In Zoutelande kunt u gratis parkeren.

ma vanaf 16:00
di vanaf 16:00
wo vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Niet voor niets is ons Restaurant Hét Verschil. Wij willen ons onderscheiden in kwaliteit, sfeer en entourage. Anders zijn dan anderen. Wij willen het verschil maken in eten en genieten en u een onbezorgde fijne tijd bezorgen.

Kom genieten in ons smaakvolle restaurant. Wij bieden u een verrassende kaart met regelmatig Verschillende gerechten voor vlees- en visliefhebbers. Een intiem diner voor twee of een volmaakt groepsuitje, wij maken voor u Het Verschil.

Ons a la carte restaurant is sfeervol en warm. Op de kaart prijken verrassende gerechten voor vlees- en visliefhebbers. Bovendien verschijnen er naast de kaart regelmatig verschillende seizoensgerechten.

Wij beschikken over een huiskamerrestaurant, waar u in 'huiskamer'-sfeer kunt dineren met uw gezelschap met de service van een restaurant. Ideaal voor een diner, besloten feest, vergadering enz. Dit restaurant biedt plaats voor 10 tot 25 personen.

Aan de achterzijde hebben wij een heerlijk tuinterras waar u op warme dagen beschut kunt genieten van uw diner of gewoon gezellig een drankje kunt drinken.

Voor de kinderen hebben wij in ons restaurant een compleet ingerichte kinderhoek met speelgoed en een tv met dvd-speler, waar uw kinderen lekker kunnen spelen en tv kijken. Uw kinderen vermaken zich prima en u kunt lekker genieten van uw diner. Ook in ons huiskamer-restaurant zijn zitbankjes met daarin speelgoed voor de kinderen gecreëerd.

Het Verschil kan worden omgetoverd tot feestlocatie. Alles is er mogelijk, van verjaardagsfeest tot babyborrel. Voor het geven van bijv. een receptie, brunch, een borrel of een diner tot 120 personen.

5. Betalen Visa Master Card pin

1410519665 82
1481971604 84
1520945388 74
1559919173 79

1. Overheerlijk gedineerd. Zeer smaakvolle en verrassende kaart. Ons vaste adresje in Zoutelande!

2. Na een tijdje hier weer eens wezen eten. En ze leven nog steeds hun naam na. Je proeft het verschil.
    Vers, goed klaargemaakt, op smaak en prachtig gepresenteerd. Ook voor de dubbele portie pasta voor onze zoon werd niks extra gerekend, dat is nou nog eens service, door lief, attent en zorgzaam personeel.

Zeker een aanrader.

3. rottiers guido

Lekker eten en supervriendelijke bediening.

4. Anneke Welschen van Alphen

Heerlijk en gezellig gegeten op onze zussendag! Super.

5. Onwijs lekker gegeten bij Het Verschil.
    Aangezien wij bijna alles graag lusten hadden wij ons laten verrassen met 3 gangen naar keuze van de eigenaresse. Hier hadden wij absoluut geen spijt van! Alles heerlijk vers, goed op smaak, veel variatie van het garnituur (seizoensgroenten en allemaal eigen bereidingen) en mooie porties. Nog nooit zulke lekkere bouillabaisse gegeten.

Wij komen zeker terug!

6. Miriam Michler

Wir waren immer total begeistert vom Service und Essen. Leider war dies bei unserem letztem Besuch nicht mehr der Fall. Die Portionen sind deutlich kleiner geworden....immer noch lecker aber nicht so wie ich es kenne. Als Dessert gab es die käseplatte....die war immer toll...jetzt gab es nur noch dreikleine Stücke Käse mit etwas Nüssen und Chutney...sehr enttäuschend.
    Service und Essen hat sehr nachgelassenen....Sehr schade den die Preise sind geblieben. Wir werden nicht wieder kommen.

7. Daphne Montebovi

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Net dat verschil😉

8. Kleine kaart met geen verassende gerechten maar wel lekker klaargemaakt. Gezellig kader een vriendelijke bediening.

9. Altijd al heerlijk gegeten, en de honden zijn steeds welkom, al verschillende malen dit restaurant bezocht… we keren steeds terug!

10. Super mooi hotel/restaurant vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zeker een aanrader! Wij komen zeker terug!

