Hier zie je hoe de meningen over de El Bando verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Steakhouse Assen

luchien scheeringa

Zaterdag 11dec 2010 met collega's hier gegeten.

Goede en gezellige bediening.

Allemaal zeer te spreken over de gerechten die waren, heerlijk.

Komen zeker nog eens terug.

2. Steakhouse Assen

liesbeth de vries

Mooi restaurant en heerlijk gegeten!

De sfeer en bediening is netjes en gezellig!

We kregen heerlijk warm stokbrood met kruidenboter en als hoofdgerecht mixed grill op een tafel bqq!

Was erg gezellig, en ons vlees bleef zo lekker warm!

Vlees was van prima kwaliteit en goed gebakken!

Verder leuk en lekker om je eigen salade erbij te kunnen uitzoeken! Was ook prima vers en zag er goed uit!

Kortom ik ga er zeker weer heen en een echte aanrader voor anderen! Groetjes Liesbeth.

3. Steakhouse Assen

Gisteren, 24 nov 2010, hier gegeten met 5 collega's. We werden allervriendelijkst ontvangen door een jonge dame die ons naar ons tafeltje bracht. We kregen uitleg over de menukaart van een kelner en onze drankjes en mandje brood stonden snel op tafel. We hadden een afscheid van iemand van onze afdeling en hij had voor dit restaurant gekozen. Zelf kende ik het restaurant niet maar ik kom zeker terug want zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het dessert was prima! Het vlees wordt hier op houtskool gegrilld en het is van uitstekende kwaliteit. Zelf houd ik niet van vis maar 1 van de collega's had slibtongetjes die volgens hem prima waren. Als nagerecht hadden we appeltaartjes die zelf worden gemaakt en chocoladetaart die ook zelf wordt gemaakt en die waren beiden verrukkelijk. De bediening was erg vriendelijk, dus kortom. We hebben een heerlijke avond gehad hier en ik kom zeker terug. Peter van der Assink.

4. Steakhouse Assen

Na een eerdere zeer positieve ervaring zijn we vorige week met vrienden opnieuw naar el Bando geweest. Helaas werd dit een teleurstelling. Bediening blijkt erg afhankelijk van het personeel. De vorige keer enthousiast en servicegericht, dit keer nerveus en net begonnen bij el Bando. De dame in kwestie wist van toeten nog blazen. De bediening was onvoorstelbaar traag. Drankjes bestellen aan tafel bleek niet mogelijk omdat het personeel nergens op reageerde. Extra bijgerechten werden pas gebracht toen het hoofdgerecht al op was. Mixed grill was niet optimaal. Biefstuk te ver doorgebakken, varkensvlees taai en smakeloos. Wel een gezellig restaurant met een leuke entourage, maar de tweede keer is voor ons ook meteen de laatste keer. Helaas.

5. Steakhouse Assen

Het voorgerecht vonden wij wel lekker. (bladerdeeg gevuld met gehakt)

Het hoofdgerecht (mixed grill) vonden wij niet super (smaken verschillen), saladebar zag er echt niet fris uit (bruine witlof e.d), net of het al tijden geleden klaar was gemaakt. Bediening erg onwetend, ze zeiden zelf ook meerdere malen: "dat weet ik niet". Sfeer was prima (mooi interieur, gezellige kaarsjes). Overigens geen duur restaurant. Kortom wij gaan er niet weer naar toe.

6. Steakhouse Assen

Jacqueline

Mijn nieuwe favoriet in Assen.

Helemaal top.

7. Steakhouse Assen

Op 15 oktober 2010 heb ik hier met mijn vriend en schoonouders gegeten, en ik was zeer aangenaam verrast.

Het begon al met het heerlijke - nog warme - brood dat op tafel kwam. De kruidenboter was goed smeerbaar (dit maken we vaak anders mee) en het viel meteen op dat de bediening erg vriendelijk was.

Het voorgerecht - in mijn geval de gamba's - beviel iedereen zeer goed. Toen het hoofdgerecht (mixed grill) op tafel kwam, werd ons nog gemeld dat wanneer het eten te koud zou zijn (zo'n mixed grill staat op een minibarbeque en soms worden de kooltjes te snel koud) dat ze dat graag hoorden zodat het weer opgewarmd zou worden. Dit heb ik nog nooit gehoord, uitstekende service! Ook toen een van ons de laatste frietjes wou opscheppen stond er meteen iemand aan tafel om deze bij te vullen.

