Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudenberg verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten!!
    Het was rustig voor een zaterdagavond, maar daar hebben we weinig van gemerkt.
    Goede bediening en lekkere wijn bij het eten.
    Kortom een hele gelaagde avond.

W. Burger

Wij hebben bij Schimmel buitengewoon goed gedineerd. Wij hebben de flexibiliteit om enige aanpassing aan het 3 gangen menu te doen zeer op prijs gesteld

Gisteravond super lekker gegeten en een vlotte bediening.

M. Hoeksema

Dit was de eerste keer dat we bij Schimmel hebben gegeten sinds de verbouwing. Wat is het gezellig geworden! Het eten was zoals we gewend waren: heerlijk, apart en het zag er prachtig uit. De bediening was super.

5. Chinees-Indisch Woudenberg

Het eten was niet slecht, maar toen ik 2 dagen later er langs liep was het buiten zo'n troep (vuurwerkafval) dat ik me afvraag hoe schoon de keuken is, en heb dus met Nieuwjaarsdag maar geen chinees gehaald.

6. Chinees-Indisch Woudenberg

A.Diepeveen

Zeer moderne en toch een warme sfeer, vriendelijk personeel met kennis van zaken.
    Heerlijk gegeten met een goede wijnkeuze van het personeel.[ gewoon een top avond]

Robert Dam

Wederom TOP.
    Kerrie soep was heerlijk!

Aanrader voor degenen die een goed restaurant zoeken!

Al vaker hier gegeten, altijd erg gezellig. Dit keer gekozen voor het jubileum chef menu, waarbij 2e persoon de helft betaalt. Leuk menu waarbij vooral de kerriesoep bij ons alle vier zeer in de smaak viel. Ook het voorafje van de zaak is altijd een leuke proeverij. Het hoofdgerecht was varkenshaas omwikkelt met serranoham, iets vlak van smaak. Het desert was speculaasbavarois met nog een soort mousse. De bavarois was heel smakelijk, de mousse had een vlakke onduidelijke smaak. Wat wel een beetje jammer was, bij het afrekenen was de korting 2e persoon voor de helft van de prijs niet verwerkt, ging om 30 euro. Werd wel direct aangepast. Komen zeker weer terug.

vriendengroep

Heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer en ruime plaatsen.
    Niet goedkoop.

Matige bediening(1persoon), en onze reservering bleek zoek? Gelukkig was er een tafeltje over. Eten op zich lekker, maar klein bakje frites apart betalen. Over betalen gesproken, de pin automaat werkte (alweer) niet. In dit restaurant is veel voor verbetering vatbaar. We komen niet snel terug. Jammer, want in het verleden was het stukken beter!

J.v.d.Vliert

Prima vriendelijke ontvangst ruime plaatsen.
    Heerlijk gegeten gerechten mooi gepresenteerd en goed van smaak.
    Jammer dat de bediening in het verloop van de avond verslapte, bestelde wijn niet aangekomen, en nadat de de kaart voor dessert was in gekeken duurde het 45 minuten voor er gevraagd werd of we een keuze hadden kunnen maken, je kreeg geen kans om contact te krijgen men keek wel door het restaurant, maar keek de gast niet aan.

Goed verzorgd eten in een gezellig sfeervol ambiance. Wij hebben hier enkele keren gegeten. Vanwege de prettige sfeer en omdat er zoveel kan daar komen we er graag weer terug. Lekker pinda’s eten en doppen weg gooien. Heerlijk ijs na. De ribs zijn lekker maar niet perfect. Dat vind ik het enige puntje waarin ze nog kunnen verbeteren. Ik mis de barbecue houtskool smaak.

Wat een drama! Dacht eerst dat eerdere beoordelingen overdreven waren, maar het is volkomen terecht. Wachten, wachten en nog eens wachten. Prijzen worden absoluut niet waargemaakt. Eten is redelijk maar hoeveelheid aan de kleine kant. Vervolgens moet je 2,50 euro betalen voor een bakje frites! Als je dan aan het eind 86 Euro moet aftikken voor 2 personen die ook nog maar ieder 1 cola hebben gedronken, dan is het voor mij over en uit. Belachelijk bedrag voor middelmatig eten.

Gezellige sfeer, bediening laat goede wil zien maar moet nog veel leren. Kwaliteit van het eten is prima maar de huiswijn niet. Best prijzig.

Weer heerlijk gegeten in gezellige atmosfeer en leuke bediening. De Salade met Gamba's was niet zo goed als andere keren. Maar verder alles prima.