11. We waren met 4 personen op 31 december bij Het Verschil. Het was heel gezellig, de service was goed en zeer vriendelijk. Het smaakte ons allen goed en wij komen weer terug!

12. Ben bij het verschil wezen eten en het was heerlijk. Goeie sfeer goed eten. Het was een geweldige avond.

13. Werner Van Poecke

De garnituur bij het hoofdgerecht was echt ondermaats.

14. Zeer geslaagde tweede kerstavond gehad met heerlijk eten en een lekkere wijn. Kom er al jaren en ook dit keer weer zeer goed!

15. Heerlijk gegeten bij restaurant t verschil. Voor de kinderen is er een speelhoek gerealiseerd waar ze heerlijk hun gang kunnen gaan. Zeer vriendelijke bediening en goede service. We gaan zeker nog een keer terug!

16. We komen al jaren bij het restaurant. De kwaliteit van het eten wordt steeds minder.
    Deze keer was het echt slecht. Jammer.
    Dit was voorlopig de laatste keer.

17. Het lijkt of er af en toe onervaren personeel in de keuken staat.
    Tweemaal eerder bij jullie wezen eten en dat was perfect in orde.
    Deze keer was het écht niet in orde.
    Wat zonde. Dat wordt géén volgende keer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  18. Nee, wij hebben absoluut níet lekker gegeten bij het Verschil, sterker nog: het was niet te eten, de vis was keihard, de procureur te zout.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  19. Mooie opgediende borden, goed verzorgd, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

20. Geert De Vulder

Prima onthaal en service aan tafel. Verrukkelijk eten. Heel verse ingridienten. De gerechten wordt heel mooi gepresenteerd en tot in detail afgewerkt!

21. Betty de Jaeger

Lekker eten in ern prettige ambiance. Altijd weer fijn om hier terug te komen!

22. c.roozen

Prima, en royale portie. Leuk geserveerd.

23. Mooi en verzorgd restaurant.
    Mooie kaart. Fijn personeel, vriendelijk.
    Goed gegeten echt een aanrader.

24. We hebben heel lekker gegeten! Bediening was zeer goed! Door het mooie weer van voorbije weekend hebben we buiten op het terrras kunnen eten, heel gezellig. Een echte aanrader!
    Wij komen zeker terug als we nog eens naar Zoutelande komen!

25. Jiri De Beule

De bediening was vrij laag van niveau en het eten maar zo zo. De risotto dreef in de olie en de vis was zeker te ver gebakken. Het kon dus allemaal veel beter... :-(

26. kloosterman, j.r.w.

Uitstekende keuken en een rustige, heel vriendelijke bediening. Prijs t.o.v. kwaliteit zeer gunstig. Vlees- en visgerechten met kennis bereid. Aanrader.

27. Het eten was heerlijk.
    Een min puntje vind ik dat de bediening niet netjes gekleed is. Nettere kleding geeft een betere uitstraling wat bij de rest van het restaurant goed past.

28. Lekker eten, een ietwat trage bediening, veel drukte van de tafels om ons heen en op het einde moest het personeel zowaar aan de slag om een panne in het sanitair te verhelpen.

29. Verbruggen Valérie.

Ik ben al meermaals bij jullie komen eten. Zowel in het voorjaar als in het najaar.
    Altijd super goed ontvangen,super vriendelijke mensen. Dus een zeer goed onthaal.
    Het eten was om duimen en vingers af te likken.😉👍.
    Waarschijnlijk komen mijn hondje en ik in oktober terug met mijn vriendin en haar 2 Goldens als we een bezoekje brengen aan Zoutelande.
    Hartelijk dank en tot dan.
    Grtjs
    Valérie.

30. Het Verschil annuleert 1,5 uur voor het aanschuiven het zorgvuldig geplande en enorm op verheugde verjaardagsdiner van mijn 77 jaar geworden vader. Daar sta je dan, op zaterdagavond met 11 personen. Excuses, natuurlijk, personele problemen, overmacht, dat willen we allemaal best begrijpen, maar op geen enkele manier proberen alsnog voor mijn teleurgestelde ouders Het Verschil te maken, dat niet. Geen oplosssing aandragen, geen tegemoetkoming bedenken, helemaal niets. Zelfs na mijn e-mail waarin ik subtiel verzoek of Het Verschil nog iets voor mijn ouders zou willen betekenen (koffie, een drankje, het zou al een enorm verschil maken) blijft het stil. Slechte beurt.