Ik heb het nu vooral over de service, maar het eten was heerlijk! Ik kom zelden zo'n goed restaurant tegen, het totaalplaatje was gewoon helemaal goed. Het was het zeker waard om hiervoor naar Drenthe te rijden.

8. Steakhouse Assen

Ik ben hier gisteravond met mijn ouders en broer naar toe geweest. Het eten was ontzettend lekker, de prijs-eten-service verhoudingen waren prima in orde.

Het vlees was lekker mals, de salade bar was ook uitstekend.

Al met al een geslaagde avond.

9. Steakhouse Assen

Vandaag voor het eerst bij El Bando geweest, ook voor het laatst trouwens. Bediening was vriendelijk maar erg nerveus. Net alsof hij het werk voor het eerst deed. De voorgerechten waren best goed alleen vond ik vooral de portie gamba's erg karig. Je betaalt er wel 9.50 voor, dat vind ik royaal voor 7 garnaaltjes.

Dan na een kleine 3 kwartier kwam het hoofdgerecht, spare ribs. Waren prima, de lende biefstuk van het kindermenu was niet weg te krijgen. Hebben we nog gezegd maar werd niks mee gedaan. Er lag 1 zielig eetlepeltje appelmoes op het bord van de kinderen en een paar frietjes, erg minimaal allemaal.

Jammer ik had na het lezen van de recensies goede hoop maar die is zeker niet bevestigd.

4,5
  10. Steakhouse Assen

Afgelopen vrijdag kwamen we per ongeluk bij hun terecht. We waren op weg naar een ander restaurant maar die was dicht ivm met vakantie. Ondanks dat we al laat aankwamen en het er rustig was werden we hartelijk ontvangen. Er werd ons gelijk gezegd dat het even kon duren want ze hadden de grill (houtskool) net schoongemaakt. We waren gewoon verrast dat ze die nog voor ons gingen opstoken. Onder genot van een glaasje en heerlijk stokbrood zaten we op het sfeervolle terras. Erg aardige bediening heel vriendelijk en gastvrij, daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. En het eten was geweldig... heerlijk vlees, precies goed en je heb een heerlijke salade bar. Ik vond het heerlijk en ik kom er zeer zeker weer!

11. Steakhouse Assen

Gisteren 15-08

Zijn wij bij elbando wezen eten.

Het was erg druk ma ze hadden nog wel een plekje voor twee.

De ober vertelde netjes dat het wel wat langer kon duren met het eten om dat het zo druk was. Maar dat vonden we niet erg we kregen stokbrood en konden gebruik maken van een heerlijke seladebar.

Het eten was erg lekker.

Het was het wachten waard.

We komen zeker terug maar bellen dan eerst anders is er straks geen plek meer.

12. Steakhouse Assen

We hebben er gisteren gegeten met zijn tweetjes. We werden een beetje in een hoekje weggestopt en dat was erg jammer, erg ongezellig was het om daar te zitten eten. We kregen een lekker stuk stokbrood met kruidenboter aan het begin en we hadden beiden entrecote besteld. Wel jammer dat we beiden met 1 bakje patat moesten doen, want volgens mij zouden we er twee moeten krijgen. De saladebar was ook niet echt gigantisch. Het eten was wel heerlijk en daarna zaten we ook echt zo vol dat we geen toetje hebben genomen (en ook beter voor de prijs).

6,7
  13. Steakhouse Assen

Jeanette

Mijn vader kwam met het idee, om afgelopen zondag bij El Bando te gaan eten. Met 4 man zijn wij er toen heen gegaan.

Bij binnenkomst allerhartelijkst ontvangen door de gastvrouw.

Tafeltje toegewezen gekregen, binnen hing er een warme gezellige sfeer. Er werd ons direkt heerlijk warm brood met kruidenboter geserveerd. Voorgerecht besteld, empanada, dit is gevuld bladerdeeg uit de oven. In 1 woord heerlijk. Daarna het hoofdgerecht, een mix gril, 4 soorten vlees geserveerd op een mini BBQ op de tafel. Dit doet erg gezellig aan. Er was ook een saladebar, hier kun je onbeperkt gebruik van maken. Er was hier genoeg keus voor iedereen. Hoofdgerecht was heerlijk vlees, erg goed klaargemaakt door een zeer vriendelijke kok. Nog een nagerecht besteld, warme flensjes met ijs en slagroom, bijna mijn vingers er bij op gegeten zo lekker.
    Kortom eten bij El Bando is voor mij zeker voor een herhaling vatbaar.

