen of helemaal niets.

17. Bediening die ongeinteresseerd de bestelde gerechten op tafel zetten zonder enige toelichting, iets wat opzich wel op prijs gesteld wordt aangezien alles in het Japans is en er meerdere gerechten tegelijk gebracht worden. Je bestelt namelijk 4 a 5 soorten per persoon per ronde. Wij waren met 4 personen wat inhoud dat niet duidelijk was voor wie het eten is, aangezien deze onwillekeurig gebracht worden. Hierdoor heeft de een al 3 verschillende gerechten staan terwijl een ander nog 5 minuten wacht op zijn eerste gerecht.
    Daarnaast hebben bijna alle gril gerechten dezelfde zoete soja smaak, en sambal blijkt bij navraag niet aanwezig.
    Het slechts vonden wij dat de warme gril gerechten niet warm waren.

18. Al diverse malen gegeten en elke keer als we weer reserveren, kijken we er weer naar uit.

19. Heerlijk gegeten. Lekkere sushi en warme hapjes. Ruime keuze. Vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Erg onpersoonlijk, geen oog voor de klant. Hebben zelf aantal keren moeten vragen of wij wasabi/gember konden krijgen en ook drinken duurde lang. Kwaliteit en smaak van sushi was niet super. gegrilde zalm was erg flauw van smaak.
    Was voor ons een eenmalig bezoekje. Volgende keer gaan wij gewoon weer lekker in groningen sushi eten

21. Reserveren via internet krijg je geen respons van terug, dus gewoon op goed geluk heen gedaan en we konden er wel terecht. Lamsvlees taai en niet gaar. Bestellingen via tablet moet je 2x op verzenden drukken terwijl ze zeggen dat het maar eenmalig moet. Ook krijg je vaak het 5de gerecht niet en tot 3x gevraagd bij alle 3 gangen. Helaas is dit wel extra berekend. Service was goed en vriendelijk en er werd goed opgelet of we drinken wouden. De kwaliteit is wel erg verslechterd helaas. Wij komen iig niet meer terug.

22. Willard Bouwmeester

Érg lekker eten voor een zeer schappelijke prijs. Vooral de sushi is heerlijk.

23. Mensen die hier over klagen moeten maar eens naar zich zelf kijken.
    Super snel geholpen heerlijk gegeten geen geklaag van af onze kant😃
    Wil elke week wel heen hoor.
    Een dikke 10+😃

24. Leuke plek, goede service. Sushi zelf was niet het beste wat ik gegeten heb, weinig smaak.

Verder alles top!

25. Zeer prettig. Bestellen met een tablet werkt super en de kwaliteit is ook super.

Mijn enige klacht is het ijs. Dit is gewoon uit de bakken scheppen die uit de groothandel komen en that's it. Maar ijs is altijd fijn en wellicht dat dit in de toekomst verbeterd gaat worden

26. Eten is super lekker. Vers en veel keuze. Toetjes buffet werd wat minder maar met de hulp van Gosselaar wordt het vast flink verbeterd.

Het ziet er mooi en netjes uit. Maar niet sfeervol. Personeel werkt er en dat is het. Geen gezelligheid, een praatje zodat je je echt een avond uit voelt. En dat terwijl het best duur is omdat de drankjes er nog bij komen. Helaas wel all you can eat maar geen all you van drink... dus mijn tip is: vrolijk je personeel op en benoem een echte gastheer of gastvrouw.

27. Heerlijk gegeten, erg gezellig, maar het personeel is te jong en onervaren, uitzonderingen daargelaten. Kreeg een bak bami over mijn kleding, maar is opgelost

28. a. veenstra

Altijd 10+. Alleen de afhaalkaart mag wat uitgebreider.

29. Super goed, gezellige sfeer. Dit sushi restaurant staat voor mij op nummer 1. By far

30. Janneke

Eten goed. We kwamen voor de eerste keer, kregen bijna geen uitleg hoe alles werkt. Jongetje die bediende liep weg en kwam niet meer terug voor uitleg. Erg onbeschoft, vriendelijk meisje hielp ons verder. Alles erg onpersoonlijk, ook toen we weg gingen, geen oog voor klanten. We gaan niet weer.

