Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudenberg verdeeld zijn.

Wat een drama! Dacht eerst dat eerdere beoordelingen overdreven waren, maar het is volkomen terecht. Wachten, wachten en nog eens wachten. Prijzen worden absoluut niet waargemaakt. Eten is redelijk maar hoeveelheid aan de kleine kant. Vervolgens moet je 2,50 euro betalen voor een bakje frites! Als je dan aan het eind 86 Euro moet aftikken voor 2 personen die ook nog maar ieder 1 cola hebben gedronken, dan is het voor mij over en uit. Belachelijk bedrag voor middelmatig eten.

Gezellige sfeer, bediening laat goede wil zien maar moet nog veel leren. Kwaliteit van het eten is prima maar de huiswijn niet. Best prijzig.

Weer heerlijk gegeten in gezellige atmosfeer en leuke bediening. De Salade met Gamba's was niet zo goed als andere keren. Maar verder alles prima.

We komen hier al jaren. Op 1 keer met een bedrijfsuitje na (lang wachten en bestellingen door de war) altijd prima, vlot en lekker. Gisteravond was eten weer goed, maar bij bestellen dessert en koffie ging het helaas mis; weer lang wachten en meer dan een excuusje kon er niet af. Toch jammer, want het was niet eens zo druk als normaal… Met Kerst gaan we weer, hopelijk dan weer als vanouds!

Dit is de eerste keer dat ik echt een zeer zeer slechte recensie schrijf. Gebruik gemaakt van de Social Deal aanbieding. Porties waren ver beneden de maat, zo klein. Friet was niet bij de prijs/deal inbegrepen. Moest extra voor worden betaald. Restaurant zat vol, maar er was slechts 1 persoon in de bediening, die ook nog eens in een T-shirt liep. Resultaat: wachten, wachten, wachten. Het is dat we voor de deal van Social Deal hadden betaald, anders hadden wij zeker het restaurant verlaten. Hier komen wij nooit meer. Kwaliteit van het eten was op zich wel goed, maar kon de hele ervaring op geen enkele manier goed maken.

Een mooie kaart met smakelijke gerechten die mooi gepresenteerd worden met daarbij een plezierige en attente bediening. Aan te raden!

Heerlijk gegeten, lekkere verrassende gerechten in een sfeervolle setting. We moesten wel wat lang wachten op de gerechten. Klein minpuntje was dat het water uit de fles sourcy blauw die al klaar stond op tafel te warm was.

Adda Coenen-Rademaker

We hebben heerlijk een lunch gedaan.. Goede producten en keurig verzorgd. Lieve en vriendelijke bediening. Gaan we absoluut nog een keer doen. Mooie inrichting.

We hebben heerlijk gegeten in een heel prettige ambiance.

Alles duurde ontzettend lang. In het restaurant keken we naar andere mensen die ook een blik hadden van wat duurt dat lang. Het duurde ruim een uur voordat ons voorgerecht pas kwam, ons drinken was al lang op, maar het persoon merkte dat niet eens op. 2 man bediening op 50 man is ook veel te weinig. Ik had een bord carpaccio, weinig carpaccio met ontzettend veel groente erop, zodat het veel leek. Daarna een Amerikaanse steak. Het leek een groot dik stuk. Als opvulling was veel groente onder gelegd zodat het wat leek en de helft was vet. Hiervoor betaal je dan 19 euro, waar nog niet eens de friet bijzit. Dit betaal je dan los en betaald per klein bakje nog eens 2,50. Hiervoor heb je bij de snackbar 4 keer zo veel voor.. Ook het toetje is niet wat we gewend zijn bij andere restaurants. Op het laatst bleek ook nog eens het pin-apparaat alweer kapot te zijn. Ze tappen wifi van de buren, wat niet goed werkt.

Heel slecht. Wachttijden zijn onacceptabel: een uur wachten op het voorgerecht, dan zijn ze vergeten dat er ook een hoofdgerecht werd besteld. Het is ons gelukt om in een tijdsbestek van 2 (twee!) uur een biertje en een glas wijn te krijgen. Verder bestelde drankjes werden niet meer geleverd.
    Bakje friet moet bijbetaald worden, terwijl het eten nou niet bepaald goedkoop is. Zuid-Amerikaanse steak bleek een entrecote te zijn met een beetje half rauwe groente. Uiteraard werd er niet gevraagd hoe ik deze gebakken wilde hebben.
    Het dessert hebben we maar overgeslagen, geen zin om nog eens een uur te wachten.
    Wij komen niet meer terug. En we zijn niet de enigen: tijdens ons verblijf verlieten meerdere mensen de zaak omdat ze het wachten beu waren...

Jan Willem

Was weer zoals we gewend zijn, heerlijk en gezellig.
    Tot snel.

H.van Dijk

We hebben heerlijk gedineerd. Vriendelijk en gastvrij personeel. Vlotte bediening. We hoefden niet lang te wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Mooi opgemaakte borden. Het was zeer smakelijk.

Zoals we gewend zijn, hebben we weer fantastisch gegeten in een geweldige sfeer met super bediening. Kortom, helemaal top!