31. Willemijn

Na een heerlijke wandeling op het mooie strand van Zoutelande goed gegeten in het gezellig ingerichte restaurant. Leuke vlotte bediening. Gaan daar zeker nog een keer eten.

32. Ieder jaar als wij naar zoutelande gaan kijken we er naar uit om hier te gaan eten.
    Dit maal viel het tegen… de kaart was lang niet zo verrassend als te voren en de kwaliteit die ze altijd brachten was een stukje minder helaas.
    De eendeborst was helemáál doorbakken en de groenten wat te koud.
    Jammer dat ze niet kwamen vragen of alles naar wens was… de zeetong die we besteld hadden was niet mooi gebakken en kregen ter compensatie daar 2 sliptongen extra bij wat erg netjes was.
    Wij willen volgende keer nog weleens terug komen maar als het dan weer tegenvalt is het helaas de laatste keer.

33. G.visscher

Het eten was erg slecht. Carpaccio net uit de vriezer, vissoep gekleurd water. We moesten erg lang wachten. Vis van visschotel: snot. Visjes waren net braaksel. Wat waren we teleurgesteld. Er was wel iets positiefs: Groente waren goed en voldoende. Ook de bediening was goed.

Koffie als " genoegdoening" aangeboden. Nu ja.

34. Soep was te zout, visschotel te droog, zwaardvis werd te koud geserveerd en de mosselen waren niet gaar genoeg. Een echte afknapper. Van enige tegemoetkoming was geen sprake. Jammer vooral omdat we in het verleden al enkele keren wel goed gegeten hebben.

35. Patricia Nagtzaam

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met mijn liefsten om me heen.

36. Uitstekend gegeten voor redelijk prijs. Een echte aanrader. Enige minpunt: zelf frites of gebakken aardappelen maken zou het geheel nog flink verbeteren.

37. rosa-mari van hoydonck - peter van loock

we waren er al eens geweest en toen was het ons erg bevallen
    daarom dat we opnieuw hebben gereserveerd
    het menuutje (week/maand?) was erg lekker, met als extraatje een lekkere amuse-gueul
    de bestelde wijn een Gruner Veltliner was ook heerlijk en werd correct gebracht in een wijnkoeler om hem gedurende de maaltijd fris te houden
    de bediening was erg vriendelijk
    we keren waarschijnlijk nog wel een derde keer terug in de toekomst bij een volgend bezoek aan Zeeland

38. Die Atmosphäre ist sehr angenehm, das Personal freundlich und aufmerksam. Mit unserem Menü waren wir sehr zufrieden : schmackhaft und hübsch angerichtet. Wir kommen wieder😊

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

De sfeer is zeer aangenaam, het personeel vriendelijk en oplettend. We waren zeer tevreden met ons menu: smakelijk en leuk opgemaakt. Wij komen terug 😊

39. Es war sehr schön und ruhig auf der Terasse. Die Bedienung aufmerksam und freundlich und da Essen gut.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het was erg mooi en rustig op het terras. De bediening was alert en vriendelijk en het eten was goed.

40. frank berkers

Heel lekker gegeten voor een nette prijs.

41. Wim Zijlstra

Prima ontvangst, gezellige sfeer. Samenstelling EMTE menu prima en zeker een aanrader.
    Zeker geen klagen. Alles kan, maar..... je moet er wel naar informeren! Prima gastheer/vrouw. Verzorgd menu. Wijnkaart beschikbaar.

42. Christien Schilders

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

43. Via Emté Fijnproevers hebben wij een 3-gangenmenu aan 50% korting genoten.
    Nu, of dit effectief zo is dat het 50% korting was, kan ik niet zo zeer zeggen.
    Heb wel buiten gezien dat er een 4-gangenmenu beschikbaar was voor 29€ en ja, als je dan gaat vergelijken, dan vrees ik dat het concept "50% korting" niet echt van toepassing was.
    We konden dit ook niet echt nagaan, daar er ons enkel een menukaartje aangeboden werd met de keuzes die je kon maken binnen het voorgerecht en hoofdgerecht.
    Nagerecht kon je helemaal niet kiezen en bijgevolg was dit vooral voor mij een nadeel als persoon met een maagverkleining.