14. Steakhouse Assen

Mijn ouders die in de buurt van El Bando wonen waren er al vaker geweest en hadden zich er altijd positief over uit gelaten. Lekker vlees, gezellige sfeer en prettige bediening. Argentijnse grill restaurants associeer ik altijd met de jaren 70 en 80 en ik ben er dus ook al lang niet meer geweest. Ten onrechte! Gisteren met mijn ouders mee naar El Bando. Heerlijk biologische biefstuk van de grill, lekkere frisse salades uit de saladebar, heerlijk vers brood (Turks?), perfecte lamskoteletjes en uitstekende ossenhaasbiefstuk. Mooi gegarneerd op het bord. Erg aardige bediening in een plezierig en licht artistiek vormgegeven ambiance.

De shiraz wijn van Luis Felipe Edwards (Chili) was heerlijk. Prijs kwaliteit goed in orde.

15. Steakhouse Assen

Kor en Jannie

Gisterenavond wilden mijn man en ik eens lekker uit eten. De kinderen uit logeren en paps en mams er even uit. We wilden eens iets anders dan de Griek of de pizzeria. Ik was al vaker langs El Bando gefietst en het ziet er aan de buitenkant al gezellig uit. Dus wij naar El Bando.

Het is een aanrader hoor.

Het personeel begroette ons vriendelijk en het zag er binnen al net zo gezellig uit als de buitenkant.

De saladebar viel ons meteen al op. Zag er goed uit. Ook de keus van de salades. Erg lekker.

Wij hebben heerlijk genoten van een grillpan voor 2 personen met 4 soorten vlees. Wederom heerlijk.

Onder het genot van een Argentijns biertje en een glaasje rose hebben wij een heerlijke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Steakhouse Assen

Fred en Roelie

Zondag 20 juni besproken ondanks de slechte ervaringen van anderen. Je moet tenslotte alles zelf ervaren. Dat bleek ook deze keer. We werden warm en hartelijk ontvangen. De menukaart beloofde veel goeds en we hebben dus met z'n vieren hier heerlijk zitten smikkelen. Twee van ons hadden de mixed gril en de andere twee varkenshaas medaillons in een appelhoning saus. Het toetje was voortreffelijk en de bediening was erg gastvrij in een gezellige ambiance. Kortom een echte aanrader dus. El Bando, we komen beslist weer!

17. Steakhouse Assen

Margreet

Gisteravond hier gegeten en het viel ronduit tegen. De tapas waren niet vers, inktvisringen waren net fietsbanden, olijven zouden gevuld zijn met ansjovis maar daar zat een slijmerig stukje vis in wat door moest gaan voor ansjovis. Over de chorizo worst wil ik niet eens beginnen. De bediening was aardig, maar had geen kennis van zaken.

Ik ben blij dat de sfeer aan tafel goed was want voor het eten hoef je het niet te doen.

18. Steakhouse Assen

Naar aanleiding van de recensies hadden we hoge verwachtingen.

De inrichting was goed, maar het eten was zeer matig.

Weinig tapas en datgene dat op de menukaart stond was absoluut niet van hoog niveau. Als hoofdgerecht had ik "mixed grilled fish". De zalm en ceasar vis (zoals de bediening het noemde, wat het ook mag zijn) was wel lekker en toen kwam de sardine, inclusief alle ingewanden! Toen had ik gegeten en gedronken. Zelfs de frietjes die erbij geserveerd werden waren slecht gebakken. De saladebar was eveneens zeer matig.

De bediening was aardig maar had onvoldoende kennis van zaken.

Ik hoop dat jullie iets doen met deze kritiek, want er valt nog een hoop te leren.

19. Steakhouse Assen

Febe en Mirjam

We komen regelmatig een hapje eten bij El Bando. Daarom is het nu wel eens tijd voor een recensie. Het is er gezellig, mooi gedecoreerd, de gastheer en gastvrouw heel hartelijk en gegrilld vlees van de houtskoolgrill.... altijd lekker toch? Onze favoriet is de spies met vier soorten vlees. Echt goede kwaliteit en supergoed gegrilld. En daarbij nemen we steevast een fles rode Santa Ana. Voor de rokers is er buiten een gezellig zitje, leuk aangekleed met ijzeren sierhekken en bloemen. El Bando ligt niet op het geijkte marktplein, maar is absoluut de moeite waard om voor naar de Groningerstraat te gaan. En 's avonds kun je hier gemakkelijk parkeren.

