• Lid sinds 22 november 2015

3. Smullers

Den Haag

1. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ammos

Prima Grieks restaurant. Alleen jammer dat we erg lang moesten wachten tussen het hoofd, -en nagerecht.

2. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor YuMe

We hebben hier gisteren heerlijk sushi mogen eten. Er was genoeg keuze in sushi en aanverwante gerechtjes. De bediening was vriendelijk en snel. Het bestellen via een tablet is makkelijk en overzichtelijk.
    Het dessertbuffet viel helaas nogal tegen : veel was op en lag al te lang. Daarbij waren de toiletten echt niet schoon te noemen : de kraan om je handen onder te wassen was ronduit smerig!

3. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint vindt Smullers niet leuk

dhr.Quint

4. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint vindt De Uitvlucht niet leuk

dhr.Quint

5. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Aaltje
    Nederlands Weesp

Zeer lekker mogen eten. Uitstekende bediening! Heb nog nooit een 10 gegeven, maar dit restaurant krijgt echt een volle 10!
    Als voorgerecht was het brood met smeersels ontzettend luchtig en zacht van smaak. Daarna heerlijk zacht draadjesvlees met gewoon een lekkere en gezonde sla. Dessert was heerlijk fris. Absoluut aan te raden!

6. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Bij binnenkomst welkom geheten, maar dat was ook de enige vriendelijkheid die avond. Nadat de drankjes opgenomen waren, na ruim 20 minuten toch maar een ober moeten wenken. Daarna kregen we ons eten op tafel "gekwakt". Totaal gevoelloos. Geen smakelijk eten o.i.d. Men had er écht geen zin in.

Bekri meze was erg lekker. Goed op smaak gebracht. Mijn tafelgenote genoot ook van de gyros met calamares. Ondanks het lekkere eten volgende keer toch maar deze Griek voorbij lopen. Zo ga je niet met je gasten om!

7. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Café De Zwaan

Prima gegeten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan. Daarbij moest opeens de muziek een heel stuk luider. Dit was erg storend tijdens het eten.

8. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Mijn Streek

Ik heb hier gisteren opnieuw erg smakelijk mogen dineren!
    De keuze voor een 2-gangen menu voor € 22,50 is uitstekend bevallen.
    Als voorgerecht een heerlijke rijke salade en als hoofdgerecht een super mals en zacht stukje kalfslende. Allen zeer smakelijk! Erg attente en vriendelijke bediending. Tot de volgende keer!

9. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Efes

Ik heb hier gisteren een patatje mayonaise en een frikandel mogen eten. De portie was erg sumier (normaal krijg je écht meer) en was te kort gebakken, waardoor er taaie, melige stukken in zaten.
    Aangezien het erg rustig was zaten de 5 man personeel bijna de patat van m'n bord af te kijken. Erg storend!
    Zitje was compleet doorgezeten en kapot. Eigenlijk zou je dit niet moeten willen.
    Ik woon niet in de buurt dus ik zal het zeker niet missen! Er zijn écht veel betere cafetaria's te vinden in Maastricht!

10. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Mijn Streek

Erg smakelijk mogen eten in het prachtige Glaspaleis. Zuurvlees was goed op smaak gebracht en erg lekker. Vriendelijke bediening! Het enige minpunt is misschien dat het erg gehorig is en je daardoor veel door-elkaar-heen gepraat hoort.
    Kom er zeker nog een keer eten!

11. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Burger King

Van een fastfood restaurant kun je natuurlijk nooit heel erg veel verwachten, maar dit was gewoon slecht!

De Whopper was ronduit koud, veel te veel saus dat overal tussendoor drupte op het tableautje. Alsof je "een volleybal" probeerde op te eten. Echt zeer slecht! Het was echt de vieste hamburger die ik ooit gegeten had!

Om niet alles in een negatief daglicht te zetten : de frietjes waren wél goed.

Het bedienend personeel was vriendelijk. Een tip voor de dames : als je een enorme bos krullen hebt, gelieve deze dan bij elkaar te binden : haren in m'n eten vind ik niet echt fijn!
    Komen hier zeker niet meer! Brrrrrrrr!

