Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudenberg verdeeld zijn.

1. Na al door diverse mensen er op te zijn geattendeerd om een keer bij Brasserie 1885 te gaan eten is het er eindelijk van gekomen. De verwachtingen waren hierdoor erg hoog, maar het eten en alles er omheen was nog beter dan verwacht. We waren met een groep waar een aantal niet iets eten wat ze niet kennel. Dat was geen probleem. De keuken fabriceerde een bekend menu voor deze personen buiten de menukaart om.

2. Hetty Braam

Heerlijke lunch genoten!

3. F van der Knaap

Een hapje gegeten DWZ schnitsel menu.
    Besteld en vriendelijk geholpen.
    Casierre rook sterk naar zweetlucht en wist ook niet wat een BTW bonnetje inhield.
    Tafel was vies en hebben gevraagd on deze schoon te maken alvorens te beginnen met diner.
    Schnitsel was gaar en knapperig(net iets te)
    salade was wat weinig en frites hebben we de helft laten staan zo droog was het.
    Championsaus was lekker maar in een afgepast bakje en te weinig.
    Kortom ik zou mijn kennissen niet aanraden hier te eten.
    Jammer een gemiste kans van A C restaurants.

4. Ieder jaar met Halloween komen we op bezoek.
    Leuke sfeer en mijn Amerikaanse schoonzoon die er altijd bij is heet ook nog Adams, dus wij komen altijd als de Adams family, hoe leuk kan het zijn !

5. Super aardige personeel en eigenenaars gezellige snackbar een fijne sfeer met een goede service en heel erg beleefd.
    Vaker komen !

6. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Mooie plek, aardige bediening, redelijke prijs, maar eten viel tegen. Pannenkoek was te kort gebakken, tomatensoep nogal zout en de balletjes waren melig, droge witte wijn was van van erg goedkope soort. De koffie was goed.

7. P.fricke

11-07-2017 heb Ik samen met mijn hoogzwangere dochter in AC Restaurant A12 Maarsbergen gegeten en mijn dochter vroeg of zij gebruik mocht maken van het toilet het mocht niet van een medewerkster. Terwijl daar nog meer mensen die ook naar het toilet wilden! Ik heb dit nog nooit meegemaakt een restaurant zonder toilet!! Gewoon schande terwijl Ik voor 21 euro hebt gekocht!! Heel slecht dit, ga dit ook vermelden en doorgeven aan de Media!!!

8. Amuse was heerlijk! De roodgekleurde zalm miste wat smaak (te koud?) De runderlende had iets malser gemogen. Bediening was prima!

9. Goede service en heerlijke lunch (&diner)mogelijkheden voor een goede prijs.

10. Erg lekker gegeten. Mooi plekje buiten, vriendelijke bediening.

11. anoniempjeeee

echt slechte kwaliteit en erg duur zeer slecht onderhouden etc etc

12. Daan de ruig

Vandaag voor de 2e keer hier gegeten, net als de eerste keer fantastisch. Een aanrader voor iedereen.
    Bediening klasse, keuken van een zeer hoge kwaliteit.

13. Jeannette Vermeul

Heerlijk gegeten op het terras, prijs/kwaliteit is prima. De opmaak van de borden een plaatje, compliment voor de chef. Super aardige bediening.

Tip: vishoofdgerecht mag meer aandacht.

14. Met 14 personen op een warme dag gedineerd.
    Alle borden vrijwel gelijk opgediend.
    Tafeldekking: keurig.. ( gesteven katoenen servetten!)
    Bediening: keurig!
    Maaltijd: drie gangen: heerlijk!!! Zeer verzorgd.
    We konden alle veertien zelf kiezen van de kaart. ( dus niet:of vlees of vis...)
    Zeker een aanrader!!!!!!!!!!!
    ( schone toiletten) :)

15. We hebben lekker gegeten. Bediening was niet erg alert, bestelde broodje bij aperitief kwam bij het hoofdgerecht. Jammer dat de kaart niet regelmatig wijzigt.

16. We hebben heel lekker gegeten, fijn terras ook. Ze hebben een grote keuze aan goede wijnen. Het was behoorlijk druk daardoor was de service ietsje minder dan normaal.

17. Dick bouwheer

Hun special asperges met zalm was heerlijk. Bediening is hier ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Een toprestaurant dus

18. Knieriem

Leuke gerechten. Fijne ambiance en uitstekende bediening!
    Chapeau.

19. Monique

Heerlijk gegeten, vriendelijke servicegerichte bediening en goede sfeer. Voor herhaling vatbaar!

20. Annette

De omgeving is sfeervol, het eten was verrukkelijk, het bord een plaatje. Genoten van al het lekkers. Jammer dat de bediening anders was dan anders. Absoluut heel vriendelijk, maar minder alert dan we gewend zijn.

21. Hele slechte ervaringen hier gehad. Duurde een uur voordat het voorgerecht kwam. Driekwartier voordat het hoofdgerecht kwam en na drie kwartier wachten op het nagerecht en nog niks te hebben gehad zijn we vertrokken. Ossenhaas spies was te taai om op te eten. Met honger weg gegaan, na bijna 3 uur. Er waren maar 2 andere tafels bezet dus een hele rustige avond. Kok was tevens bediening en had absoluut geen haast met koken en bedienen.

22. Herman Scheffer

Prima bereid eten; heel lekker en keurig opgediend: heerlijk gegeten!
    De bediening is prettig en de serre is een fijne plek om te eten.
    We komen zeker nog vaker eten.

23. Marcel Vermeer

Het eten was zeer goed bereid, lekker van smaak en mooi opgediend.

Het bedienend personeel was zeer vriendelijk voorkomend en niet opdringerig.

Al met al wederom een zeer goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

24. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Sonia van Soolingen

25. Sonia van Soolingen

26. Anoniem

Goed gegeten, prima bediening, plezierig restaurant. Een tip...plaats het lamsgerecht terug op het menu.

27. Annemarie

We hebben heerlijk gegeten bij Brasserie 1885. De gerechten waren goed klaargemaakt en zagen er mooi uit. De bediening was vriendelijk, maar wel wat 'slordig', we moesten bijv. vragen waar de aardappeltjes bleven en soms werden we heel snel geholpen en soms moesten we toch wel lang wachten. Ook de muziek stond wat te hard. Maar verder is de serre van de brasserie een aangename plek om te vertoeven.

28. Heerlijk gegeten

29. Het was mooi weer dus we hebben in de serre gezeten tijdens de ondergaande zon. We hebben erg lekker gegeten, bekende gerechten in een modern jasje gegoten. De presentatie van het eten is erg mooi en verzorgd! Al met al een aanrader, prijs/kwaliteit is echt waanzining!

30. Berber Eppinga

Goede sfeer en goed eten. Tevens 7 dagen p.w. open. Personeel bekwaam, servicegericht en zeer behulpzaam. Absolute aanrader!