Op ons grote eigen parkeerterrein kunt u uw auto parkeren.

Bezorgrestaurants in de buurt van Bergzicht

2. Ambiance

1452035238 58
1478719090 52
1523192175 57
1532086792 56

1. Het eten was op zich prima, alleen de corona regels werden niet nageleefd. Geen adres gegevens op vragen, we hadden wel gereserveerd maar daar werd helemaal niet naar gevraagd. Dit voelde niet goed. Het viel me erg tegen,
    heb hier een aantal jaren geleden regelmatig gegeten toen was het prima.

2. Zaterdag 29 augustus met gezelschap van 10 personen geweest. Vooraf gereserveerd en zitplaatsen waren niet op de juiste afstand gezet. Over de andere Corona-regels is niet nagedacht (geen routing, onjuiste plaatsing afrekenpunt etc.) terwijl er wel leuke marketingstickers zijn geplakt (5 pannenkoeken afstand).
    Teveel personeel voor de hoeveelheid gasten en dan gaat het niet goed. Bestellingen m.b.t drinken gingen iedere keer mis (en dat ligt niet aan de digitale hulpmiddelen)! En toen kwamen de koude pannenkoeken en een ongare saté (van kippendijen). Dat laatste was niet de eerste keer want het jaar daarvoor hetzelfde in tweevoud meegemaakt. Als alternatief werden 2 kroketten aangeboden...uiteraard de klachten direct doorgegeven. Maar hier voelt niemand zich verantwoordelijk! Wil je hier toch veilig een warme pannenkoek eten? Mondkapje op en een geflambeerde pannenkoek nemen!!

3. Arie van Zon

Desinfecterentmiddel pomp was leeg, bij binnenkomst geen verplichte registratie, lang wachten op bediening en pannenkoek die niet gaar was, waarbij het excuus was dat ze die dag een ándere ook hadden.

4. Op 15 juni 2020 geweest. Alles helemaal goed. Prima eten, goede bediening en de corona regels werden heel serieus genomen. Vandaag, 21 juli 2020, weer geweest. Wat een tegenvaller: soep niet warm genoeg, de kroketten ook lauw en het brood waarschijnlijk uit de vriezer. Het voelde wat koud aan en was niet lekker. We hebben daarom maar geen koffie meer genomen. Ook was er weinig van de corona maatregelen te merken. Dit vonden wij heel erg onplezierig.

5. Meulenkamp

Leuke locatie. Helaas ongare pannenkoeken, absoluut geen aanrader en rekening die niet klopt.
    Zullen hier zeker nooit meer komen. Genoegen de buurt waar het wel klopt.

6. Martin

7. Deze "horecagelegenheid" schijnt het concept "goed gastheerschap" maar reuze moeilijk te vinden en gezien het aantal "duimpje omlaag" reviews hebben meer bezoekers van dit pannenkoeken restaurant inmiddels ook deze ervaring. Zondagmiddag, de zaak halfvol en personeel wat zgn. heel druk is met...tja, met wat eigenlijk ? In ieder geval niet met het opnemen van klantbestellingen. Na 20 minuten wachten en diverse "ik geef het door aan mijn collega" schijnt Bergzicht het idee van klantgerichte service kennelijk allesbehalve belangrijk te vinden, de manier waarop het personeel (kennelijk interesseert het de eigenaar/bedrijfsleiding ook vrij weinig) met de klant meent te mogen omgaan spreekt in ieder geval boekdelen. Wij zijn in ieder geval klaar met deze amateuristische ballentent, zeker als je als klant die - bij het verlaten van het pand en het geven van feedback - nog even een sarcastisch "ja tot ziens hè" meekrijgt. Dan begrijp je het als horecaondernemer dus echt niet. Ben je in de buurt en heb je na de boswandeling trek en verwachte je gewoon normale & nette service (èn een smakelijke & gare pannenkoek)? Rij dan even door naar één van de pannenkoekenrestaurants dicht in de buurt. Het arrogante Bergzicht is uw geld in ieder geval niet waard.

8. Jammer dat ze geen pannenkoeken bakken met sojamelk of amandelmelk i.p.v. koemelk. Dat is toch een kleine moeite om dat aan te schaffen?? Ze konden de pannenkoek wel met water maken zei de ober...

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  9. 2 Jan 2019 een pannenkoek gegeten. Wat enorm jammer dat de pannenkoek aan het bord bleef plakken. Dit is niet aan te raden, om daar het geld aan te besteden!