31. Richard

Keurige nette locatie met zeer goed en kwalitatief hoogwaardig eten. Nette toiletten en voldoende ruimte.
    Helaas hadden wij te weinig tijd ivm andere verplichtingen maar voor herhaling vatbaar.

32. Meerdere keren gegeten en altijd heerlijk!

33. Was super lekker.

34. J. van der Male

Kwaliteit uitstekend. Service correct en snel. Ruimte wat lawaaierig. Tablet geeft weinig instructies.

35. Lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Alleen stond nergens vermeld dat de drankjes apart verrekend werden, daardoor viel de rekening wat hoger uit dan verwacht.

36. Lekker gegeten, zeer goede en snelle service. We gaan zeker weer terug.

37. Prima restaurant op een toplocatie. De 4e keer dat ik hier gegeten heb en ik zou wel eens wat nieuwe gerechten op de kaart willen zien. Ook het dessertbuffet geeft een déjà vu gevoel. Het voorover duiken in de vrieskist met plastic ijsbakken zou toch niet nodig moeten zijn. Kan wellicht anders. Verder helemaal goed!

38. M. vd Wiel

Ik ben groot fan van Yume. Het eten is verrukkelijk. Ruime keus, de sushi is tongstrelend. Personeel is altijd even vriendelijk en gastvrij (ze toveren zelfs nog ergens een grote crème brulee vandaan die eigenlijk op waren). Een absolute aanrader!

39. Greetje Rouw

Het eten is super. Helaas was er geen parkeerplaats meer op het eigen terrein. Jammer dat er voor de locatie serre ramen auto's staan. Kan dit niet anders ?

40. GJ 391 punten

We hebben genoten van alles. Zeer snelle en vriendelijke bediening. Hele sfeervolle inrichting. Gratis parkeren. En het belangrijkste, ge-wel-dig eten.
    Dit is een absolute aanrader. Ik eet overal en vaak sushi, ook in Japan heb ik het gehad. En ik durf dan ook te zeggen dat YuMe met de top mee kan.

41. JJ Langeweg

Niet zo goed! Het eten vond ik redelijk, maar daar was alles mee gezegd. Het personeel ronduit onbeschoft. Ik werd belachelijk gemaakt door een van de medewerkers, maar later werd er geen excuses aangeboden of sorry gezegd. Ronduit onaanvaardbaar. De goede medewerkers buiten beschouwing gelaten.

42. Al meerdere keren gegeten en altijd lekker eten en goede service. Laatste keer was het erg druk en kregen we een tafel die we niet zo gezellig vonden. Gevraagd of we ergens ander konden zitten en alsnog een mooi plekje gekregen dat vrij kwam. Top!

43. Heerlijk eten en een uitgebreide menukaart. Het eten ziet er naast dat het erg goed smaakt, ook goed uit.
    Een perfecte locatie om te eten voor een speciale gelegenheid.

44. We komen hier graag! Altijd super lekker en verse sushi. Sinds het nieuwe bestel systeem is het nog makkelijker en sneller om te bestellen. Personeel is altijd netjes en vriendelijk, als er eens een probleempje is wordt dit netjes opgelost. Kortom een super tent om te gaan eten!

45. Veel keus en mooie gerechten. Het gebruik van tablets om te bestellen werkt mooi. Voorheen wilden de kids naar de pizzeria maar nu heeft een bezoek aan Yume grote voorkeur. Ook voor mensen die geen fan zijn van sushi is er ruimschoots keuze zoals heerlijke grilspecialiteiten. Je wordt altijd gastvrij ontvangen en ondanks dat het vaak erg druk is altijd prima bediening.

46. Al meerdere keren gegeten en het restaurant bevalt mij erg goed. De gerechten komen snel op tafel, en op af en toe een klein foutje na gaat dit qua bediening goed. De smaak van het eten is ook heerlijk. Kom er ook wel om sushi af te halen. Laatst was er een verkeerde bestelling meegegeven en hoewel dit mijn eigen fout was heeft yume dit geweldig opgelost. Ik vind dit echt een aanwinst voor Assen.

47. Ik heb op 28.12.2015 weer heerlijk gegeten bij Yume. Bediening was prima, het eten heerlijk en ik kan niets negatiefs noemen. Het bestellen via tablet ging ook in een keer goed. Prettig zelfs, zo kunnen er geen misverstanden bestaan. Al met al weer een superervaring.