3,3
  12. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Down Under

Ik heb hier gisterenavond mogen dineren en ik kan echt zeggen : WAUW!
    Echte authentieke gerechten en drankjes!
    Bij aankomst verwelkomd met een heerlijk zoet likeurtje.
    Ik had als voorgerecht de bruschetta welke rijk gevuld was. Mijn tafelgenoot de carpaccio. Allebei zeer smakelijk. Daarna voor het eerst in m'n leven kangoeroe gegeten. Zeer mals vlees dat smelt op je tong. Afgemaakt met een heerlijke zachte puree en volle saus. Mijn tafelgenoot had de krokodil en ook deze was erg smakelijk. Zeker met de combinatie van spinazie en scampi.
    Uitzonderlijk vriendelijke bediening die weet wat ze doen en hoe ze met hun gasten moeten omgaan (daar kunnen anderen nog echt een voorbeeld aan nemen!). Als je écht eens goed en gezellig wil eten met uitstekende bediening dan is dit toch echt "the place to be! ".
    Komen zeker nog eens langs!

13. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Friture 't Heukske

Ik heb hier al meerdere malen frietjes (en snacks) van gegeten, en meestal is het goed.

Gisteren was dit totaal niet het geval. Het begon er al mee dat er een zeer ongeïnteresseerde vrouw achter de balie stond met een ontzettend nors gezicht. Klantvriendelijkheid was haar totaal onbekend.

Daarbij liep het personeel elkaar elke keer voor de voeten en de jongeren die in het keukentje de hamburgers moesten maken stonden meer lol met elkaar te hebben als te koken. Zeer onprofessioneel.

Nadat ik eerst een minuutje of 5 genegeerd werd kon ik dan m'n bestelling doen. Een frietje zuurvlees, een frikandel en een Mexicano. De snacks waren goed, maar de friet zuurvlees absoluut niet! Volgens mij kwam deze zuurvlees onder uit de bak, want had meer peesjes als vlees. Daarbij waren de frietjes absoluut veel te licht gebakken en niet gaar!
    Ik hoop dat de eigenaar er volgende keer weer staat, anders kies ik in het vervolg voor een andere cafetaria.

14. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte
    Internationaal Odoorn

Afgelopen week hier mogen eten. Door het ietwat teleurstellende weer waren we de enige gasten. Jonge, zeer vriendelijke bediening! Onze gerechten waren heerlijk! Het enige minpunt was misschien dat de kipsaté op het randje af, gaar was en soms stukjes pees bevatte.

15. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Buurvrouw

Zeer smakelijk mogen eten! Super malse ossenhaas. Zeer vriendelijke bediening. Voor een eetcafé zijn de prijzen wel wat aan de hoge kant: 1 bier, 1 cola light en 2 keer de Buurvrouw Special voor € 45.- is wel wat kostbaar. De porties mogen ook iets groter.

16. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Delphi

Opnieuw hier gegeten en opnieuw erg smakelijk!

Het bedienend personeel was erg vriendelijk, doch soms gehaast.

17. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Almere

Nog nooit naar zo'n slechte Subway geweest! Zeer ongeïnteresseerd personeel dat een beetje "popie-jopie" staat te doen. Het beleg werd letterlijk op het broodje gekwakt . € 9.- betalen voor 2 karige subs van 15 cm is natuurlijk belachelijk! Vieze, plakkerige vloer en tafeltjes. Once but never again!

3,3
  18. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Oscars
    Snackbar Emmen

We hebben hier afgelopen maandag mogen eten . Toen we binnenkwamen viel het op dat het een enorme ,maar lege cafetaria is . Geen mens te bekennen ! De vrouw achter de toonbank welke onze bestelling opnam stond er nogal kil bij . Nadat onze bestelling vrij snel aan tafel werd gebracht konden we beginnen . Ik had een frietje met kipsate welke best smakelijk was , alleen was de kip op het randje gaar .De satésaus was lekker. Mijn vriend had de friet gyros en ook deze was best lekker . De frikandellen smaakten enigszins apart . Al met al niet slecht ,maar zeker geen hoogvlieger . Er zijn betere cafetaria's te vinden in Emmen .

6,5
  19. dhr.Quint's profielfoto
    Internationaal Emmen

Opnieuw erg lekker mogen eten! Een vernieuwde menukaart met vernieuwende gerechten. Heerlijke gevulde paprika met risotto. Mijn vriend vond de asperges erg smakelijk. Alleen maar lof voor de vriendelijke bediening!

20. dhr.Quint's profielfoto
    Internationaal Emmen

Afgelopen maandag opnieuw heerlijk mogen eten ! Zeer vriendelijke en hartelijke bediening . Erg gastvrij en een prima kaart . Tot de volgende keer !

21. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor De Vliegenier

Prima gegeten ! Vriendelijke bediening en ruime porties .

22. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Friture Du Nord

Ben al in verschillende cafetaria's geweest, maar dit was gewoon echt jammer. Friet was nét op het randje gaar, veel te zout en smakeloos. Snacks waren geen hoogvlieger, maar niet slecht. Prijs/kwaliteit is oké te noemen. Volgende keer deze toch maar overslaan...

23. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor 't Pastorieke

Prima gegeten! Erg lekker zuurvlees! Ruime schotels en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

24. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Burger King

Afgelopen dinsdag een Whopper besteld . Nadat ik eindelijk aan de beurt was kreeg ik deze verrassend snel ! Aangezien het enorm druk was en alle tafeltjes bezet waren besloot ik deze dan maar op het perron op te eten waar m'n trein aan zou komen . De burger an sich was rijkelijk belegd met verse tomaat , sla en een burger alleen echt ontzettend jammer dat deze gewoonweg koud was ! Het is dat ik honger had , anders had ik deze weggegooid . Jammer voor de € 4,45 die deze burger kostte .

25. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Snackbar Charlie

Uitstekende cafetaria met lekkere goudgele patat . Zeer vriendelijke bediening .

26. dhr.Quint's profielfoto
    Internationaal Emmen

Nogmaals gaan eten, en deze keer beter! Het weekmenu bestond uit een hutspotje met een zelfgemaakte gehaktbal met jus. Deze was zeer smakelijk. Het dessert hebben we ook met smaak mogen eten! Alleen waren de desserts weer net zo duur als de hoofdgerechten. Dit staat niet in verhouding. Voor de rest uiterst vriendelijke bediening!

27. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Da Geppetto

Afgelopen maandag hier mogen eten. Ik had de lasagne , welke op zich best smakelijk was ,alleen dreef deze in een kom met bijzonder veel tomatensaus .
    Mijn vriend had de kipfilet met citroen (Petto di pollo al limone) waarbij de limone echt heel ver gezocht moest worden . De kipfilet was zeer droog , de saus verre van smakelijk , de groenten totaal verlept en een van kwartjes aardappel was gewoon verbrand.
    Zoals mijn vriend al zei :" volgens mij lag deze kipfilet áchter de koelkast"
    Daarbij werd er een ander bier getapt als op de menulijst stond . De bediening bleef ons in het Engels aanspreken terwijl we gewoon Nederlands terug spraken. Gewoon slecht. Erg jammer .

4,7
  28. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Schtad Zitterd

Uitmuntend mogen eten ! Het zuurvlees was het lekkerste dat ik ooit gegeten had ! Erg vriendelijke bediening . Alleen maar lof voor het heerlijke dessert . Zeker de moeite waard om nog eens te gaan dineren !

29. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Hotel Waanders

Ik heb hier afgelopen zaterdag mogen dineren en het viel nogal tegen . Mijn partner had de huis gepaneerde schnitzel en ik het rundvlees stoofpotje .

Het begon er al mee dat het erg lang duurde vooraleer er een serveerster kwam . Na een zeer klein kopje koffie (met een lekker koekje) kregen we verrassend snel ons eten . Dat verbaasde ons enigszins. Even later kwam mijn partner er achter waarom : de huis gepaneerde schnitzel was op het randje van gaar en erg laf van smaak .

Mijn stoofpotje bestond uit een bord met weinig groentegarnituur , een zwart klein pannetje met stoofvlees ,kommetje met aardappel(puree) en een kommetje met rode kool . Op zich zag het erg redelijk goed uit . De groente en evenals het vlees en de aardappelen waren ronduit flauw (en dat zegt iemand die zout arm eet !) .

Het stoofvlees was weinig verrassend met een paar gemene taaie peesjes .
    De rode kool kwam regelrecht "uit de keuken van een bejaardentehuis waar men nog nooit iets van liefde in de keuken geprobeerd had". De aardappelen hadden evenmin enige culinaire liefde mogen krijgen .

Al met al een behoorlijke rekening (2 gerechten , 2 koffie en 1 fris a € 43 ! ) voor een erg magere beleving . Zeer teleurstellend . Volgende keer dan maar doorrijden ....

4,7
  30. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Delphi

Gisterenavond wezen eten bij Delphi en vergeleken met andere Griekse restaurants was dit toch een hele verademing! De prijs is iets aan de hoge kant ,maar door het gebruik van kwalitatief goede ingrediënten krijg je dan ook écht waar voor je geld!
    Niet voor niets is dit restaurant uitgekozen tot een van de 3 beste Griekse restaurants van Nederland! Alleen maar lof voor de heerlijke (ruime) schotels. Zeer vriendelijke bediening!

Meer updates