10. Mooie plek, aardige bediening, redelijke prijs, maar eten viel tegen. Pannenkoek was te kort gebakken, tomatensoep nogal zout en de balletjes waren melig, droge witte wijn was van van erg goedkope soort. De koffie was goed.

11. Sonia van Soolingen

12. Mijn moeder en ik hadden de hele middag lekker gewinkeld in Veenendaal. En we hadden zin in pannenkoeken. Toevallig kwamen we langs Bergzicht, lekker dachten we. Wij gaan naar binnen. We wisten niet zo goed waar we iemand konden vinden om te vragen waar we konden zitten. Gelukkig stonden ze iets verder op met elkaar te praten. Nadat ze ons eindelijk gezien hadden mochten we zelf wel een plekje uitzoeken en ze wees verschillende hoeken aan waar we konden zitten. We zeiden dat we in die ene hoek gingen zitten. We gaan zitten en kletsen wat. Wat zullen we nemen? Als we nu gelijk kijken kunnen we meteen bestellen. We wachten en wachten en wachten. De bediening bleef langs lopen maar kwamen niet aan. De tafel naast ons werd geholpen maar naar ons werd niet gekeken. Na 20 minuten zijn we weg gelopen, zonder iets gehad te hebben. Een jongeman die de tafel aan het afvegen was wenste ons nog een fijne avond en tot ziens. Ik kan je verzekeren er komt hier geen tot ziens. We hebben heerlijk gegeten bij een concurrent.

13. Sonia van Soolingen

14. Irma 201 punten

12-2-15. Na een stevige boswandeling gewoon even een lekker pannenkoek gegeten. Die was prima en mooi dun gebakken. Vriendelijk personeel.

15. Om mijn 65e verjaardag te vieren togen we na een dag pretpark met (klein)kinderen naar Bergzicht. Het was de hele dag mooi weer geweest en dat was merkbaar, vrijwel het hele restaurant zat vol. Dat brengt veel rumoer, geluid en hardwerkende bediening met zich mee. De volwassenen kozen voor een pannenkoek en poffertjes, de kinderen uiteraard voor patat met frikandel/kroket. Het eten is smakelijk, helaas waren de pannenkoeken lauw. Wellicht omdat iemand achterelkaar koeken bakt en een ander ze later vult met de gewenste smaak e/o garnering. De prijsstelling voor een bordje patat met snack en een schaaltje appelmoes is wel wat hoog. De bediening is over het algemeen aardig, doch ook hier troffen we weer een medewerker die drankjes bracht en bij de tafel weigerde nog een stap te zetten. De drankjes werden over de tafel aangegeven en we moesten ze aanpakken. Wat moet je ook al weer verstaan onder bediening? Desalniettemin was het toch een redelijk einde van een gezellige dag. Bergzicht kan beter scoren als men de puntjes wat beter op de i zet.

16. Mijn 4e recensie voor Bergzicht.

Afgelopen zondag zoals altijd weer heerlijk gegeten met mijn vriendin.

Omdat ik altijd wat speciaals doe dacht ik mijn pannenkoek maar eens 100% zelf te verzinnen:
    grapefruit, perzik en banaan geflambeerd met napoleon mandarin.

Was geen enkel probleem, en het eten was er vlot.

Wel een opmerking op de bediening, die heeft weinig oog voor de gasten.
    De jongen die naar mijn idee de serre zou moeten bedienen liep maar wat met tafels te schuiven terwijl wij onze kaart al 10 min weggelegd hadden. Uiteindelijk bij een meisje besteld wat langs liep. (afrekenen moest wel met de jongen) voor de rest loopt de bediening haastig rond of staat te klitten bij de bar.

Maar een drankje op terwijl mijn glas al leeg was voor ik mijn pannenkoek kreeg. Zelfs toen werd niet gevraagd of ik nog wat te drinken lustte. Gemiste kans ook qua omzet voor het restaurant.

Met het weggaan een kaartje gekregen voor de 2e pannenkoek gratis de volgende keer: winteractie, erg leuk!

2 vorige recensies
  17. Ruim opgezet restaurant met serre en groot terras aan bosrand. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Pannenkoeken waren misschien iets aan de dikke kant maar lekker. Kwestie van smaak. Wij waren alle vijf zeer tevreden.

18. Topservice! Ik wilde graag een pannenkoek zonder melk en eieren. Was geen enkel probleem. Pannenkoeken werden snel geleverd en waren heerlijk. Ook normale porties zodat iedereen zijn bord leeg kan eten.
    Bediening vriendelijk en luisterde naar onze wensen.
    Een aanrader!

