• Lid sinds 15 augustus 2013

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor De Tellerlikker

Vriendelijk ontvangst in een gezellig restaurant. Vooraf carpaccio. Persoonlijk heb ik deze graag met truffel mayonaise maar het was prima. Als hoofdgerecht hadden wij de biefstuk puntjes, erg lekker van smaak. Irish coffee ook lekker. Bediening erg vriendelijk. Toiletten schoon.

2. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Deze vind ik lastig beoordelen. Wij waren hier met de groupon deal. 9 gangen amuse diner voor 2 personen. Wij zijn ook blijven slapen. Ontvangst was super vriendelijk en dat bleef ook zo de hele avond. Het eten moet ik eerlijk zeggen was lekker, alleen waren de porties wel héél erg klein. Wij hadden een half wijn arrangement erbij genomen en dat was even door drinken, die kleine hapjes gaan best snel. Wijn ook lekker. We sloten af met een kopje koffie. En toen kwam de rekening. Buiten de groupon deal om, die al betaald was moesten wij nog even 307 euro bijbetalen voor de overnachting en het drinken.
    Torenhoge prijzen voor water, wijn en koffie. Dat gaf toch een nare nasmaak. Dat het hier wat duurder is dan normaal dat begrijp ik maar als je liefelijk vraagt aan je gasten of ze nog een kopje koffie lusten en je zet daar 25 euro voor op de rekening ben je naar mijn idee niet goed bezig. Dit zorgt er alleen maar voor dat mensen niet terug komen en dan kan toch niet je bedoeling zijn als ondernemer. Later op de avond meerdere gasten gesproken die zich allemaal een hoedje waren geschrokken. Eten, wijn en bediening dus goed maar het totaal voor ons niet oké.

3. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Le Marronnier

Gastvrije ontvangst en goede uitleg over de gerechten. Lekkere wijnen.
    Je hebt de keus uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten.
    Alles was lekker. Verwacht geen mooie opgemaakte borden want die heb ik niet gezien maar het eten is heerlijk. Wij hadden ossenstaart en eend, erg lekker.
    Nagerechten ook heerlijk. Kortom wij komen zeker nog eens terug.

4. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Interieur is zeer aan vervanging toe maar dat zie je vaker in de Indiase restaurants. Vaak is het eten dan wel overheerlijk. Helaas liet het in dit geval flink te wensen over. Alles was of te waterig of te droog maar in beide gevallen niet smaakvol.
    Ook de hygiëne is ver te zoeken in dit restaurant.
    Vieze glazen en kapot of beschadigd servies. De toiletten niet goed schoon en we waren de eerste bezoekers van die dag. Ik denk dat de deur van het toilet nog nooit is schoongemaakt, te vies om aan te pakken. Voor ons geen herhaling. Bediening overigens erg vriendelijk.

5. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Adriatic

In dit restaurant waren wij lang niet geweest en nu op uitnodiging en aangenaam verrast.
    Bediening erg vriendelijk.
    Er was net een nieuwe kaart met genoeg keus. De voorgerechten zagen er allemaal mooi uit en waren lekker op smaak. Ook het hoofdgerecht in mijn geval de tournedos was goed gekruid en gebakken. Nagerecht was voor ons Irish coffee en die was prima.
    Eten was een stuk beter dan een paar jaar geleden en wat ons betreft op dit moment 1 van de betere restaurants van Veendam.

6. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Mayur Kitchen

Leuke entourage met gezellige bediening.
    Het eten liet daarentegen flink wat te wensen over. Het meeste was erg droog en de Indiase verse kruiden smaken ver te zoeken. Veel te laf en droog allemaal.

7. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Toby's Steakhouse

Tja wat kan ik zeggen. Ik had al gelezen dat er weinig personeel in de bediening was en dat was nu ook zo. 1 Dame voor het hele terras. Wel een erg aardige dame die zeer haar best deed. Daar was niets mis mee. Maar het eten was niet oké. Slecht kwaliteit vlees en helemaal droog gebakken. We hadden een vlees schotel met meerdere soorten vlees en het was allemaal even droog en smakeloos.
    De groenten, een paar slappe boontjes, waren koud en de aardappels veel te vet. Sla was al bruin en zag er niet fris meer uit. We hebben het uiteindelijk opgegeven en niet opgegeten. Het toetje hebben we maar in een ander restaurant genomen. De aardige dame van de bediening vond het ook erg vervelend en heeft het prima opgelost door het eten van de rekening te halen. Maar wij hadden liever lekker gegeten. Jammer maar voor ons geen 2e keer.

8. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Grand Café Java

Annagien

Ik weet niet wat er aan de hand is maar nu voor de 2e keer weer slecht gegeten. Een ronduit vieze carpaccio, droge zalm bij de asperges met een smakeloze saus. Ham bij de asperges te droog. En niets lekker op smaak. Bediening wel erg vriendelijk maar het duurde allemaal erg lang. En ik begreep dat er 1 kok in de keuken stond… tja dan vraag je om moeilijkheden. Veel te duur voor dit kwaliteit eten. Wij komen niet weer.

9. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Herberg in de Valk

Per toeval kwamen we hier terecht voor de lunch. Wat een verrassing!
    Erg mooie authentieke entourage en een hartelijk ontvangst. Kleine kaart maar alles vers bereid en zelf gemaakt. Heerlijke mosterdsoep en een lekkere kaas op de Croque Madame. Het broodje runderburger was perfect van smaak. Hier wordt het Eten met liefde bereid. Wij komen zeker een keer terug want we zijn nieuwsgierig geworden naar het diner. En 3 gangen menu voor 29.95 is een prima prijs zeker voor dit kwaliteit eten. Een aanrader!

10. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor El Santo

We hebben een super gezellige avond gehad bij Elsanto en ook nog eens heerlijk gegeten. Lekkere Taco's en Burgers. Quesadillas ook erg lekker, de nacho's vonden wij een beetje smakeloos en droog maar door de zeer vriendelijk, leuke bediening werd dit ruimschoots goed gemaakt en krijgen ze toch 5 sterren. Heerlijke cocktails uit de vissenkom😁. Wij komen zeker een keer terug.

11. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Het eten vinden wij hier altijd lekker, heerlijke steaks! Sfeer is altijd top, er wordt veel gedaan aan de aankleding.

Iets minder vond ik het toen wij hier met 12 man zaten te eten waaronder 1 kleine, en wij een bordje vroegen voor de kleine wij hier 1.50 voor moesten afrekenen. Hier kan ik toch zo narig van worden dat ze hier geld voor vragen, zeker op een rekening van bijna 700 euro.

Erg jammer, wij gaan hierdoor op zoek naar een andere steakhouse en met ons de rest van het gezelschap.

12. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor Tapasco

Eten is goed, maar niet bijzonder. Geen mooie opgemaakte borden of bijzondere smaken. Vond het ook niet erg schoon.

13. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor YuMe

Een gezellig restaurant met heerlijke sushi. Voor ons een van de betere in de regio. Alles vers en goed op smaak. Kom er onderhand bijna wekelijks maar het verveeld nog niets!

14. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor D'Oliviera

Heerlijke gerechten met verse ingrediënten, deze kok weet hoe het moet!

15. Annagien's profielfoto
    Annagien heeft een recensie geschreven voor La Fontana

We hebben net voor 50 euro pizza's en spaghetti carbonara gehaald. Wat een tegenvaller! De smaak miste volledig. Smakeloze pizza's en te lang in de oven. Carbonara die compleet alle lekkere smaken van een goeie carbonara mist. Dit gaat in de prullenbak, jammer van ons geld. Personeel was wel behulpzaam.