Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudenberg verdeeld zijn.

1. Klaartje Albers

2. schellings

Alles in kerstsfeer zo mooi dat zie je nergens zo veel versiering. Heerlijk eten, zoals altijd vriendelijk personeel en goed personeel. Voor iedereen een aanrader ook voor kinderen een feesje ga zo door op naar de volgende keer.

3. Marc

Inmiddels kom ik hier al een aantal jaren. Overdag verzorg ik trainingen in één van de zalen. Onze cursisten prijzen altijd de lunch. En terecht! Altijd goed verzorgd. Zo ook het diner. Een creatieve kaart met voldoende keuze. Gerechten zijn goed van kwaliteit en worden mooi opgediend. Het restaurant is sfeervol ingericht en het personeel is vriendelijk en kundig.

4. Uitgenodigd voor een verjaardaglunch. Dan ga je niet snel mopperen. Echter de spicy kipburger was compleet rauw van binnen in het midden. Ik heb de rauwe substantie doorgeslikt omdat ik deze niet op mijn bord wilde spugen. Ben daarna pas gaan kijken hoe de burger er vanbinnen uitzag. Compleet rauw dus! Dit aan de ober laten zien. Deze reageerde laconiek "kan gebeuren mevrouw". In de keuken zijn het ook maar mensen en foutjes worden gemaakt! Eh .....hoe ziek kun je worden van rauwe kip? Er werd aangeboden nog een klein gerechtje te serveren. Deze geweigerd. Ik was misselijk. Nou mevrouw u krijgt geen geld terug. U hebt al 3/4 op. (dit werd gezegd zonder dat wij ook maar iets gevraagd hadden) Mijn antwoord "ik vind dit geen gepaste reactie, wij vragen nergens om, erg onaardig". Reactie van weglopende ober op onaardige toon "ik ben klaar met u mevrouw"!
    Wat een slechte zaak en wat een slechte reactie. U begrijpt....ik ben klaar met deze 1885 schimmeltent!

1,1
  5. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Pannekoek net een deegbal niet te eten gaan we nooit meer naartoe

1,7
  6. Ontzettend goed eten en gezellige sfeer. Niet echt goedkoop maar de kwaliteit was dan ook uitstekend en de prijs zeker waard… Er werd goed geluisterd naar alcohol-allergie en werd erg serieus genomen.
    Top restaurant!

7. I F-dM

8. schellings

Ze waren weer terug van vakantie dus dan moeten wij er natuurlijk meteen heen. Fijn om iedereen weer te zien altijd voor iedereen warm welkom dat is nergens zo als daar. Voor kinderen ook heel leuk. Hebben zoals altijd heerlijk gegeten. Vind dat iedereen dit gewoon zelf moet uitproberen dan kom je daar vaker. Wij hebben zoveel mensen mee genomen om te laten zien wat voor leuke tent dat is. Ze gaan allemaal terug. Wij gaan er zelf voor uit zaandam voor rijden toch uurtje ik kan wel door gaan maar ga zelf maar kijken top tent.

9. Bowling Arrangement 50e verjaardag was grote teleurstelling: koud eten, te weinig eten, lang in het donker gezeten. Kortom onvoldoende aandacht voor de gasten. Achteraf ook geen begrip van de afwezige eigenaren. Zelfs smoesjes en onjuiste repliek. Beetje sneu.

3,1
  10. Gerbert Koudijs

11. Voor de brand kwamen we hier al. En na de brand vandaag weer geweest.
    Gezellige sfeer. Lekker en genoeg eten. Word goed bediend door vriendelijk personeel.
    Altijd wel even tijd voor een praatje.
    Echt top. Zeker de moeite waard om daar naar toe te gaan.

12. Marianne

Na de brand zijn we weer eens naar Texas gegaan. Jammer dat er geen andere stoelen zijn gekomen, (pfff zo vreselijk) zitten echt niet lekker! Het eten, de biefstuk is heerlijk, frietjes, koolsalade ook heel lekker, alleen jammer dat er weinig opties zijn voor glutenallergie. Ik kreeg een droog sneetje brood, geen sausje, want dat was allemaal niet glutenvrij, jammer... Ik kreeg wel een pakje boter in mijn hand 🙄. Zoiets serveer je toch even op een schoteltje oid...

Nagerecht beperkt, enkel een optie willen bestellen, maar dat kon helaas niet, want alles is al van te voren gemaakt... dus dan maar geen nagerecht. Personeel redelijk. Bij de rekening is dubbel gerekend maar terug gekregen..