48. natasja

49. Yume is sinds we het ontdekt hebben ons favoriete restaurant, eerlijk gezegd komen we er minimaal 3x per maand en omdat de menukaart zo uitgebreid is, verveelt het nooit. Sinds kort is het handig dat je kunt bestellen via de tablet, het eten is in no time op je tafeltje en dan smullen maar.

Elk gerecht is op zijn eigen wijze uniek, qua smaak niet te evenaren, we zijn vol lof over de koks die deze lekkernijen klaarmaken. Of het nu vis, vlees, de groenten, salades, de soep, de rijst of de desserts zijn voor ieder wat wils en nooit vlak van smaak. Alles op zijn eigen wijze uniek geserveerd.

Eigenaar Devy is altijd bereid iets uit te leggen of te verduidelijken, klasse! Op zo'n jonge leeftijd zo'n goedlopend restaurant te (kunnen) runnen, doen niet veel hem na, super aardige betrokken eigenaar die weet waar hij over praat.

Reserveren is handig, zelfs door de week is het er smoor druk.

We gaan met onze veeleisende familie daar eten met de kerst, beloofd een bijzondere menukaart te worden zegt Devy Ma dus we zijn weer vol verwachting.

50. G. Haaijer-Reiling

Wij hebben gisteren de laptop app geprobeerd bij YuMe in Assen. Heel handig, gemakkelijk in gebruik en we kregen daadwerkelijk alle gerechten die we bestelden. Er zijn echter nog wel wat verbeterpuntjes. Het zou fijn zijn als je de drankjes ook kunt bestellen via de app, want hiermee ging het nog wel eens mis. Daarnaast is de touchscreen heel gevoelig en zo kregen we een paar keer gerechtjes die per ongeluk waren besteld. Ook een weergave van het aantal aangeklikte gerechtjes op de hoofdpagina zou een aanwinst zijn.

Maar het belangrijkste, het eten, dat was wederom weer

51. Een avond om nooit te vergeten!

Nadat we twee wegomleidingen omzeilt hadden kwamen we eindelijk aan bij het restaurant. De eerste indruk van de aankleding van het restaurant was zeer positief. Na uitleg van de procedure hebben we gelijk 8 gerechtjes via de tablet besteld. 3 werden gelijk geserveerd, echter de overige 5 hadden we na drie kwartier nog niet. Na dit voor de 2e keer aangegeven te hebben, werd er daadkrachtig actie op ondernomen.

Een van de medewerkers had al eerder gekeken en onze gerechten stonden klaar, helaas waren ze daarna aan de verkeerde tafel uitgeserveerd. Met onze knorrende magen hebben we een tweede ronde besteld en deze werd vrij vlot geserveerd. Helaas werd hierbij de saus over mijn shirt en broek gemorst door de jonge ober. De ober voelde zich vrij ongemakkelijk en heeft zich menigmaal verontschuldigd. Bij navraag bij een ober met meer ervaring bleek deze al helemaal op de hoogte te zijn van het incident. Door alle incidenten hebben we bij het overheerlijke eten twee keer een gratis drankje gehad.

Nadat wij klaar waren met het eten zijn wij naar de kassa gelopen, waar men ook al helemaal op de hoogte was van de incidenten. Er werd vanuit het restaurant voorgesteld wat de oplossingen waren met wederom vele malen hun excuus. Er werd dus niet afgewacht, maar het restaurant nam het voortouw zoals het hoort!
    Nadat ik terug in Arnhem mijn kleding naar de stomerij heb gebracht en de bon heb gemaild naar het restaurant was het bedrag binnen 5 minuten overgemaakt op mijn rekening. Super!

Ondanks dat het niet helemaal onze avond was kan ik iedereen aanraden om hier te gaan eten als men zich in Assen bevindt.

52. Heerlijk eten, gezellige sfeer met vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding is super, zeker een aanrader!

53. Een aanrader! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gastheer. Niet te vergelijken met de sushi bij de wok. Deze zijn heerlijk!