19. Diverse keren geweest, alle keren lekker gegeten, de prijs/kwaliteit verhouding is prima, de sfeer is uitstekend, de service is uitstekend en het is er keurig netjes. Je kan er zowel binnen, als in de serre, als buiten zitten, alwaar er voor de kinderen een mooie glijbaan is. Er is voldoende parkeergelegenheid, je kan er eventueel een fiets huren (zijn er maar een paar, dus even bellen is een aanrader).
    Nog een voordeel, dit restaurant is dagelijks geopend en dat is echt fijn.

20. Ik had een Heidepannenkoek, waarop sla met allerlei ingredienten zat. De pannenkoek was hiermee rijk belegd, waardoor ik waar voor mijn geld kreeg.

Als toetje nam ik een Coupe Bergzicht, die wel iets gesmolten was, maar het was warm, dus dat kan gebeuren.

De service is wel iets minder, maar ze zijn wel vriendelijk!!

21. Goede kwaliteit, goede en vooral snelle service. Echt een aanrader. Wij hebben er nog een wandeltocht bij genomen. Was koud buiten, maar Bergzicht voelt dan wel als een warm bad. De sfeer in het restaurant kan wel verbeterd worden, dmv een kinderhoek, moderner interieur etc.

22. Verschrikkelijk, pannenkoeken niet gaar, veel te dik. Meer energie wil ik niet in dit restaurant steken want aan de voorgaande recensies te zien, doen ze er toch niks mee!

23. Vanavond hier weer met de familie gegeten. Op uitnodiging dus helaas niet kunnen kiezen. Zelf rijd ik hier de volgende keer voorbij.
    De pannenkoeken waren erg slecht: veel te dik, zelfs de dunnere! Daardoor niet helemaal gaar. Spek was amper meegebakken. Mijn pannenkoek was ook niet superheet en koelde snel af doordat de poedersuiker en stroop nog ergens vandaan gehaald moesten worden. En we kregen er maar voor onze hele tafel van 12 man. Een normaal pannnenkoekenrestaurant heeft die dingen op tafel staan!

24. Hoogesteger

Eergisteren ben ik met onze dochter heerlijk wezen eten bij Bergzicht. Wij hebben erg genoten. De bediening was top en het eten smaakte geweldig!! Mooie locatie ook. Wel zou er voor kleinere kinderen wat meer georganiseerd mogen worden.

25. edith ten Woude

Telkens weer als ik voorbij Bergzicht rijd denk ik daar moeten we een keertje heen, het ziet er zo gezellig uit!!Een top locatie! Afgelopen zondag met man, moeders en kinderen Pannenkoeken eten, en bij binnekomst dachten we dat we in de kantinen waren beland van een bejaarden tehuis.. kil, vloerbedekking, geen speelhoekje, geen kinderpannekoeken. Het had helemaal niets met een pannenkoekenhuis te maken. De pannenkoeken waren niet lekker en veeels te dik en de garnering om te huilen. geen eens kinderpannekoeken op de kaart laat staan een leuk presentje voor ze. Het waren de meest zure euro`s die ik moest afrekenen en toen de ober vroeg of het had gesmaakt heb ik eerlijk gezegd nee en verder was ik gewoon sprakeloos..
    Gezien de overige recensies en commentaar van vrienden en familie dat ik daar ook nooit heen had moeten gaan wil ik ook mijn steentje bijdragen aan het wakker maken van de eigenaar dat ie een prachtige locatie heeft en verder ook moet investeren in z'n gasten groot en klein... erg jammer.

26. rené roelofsen

Komen hier al 10 jaar. Ook in de winter als we gaan kijken hoe de caravan op Laag Kanje er bij staat. Daarna altijd eten bij het pannekoekenhuis. Voortreffelijk. Vriendelijk personeel. En je krijgt snel je eten op tafel. Altijd voldoende, vaak te veel maar dat zelf wel aan onze leeftijd liggen. Deze locatie sterk aan te raden.

27. Een tijdje geleden ben ik met mijn vriendin bij pannenkoekenhuis Berzicht wezen eten en het was ronduit prima. De omgeving waarin het Restaurant ligt is prachtig. In het bos kan men prima de eetlust opwekken.

Als je binnenkomt in de zaak is het gelijk duidelijk dat men hart voor de zaak heeft. Je wordt opgevangen door iemand die je welkom heet en in ons geval werd gezegd dat er een plaatsje kon worden uitgezocht en hierna zijn we in de Serre gaan zitten. Deze is mooi licht en redelijk ruim ingericht. Prima zitten dus!

