Op dit adres zit nu: Steakhouse Argentina

1. Gisteren, 24 nov 2010, hier gegeten met 5 collega's. We werden allervriendelijkst ontvangen door een jonge dame die ons naar ons tafeltje bracht. We kregen uitleg over de menukaart van een kelner en onze drankjes en mandje brood stonden snel op tafel. We hadden een afscheid van iemand van onze afdeling en hij had voor dit restaurant gekozen. Zelf kende ik het restaurant niet maar ik kom zeker terug want zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het dessert was prima! Het vlees wordt hier op houtskool gegrilld en het is van uitstekende kwaliteit. Zelf houd ik niet van vis maar 1 van de collega's had slibtongetjes die volgens hem prima waren. Als nagerecht hadden we appeltaartjes die zelf worden gemaakt en chocoladetaart die ook zelf wordt gemaakt en die waren beiden verrukkelijk. De bediening was erg vriendelijk, dus kortom. We hebben een heerlijke avond gehad hier en ik kom zeker terug. Peter van der Assink.