• Lid sinds 11 september 2010

Fine Food Village

Elst

YuMe

Assen

Mariëlle en Daniël heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor LEF
    Internationaal Elst

Ontspannen, gezellige ambiance, heerlijk eten, originele recepten, smaakvolle wijn en zeer klantvriendelijk! Wij komen zeker terug...

2. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor YuMe

Een avond om nooit te vergeten!

Nadat we twee wegomleidingen omzeilt hadden kwamen we eindelijk aan bij het restaurant. De eerste indruk van de aankleding van het restaurant was zeer positief. Na uitleg van de procedure hebben we gelijk 8 gerechtjes via de tablet besteld. 3 werden gelijk geserveerd, echter de overige 5 hadden we na drie kwartier nog niet. Na dit voor de 2e keer aangegeven te hebben, werd er daadkrachtig actie op ondernomen.

Een van de medewerkers had al eerder gekeken en onze gerechten stonden klaar, helaas waren ze daarna aan de verkeerde tafel uitgeserveerd. Met onze knorrende magen hebben we een tweede ronde besteld en deze werd vrij vlot geserveerd. Helaas werd hierbij de saus over mijn shirt en broek gemorst door de jonge ober. De ober voelde zich vrij ongemakkelijk en heeft zich menigmaal verontschuldigd. Bij navraag bij een ober met meer ervaring bleek deze al helemaal op de hoogte te zijn van het incident. Door alle incidenten hebben we bij het overheerlijke eten twee keer een gratis drankje gehad.

Nadat wij klaar waren met het eten zijn wij naar de kassa gelopen, waar men ook al helemaal op de hoogte was van de incidenten. Er werd vanuit het restaurant voorgesteld wat de oplossingen waren met wederom vele malen hun excuus. Er werd dus niet afgewacht, maar het restaurant nam het voortouw zoals het hoort!
    Nadat ik terug in Arnhem mijn kleding naar de stomerij heb gebracht en de bon heb gemaild naar het restaurant was het bedrag binnen 5 minuten overgemaakt op mijn rekening. Super!

Ondanks dat het niet helemaal onze avond was kan ik iedereen aanraden om hier te gaan eten als men zich in Assen bevindt.

3. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Thuis
    Eetcafé Arnhem

Dit is 1 van onze nieuwe favoriete restaurants geworden. Wij hebben hier nu meerdere malen gegeten en het eten is heerlijk. De service is zeer vriendelijk en oprecht en de wijn smaakt goed. En wat voor ons heel belangrijk is; je kunt hier heerlijk ontspannen, je kunt de hele avond comfortabel zitten. En!! Gratis parkeren voor de deur, ook heel fijn.

4. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Fine Food Village

Wij zijn hier gaan eten, aangezien dit restaurant goede recensies had. Helaas waren wij daarom des te meer teleurgesteld. Wij vonden het te klein opgezet en daarom te druk en warm. Het eten viel behoorlijk tegen. Weinig keus in bepaalde gerechten, zoals sushi. De zalm op de teppanyaki was veel te lang en hard gebakken, dus droog en smaakloos. Ik had een vraag over een drankje op de kaart en pas de 3e persoon in de bediening kon hier een antwoord op geven. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, wij kennen betere wokrestaurants.

4,5
  5. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Sushi Yuko

Wij hebben hier met groupon gegeten en zijn erg teleurgesteld. Waar te beginnen? Het was niet druk voor een vrijdagavond en ondanks dat, kregen we niet alles wat we besteld hadden en nog erger, het eten was lauw/koud. Alleen de laatste ronde, toen er nog slechts 2 tafels bezet waren, kregen we warm eten.
    De welkomstcocktail was om te schamen qua presentatie, net als het interieur en de ambiance. De verlichting (spotjes) zijn erg fel, de muziek stond te hard (akelig gepingel) en het 'bankje', waar ik op zat, was erg onprofessioneel in elkaar gezet. Helaas waren de tafels en de vloer ook niet heel schoon.
    In de bediening stonden 3 jonge mensen. De ene is niet geschikt voor de horeca, hij leek er ook niets van te begrijpen als wij weer eens moesten aangeven, dat we nog niet alle bestelde gerechten hadden gehad. De 2 anderen deden echt hun best, maar het mocht niet baten, wij komen hier nooit meer. Wij zijn niet moeilijk en heel snel tevreden, maar dit was echt vreselijk.