Het bedienend personeel is vriendelijk, en werkt vlot. De pannenkoeken stonden binnen een zeer redelijke tijd op tafel, ondanks de drukte.

De pannenkoeken zelf waren volgens ons prima. Het kan zijn dat ze als wat dik worden ervaren, maar dan is er altijd nog de mogelijkheid een dunnere te bestellen. Er is een ruime keus in het eten. Ik had een shoarmapannenkoek en daarbij komt een mooi garnituurtje en ruim voldoende saus. De smaak was goed en het eten was goed warm.

Tevreden hebben we nog een kopje koffie besteld en zijn weer vertrokken. De dienstdoende manager wenste ons nog een fijne dag, het is altijd fijn om van begin tot eind beleefd behandeld te worden.

We komen zeker nog eens terug!

28. Pfff beetje jammer. Wat een waardeloze tent. De pannenkoeken zijn niet te eten, kind onvriendelijk en dan heb ik het nog niet eens over de bediening en de bedrijfsleider, zo ongeïnteresseerd.

29. Waardeloze bediening en policy. Onmogelijk om een glas water naast je kopje koffie te krijgen. Zeer onvriendelijke bejegening als je vraagt waarom. Een tent dat klanten ziet als geld ipv als gast.

30. De kok had zich er makkelijk vanaf gemaakt. Appels (goedkope golden delicious) met schil en deels het klokhuis op de pannenkoek en 3 plakjes ontbijtspek voor 8,65. Het restaurant kent voor de gasten veel do's en don'ts maar zelf laten ze vuil serviesgoed op tafel staan en moet je meerdere keren om de rekening vragen. Jammer want de lokatie is prima.

31. Ik was gisteren jarig dus dacht de kinderen mee uit eten te nemen in een pannenkoekenhuis; lekker makkelijk.

De eerste teleurstelling kwam al snel: ze waren naar hun zeggen niet ingericht op kinderen. Dat er een kinderpannekoek (lees pannekoek met een zon erop van poedersuiker maar verder niets niks nada) op de menukaart stond vonden ze al heel bijzonder........ toch gek.

Tweede teleurstelling waren de pannenkoeken zelf. Wat een vreselijke bedoeling. Smaakt nergens naar, een grote deegbal en verder moet je zelf even vragen om de poedersuiker want die krijg je er niet bij.

We waren dan ook snel klaar met eten en bij het afrekenen gaf ik aan dat het niet goed was en echt teleurstellend was dat ze aangaven niet ingericht te zijn op kinderen. Dan had ik de website maar moeten lezen en bovendien vond iedereen die er geweest was de pannenkoeken lekker..... Ik gaf aan dat ze om mijn mening vroegen en die dan ook kregen.

Als laatste: toen ze zeiden dat het niet op kinderen ingericht was verwees ik naar de kinderstoelen, waar die dan voor waren (mijn kids zijn 3).

32. Een top restaurant, ik heb hier daadwerkelijk niks over te klagen. De service is prima vriendelijk en snel! Ook gaven ze aan mijn dochter een leuk bakkerspoppetje mee toen ik ging afrekenen. Ook is het eten super, ik had zelf poffertjes gekozen en ik kon proeven dat het verse, zelfgemaakte poffertjes waren. Ook had mijn dochter een mooie kinderpannenkoek met een prachtige smiley van poedersuiker erop. Bergzicht is voor iedereen aan te raden!

33. Pannenkoekenhuis Bergzicht was voor mij een succes. De ligging is perfect en je kan genieten van de mooie omgeving. Ik en mijn man hebben eerst een wandeling gemaakt en hadden daarna bedacht een pannenkoek te eten. Deze smaakte mij heerlijk en mijn man ook. De bediening was razend snel en ook erg vriendelijk. Kortom, ik vond het heerlijk in dit gezellige sfeervolle restaurant.

34. Ik heb zojuist een verrukkelijke spek met kersen pannekoek gegeten bij Bergzicht. Alles was op en top. Mooie omgeving en vooral erg aardige bediening. En mijn metgezellen vonden het ook geweldig.

Kortom perfect!