Buiten dit menukaartje, welke zonder prijsaanduiding was, hebben wij enkel nog een mapje gekregen met de keuzemogelijkheden van de wijn.
    Drankenkaart hebben we niet gezien en dus hadden wij ook het raden naar de prijzen en de mogelijkheden.
    Dat is best wel jammer.

Over het eten zelf (amuse, voorgerecht, hoofdgerecht) ben ik echter wel tevreden.
    Het was zeer lekker.

44. Weststrate

Super gezellig, goede ontvangst en heerlijk eten. Echt top!

45. K van Duivenbode

wij zijn vorig weekend wezen eten in Het Verschil, prima keuken en vriendelijke bediening, sfeervolle zaak.
    Oesters waren erg lekker in combinatie met de wijn.

46. klaus stockfisch

Toller Empfang, alle wunderbar freundlich. Essen ausgezeichnet, wir hatten einen wundervollen Abend, wir werden immer wieder kommen!

Vrije vertaling Eet.nu

Goede ontvangst, iedereen is zeer vriendelijk. Het eten was uitstekend, wij hebben een geweldige avond gehad en we zullen zeker terug komen.

47. Wat een tegenvaller. Een drie gangen menu voor € 23,00 p.p. via Social Deal van € 49,00 p.p.
    Wij dachten met een deal, je krijgt korting op een bestaand menu. Helaas dat is hier niet het geval. Ze hebben niet eens een 3 gangen menu voor € 49,00. Wel een 4 gangen menu voor € 29,00. Acties zoals de AH restaurant, Iens deals enz., geeft de gast de mogelijkheid om kennis te maken met een restaurant. Heel fijn. Maar hier worden we belazerd. Een deal is een gelijkwaardig product voor een aantrekkelijke prijs, dat is hier niet het geval. De gerechten worden aangepast in hoeveelheid. Prijs/kwaliteit is hier ver te zoeken.
    De bediening gaat niet om met gasten maar met klanten. Gastvrijheid is ver te zoeken. De dames communiceren niet met gasten, alleen “wilt u nog iets drinken, heeft het gesmaakt” verder niets. Er werd geen wijnkaart aangeboden, niet gevraagd of we misschien water wilden. De wijnen werden achter ingeschonken, niet aan tafel. We moesten het maar geloven. De amuse met breekbrood was 1 stukje brood p.p. Wijnen voor € 5,00 per glas is hier veel te hoog. Jammer van deze ervaring.

48. heerlijk gegeten en gelogeerd bij het verschil. zeker een aanrader!

49. Hanneke van Asten - Beekmans

Wij zijn afgelopen zomer 6 dagen in Zoutelande geweest en hebben 2 avonden bij Het Verschil gegeten.
    We werden gastvrij ontvangen, hebben heerlijk buiten op het terras kunnen zitten en genieten van een fantastisch diner en overheerlijke wijnen. Zelfs onze hond werd verwend. Een echte aanrader.

50. Gisteren gedineerd. Prima kwaliteit, smaak en prijs.
    Alleen om een hele goede recensie te verkrijgen, is een restauratie/vernieuwing van de restaurantstoelen noodzakelijk. Ik schoof de hele avond van de ene veer in de stoel naar de andere.

51. Heerlijk gegeten.
    Een leuk restaurant, we komen er graag.

52. Vandaag weer naar het restaurant van Hotel-Restaurant Het Verschil. Met de kaart krijgen we een amuse van diamanthaas met zoete balsamico en wat broodjes met een kruidenboter/crème. Erg lekker.

Vanavond gaan we voor de carpaccio en het taartje van geitenkaas vooraf, de runderbavette en de rode poon als hoofdgerecht en een grand dessert als nagerecht. De quiches zijn erg smakelijk, voldoende gevuld en netjes opgediend. We krijgen er een glaasje met een zachte crème van geitenkaas en granaatappelpitjes bij en uitgebakken Schwarzwalder ham. Deze ham is mooi krokant gebakken en erg smakelijk. Gerecht is mooi in balans.
    De carpaccio is één van de betere die ik gegeten heb. Het vlees is niet als vloeipapier gesneden, maar wat dikker waardoor het veel meer smaak heeft. Het blijft goed snijdbaar en de hoeveelheid is prima, eindelijk een carpaccio zoals deze ooit bedoeld is. Verder wordt het gerecht afgemaakt met balsamico, oude kaas, sla met dressing, tomaatjes en cashewnootjes.