54. Het is er gezellig, leuk en je kunt voor weinig geld uitstekend eten.

55. Met een grote groep van zo'n 25 personen gegeten. We kregen steeds van alles wat en mochten indien we wensten bij bestellen als we iets misten. Vaak werden gerechten niet geserveerd, vergeten? Bij het melden of bestellen werd de gastheer een beetje kribbig. Met 6 personen 3 dingen delen is erg weinig natuurlijk. Waardoor we steeds weer opnieuw bestelden.

Het eten smaakte op zich prima. Zelf ben ik geen sushi eter. De porties mogen wel groter. Het was niet heel druk in het restaurant op dat moment maar de grote van de groep konden ze volgens mij niet aan. Het ijsbuffet was erg rommelig. De ijslepel stond in een bakje met zwart water. Toen we vroegen als dit water ververst kon worden aan de kok, werd hier beetje raar op gereageerd. Ik vind het niet voor herhaling vatbaar gezien de prijs die je er voor betaald.

56. Geweldig lekker gegeten. Leuk concept ook. In de eerste ronde komt het wel in zeer hoog tempo op tafel wat later afneemt. Het eten smaakte voortreffelijk! Af en toe kwamen wat gerechten niet aan tafel, maar dit was niet zo'n drama. Er was namelijk genoeg. Ook voor vegetariërs zeer aan te raden! Wel helaas een parkeerboete gekregen, welkom in Assen.

57. In één woord subliem! Oké, misschien dien je soms even iets langer te wachten op je gerecht, of worden er heel af en toe wel eens foutjes gemaakt, maar Yume blijft ons favoriete restaurant en de sushi is gewoon Goddelijk!

58. Al meerdere keren geweest en tot nu toe heerlijk gegeten. Soms wordt een gerechtje weleens vergeten. Gaan er zeker nog eens weer eten.

59. Al meerdere keren hier gegeten en het eten smaakt geweldig goed! Wij komen speciaal uit Emmen naar Assen toe! De laatste keer dat we er gegeten hebben was 't ook heerlijk, alleen toen zag de sushi er een beetje slordig uit. Eten smaakte ondanks dat heerlijk! Wij zijn groot fan!

60. Heerlijk eten en een fijne service! Ik vind het alleen jammer dat je dicht op elkaar zit, met name de ronde tafeltjes vind ik niet prettig.

61. Het eten is altijd heerlijk bij Yume. Kleine minpuntjes zijn dat sommige tafels dicht op elkaar staan, waardoor je de gesprekken van de buurman letterlijk kan volgen en dat wel eens verkeerde gerechtjes worden geserveerd. Eens wat nieuws op de kaart zou ook wel leuk zijn, voor de vaste gasten die vaker komen.

Verder een erg goed restaurant met heerlijk eten.

62. Remmelt ten Napel

Heel lekker eten voor een mooie prijs. De bediening is vriendelijk en correct. Mijn vrouw en ik zijn hier regelmatig te vinden het is ons favoriet nummer 1.

Service: Het is weleens voorgekomen dat we een niet-besteld gerecht kregen voorgeschoteld, of dat de bestelling helemaal was vergeten.

63. Lekker gegeten vanmiddag. Ook ontzettend goed geholpen door die leuke ober.

64. leanne talens

Wil je een keer lekker en goeie sushi eten dan kan ik je dit wel echt aanraden!

65. Heerlijk eten. Goede kwaliteit. Keurig personeel. Mooie zitjes. Prima en leuk. Lekker alles proberen en smullen bij de desserts.

66. Heerlijk gegeten! Nooit problemen met bediening en alles ziet er netjes uit!
    Zijn er nu al meerdere keren geweest!

68. Fam Struik

Alweer voor de vijfde keer en elke keer weer uitstekend gegeten. Het is een prima concept, lekker eten, goede service en sfeer. Echt even lekker uit eten met het gezin!

69. Saskia Wendel

Had niet gedacht nog eens een restaurant tegen te komen waar het eten zo smaakvol en heerlijk was, goede bediening, snelle bediening, het eten subliem, telkens weer iets anders, en weer een nieuwe. Heerlijke smaak, de sfeer is er erg gezellig. Ik ga zeker terug komen.

70. Al een tijd geleden hier gegeten en dat was de eerste ervaring met sushi. Daarna nergens meer zo goed gegeten als hier. Alles was goed, het eten en de bediening, het was toen rustig. Helaas wonen wij in Dordrecht en is de afstand te ver om nog een keer te gaan. Maar als we nog eens in de buurt zijn dan gaan we zeker weer.