20. Steakhouse Assen

Zaterdag 22/05 gegeten bij El Bando, sfeer gezellig. Mijn vrouw had carpaccio als vooraf en ik zelf sopa de setas. Beiden waren een beetje flauw van smaak, maar zout en peper is natuurlijk snel toegevoegd, waarna het verder prima was. Als hoofdgerecht hadden wij beiden voor Filet de Costilla Y Ajillo gekozen, wat een voltreffer bleek te zijn. Met name het vlees was heerlijk gegrild in combinatie met de gepofte aardappel en de div. salade's van de saladebar prima eten. We hadden beiden genoeg gehad en hebben koffie genomen.
    El Bando is een restaurant dat wij zeker nog eens zullen opzoeken.

21. Steakhouse Assen

Een totaal nieuwe eetgelegenheid in Assen, dat beloofd wat dachten mijn vriend en ik.

El Bando is niet op de grotere pleinen te vinden, maar zeker de moeite waard om daar van af te wijken!

De binnenkomst was al meteen erg hartelijk. Een vriendelijk onthaal bracht ons in het sfeervolle pand. De bediening is erg vriendelijk en de prijs- kwaliteit zeer aan te bevelen! (zeker als je kijkt naar grotere steakhouse -ketens).

Een absolute top avond en wij komen zeker terug.

Net weer wat anders, echt een aanwinst voor Assen!

Bedankt!

Ninke.

22. Steakhouse Assen

Woensdag 18 mei 2010

Nadat we de recensie op eet.nu hadden gelezen besloten we om dit restaurant eens te proberen.

Een goed restaurant met sympathieke en verzorgd uitziende gastheer en gastvrouw. De verlichting is sfeervol gedempt en de aankleding is zeer goed verzorgd. We hebben de mixed grill voor 2 personen gekozen. Prima vlees! Daarbij een zachte bijpassende rode wijn gedronken.

Zeker een aanrader voor de Assenaar (en omstreken) die eens een keer wat anders wil eten.

We komen zeker nog een keer terug.

Groetjes Gerrit en Mirjam.

Ps. was een leuk en verrassend verjaarscadeau van mijn lieve vrouw!

23. Steakhouse Assen

Zaterdag 27-2

We waren er weer om een uur of zes, en er zaten al weer meerdere stelletjes heerlijk te eten.

We zijn er nu al meerdere keren wezen eten, de sfeer is prima, gezellig, een heerlijk glaasje wijn, met een lekker warm broodje en kruidenboter.

Ondertussen, toen we ons hoofdgerecht kregen, wat heerlijk heet op onze warme borden geserveerd werd, was het restaurant tot onze verrassing bijna helemaal vol.
    Geen wonder vinden wij, want goede wijn behoeft geen krans.

Als gasten ergens lekker eten komen ze wel terug.

Wij vinden het heerlijk en komen er graag.
    De jongelui zijn heel vriendelijk en willen graag iedereen tevreden stellen.
    We hopen er vaak te komen.

We geven ze, als we een cijfer mogen geven, een dikke 8,

Succes jongelui en graag tot ziens,

Wim en annie.

24. Steakhouse Assen

El bando is een gezellig en warm restaurant. Niet alleen de sfeer doet het goed bij El Bando, maar ook de bediening. Ze zijn erg open en weten alles van de producten die ze verkopen.

Ik heb heerlijk gegeten. Ik heb als voorgerecht garnalen gehad en als hoofgerecht zalm, dit kan ik zeker aan raden.

Op de menu kaart stonden nog veel meer lekkere dingen dus ik ga er zeker nog wel vaker eten.

Tot snel.

25. Steakhouse Assen

Afgelopen zaterdag wederom een avond gegeten bij El Bando, ditmaal met z'n vijven. Iedereen was dik tevreden, leuke ambiance, sfeervolle entourage.

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en voorziet ons altijd van een goed advies.

Met een vette knipoog naar de gevestigde 'Argentijnse specialiteiten’; onder meer middels een prima bereide eendeborstfilet als hoofdgerecht en versgepelde gamba’s als entree!

Kortom erg tevreden over de keuken met bijzondere gerechten met een verfijnde smaak en goede wijnen.