2,2
  6. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Sakura

Zijn hier wezen eten met Groupon. Werden zeer hartelijk ontvangen. Het was redelijk druk, zo druk dat mensen die niet gereserveerd hadden niet meer terecht konden. We kwamen aan een bakplaat te zitten met drie andere stellen. Kregen redelijk vlot onze eerste gang en daarna kwam er een kok aan onze tafel om al het eten klaar te maken. Deze kok bleef constant bij onze tafel, er liepen in totaal drie koks rond. De gangen volgden elkaar in vlot tempo op en smaakten allemaal heel lekker. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe en dat zelfs zonder Groupon.

7. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft Het Fonduehuis toegevoegd als favoriet restaurant

Het Fonduehuis eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Fondue
    Rijnkade 89 Arnhem
  8. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Het Fonduehuis

Zijn hier al vele malen wezen eten en kan wel zeggen dat dit momenteel ons favorite restaurant van Arnhem is. Je kunt hier lekker eten van fondue (vlees/vis/kaas) tot onbeperkt spies. Misschien voor sommige mensen wel iets aan de prijzige kant, maar dat maakt de kwaliteit meer dan goed.
    Voor ons is de ongedwongen sfeer heel fijn en je kunt er lekker lang tafelen en daarna uitbuiken. Ook is het er "nog" niet heel druk, zodat het niet te roerig wordt.
    Dat laatste spreek ons ook erg aan, maar dat is voor de eigenaar(s) van het restaurant natuurlijk minder wenselijk.

Zou dus zeggen de plek waar men een keer moet eten, maar niet als wij er zijn..

9. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Cantina
    Mexicaans Arnhem

Zijn hier 1 mei wezen eten. Eten en sfeer is gewoon goed.
    Service daar moet aan gewerkt worden. Het is goed dat er een wat oudere blonde serveerster overkwam van Roses om te helpen. De rest kan aan haar een voorbeeld nemen en moet bij haar in de leer gaan.

10. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Mandarijn

We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen menu. Heerlijk gegeten en gedronken en nog biologisch ook. De sfeer was huiselijk en gezellig en de gastheer hield rekening met ons tijdschema (we hadden nog een afspraak). Het is wel iets prijziger, maar dan ook biologisch, dus dan weet je, dat je iets meer betaald. Maar absoluut een aanrader....

11. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Een 2e recensie van ons. Wij hebben hier weer een aantal keren gegeten en we zijn nog steeds erg positief. Het eten is elke keer heerlijk en de service goed. De laatste keer hebben we ons met 4 personen laten verrassen door de kok met een 3 gangen menu met specifieke wensen. Hier is goed naar geluisterd en het was wederom fantastisch. Koffie/thee of zelfs een borrel na kregen we van het huis....

12. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Njoy Café

Heerlijk gegeten met een groupon voor een high tea. De service was fantastisch. We hadden gereserveerd, maar het werd behoorlijk later, aangezien 1 van ons onverwacht moest overwerken. Dit was geen probleem en ik werd gewezen op magazines/kranten, die aanwezig waren. Bij wisselen van personeel werd aangegeven dat wij door iemand anders verder geholpen werden. De atmosfeer is heel relaxed, mooi interieur en een thuis gevoel. Kortom: voor ons een nieuwe favoriete 'place to be'.

13. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Karakter

In één woord top met heel veel karakter!

14. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Wijn & Meer
    Internationaal Arnhem

Heerlijke wijnen! Hele charmante gastheren, die erg veel kennis hebben van alle wijnen, die ze serveren. Ook de hapjes waren super lekker. Na een dagje werken of een dagje shoppen is het hier relaxed vertoeven met een heerlijk glas wijn. En je kunt de wijnen ook gelijk meenemen naar huis, aangezien ze deze allemaal verkopen in de inpandige slijterij. Handig!

15. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Coco Bites
    Internationaal Arnhem

Heerlijk gegeten met de grouponvoucher. Sfeer in het restaurant was gezellig en onze serveerster was hartelijk en verdienstelijk. Op een gegeven moment kwam er een grote groep binnen (12 man), die achter ons geplaatst werden. Aan ons werd gevraagd of wij er last van hadden en we mochten een ander plekje uitzoeken. Maar wij zaten prima.
    Wel hebben we af en toe even op ons drinken moeten wachten.

16. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Stout
    Eetcafé Arnhem

Twee x geweest met verschillende ervaringen.

De eerste keer met grouponvoucher. Alles top.
    Tweede keer met vrienden, helaas Nick & Simon in het Gelredome. Beperkte kaart, geen keus vegetarisch, tevens waren sommige gerechten op.
    Bediening matig, ondanks geringe drukte. Bij binnenkomst te lang wachten op drankje, uiteindelijk zelf gehaald aan de bar. Eten viel tegen, patat vet en slap en pesto broodje erg simpel.

De eerste keer een 8 en tweede keer een 4, dus gemiddeld een 6.

17. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Wijn & Meer
    Internationaal Arnhem

The place to be voor een lekker glas wijn, geserveerd door gastheren met veel kennis en passie voor hun zaak.
    Ook hun hapjes, zoals kaasplankje en tapasschaal zijn zeker aan te raden. Heerlijk en biologisch!
    Het is de zaak om echt heerlijk te borrelen.

18. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Sakura

Top restaurant met top bediening/service.

Eten top, misschien een beetje prijzig, maar dat is wat je kan verwachten bij de Japanner.

19. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Dining56

Na een middag shoppen op het terras wat gedronken, rond 15.00u gaan zitten.
    Vrouw aan de witte wijn en ik aan de amaretto-cola.
    Tussendoortje wat betreft eten gehad.
    2e rondje Amaretto op, maar baas zou het zo meebrengen.
    Even wat anders gedronken en daarna weer over op amaretto-cola. Eerste amaretto-cola van het huis. Heel netjes.
    Sinds terugkomst baas, vrouw het gevoel dat we weggekeken werden. Dit waarschijnlijk omdat hij de tafels aan de waterkant voor het diner wilde hebben. Dacht dat beeld jij je maar in, want er waren genoeg tafels vrij en we waren geen verkeerde klanten vwb inkomsten.
    Misschien toch trek, dus twee voorgerechten genomen. Hoofdgerecht afhankelijk van trek later.
    Na voorgerecht vrouw naar wc en ik daarna. Bij terugkomst rekening op tafel, dit terwijl wij hier niet om gevraagd hadden. Wilden nog wel een hoofdgerecht bestellen en nog meer drinken.

Het schijnt dat de baas tegen één van de medewerkers had gezegd dat wij de rekening wilden. Dit was de druppel, we hebben de rekening a 100 Euro voldaan en zijn weggegaan.

Bij de supermarkt een zak chips gehaald en deze als hoofdgerecht genuttigd.
    Dit met een kater van de behandeling als klant.

20. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Lumière
    Nederlands Arnhem

We zijn hier terecht gekomen doordat we een combinatie hadden met een bioscoopbon.

Het eten was lekker, maar er misten ingrediënten die wel vermeld stonden op de kaart. Wel hebben ze lekkere cocktails voor een mooie prijs.

Het restaurant was helaas niet zo schoon en er werd gerookt. Dit terwijl ze een apart rookgedeelte hebben en dan hebben we het nog niet over de waterpijp.

De gastvrouw was wel heel vriendelijk en moest zelf het eten klaarmaken, want de kok, haar man, was er even niet.

21. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor De Tippe
    Nederlands Vledder

Naar de zomeravondmarkt in Vledder geweest. Ondanks dat we het eten thuis klaar hadden liggen, toch maar besloten een hapje in Vledder te eten. Lekker op het terras met een live band erbij.

Het eten en drinken smaakte heel goed en de prijs was ook dusdanig om er geen spijt van te krijgen.

22. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Herberg De Wildehof

In één woord: GEWELDIG.

Met zijn tweeën soep en pannenkoeken gehad. Deze smaakten allemaal ontzettend goed. De pannenkoeken zijn de lekkerste die we ooit gehad hebben.

De sfeer is ongedwongen en precies zoals je mag verwachten bij deze herberg.

23. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Mijn ouders namen ons mee hier naar toe voor het jubileum van hun trouwdag. We hebben eerst op het terras lekker wat gedronken en maakten daar kennis met de serveerster. Ze was heel vriendelijk, maar mist de essentiële kwaliteiten om serveerster te zijn. Hopen dat dit zich nog flink ontwikkelt.

Het restaurant ziet er heel mooi uit. De sfeer zou nog mooier zijn als ze een beetje zouden spelen met de tafels. Nu staan de tafels in één lijn en daardoor krijg je een kantine sfeer. Draai eens twee tafels met de korte zijde tegen de muur.

De prijs / kwaliteit vonden we een 7, omdat we waarschijnlijk verwend zijn met de Kohinoor van India in Arnhem. Verder was het eten en drinken van goede kwaliteit, maar om te zeggen dat we overvol zaten. Nee, dat niet. Dit hebben we in Arnhem wel.

Verder bleek dat er niet genoeg karafjes zijn, want de onze moesten we inleveren en hier kregen we twee glazen water voor terug.

24. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Argentino Tango
    Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het restaurant is mooi aangekleed, daardoor doet het allemaal ook heel gezellig aan. Zeer vriendelijke gastvrouw en heerlijk eten.

De menu's zijn goed betaalbaar en er is een salade buffet, waar onbeperkt gebruik van gemaakt kan worden.

Noot: Gedurende ons eten lag de pin en radio eruit en degene die het kwam repareren had vrouw en kind bij zich. Dit leverde veel rumoer op. Zonder dit zou onze beoordeling misschien nog wel hoger uitvallen.

25. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Schoonoord
    Oost-Europees Oosterbeek

Hier geweest met bon van groupondeals. Van te voren gereserveerd en kregen een plaatsje midden in de serre. De werking van de deal werd keurig uitgelegd door één van de serveersters. Dit hadden wij in andere restaurants nog niet meegemaakt. Ons tafeltje stond ons iets te centraal en we wilden wel graag verhuizen naar een leeg gekomen tafeltje bij het raam. Hierop wenkten wij de gastvrouw. Aangezien zij net drinken aan het serveren was kregen wij een sneer van ben nu drinken aan het serveren. M.a.w. NU EVEN NIET! We hadden gelijk zoiets van wat is dit? Maar dit werd toen ze bij ons kwam wel helemaal goed gemaakt door ons vlot te verhuizen naar de andere tafel. Tijdens de rest de avond was het allemaal zeer klantvriendelijk.

Het eten en drinken was heerlijk en de sfeer was ontspannen.

De prijs / kwaliteit was volgens ons wel goed te doen, maar wij hadden een bon van groupondeal en kunnen dit dus niet heel goed bepalen.

26. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft Kohinoor of India toegevoegd als favoriet restaurant

Kohinoor of India

Afh.10% korting | Een culinaire reis door de Indiase keuken!
    € -
    • Indiaas
    Oude Oeverstraat 7 Arnhem
  27. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Rubens

We hebben hier regelmatig gegeten en zijn zeer positief. Heerlijk eten en goede bediening. Vooral de onbeperkte gamba's. Ze blijven maar komen. De sfeer is goed en het is betaalbaar.

28. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Wij hebben hier al regelmatig gegeten. Wij hebben hier elke keer lekker gegeten en de bediening is vlot en vriendelijk. Het eten is niet van top kwaliteit, maar daar betaal je ook niet voor. Dus qua prijs en kwaliteit is het wat ons betreft perfect. Met name de pizza's smaken ons goed. Dus wil je lekker en simpel eten, dan ben je hier aan het goede adres....

29. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft een recensie geschreven voor Kohinoor of India

Voortreffelijk gegeten en perfecte service. Veel uitleg gekregen over de gerechten. 1 persoon kan niet goed tegen gekruid eten en op advies van de bediening een gerecht uitgekozen met de garantie dat zij een ander gerecht uit mocht kiezen van het huis, mocht het niet goed zijn. Ook de prijs valt enorm mee. Voor 4 personen minder dan 100 euro, inclusief een fles wijn, 2 borrels, een biertje en overig drinken.

Een fantastische plek om heerlijk en goedkoop uit eten te gaan!

30. Mariëlle en Daniël's profielfoto
    Mariëlle en Daniël heeft Lestari toegevoegd als favoriet restaurant