71. Heerlijk eten! Vaker sushi & grill restaurants bezocht, maar YuMe blijft toch wel de beste! Kwalitatief goed en vers eten. Vriendelijk personeel. Voordeel van YuMe is dat er een dessertbuffet is, dat zie je in de meeste sushi & grill restaurants niet. Mooie aankleding en gezellige sfeer. Als we met vrienden uit eten gaan, gaan we standaard naar YuMe, wij willen niks anders meer!

72. Prima! Netjes. Paar keer een gezellige avond gehad. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Gaat wel eens wat mis met de bestelling, maar het is er ook vaak druk.

73. Eten en drinken is heerlijk, de sfeer is leuk en het is een mooi restaurant. Waar wel aan te werken valt, is de service. Soms komen dingen niet aan of krijg je iets wat voor een andere tafel bestemd is. Niet het allergrootste probleem omdat het een 'all you can eat' is, maar alsnog vervelend op z'n tijd. Werknemers zijn wel top! Restaurant is ook best prijzig maar, ook weer omdat het een 'all you can eat is', is de prijs ook wel weer rechtvaardig.

74. We hebben heerlijk gegeten. De eerste ronde werd snel opgediend, de tweede en derde ronde duurden langer. Het is ons opgevallen dat de sushi's en koude gerechten snel geserveerd werden maar de grillgerechten even duurden. Smaken waren echt heel goed. Gemiddeld geven wij een 8 omdat je gemiddeld te maken krijgt met diverse medewerkers. Wij waren samen met twee mensen uit HongKong die dit soort restaurants gewend zijn. Zij waren zeker tevreden en waren blij te horen dat de Masterchef uit HongKong komt. De prijs viel wat tegen maar daar tegenover stond dat we konden kiezen voor een dessert. plus dat er aandacht was voor de baby van 11 maanden wiens hapje werd verwarmd en er snel werd gereageerd toen een bierglas omviel. Qua smaken en gerechten zeker aan te bevelen.

75. Zijn er laatst geweest met 7 collega's. Hadden verrassingsmenu. Het was ook een verrassing, we waren met 7 personen, maar er werden steeds porties van 3 geserveerd. Moesten het iedere keer door midden snijden, maar helaas geen mes. Diverse keren gemeld, maar helaas geen verbetering.

76. Armijn Meijer

Heerlijk! Echt genoten van het eten. Door de weeks is de service erg snel. Maar op zaterdagavond kan je soms 45 minuten op je eten wachten. Jammer, maar het is het waard! De sfeer is gezellig. Maar ik ken restaurants waar het gezelliger was. De prijs vind ik erg goed voor het eten wat je krijgt.

77. Nu al twee keer bij Yume gegeten in een korte tijd! De eerste keer was ik erg sceptisch over het concept en het eten.. Maar dat is zeker goed bijgesteld!

Het eten komt erg snel en je kunt je helemaal tonnetje rond eten! Misschien nog wel meer als je de sushi niet eet! Het eten was heerlijk!

Wij kijken er naar uit om met kerst weer te mogen komen eten!

78. Jellie van der Wier

Kende het concept niet, werd duidelijk uitgelegd. Heerlijk gegeten, veel keus, fantastisch soepel-lopende bediening. Wij waren er met 2 kinderen (7 en 12) die alles lekker vonden!

79. Patrick Mayer

Erg lekker gegeten! Vanuit FC Assen nu 2 keer met een groep gegeten. Lekker uitgebreid assortiment. De bediening is snel en het eten is heerlijk. We misten volgens mij alleen een lekker muziekje...

80. Geweldig restaurant! Of je nou niet van vis, vlees, of vega bent zijn er toch genoeg lekkere dingen! Voor ieder iets naar wens, geweldig! Alleen jammer dat het wat duurder is dan andere restaurants...