Het hoofdgerecht is een filet van rode poon met een coulis van paprika. De poon is smakelijk gebakken, maar de huid is net niet krokant genoeg. Overigens wel uitstekend gefileerd! De coulis van paprika is prima en smakelijk bij de poon. Voor het krokante accent zorgt de cassave. Verder krijgen we heerlijke zeekraal op het bord met gele biet, risotto en een pomme Dauphine. Verder nog een klein bakje met tomaat en een flinke schaal friet.
    Het hoofdgerecht vlees is de bavette. Ook hier prima garing en goed op smaak. De rode wijn jus is voldoende en bijzonder smakelijke met wat tijm. De garnering is verder gelijk aan het andere hoofdgerecht.

Het nagerecht is een proeverij van kleine gerechtjes. Een crème brûlée, een mooie, zalvige chocolademousse, een fris sorbetijs van bloedsinaasappel en een stukje cheesecake met karamel.

Prima gegeten, prettig bediend. Aanrader.

53. Josca Boogert

Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Goede sfeer en de bediening is goed. Dit was de tweede keer dat we hier hebben gegeten en is wederom weer voor herhaling vatbaar.

54. Margareth en nies

Elk jaar eten we in mei een keer in het Verschil. Prima personeel, lekker gegeten. Sfeer goed, ruimte aan ronde tafel ook! Kleine aanmerking, de smaak van het eten heerlijk. Wel de ervaring dat de tijd wachten tussen voor- en hoofdgerecht lang duurt. Dat mag wat ons betreft korter. Maar smaak eten, opdienen gerecht, sfeer, leuk en goed!

55. Collard, Wolfgang

Wij zijn met 6 personen geweest - gasten uit Duitsland. Erg gezellige avond in en mooi restaurant met sfeervolle atmosfeer, goed en lekker eten (vis) en lekkere dranken (huiswijn). Erg voorkomende service. Goede prijs-kwaliteit relatie. Graag tot naaste keer.

56. Nick Struijcken

Prima hotel, mooie kamer met alle voorzieningen. Heerlijk gegeten in het restaurant. Een echte aanrader

57. Roel en familie

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Huiselijke sfeer.

58. Super gezellige avond gehad in het Verschil, het eten was heerlijk. De bediening goed.

59. De sfeer was goed. Lekker gegeten en het is voor herhaling vatbaar.

60. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar :)

61. jh wessels

Was voor ons de eerste keer, was helemaal super! Als we nog een keer weer in de buurt zijn, zullen we zeker van dit restaurant gebruik maken.

63. henk en janny Stolk

Het was weer heerlijk vertoeven in Het Verschil, aardige mensen, prachtige kamer. Ruim, schoon, netjes, de douche was ruim en warm. De tong en de oesters waren geweldig, zeker aan te raden.

64. Gewoon goed eten met een goede en vriendelijke bediening.

65. Vriendelijke bediening en heerlijk eten!!

66. Fijne sfeer, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke gastvrouwen. We zullen er zeker vaker komen!

67. Dick Huibers

We komen er al jaren een paar keer per jaar en er is zeer zeker niets mis mee, in tegendeel. Bediening, service en eten prima. Tot de volgende keer!

68. Goed eten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening! Aanrader!

69. Dianne

70. Dezeure Luc

Gemoedelijke sfeer, vlotte bediening, zeer lekkere vis.

71. Van Dijck Luc

29 maart 2014. Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen eten en het was zoals de vorige keer weer heel lekker. Het personeel is super vriendelijk. Dit restaurant is echt een aanrader.

72. Erg sfeervol restaurant met goed meubilair, de juiste verlichting en rustige muziek. Uitstekende bediening. Eten is goed, maar er mag wel iets meer groente bij de gerechten geserveerd worden. Toetjes (ananas) zou wat beter kunnen. Maar in zijn totaliteit absoluut een aanrader!

73. Op 14 februari hier voor het eerst gegeten naar aanleiding van de reacties op eet.nu. Dit viel behoorlijk tegen. De tafels staan erg dicht op elkaar, dus elk gesprek is duidelijk te volgen.