Prima eigentijdse formule; vriendelijk geprijst en alleszins een acceptabel culinair niveau.

All-in-all de ideale ingredienten voor een onbeslommerd avondje wining & dining.

26. Steakhouse Assen

Onlangs met 3 gezinnen aan een lange tafel gegeten bij El Bando, een zwoel, Zuid-Amerikaans restaurant, met fantastische wandschilderingen oa. van Maxima, in Assen. Met veel mannelijke gasten is een bezoek aan dit restaurant een gegarandeerd succes. Prachtige en royale steak's die door een temperamentvolle en vrolijk zingende kok in een open setting worden gegrild op een open vuur. Een fraai schouwspel.

Gastheer en gastvrouw hebben ons deskundig en met aandacht bediend. We hebben met zijn twaalven een heerlijke avond gehad bij El Bando en komen hier zeker gauw weer terug.

27. Steakhouse Assen

Na een lekkere binnenkomer, een mooi wijntje, worden we verrast met warm vers brood. Vers, dat wil zeggen net uit de diepvries, want waar de buitenste broodjes nog lekker van temperatuur zijn, zijn de binnenste broodjes van binnen nog bevroren. We laten ons niet uit het veld slaan.

Tijd voor de voorgerechten. Tomaten met mozzarella en een vinaigrette met zeevruchten. De mozzarella bestaat uit maar liefst 4 grof afgeneden plakken; kennelijk verkeerde de kok in de veronderstelling dat veel nu eenmaal ook lekker is. Zou kunnen, ware het niet dat het geheel nogal aan smaak ontbeert en dat de zo mooi aangekondigde vinaigrette geen zeevruchtensmaak, laat staan zeevruchten bevat.

Nóg is onze stemming niet bedorven. De carpaccio ziet er goed uit. De smaak is omgekeerd evenredig: geen goede dressing, geen parmezaan, de middenste plakjes vlees zijn nog bevroren. Jawel, evenals het brood. De bediening is allervriendelijkst en is zich bewust van de karige kwaliteit van de carpaccio; we krijgen een nieuw voorgerecht, de kippevleugels, die prima smaken. Dan het hoofdgerecht, een mixed grill voor twee personen, opgediend op een grappig minigrilletje met echte kolen.

De bediening weet te vertellen dat de kooltjes in de grill zó'n succes zijn dat op de wat koudere avonden deze ook zonder vlees op de tafels staan, ter verwarming van de gasten! Gevraagd naar de vleesgerechten op de grill is hij eerlijk: hij kent de vleesssoorten niet allemaal, maar weet wel dat het lekker is! Het meisje komt intussen langs om te vragen of 'alles nu goed is'. Mijn vrouw vraagt en passant naar de mogelijkheid om van de saladebar gebruik te maken en onze bediende vraagt of ons daar helemaal niets over verteld is. Nee dus!

De grillgerechten smaken niet slecht; de grill is gevuld met maar liefst 4 (!) kooltjes, heel lang warm blijft het vlees dus niet. Gevraagd naar de mayonaise wordt ons een heel klein plastic bakje voorgezet, als waren we bij de plaatselijke visboer voor wat kibbeling.

Intussen hebben we ons begeven naar de saladebar, waar de gerechten niet bepaald uitblinken door smaak. Veel waterige groenten. Zo losgetrokken uit het blik!

De restaurantmedewerkers zijn zich kennelijk bewust van de magere kwaliteit van het geheel. We krijgen immers kippevleugels en een gratis refill van de wijn. Ongevraagd. Dat zou erop kunnen duiden dat er bij het personeel sprake is van een bewustzijn van tekortschieten. Maar dat onze bediende bij het afrekenen vol zelfvertrouwen de voor hem retorische vraag stelt: "dus, we kunnen u met een gerust hart terugzien", is een gotspe. Mijn antwoord is dan ook vriendelijk, maar gedecideerd: "nee".

Lekkere wijn, een prima steak op de grill, maar het bevroren brood, de bevroren carpaccio, de niet aangekondigde saladebar en het lullige mayonaisebakje hebben de avond lichtelijk bedorven.

De zaak schijnt nu 7 maanden open te zijn. Bij een avond van topdrukte in de eerste weken van het bestaan van een restaurant was de magere kwaliteit misschien nog te verklaren geweest, maar nu niet meer. Zeker gezien de prijzen op de menukaart.