81. Het eten vind ik top en prima klaar gemaakt, zeker een aanrader waard. De bediening was echter teleurstellend. Afgezien dat de inhoud van één gerecht in mijn nek, over mijn jurk en op de tafel terecht kwam heb ik hier geen excuses voor ontvangen, noch dat ze de tafel goed schoonmaakte. Er werden bepaalde gerechten die voor de buren bedoeld waren op onze tafel gedeponeerd (gesmeten?) en was één serveerster een beetje grommerig met weinig inlevingsvermogen naar de gast. Voor sommige mensen zijn correcte omgangsvormen blijkbaar teveel gevraagd. Heel erg jammer! Het eten blijft heel lekker, dus ik maak maar voortaan gebruik van de take-away, blijft mijn kleding hopelijk ook langer schoon...

82. Onderweg vanuit Alkmaar naar Rolde hebben we hier afgelopen vrijdagavond gegeten. 2 volwassenen en 2 kinderen. We vonden het top ! Binnen 10 minuten kregen we onze eerste ronde ( sushi ) en de rondes daarna gingen ook vlot. Zowel de koude als de warme gerechten vonden wij erg goed. In tegenstelling tot veel andere all you can eat restaurants was de kwaliteit van de warme gerechten erg goed. Dwz niet vettig. De yakitori en de lam waren erg goed. Later bleek dat alle warme gerechten onder de grill bereid worden en niet in de olie ( vet ) gebakken. De eigenaar van het restaurant kwam een aantal malen op de avond langs om te zien of alles goed verliep. Top !

83. Weer heel goed gegeten! Super snelle service. Na het ophalen van de lijst kregen wij de eerste gerechten al binnen 5 minuten. De sushi was weer heerlijk. Soms valt het een beetje uit elkaar, maar dit is ook een teken dat sushi vers gemaakt wordt! Verder ook alles warm. Echter de bediening komt nog steeds wat nonchalant over en legt het concept weer niet uit. Voor ons geen probleem maar de bediening hoort hier wel na te vragen.

84. Laten we met het beste beginnen, de smaak van het eten. Hetgeen wat we hebben mogen ontvangen heeft heerlijk mogen smaken. Daarnaast worden de gerechten prachtig geserveerd. Het oog wil tenslotten ook wat! Ook de keuzeopties voor verschillende soorten sushi en andere gerechten is groot.
    De sfeer van het restaurant is modern en opzich prima, daarnaast is het er altijd gezellig druk wat de sfeer altijd goed beïnvloedt.

Wat een stuk minder was, is de bediening. Hoewel we de bediening veel voorbij hebben zien lopen is het extreem moeilijk om ze aan de mouw te trekken als er iets niet klopt of wanneer we iets te drinken wouden hebben. Ook hebben we tijdens ons bezoek de dame die ons bediende niet een keer zien lachen en hebben we haar naast de verplichte 'goedenavond' 2 1/2 uur niet gesproken. Drinken werd dan ook door anderen opgenomen.

Ook klopte er gedurende de avond vaak iets niet. Zo hebben we tussen rondes gemiddeld 20 minuten moeten wachten. Ook is er bij geen enkele van de rondes alle gerechten tegelijkertijd uitgeserveerd. Zo hebben we tijdens de 3e ronde na eerst 20 minuten wachten het eerste bakje bami mogen ontvangen en vervolgens, na halverwege de bediening nog eens vragen om de gerechten, 30+ minuten mogen wachten op de rest. Ook bij de 4e en 5e rondes veel moeten wachten (20 minuten wachten op 3 loempia's is toch wel erg lang) en zijn er verkeerde gerechten geserveerd.

Ook uit de mond van de bediening geen verontschuldingen gehoord, zoals al gezegd, eigenlijk helemaal niks gehoord.

Qua smaak en entourage zeker een aanrader, volgende keer zeker op een rustiger moment proberen.

85. + uitgebreide kaart
    + leuke sfeer
    + goed gelegen
    - schagerijnige en slordige bediening
    - lang wachten op eten

86. Pure perfectie, super vers, precies goed gekruid. Dineren bij YuMe staat voor een klasse diner. Sfeer is relaxed, bediening is stipt. Gewoon top!

87. Met vier vriendinnen gegeten. Super sfeer. Echt goede kwaliteit, met name de sushi (nog nooit zo'n goede sushi gehad). We konden ook lange tijd genieten van het eten. IJs buffet ook prima. Kortom: Een nette, gastvrije zaak, met kwaliteit hoog in het vaandel!