Het voorgerecht was nog wel redelijk maar na een uur gewacht te hebben kwam ons hoofdgerecht terwijl de tafels naast ons die later binnen waren gekomen al aan het hoofdgerecht bezig waren. Dit hoofdgerecht viel tegen, weinig smaak en flauw. De gebakken varkenshaas leek eerder gekookt dan gebakken, de frites misten knapperigheid. Het hoofdgerecht van mijn vrouw zag er anders uit dan aan de tafel naast ons terwijl ze hetzelfde had besteld.

Het nagerecht kwam rechtstreeks van de Sligro en er zat ook nog ijs in het ijs (is ontdooid geweest en weer in gevroren oud ijs dus). Jammer ook dat er niet wordt gevraagd of men nog iets wil drinken want voor €5 per glas moet dit toch lucratief zijn. Alles bij elkaar genomen zullen we hier niet terug komen

74. Heerlijke avond gehad met vrienden en honden. De kaart had een mooie variatie in gerechten inclusief onverwachte gerechten zoals konijn, botervis, etc. Service was attent en gemotiveerd. Sfeer was warm en welkom. Zeker voor herhaling vatbaar!

75. w.van jongeren

Afgelopen zaterdag gedineerd bij Het Verschil. Echt werkelijk genoten van goede bediening, fijne sfeer en lekker eten. Wij komen hier zeker terug na deze aangename ervaring.

76. Corrie Wisse

Op zaterdag 4 januari diner met 5 personen. Werkelijk alles was zeer goed, in alle opzichten. Dus dan heb ik het over smaak, hoeveelheid, presentatie, bediening, sfeer, en ik vergeet vast nog wel iets. Mijn tip: gewoon doen!

77. J van duivenbode

Prima gegeten vorige week ,mooie herterug,verse oesters en goede wijnen op de kaart. Wij komen zeker terug

78. Met 6 personen gegeten. Kwaliteit was matig, evenals de bediening. Komen 1x vragen wat we willen drinken en verder zie je niemand meer. Ronduit veel te duur voor het gebodene. Bij vertrek staat de bediening achter de bar en heeft niemand iets in de gaten. Niet erg gastvrij. Was vroeger onder de Fam. Goedman een stuk beter!
    Dit was echt de laatste keer.
    Geen aanrader.

79. Met 6 personen gegeten bij restaurant Het Verschil. Het eten was eigenlijk net te weinig voor een complete maaltijd. De extra frietjes kwamen echt na de maaltijd. Vooraf wordt er vriendelijk een aperitief aangeboden dat vervolgens tegen een te hoge prijs op de rekening staat. Overigens was er wel een menu kaart maar daar stonden geen prijzen op van de drankjes. Die vervolgens natuurlijk veel te duur waren. Bij de wijntap was de kelner niet erg gerustgesteld over de kwaliteit. Elk getapt glas ( € 5,00 per glas) werd bekeken of het nog wel heldere wijn was en vervolgens stak de kelner zijn neus in het glas om vast te stellen of de wijn nog aan de klant kon worden verkocht. Geen uitleg bij de gerechten, geen vriendelijk woord bij vertrek. Kortom, geen restaurant om nog eens naar terug te gaan.

80. We hebben hier vanavond met 12 personen heerlijk gegeten en gedronken.
    Echt een aanrader.

81. Ida Maassen

Heerlijk gegeten op het buitenterras, goede sfeer en goede service. Een gevarieerde kaart met verrassende gerechten. Iedere gang was een feestje! Een aanrader!

82. Leuke atmospheer, goede service. Eten lekker, al was mijn vis plateau prijzig gezien de kwaliteit (sliptong en zeebaars lekker, zalm beetje saai en gamba's melig).

83. L.Balledux

Prettige ervaring, heerlijk gegeten.
    Wij waren hier voor de 5 de keer, elk jaar als we in Zoutelande zijn eten we daar een heerlijk visje. Prettig dat je nu kunt reserveren via e-mail.
    De sfeer is erg gezellig en ook met konderen geen bezwaar daar te eten.

84. Goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!!!

85. veenendalers

In een woord geweldig. En inderdaad de naam het verschil doet zijn naam eer aan. Bediening correct. Mochten voor de soep heerlijk wat vis proeven. Heerlijkebroodjes met kruidenboter. Alles was perfect.

