Restaurant Het Verschil in Zoutelande

• zo 16:00 - 21:30

Uitzonderingen

Gesloten
  • 27 nov t/m 17 dec

Niet voor niets is ons Restaurant Hét Verschil. Wij willen ons onderscheiden in kwaliteit, sfeer en entourage. Anders zijn dan anderen. Wij willen het verschil maken in eten en genieten en u een onbezorgde fijne tijd bezorgen.

Kom genieten in ons smaakvolle restaurant. Wij bieden u een verrassende kaart met regelmatig Verschillende gerechten voor vlees- en visliefhebbers. Een intiem diner voor twee of een volmaakt groepsuitje, wij maken voor u Het Verschil.

Ons a la carte restaurant is sfeervol en warm. Op de kaart prijken verrassende gerechten voor vlees- en visliefhebbers. Bovendien verschijnen er naast de kaart regelmatig verschillende seizoensgerechten.

Wij beschikken over een huiskamerrestaurant, waar u in 'huiskamer'-sfeer kunt dineren met uw gezelschap met de service van een restaurant. Ideaal voor een diner, besloten feest, vergadering enz. Dit restaurant biedt plaats voor 10 tot 25 personen.

Aan de achterzijde hebben wij een heerlijk tuinterras waar u op warme dagen beschut kunt genieten van uw diner of gewoon gezellig een drankje kunt drinken.

Voor de kinderen hebben wij in ons restaurant een compleet ingerichte kinderhoek met speelgoed en een tv met dvd-speler, waar uw kinderen lekker kunnen spelen en tv kijken. Uw kinderen vermaken zich prima en u kunt lekker genieten van uw diner. Ook in ons huiskamer-restaurant zijn zitbankjes met daarin speelgoed voor de kinderen gecreëerd.

Het Verschil kan worden omgetoverd tot feestlocatie. Alles is er mogelijk, van verjaardagsfeest tot babyborrel. Voor het geven van bijv. een receptie, brunch, een borrel of een diner tot 120 personen.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij en suikervrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in ZoutelandeFoto van Restaurant Het Verschil in Zoutelande

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, rustig, huiselijk, gezellig, klassiek en zakelijk
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi, honden toegestaan en bezorgen
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding), verschoontafel en vermaak
85 zitplaatsen en maximaal 120 personen in één groep
Personeel