Het restaurant ligt op een prima locatie en maakt deel uit van een hotel en zalencomplex. Het restaurant maakt een zeer verzorgde indruk evenals het terras. De kaart is voor een dergelijke gelegenheid enigszins beperkt maar heeft wel variatie. Het eten is van prima kwaliteit en wordt uitstekend geserveerd. Je bent welkom en wordt niet weggekeken. Super dus.
    Voldoende parkeergelegenheid en uitstekend verzorgde sanitaire voorzieningen. Dus heb je trek ben ben je in de buurt... niet twijfelen maar doen.

Goede keuken; uitstekende sfeer; heel vriendelijke mensen.

Zeer fijne mensen met een heerlijke keuken. Wij genieten daar altijd.
    Nel Mol.

Willeke van lambalgen

Heerlijke gerechten die mooi op het bord liggen, het oog wil natuurlijk ook wat, en dat doen ze goed!

Astrid van Piggelen

Gisteren zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, goede service, kortom een echte aanrader voor wie er nog niet gegeten heeft!

Vanavond samen met mijn vrouw bij dit restaurant wezen eten.
    We hadden om half zeven gereserveerd en we werden hartelijk ontvangen door de bediening.
    Mooie zaak om binnen te komen en de open keuken is ook een feest voor het oog.
    (Dit is persoonlijk natuurlijk)
    Mijn oude collega rob stond in de keuken, die heb ik even gedag gezegd en we zijn daarna naar ons tafeltje gegaan.

Iets te drinken besteld en de kaart kwam snel op tafel samen met een plankje brood en kruidenboter en een tomaten tapenade.

Mijn vrouw bestelde als voorgerecht een rundercarpaccio en ik de gele bieten carpaccio.
    Beide voortreffelijke gerechten.
    Als hoofdgerecht had mijn vrouw de tournedos en ik een eendenborst filet.
    Deze gerechten waren zeer mooi op smaak en de borden gingen dus helemaal leeg.

Toen de bediening kwam vragen of we gereed waren voor het nagerecht zeiden we beide ja en er werd netjes een bestekje ingedekt maar de menukaart kwam niet op tafel....
    Ik was al een beetje in de keuken aan het kijken en de chef was bezig met 2 nagerechten.
    Die waren dus voor ons en de bediening kwam netjes aan tafel om de nagerechten op tafel te zetten en wij zeiden beide, maar we hebben helemaal de kaart nog niet gezien😂

We vonden het totaal niet erg en we hebben genoten van het heerlijke olijfolie ijs.

Daarna nog koffie en verse munt thee gedronken, de bediening vroeg of alles naar wens was en ook nog wat we eigenlijk hadden willen bestellen van de dessert kaart.
    Beide zeiden we de witte chocolade pannacotta met rabarber compote.
    We kregen deze alsnog te proeven.
    Onze dank daar nog voor.

Al met al heel lekker gegeten en een dikke pluim voor bediening en keuken.

Heerlijk gegeten en vriendelijke en goede bediening.

Na al door diverse mensen er op te zijn geattendeerd om een keer bij Brasserie 1885 te gaan eten is het er eindelijk van gekomen. De verwachtingen waren hierdoor erg hoog, maar het eten en alles er omheen was nog beter dan verwacht. We waren met een groep waar een aantal niet iets eten wat ze niet kennel. Dat was geen probleem. De keuken fabriceerde een bekend menu voor deze personen buiten de menukaart om.

Heerlijke lunch genoten!

F van der Knaap

Een hapje gegeten DWZ schnitsel menu.
    Besteld en vriendelijk geholpen.
    Casierre rook sterk naar zweetlucht en wist ook niet wat een BTW bonnetje inhield.
    Tafel was vies en hebben gevraagd on deze schoon te maken alvorens te beginnen met diner.
    Schnitsel was gaar en knapperig(net iets te)
    salade was wat weinig en frites hebben we de helft laten staan zo droog was het.
    Championsaus was lekker maar in een afgepast bakje en te weinig.
    Kortom ik zou mijn kennissen niet aanraden hier te eten.
    Jammer een gemiste kans van A C restaurants.

Ieder jaar met Halloween komen we op bezoek.
    Leuke sfeer en mijn Amerikaanse schoonzoon die er altijd bij is heet ook nog Adams, dus wij komen altijd als de Adams family, hoe leuk kan het zijn !

Super aardige personeel en eigenenaars gezellige snackbar een fijne sfeer met een goede service en heel erg beleefd.
    Vaker komen !

27. Pannenkoekenhuis Woudenberg

Mooie plek, aardige bediening, redelijke prijs, maar eten viel tegen. Pannenkoek was te kort gebakken, tomatensoep nogal zout en de balletjes waren melig, droge witte wijn was van van erg goedkope soort. De koffie was goed.

P.fricke

11-07-2017 heb Ik samen met mijn hoogzwangere dochter in AC Restaurant A12 Maarsbergen gegeten en mijn dochter vroeg of zij gebruik mocht maken van het toilet het mocht niet van een medewerkster. Terwijl daar nog meer mensen die ook naar het toilet wilden! Ik heb dit nog nooit meegemaakt een restaurant zonder toilet!! Gewoon schande terwijl Ik voor 21 euro hebt gekocht!! Heel slecht dit, ga dit ook vermelden en doorgeven aan de Media!!!

Amuse was heerlijk! De roodgekleurde zalm miste wat smaak (te koud?) De runderlende had iets malser gemogen. Bediening was prima!

Goede service en heerlijke lunch (&diner)mogelijkheden voor een goede prijs.