86. We hebben prima gegeten in een sfeervol restaurant met uitstekende en vriendelijke bediening. De bestelde vis was goed gebakken. Is elders vaak niet het geval.
    Tip: Als er vis gegeten wordt geeft er dan een leeg bordje bij voor de graten.

87. Anne en Bert

Heerlijk gegeten, de tonijn als voorgerecht had gewoon zijn eigen eerlijke smaak behouden en was niet bewerkt. Het hoofdgerecht was prima, de toetjes goddelijk. Twee kleine minpuntjes: geen schaaltje voor graten en geen apart bakje voor je theezakje. Deze kleinigheden vielen in het niet bij de rest, het is lang geleden dat wij zo heerlijk gegeten hebben en precies voldoende. De plaats waar we zaten was vrij slecht verlicht, zodat we wat moeite hadden met de menukaart... Verder is het restaurant sfeervol en modern ingericht. De prijzen waren niet laag, maar het was het waard!

88. rrrobb 3335 punten

Gegeten op 15 juni. Eigenlijk kwamen we hier bij toeval naar binnen, omdat één van onze vrienden gewoon doorliep terwijl de rest nog buiten op de kaart stond te kijken.
    Maar spijt hebben we daar niet van gehad. De bediening was erg vriendelijk en het eten erg lekker. De entourage met een hoop tegenlicht van de zon die fel naar binnen scheen was modern, en niet echt mijn smaak. Maar een volgende keer zou ik hier zomaar weer naar binnen stappen. En dan hoef ik niet meer eerst de kaart te bestuderen.

89. Twee keer heerlijk (vis) gegeten, alles lekker vers en met smaak bereid.
    Goede bediening, prettige sfeer. Echt een aanrader !

90. Zoals vanouds weer voortreffelijk gegeten in dit restaurant waar we altijd heengaan wanneer we een dagje of weekeinde in Zoutelande zijn.
    Vriendelijke en plezierige bediening verdient aparte vermelding.

91. Hallo daar , wat waren wij verrast wij waren 40 jaar getrouwd (29 juni) en werden door mij dochter en schoonzoon en 2 klein kinderen verrast bij jullie.
    Het was heerlijk en wat zijn jullie een fijn team. Een pluim voor jullie.

92. Na een wandeling over de boulevard uiteindelijk bij Het Verschil aan tafel gegaan. We hebben hier fantastisch gegeten. Ze hebben echt het verschil gemaakt. Een echte aanrader als je luxe wil eten in Zoutelande.

93. Reginald

We eten regelmatig in dit restaurant en ook nu, met een prima Sweetdeal 4-gangen menu, was het weer erg lekker. Het restaurant is zeer sfeervol met een prettige bediening! Als je hier nog niet geweest bent, zeker doen!

94. Een prima restaurant met een ervaren en vriendelijke bediening.Het eten was prima en voldoende.
    Zeker een aanrader.

95. Graag hadden wij gezien dat bij binnenkomst onze jassen werden aangepakt en aan de kapstok werden gehangen , en bij vertrek weer werden aangerijkt.Een palcemat op de tafel is wel wat netter , dan je vork op de kale tafel.De bediening is wel vriendelijk en doen hun best voor de klanten, eten was goed, en toch komen we nog wel eens terug.

96. Ronald en Nel Hollebrands

Wij hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer en de bediening was goed.
    Ja hier komen we nog wel eens een keer terug.

97. Ziet er heel gezellig, huislijk en verzorgd uit. De bediening was gastvrij.
    Het eten was geweldig!

98. De ontvangst was uitstekend evenals de service en bediening
    dan nog niet gesproken van de bereidingen, deze waren top

Doe zo voort

Marc

99. Lekker zoals het moet zijn. Maakt echt een verschil met gewone restaurants. Kinderen hebben zich ook goed vermaakt.

100. Wij hebben afgelopen weekend in Het Verschil een 3-gangen diner gegeten. Het was zeer de moeite waard! De kaart is zeer gevarieerd met mooie produkten. De kok kookt met liefde en je krijgt meer dan genoeg. Ze maken hun naam waar. Het eten is uitstekend en de bediening vriendelijk en vakkundig. Wij hebben genoten van deze avond en. Zeker een aanrader.

Volgende pagina