We komen hier al jaren. Op 1 keer met een bedrijfsuitje na (lang wachten en bestellingen door de war) altijd prima, vlot en lekker. Gisteravond was eten weer goed, maar bij bestellen dessert en koffie ging het helaas mis; weer lang wachten en meer dan een excuusje kon er niet af. Toch jammer, want het was niet eens zo druk als normaal… Met Kerst gaan we weer, hopelijk dan weer als vanouds!

Dit is de eerste keer dat ik echt een zeer zeer slechte recensie schrijf. Gebruik gemaakt van de Social Deal aanbieding. Porties waren ver beneden de maat, zo klein. Friet was niet bij de prijs/deal inbegrepen. Moest extra voor worden betaald. Restaurant zat vol, maar er was slechts 1 persoon in de bediening, die ook nog eens in een T-shirt liep. Resultaat: wachten, wachten, wachten. Het is dat we voor de deal van Social Deal hadden betaald, anders hadden wij zeker het restaurant verlaten. Hier komen wij nooit meer. Kwaliteit van het eten was op zich wel goed, maar kon de hele ervaring op geen enkele manier goed maken.

Een mooie kaart met smakelijke gerechten die mooi gepresenteerd worden met daarbij een plezierige en attente bediening. Aan te raden!

Heerlijk gegeten, lekkere verrassende gerechten in een sfeervolle setting. We moesten wel wat lang wachten op de gerechten. Klein minpuntje was dat het water uit de fles sourcy blauw die al klaar stond op tafel te warm was.

Adda Coenen-Rademaker

We hebben heerlijk een lunch gedaan.. Goede producten en keurig verzorgd. Lieve en vriendelijke bediening. Gaan we absoluut nog een keer doen. Mooie inrichting.

We hebben heerlijk gegeten in een heel prettige ambiance.

Alles duurde ontzettend lang. In het restaurant keken we naar andere mensen die ook een blik hadden van wat duurt dat lang. Het duurde ruim een uur voordat ons voorgerecht pas kwam, ons drinken was al lang op, maar het persoon merkte dat niet eens op. 2 man bediening op 50 man is ook veel te weinig. Ik had een bord carpaccio, weinig carpaccio met ontzettend veel groente erop, zodat het veel leek. Daarna een Amerikaanse steak. Het leek een groot dik stuk. Als opvulling was veel groente onder gelegd zodat het wat leek en de helft was vet. Hiervoor betaal je dan 19 euro, waar nog niet eens de friet bijzit. Dit betaal je dan los en betaald per klein bakje nog eens 2,50. Hiervoor heb je bij de snackbar 4 keer zo veel voor.. Ook het toetje is niet wat we gewend zijn bij andere restaurants. Op het laatst bleek ook nog eens het pin-apparaat alweer kapot te zijn. Ze tappen wifi van de buren, wat niet goed werkt.

Heel slecht. Wachttijden zijn onacceptabel: een uur wachten op het voorgerecht, dan zijn ze vergeten dat er ook een hoofdgerecht werd besteld. Het is ons gelukt om in een tijdsbestek van 2 (twee!) uur een biertje en een glas wijn te krijgen. Verder bestelde drankjes werden niet meer geleverd.
    Bakje friet moet bijbetaald worden, terwijl het eten nou niet bepaald goedkoop is. Zuid-Amerikaanse steak bleek een entrecote te zijn met een beetje half rauwe groente. Uiteraard werd er niet gevraagd hoe ik deze gebakken wilde hebben.
    Het dessert hebben we maar overgeslagen, geen zin om nog eens een uur te wachten.
    Wij komen niet meer terug. En we zijn niet de enigen: tijdens ons verblijf verlieten meerdere mensen de zaak omdat ze het wachten beu waren...

Jan Willem

Was weer zoals we gewend zijn, heerlijk en gezellig.
    Tot snel.

H.van Dijk

We hebben heerlijk gedineerd. Vriendelijk en gastvrij personeel. Vlotte bediening. We hoefden niet lang te wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Mooi opgemaakte borden. Het was zeer smakelijk.

Zoals we gewend zijn, hebben we weer fantastisch gegeten in een geweldige sfeer met super bediening. Kortom, helemaal top!

Het restaurant ligt op een prima locatie en maakt deel uit van een hotel en zalencomplex. Het restaurant maakt een zeer verzorgde indruk evenals het terras. De kaart is voor een dergelijke gelegenheid enigszins beperkt maar heeft wel variatie. Het eten is van prima kwaliteit en wordt uitstekend geserveerd. Je bent welkom en wordt niet weggekeken. Super dus.
    Voldoende parkeergelegenheid en uitstekend verzorgde sanitaire voorzieningen. Dus heb je trek ben ben je in de buurt... niet twijfelen maar doen.

Goede keuken; uitstekende sfeer; heel vriendelijke mensen.