88. Erg lekkere sushi en ook leuk dat er nog zo veel andere dingen zijn te bestellen om wat af te wisselen.
    Goede service.

89. Het eten is echt super lekker. Als je in de middag (lunch) komt hoef je niet lang te wachten op het eten en worden er geen fouten gemaakt met wat je krijgt. Als je in de avond komt is het meestal heel erg druk en duurt het daarom lang voordat je het eten krijgt en worden er regelmatig fouten gemaakt. Je krijgt dan ander eten dan je besteld heb.

90. Sebastiaan Nieuwenhuis

Inmiddels kind aan huis bij Yume Sushi in Assen, wauw wat kan ik iedereen die van sushi houdt dit restaurant aanbevelen. Alles vers, de sushi die je krijgt is allemaal even goed op smaak en vers gemaakt. Voor ieder wat wils. Vlees, vis, vegetarisch, ook als vegetariër of als je niet van vins houdt, kun je bij yume voortreffelijk eten.

In het begin (nu ruim een jaar geleden) waren er de opstartproblemen met personeel en bestellingen wat niet altijd even goed op elkaar was in gespeeld. Daar zat, zit en zal altijd ruimte zijn voor verbetering. Dit is in elk restaurant het geval. Maar na enkele tips en opmerkingen is dit in mijn ogen echt 200% verbeterd!

Het concept is "all you can eat". Dit is een concept waar niet iedereen van houdt, including me, maar bij Yume merk je hier echt niks van. Door de sfeervolle inrichting en de manier van serveren en service merk je van dit concept 0,0

Wat betreft de afhaal, de kwaliteit hiervan is gelijk aan de kwaliteit van wanneer je bij Yume zelf gaat eten, gewoon TOP!

Voor goeie sushi kom naar Assen, kom naar Yume!

91. Viel ons erg tegen. Het eten werd rommelig geserveerd, het kwam regelmatig voor dat er 1 gerecht op tafel werd neergezet en dat de rest enorm lang op zich liet wachten.
    De kracht van dit restaurant is om tussen de rondes de gasten zo lang mogelijk te laten wachten, want dan zit je sneller vol. Want de vijfde ronde wordt zelden door gasten gehaald. Wij vinden daarom de prijs aan de hoge kant omdat deze is gebaseerd op maximaal 5 gerechten per ronde.

92. Heerlijk eten, nette service. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed

93. Richard

Goed eten, snelle bediening, nette wijnen.

94. Heb hier nu al 4x gegeten. En alle keren was het Heerlijk! Kan me alweer verheugen op de volgende keer. Enige nadeel is wel dat er vaak dingen niet gebracht worden. Maar als je erom vraagt, krijg je dit alsnog.

95. Prima ervaring!! De zaak zat op een gegeven moment bomvol en toch goede en snelle service. Tevens eigenlijk helemaal geen hinder ondervonden van zo'n volle tent. Jammer dat 1 gerecht niet doorkwam, maar dat kan gebeuren, echt super genoten. Vooraf reserveren is zeer zeker niet overbodig!!!

96. marie-cecile

Super!! Ik heb op veel verschillende plekken sushi gegeten. Wat ik vaak merk bij all you can eat restaurants is dat het allemaal snel moet, weinig tijd om met klanten te praten etc. dit is bij YuMe niet het geval. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Top, top, top restaurant!

97. We komen erg graag bij Yume in Assen. Een keer een mindere ervaring gehad, het was toen enorm druk en het duurde erg lang voordat onze gerechtjes kwamen. Dit is keurig opgevangen door de manager met een gratis drankje. Het eten is van een super kwaliteit, vers, dampend en enorm smaakvol. De sfeer is relaxed en ontspannen. De service is prima, persoon is vriendelijk en werkt keihard!
    Wij gaan vanavond weer lekker genieten bij Yume!

98. R.Schokker

Eten was heerlijk! Inrichting restaurant heel mooi!
    Invalideparkeerplaats aanwezig, helemaal goed.
    Wat ik wel mis, is een invalide toilet! Het pand is helemaal verbouwd en er wordt niet gedacht aan een invalide toilet. Dat vind ik schandalig!

99. Het eten was heerlijk, heb ervan genoten, hopelijk blijft Yume in assen.

Volgende pagina