13. schellings

Na een brand weer open. Wat is het mooi geworden. Was weer warm welkom, personeel top aardig, ook tijd voor praatje. Kan niet anders zeggen, een top tent. Ze hadden weer paar feestjes wat de sfeer ook weer gezellig maakt, even aandacht voor diegene die wat te vieren hebben, tent staat op ze kop. Voor iedereen die nog nooit geweest is: ga daar echt eten, je komt zeker terug. Wij komen daar al jaren. Ga zo door en blijf aub allemaal jezelf dat maakt de zaak zo speciaal. Je mag terecht trots zijn op zo een restaurant.

14. Chinees-Indisch Woudenberg

Gewoon een goed restaurant en sinds het overgenomen is, is het eten top.

Wij zijn nog steeds heel blij met deze aanrader.

15. Chinees-Indisch Woudenberg

Heerlijk gegeten bij Hong Kong en de kwaliteit is top. Niets is te veel en doen graag wat extra voor je.

Kwaliteit en hygiene is ook zeer goed.

Wij zijn blij met dit restaurant.

16. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Marcel Frijhoff

Dit is geen aanrader. De pannenkoeken waren lauw en leken wel opgewarmd van gisteren. 55 minuten moeten wachten voordat de pannenkoeken op tafel kwamen. "Sorry, het is druk", mag natuurlijk nooit een excuus zijn. Veel tafels en veel personeel. Te veel van beide? Ga eens kijken bij concullega's in de buurt, hoe efficient ze het daar aanpakken met een volle bak, en minder personeel. Jammer van zo'n prachtig gelegen restaurant.

17. schellings

Waren helaas tijd niet geweest omdat we het te druk hadden. Zo fijn om hier weer te zijn warm welkom zoals altijd. Eindelijk de heerlijke chilli soep weer gegeten wat had ik die gemist eten was weer heerlijk. Ze hadden nieuwe toetjes kaart zag er goed uit maar blijven toch bij de soes met ijs en slagroom zo lekker. Gaan nu 18 dec weer alles in de kerstsfeer en we gaan er voor zorgen dat we vaker kunnen want zolang zonder ribhouse texas woudenberg kan niet voor ons aanrader voor iedereen.

18. Chinees-Indisch Woudenberg

Vandaag zondag weer heerlijk gegeten. Deze mensen proberen het echt naar je zin te maken. Verse producten, uitgebreid buffet.

Top restaurant in Woudenberg

19. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Afgelopen weekend, blijkt nu, zijn we alleen maar in restaurants geweest waar we al eens eerder waren, maar waar ik allemaal nooit eerder een recensie had geschreven hier. En dat geldt dus ook voor Bergzicht waar ik echt wel eerder was geweest en wat ik me ook nog goed kon herinneren. De locatie is perfect langs een doorgaande weg en bij een bos waar je mooi kunt wandelen. En zo hebben we het gisteren dan ook gedaan. Eerst een kopje koffie en naar de wc. Toen een mooie flinke boswandeling. En na afloop nog een lekkere pannenkoek gegeten. Het is er meestal best druk, maar er zijn dan ook zoveel tafels dat je er toch altijd wel een plekje kan vinden. Deze keer was het weer iets minder mooi en dat was de reden denk ik dat het er wat rustiger was. De ruimte is wat strak ingericht en niet echt mijn smaak maar je kan er wel rondom leuk buiten kijken. En ook in de serre. Maar daar was deze keer een grote groep die best luidruchtig was, dus toen zijn we weer in het gewone restaurant gaan zitten voor het raam. De bediening bestaat uit allemaal sympathieke mensen. Een meisje zei uit zichzelf dat ze het leuk vond dat we twee keer achter elkaar kwamen en dat we in die tussentijd waarschijnlijk gewandeld hadden. Dat is wel leuk, die persoonlijke aandacht. Er staan een hoop bijzondere "maaltijd" pannenkoeken op het menu en die kunnen best lekker zijn, maar zijn ook wat duurder. En bovendien heb ik toch een voorkeur voor een zoete pannenkoek. Gelukkig kun je ze ook zelf samenstellen aan de hand van een lijst potentiele ingrediënten. En zo koos ik deze keer voor het eerst een gember met spek pannenkoek. En dat bleek een prima combinatie die voor herhaling vatbaar is. Op tafel staat ook een grote pot met stroop waar je lekker mee kan rotzooien zodat alles daarna kleeft. Lekkere pannenkoeken voor een prima prijs. Ofwel een restaurant waar we zeker nog eens vaker langs zullen komen als we in de buurt zijn.

20. Chinees-Indisch Woudenberg

Diverse keren eten gehaald, alles was lekker. Ik denk dat het beter is geworden als ik zo de oude recensies lees.

21. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Lisette

Telefonisch bleek er nog plek te zijn, bij binnenkomst bleek er idd nog een groot aantal tafeltjes leeg te zijn en deze konden allemaal nog gevuld worden. Echter waren ze vergeten dat je dan ook genoeg personeel moet hebben om de tafels te bedienen. Na een ruim half uur zelf iemand moeten benaderen of we iets mochten bestellen. Nog eens 45min laten pas onze pannenkoek met een excuus. Ze waren ons vergeten. Pannekoeken waren stug, mijn man bakt ze beter. De Bolognese met gehakt, zat de gehakt etc in de pannenkoek gebakken en was verbrand. Jammer. Gelukkig niet de verbrande pannenkoek hoeven betalen en een gratis drankje voor het lange wachten. Tijdens het wachten geen tweede drankje aangeboden gekregen.

1,6
  22. Stephanie

In 1 woord een geweldige tent! Super leuke uitstraling, restaurant ziet er erg gezellig uit in de Texas stijl, vriendelijk personeel die er ook onwijs leuk uitzien in texas stijl, en echt heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Deze tent krijgt zeker een dikke 10! Alles was helemaal top!

23. Jos Traa

24. Chinees-Indisch Woudenberg

Aart deMan

Niet in het restaurant gegeten maar er wel besteld
    Wel wat duur maar wel waar voor je geld TOP

25. Van Keulen-Mölling

Eerste Paasdag 2022 schoven wij met z'n twaalven aan een feestelijk gedekte tafel in de serre van Brasserie 1885 in Woudenberg. We hadden iets te vieren en de sfeer in de zonnige, smaakvol ingerichte serre verhoogde de feeststemming. De lunchgerechten werden op drie planken opgediend, nadat we eerst wat warme voorafjes hadden verorberd. De gevulde broodjes en hapjes waren van zeer goede kwaliteit; iedereen was vol lof over de fijne smaak. Vlotte bediening, vriendelijk personeel, ondanks de drukte extra aandacht voor onze kleindochter die op het laatst om lactosevrije hapjes vroeg. Tot slot verschenen er drie etagères met zoete lekkernijen en speciaal voor de kleindochter een lactosevrij ijstoetje. Zoals bij eerdere bezoeken viel mij de fijne smaak van de gerechten op. Samen met de zonnige sfeer daar vind ik dit adres daarom een aanrader.

26. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Dit etablissement adverteert zich als pannenkoekenhuis, maar pizzeria is meer op z'n plaats. Van te dikke, plakkerige en ongebakken pizzabodems wel te verstaan. Want dat is wat we kregen toen we twee appel-pannenkoeken bestelden. Op verzoek bleek er gelukkig voldoende poedersuiker en stroop beschikbaar om de wanstaltigheden uit de keuken enigszins te maskeren.

En mocht de moed je nog niet in de schoenen zijn gezakt zodra je hier binnen komt (alleen al de aankleding zuigt werkelijk elke vreugde uit deze culinaire 'experience'), bereid je dan in ieder geval voor op de tegenvaller bij het afrekenen. Want je betaalt hoe dan ook teveel voor wat je hebt gekregen.

27. Lia Dorhout

Hebben online besteld vanwege lockdown. Voorgerechten opgehaald in Woudenberg. In één woord… fantastisch. Hoofdgerecht thuisbezorgd… zalig en meer dan voldoende. Genoten, dank.

28. schellings

Komen net van ribhousetexas woudenberg. Wij verwachten door carona geen kerstsfeer. Wat heel normaal zou zijn omdat je er na 5 niet kan zitten eten. Nou het was wel in kerstsfeer zo gezellig zo als altijd een warm welkom wij komen er zo graag. Zouden gisteravond gaan dat mocht door carona niet dus nu zondag middag. Ik raad iedereen die deze eigenaar een goed hart toewenst en door de carona heen wilt helpen, ga daar lunchen je komt daar zeker terug wij rijden er al jaren zo vaak mogelijk per jaar er een uur heen en een terug voor heerlijk gegeten en wij gaan zo snel mogelijk weer zo een restaurant mag niet tenonder gaan aan carona dat zou een gemis zijn.

29. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Bediening redelijk en pannenkoeken waren rauw en smakenloos! Komen hier nooit meer terug!

3,2
  30. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Al vaker hier gegeten (lang geleden), maar vandaag was het ronduit slecht, zat geen smaak aan de pannenkoeken.
    Veel te dik en weinig spek.
    Lijkt mij handiger om dunnere te maken, verkoop je ook meer nagerechten.
    Hier komen we niet weer.

3,7