You win some, you loose some, maar jammer blijft het!

3,4
  28. Steakhouse Assen

Ik heb er laatst gegeten met een paar collega's.

De garnalen en kippevleugeltjes vormden een heerlijke binnenkomer.

Het vervolg van ossehaas met paprika en de ribeye was in één woord heerlijk. De saladebar een welkome toevoeging!

Het is dat we al genoeg hadden, maar het smaakte naar meer.

De bediening was zeer plezierig en er was goede aandacht voor onze wensen.

Dus we komen zeker weer en hebben inmiddels al wat vrienden en familie vooruitgestuurd die ook, zo hoorden we, hebben genoten.

29. Steakhouse Assen

We hebben er nu al vele malen gegeten en we vinden het geweldig.
    We hebben al verschillende gerechten geprobeerd en zijn nog steeds zeer tevreden over de kwaliteit en de geweldige bediening, die steeds keurig vragen of alles naar wens is.

Wij zijn vol lof over dit restaurant.

De chefkok krijgt van ons, met zijn heerlijk Argentijnse vleesgerechten een volle 9.

Wij zeggen, goede wijn behoeft geen krans en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Wij zeggen hierbij,

Ga gezellig uit eten bij El Bando, het Argentijnse restaurant in Assen.

Tot ziens bij El Bando, een aanrader.

Wim en Annie.

30. Steakhouse Assen

We bezoeken El Bando met drie personen op een zaterdagavond. We hebben ‘s middags geprobeerd te reserveren, maar konden slechts een antwoordapparaat inspreken en weten dus niet of de reservering is geslaagd. Gelukkig is er nog genoeg plaats.

We bestellen een flesje rode wijn en bekijken de kaart. Na enige tijd verschijnt ongevraagd een royaal mandje met warm stokbrood en gewone roomboter ter tafel. We hadden om een glaasje water gevraagd maar dat blijft uit.

We bestellen drie voor- en hoofdgerechten. Bij een Argentijn eet je uiteraard vaak gegrild vlees, maar de bediening vraagt niet hoe we ons vlees gegrild willen hebben. De voorgerechten laten geruime tijd op zich wachten, hoewel de zaak ongeveer halfvol is. De carpaccio wordt als slap en waterig ervaren; dressing en parmesan ontbreken. De gebakken gamba’s zijn helaas te lang gebakken en daardoor enigszins taai.

Na het voorgerecht meldt de bediening dat één van de bestelde hoofdgerechten (lamsvlees) niet voorradig is. Kan gebeuren, maar we hadden het liever meteen bij de bestelling gehoord want dan hadden we misschien ook een ander voorgerecht gekozen.

We hebben inmiddels een salad bar zien staan en hoewel er niets over gezegd is, nemen we aan dat we daar gebruik van mogen maken. Aangezien de hoofdgerechten nog nergens te bekennen zijn besluiten we dat te gaan doen. Helaas blijken diverse bakjes, met name de versproducten zoals sla, komkommer en tomaat, reeds geheel leeg. Wel is er een ruime voorraad kant-en-klaar produkten zoals kidneybonen uit blik en mais met tonijn. De temperatuur van e.e.a blijkt ijzig koud; nuttig als je de spullen heel lang goed wilt houden maar het doet wel afbreuk aan de smaak.

Tegen de tijd dat de hoofdgerechten ter tafel komen is de fles wijn al op. We willen niet nog een hele fles en vragen of dezelfde wijn ook per glas verkrijgbaar is, maar daar wil men niet aan. We moeten verder met de huiswijn, die overigens ook heel smakelijk is.

De T-bone steak houdt niet over; hoewel we hem medium-rare hadden besteld komt hij dichter in de buurt van well-done. Bovendien is hij maar gedeeltelijk mals, het grootste deel is tamelijk taai. De (extra bestelde) gegrilde maiskolf is eveneens niet knapperig maar taai. De frietjes zijn van gemiddelde kwaliteit; voor de mayonaise wordt € 0,70 in rekening gebracht. Het nagerecht laten we aan ons voorbijgaan.

Positief zijn we over de vriendelijke ontvangst en bediening en de sfeervolle inrichting. Het eten is naar onze mening niet om over naar huis te schrijven. De nota van € 120 klopt bijna: 1 glas wijn is niet in rekening gebracht. Dat is dan weer een meevaller.

De volgende dag blijkt dat de gedragen kleding in de was moet wegens de penetrante baklucht.

