Op dit adres zit nu: Steakhouse Argentina

1. j van 't oever

Met een bon van vakantie veilingen wezen eten bij el bando. 1 keer en nooit meer. Eten was matig en karig. Voor het brood en de salade moest achteraf betaald worden. En voor kritiek "opbouwend" was geen gehoor. Waardeloze zaak ook de 6 andere klanten via vakantie veilingen dachten er zo over. En dan de drankjes zo duur 10 euro voor 4 drankjes en cola van de lidle.

2,1

1. Mensen mensen !!
    In al die tijd dat wij met vakantieveilingen mee doen, 2750 waardebonnen tot nu toe verwerkt te hebben, altijd zorgvuldig omgegaan met onze gasten en gerechten, hebben we nu te maken met een aantal gasten die recensies schrijven met hun ervaringen. Deze zijn helaas niet allemaal even positief. Helaas komt het nu over alsof het alleen maar slecht vertoeven is bij ons.
    MAAR voor al die gasten die tevreden zijn en dat zijn er 5460 en geen recensie hebben geschreven zeggen we bedankt! Voor de anderen die eerst de negatieve recensies lezen en dan ons een bezoek komen brengen zeggen wij; voor ons hoeft het niet! want dan staan we al 1-0 achter. De beste manier is om de bon op marktplaats te zetten dan wel weg te geven! U maakt dan iemand anders blij, iemand die denkt; ik heb een leuke bon voor een leuk bedrag en daar ga ik een leuke avond voor mezelf van maken en daar heb ik niemand voor nodig behalve mijn vriend of vriendin.
    En als ik geen brood of salade wil, dan bestel ik dat niet, wil ik het wel dan betaal ik voor een mandje brood €3 en voor een frisse verse salade bij het hoofdgerecht €3,5 en dat is geen geld. Want als ik ga rekenen; al die kosten wat het restaurant maakt; licht, water, gas, huur, de provisie voor de Site, bediening, kok afwasser, achtergrondmuziek, boekhouder, belasting, advertenties, woz, terras vergunning, toiletpapier, kaarsen voor de sfeer (!) servetten, planten, verzekering en nog een hele lange lijst! Mensen, wij gaan geen verandering brengen in uw leven, sfeer maak je zelf, service krijg je als je er voor open staat, en lekker eten krijg je als je laat verrassen. Mocht je toch ergens niet van gecharmeerd zijn, geef dat dan aan op het moment zelf.
    Wij hebben gekozen voor dit vak om de mensen te bediening en dat doen we al 20 jaar ma wel voor de gasten die het waarderen en net zo hard werken als ons .

Met vriendlijk groet
    Team El Bando

Vorige recensies van j van 't oever

• Vandaag voor het eerst bij El Bando geweest, ook voor het laatst trouwens. Bediening was vriendelijk maar erg nerveus. Net alsof hij het werk voor het eerst deed. De voorgerechten waren best goed alleen vond ik vooral de portie gamba's erg karig. Je betaalt er wel 9.50 voor, dat vind ik royaal voor 7 garnaaltjes.

Dan na een kleine 3 kwartier kwam het hoofdgerecht, spare ribs. Waren prima, de lende biefstuk van het kindermenu was niet weg te krijgen. Hebben we nog gezegd maar werd niks mee gedaan. Er lag 1 zielig eetlepeltje appelmoes op het bord van de kinderen en een paar frietjes, erg minimaal allemaal.

Jammer ik had na het lezen van de recensies goede hoop maar die is zeker niet bevestigd.

4,5