• Lid sinds 16 juni 2011

Bistro De 7 Ossen

Eext

Brasserie Bubbels

Bad Nieuweschans

GJ heeft nog geen foto toegevoegd

1. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Bistro De 7 Ossen

GJ

Dit is echt een aanrader. Erg gezellig.
    Heerlijk eten. Uiterst vriendelijk personeel!
    Hier gaan we vaker eten!!!

2. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Chinny's

GJ

Simpel restaurantje, met heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ik snap dan ook niet dat ze zo matig scoren hier. Als wij in Den Haag zijn eten we hier altijd even en het is altijd echt goed en lekker en het personeel is altijd vriendelijk!

3. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor YuMe

GJ

We hebben genoten van alles. Zeer snelle en vriendelijke bediening. Hele sfeervolle inrichting. Gratis parkeren. En het belangrijkste, ge-wel-dig eten.
    Dit is een absolute aanrader. Ik eet overal en vaak sushi, ook in Japan heb ik het gehad. En ik durf dan ook te zeggen dat YuMe met de top mee kan.

4. GJ's profielfoto
    GJ heeft gereageerd op een recensie van Pizzeria Italia

Is dit een cynische reactie? Want dat zou ik erg ongepast vinden.

5. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Mc Donalds is gewoon super. Altijd lekker, altijd goede kwaliteit. Alleen is de MC Donalds in Winschoten nog wat ouderwets qua inrichting.

6. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Ying Ping
    Chinees-Indisch Winschoten

Prima Chinees. Lopend buffet in het weekend is erg leuk en zeer goed van prijs. Het is een mooi restaurant. Vriendelijke personeel.

7. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Gerringa

GJ

Het ziet er van binnen niet uit, maar nergens krijg je meer patat en waar voor je geld. En het ijs is werkelijk super. Voor ijs moet je in Oost Groningen gewoon naar Gerringa.

8. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Mieja's Snelbuffet

GJ

De leukste snackbar van het noorden en misschien wel van het land. Heerlijk gemaakt en heel veel keus.

9. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Prins

GJ

Super snackbar. gezellig, mooi, lekker eten, super vriendelijk personeel. In een mooi dorp.

10. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Italia

GJ

We hebben hier een tijd geleden gegeten. We kwamen binnen in een mooi en gezellig restaurant. Het ziet er ook gezellig uit. We moesten echter 1,5uur wachten alvorens we ons eten hadden. Wel kwamen ze erg vaak vragen of we nog wilden drinken. Uiteindelijk kwam het eten, echter voor 1 persoon was het er nog niet. Het duurde vervolgens nog 10minuten voordat zij haar eten kreeg. Erg slecht. Toen we hier iets over zeiden werd er slecht op gereageerd, erger nog. Er werd niets mee gedaan.

Het eten was echter wel voortreffelijk, de pizza's waren ook heel erg goed.

11. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Onder de Linden

GJ

Het eten was erg goed. Echter de bediening was ietwat kattig en dat vonden we toch wel vreemd. Erg jammer, want je zit toch in een toprestaurant waar je verwacht uiterst vriendelijk behandeld te worden. Het was niet zo dat we de hele tijd zo behandeld werden hoor, echter bij het dessert was iets niet gegaan zoals we vroegen en daar werd niet vriendelijk op gereageerd. Het eten werd weggenomen en zonder dat er iets gezegd werd kregen we een andere. Hier had een vriendelijk woord niet misstaan. We zeurden niet, we merkten alleen op dat ivm een allergie iets dat bij het dessert zat niet gegeten kon worden. We hadden dat van tevoren aangegeven.

Het maakt ons ook niet zoveel uit dat ze het vergeten waren, echter reageer dan wel goed als we er op wijzen.

Voor de rest een top restaurant die erg lekker en mooi eten op je bord brengt.

Voor de rest kun je niet veel aanmerken op het eten en de locatie. Super gewoon.

12. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor 't Onland

GJ

Sfeervolle locatie op een mooie plek. Het eten was simpel. Bediening vriendelijk.

13. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor 't Hoes van Hol-An
    Pannenkoekenhuis Aalden

GJ

Hier onlangs geweest. Ben dol op pannekoeken, maar vond dat ik ze zelf ook lekker kon maken. Dat vind ik nog steeds, echter het zo lekker als hier zal het me nooit lukken. Heeeeerlijk.

En wat een mooie plek. Schitterend.

14. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Restaurant Paterswolde

GJ

Hier met mijn werk geweest. We sliepen in het hotel (prima kamers) en vergaderden er. Prima service qua koffie/thee en dergelijke.

Het ontbijt was erg lekker, de lunch was voortreffelijk en het diner idem. Vriendelijk personeel. Mooi plek, mooi gebouw.

15. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Paterswolde

GJ

Prachtige entree. Vriendelijk personeel. Prima eten. Niks bijzonders, maar gewoon goed.

16. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Elanderhus

GJ

Mooie plek, gezellig en mooi van binnen. Trage bediening, maar wel lekker eten.

17. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Koetshuys De Ennemaborgh

GJ

Prachtige locatie. Allen jammer dat je er niet kunt dineren. Voor een lekkere tosti, olijven, appelgebak en dergelijke kun je er prima zijn. Zeldzaam mooie plek en ook van binnen erg gezellig.

De broodjes zijn ook erg lekker.

18. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Pekelahof

GJ

Ben hier geweest voor een lunch. Dagmenu. Werd ik niet vrolijk van. Worteltjes leken wel uit blik te komen. Al was het vlees wel ok. Ook aardappeltjes waren prima, maar de groente zeer slecht.

Personeel was vriendelijk, maar wel erg amicaal. Dat past echter wel bij dit restaurant.

Was er ook een keer voor een verjaardagsfeestje en toen kregen we heerlijke kippensoep. Een aanrader die soep.

6,1
  19. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bubbels

GJ

Heerlijk eten. Heerlijke salades. Heerlijke broodjes. Kom hier zeker 1 keer per maand als ik ga kuren. Mede door het eten hier heb ik dan een heerlijke dag.

Vriendelijk personeel, sfeervolle ambiance.

20. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Markant

GJ

Heb hier een tijdje geleden gegeten en dat viel me behoorlijk tegen. We zaten er met een groep en we werden erg traag geholpen, moesten steeds vragen of we nog iets konden bestellen.

De smaak van het eten was flauw.

's Avonds zijn we ook nog weer geweest en toen was het een danskroeg, ook dat was niet echt je van het. Slechte muziek, geen sfeer.

4,1
  21. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Orchidee Inn

GJ

Ga je voor heerlijke sushi, dan moet je hier zijn. Erg lekker en ook goed betaalbaar en ze hebben een leuke aanbieding dat je ook nog naar de bioscoop kan.

Vriendelijk personeel. Alleen ze kijken niet genoeg naar de klanten, waardoor je soms iets te lang moet wachten alvorens je een bestelling kunt plaatsen. Verder alleen maar lof voor dit restaurant.

Of je moet niet van dit soort grote restaurants houden.

22. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Halte

GJ

Prima snackbar. Vriendelijkpersoneel. Altijd goed. Je kunt er, als het mooi weer is ook prima buiten zitten. Er zit ook nog een gezellig oud cafe naast.

23. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor De Kamer
    Nederlands Emmen

GJ

Mooiste Restaurant van Emmen. In heel Emmen en Noord Nederland heb je geen mooier terras. En ook binnen is het erg gezellig. Het eten is lekker en de koffie voortreffelijk.

De bedrijfsleider is altijd vriendelijk en is een man met humor.

Ik kom hier graag en geniet altijd weer van de sfeer, van het eten, van alles eigenlijk.

24. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Emmen

GJ

Prima restaurant. Gezellig, echt nog de ouderwetse Chinees met ouderwets lekker eten. Aanrader.

25. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor Shufu State

GJ

Zeer goed Wok-restaurant. 1 nadeel, het is er soms te druk. Voor de rest super. Mooie meubels, vriendelijk personeel, lekker eten. Wel jammer dat ze kikkerbilletjes maken, zie hier het nut niet van en is schadelijk voor milieu.

Maar nogmaals, top restaurant.

26. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor De Staakenborgh

GJ

Eten was ok, maar liet te wensen over. Ze maakten het verkeerde eten klaar en zeiden dat wij een probleem hadden. Kregen uiteindelijk pangafilet die gebakken was in een pan waar ook zalm in was gebakken, er zaten stukken zalm aan mijn panga. De bediening was vreselijk chagrijnig en onsympathiek. Kom hier zeker nooit weer. Ben nog nooit zo slecht behandeld.

27. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor De Oude Remise

GJ

Prachtige locatie. Lekker eten. Echt een aanrader.

28. GJ's profielfoto
    GJ heeft een recensie geschreven voor China You Yi
    Chinees-Indisch Beerta

GJ

De beste Chinees van Noord Nederland. Ben altijd weer zo tevreden als ik hier heb gegeten. Alles is goed. De inrichting is prachtig, de bediening erg vriendelijke, het eten super. Ook het terras aan het kanaal is erg leuk.

Kan een heel lang verhaal typen, maar het is gewoon een super restaurant, als dit restaurant in Groningen, Haren, Zuidlaren oid had gestaan, dan was het een begrip geweest.