31. Steakhouse Assen

Een tijdje geleden hebben we hier met vrienden gegeten. Gastvrije ontvangst! Erg mooie inrichting, muurschilderingen zijn o.a. echte, bestaande dansers. Heerlijk eten en drinken.
    We hadden onder meer een mixed grill voor 2 personen, en kregen een heel leuk grilletje op tafel. De bediening was toppie! Vlot, correct en heel aardig. We konden zo lang blijven als we wilden, maar hoefden niet lang te wachten. Zo hoort het!

Zeker voor herhaling vatbaar.

32. Steakhouse Assen

Gisteren, 06-11 ben ik samen met mijn vriendin wezen eten bij El Bando.
    Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. De mooie muur schilderingen spraken mij erg aan.
    De menukaart vond ik leuk uitzien, leuke gerechten.
    We hadden een voorgerecht, hoofd- en na.
    Tussen de gerechten hoefden we niet lang te wachten. Het vlees was lekker mals, mijn vriendin vond de salades goed te doen.

33. Steakhouse Assen

Bij binnenkomst kwam ons een lucht tegemoet van frituurolie wat allang ververst had moeten worden, geen goede afzuiging?

Carpaccio vooraf genomen, wat dreef in de olie, vlees was totaal verpest en er zat geen smaak meer aan.
    Onze vrienden hadden gevuld bladerdeeg wat wel goed smaakte.
    Mijn man heeft de carpaccio laten staan en er werd aangeboden iets anders voor hem te maken.
    Ook maar een pasteitje dan, dat zou dan tegelijk komen met het hoofdgerecht, duurde een kwartier, dus, nou nee, laat maar dan.

Hoofdgerecht had ik ribeye, die stijf stond van de knoflook.
    Vriendin had ossehaas met een compleet verbrande paprika.
    Ossehaas van manlief was wel te doen.
    Het kindermenu was prima. Hadden we beter allemaal kunnen doen.
    De bijgeleverde patat hebben we maar laten staan, omdat we steeds misselijker werden van de olielucht die er hing.

We kregen onze cappuccino aan het eind gratis van de zaak, door de carpaccio die terug was gegaan.

We konden gelijk onder de douche toen we thuiskwamen. Het hele haar stonk naar vet en de mantels die ook in het restaurant hingen, konden we buiten luchten.

Geen tweede keer voor ons dat is duidelijk.
    Teveel geld betaald voor een verpeste avond.

2,9
  34. Steakhouse Assen

Door mijn vriend Eddy uitgenodigd om in een nieuw restaurant samen een hapje te gaan eten. Hij had er iets over gelezen, ik niks. Ik vond het erg warm en uitnodigend over komen, warme kleuren enzovoorts, een muur met foto's van bekende Argentijnse(?) mensen. Maxima zat er niet tussen, een mooie Argentijnse Nederlandse! Jammer!
    Ik heb hier lekker een paar uur doorgebracht! Hasta luego!

Ria.

35. Steakhouse Assen

Wij komen er geregeld, erg lekker eten in een gezellige sfeer.

Zeer goede bediening en aardige eigenaresse.

En.....de beste ossenhaas uit de wijde omgeving!

Blijf zo door gaan!

36. Steakhouse Assen

Samen met m'n echtgenote wezen proberen en we hebben er heerlijk gegeten.
    De jongeman die ons bediende had net z'n eerste dag en was enthousiast en attent.

De aankleding van het pand was modern, maar gelukkig wel vol warmte.

Zonder voorgerecht storte ik mij op de "Asado ce Costillas", gegrilde spareribs in een saus a €15,50 en die waren redelijk geslaagd.
    Mijn vrouw nam een "Bife de Lomo con Meron", "Op de grill bereide ossenhaas met gegrilde paprika" a € 19,50 en was zeer te spreken over de kwaliteit van het vlees alsmede de prima bereiding.

De salade-bar is normaliter niet mijn domein. Echter men serveerde er een prima mais-tonijnsalade en ook de eiersalade (met 98% ei!) ging er heerlijk in.

Zonder toetje, echter prima voldaan, hebben we afgerekend. Hierbij werd ons verteld dat we een volgende keer de kassabon moesten meenemen om 10% korting te krijgen.
    Voor zulk een vondst heb ik respect, dus die bon hoop ik snel daar in te kunnen leveren.

Aanwinst voor de stad!

Vorige pagina