35. Om met het positieve te beginnen: dit restaurant ligt perfect en heeft een mooie uitstraling. Helaas was dat ook al het goede wat er over te zeggen valt. Het personeel is onbeschoft en lijkt niet door te hebben dat ze gastheer/dame zijn. Hun houding is bijna vijandig. Maar het moet ook niet meevallen om al die half gare, vettige pannenkoeken te serveren. Je zou bijna medelijden krijgen met die arme obers...

36. Ik heb hier gisteren met mijn vriend voor 't eerst gegeten... en dan ook voor het eerst de slechtste pannenkoek ooit gegeten!

Veel te dik en niet gaar. En wat mij betreft veel te hoge prijzen voor zo'n pannenkoek met los gegooid spek erop en veel te zure appel.

Het meisje kwam met de vraag of we lekker gegeten hadden terwijl 3 kwart van onze pannenkoek nog op ons bord lag!

Ik zei tegen haar dat de pannenkoek gewoon niet gaar is en niet eetbaar. En ze doet er gewoon helemaal niets mee!

Echt een afrader om hier te gaan eten!

37. Mw. J. Rijkers

Als het heel erg druk is gaan wij hier geen thee meer drinken met een stokbroodje kaas. Na bijna een uur wachten op ons broodje (wat we dus niet hebben gehad) zijn wij binnen gaan afrekenen. Personeel bleef vriendelijk maar was duidelijk niet berekend op grote drukte.

38. Prima eten, prima bediening, alleen een chagrijnige manager!

Maar de pannenkoeken zijn werkelijk heerlijk!

En sinds kort hebben ze een nieuw systeem en is de bediening nog sneller geworden.

39. Bij Bergzicht gegeten en dat was prima. Ikzelf nam de maand pannenkoek en mijn vrouw de erwtensoep als maaltijd.

Zij heeft hier ook al de stamppot genomen en ook prima.

Leuk dat je naast een pannenkoek ook nu wintergerechten kan eten. De mensen vergeten dat je ook voor een dunne pannenkoek kan kiezen, die wat minder snel een vol gevoel geeft. Goede service en snel het eten en drinken op tafel. Ga zo door.

40. Mijn man en ik hebben hier een aantal keer gegeten en nemen ons iedere keer weer voor, dit niet meer te doen. De sfeer is afwezig, bediening zeer matig (wat is het probleem van de manager, dat ie altijd zo boos en ongeinteresseerd lijkt?) en de pannenkoeken zijn echt waardeloos. De prijs voor de pannenkoek is veel te hoog, zeker voor de kwaliteit die ze leveren. Als je een pannenkoek kaas/spek/ananas kiest, krijg je serieus een pannenkoek met de ingredienten los erop gekwakt, naast elkaar, dus duidelijk niet meegebakken, ronduit fantasieloos. De kaas is niet meer herkenbaar, die is zo hard gebakken dat het meer op chips lijkt.

De menu's die ze aanbieden zijn leuker van prijs (nog hoog), maar de keuzes die je kunt maken zijn echt waardeloos. Ze zijn helemaal niet bereid om te wisselen onderling, zodat je toch nog een leuk menu kan uitkiezen. En dat is de meest waardeloze bediening die je kunt krijgen: de zaak is koning, niet de klant.

Hier gaan we dus niet meer naar toe.

41. Gisteren voor het eerst met 8 personen bij dit restaurant gegeten, omdat je bij de mij bekende pannenkoekenrestaurants niet kunt reserveren in het weekend.

De inrichting is gezellig; zeker in de serre zit je erg leuk. De pannenkoek was echter de slechtste die ik tot nu toe heb gegeten. Niet gaar en heel weinig beleg dat niet goed was meegebakken (gelukkig stond er nog een strooppot op tafel) en vet. Daarnaast is de bediening vreselijk slecht. Na binnenkomst duurde het ruim een half uur voordat we ons eerste drankje konden bestellen. Er was genoeg personeel, maar deze stonden achter de bar te niksen. Kortom: Bergzicht in Woudschoten is wat mij betreft absoluut geen aanrader.

42. Robbertjan,Rob, Daantje, Peter, Toer en Marieke

Met z'n zevenen gegeten. Prima pannenkoeken, goed gaar, stevig en lekker dik. Alleen de kaas op de kaaspannenkoek te hard gebakken.

Snelle service en vriendelijk. De zaak is erg groot en door de plastic tuinmeubilair (buiten op terras) niet heel sfeervol, maar wel o.k.

Tuingedeelte lijkt wel gezellig.

43. goede sfeer, pannekoek niet gaar, en vet, verder bediening wel erg vriendelijk, maar voordat je om de rekening vraagt, vragen zij wel of je wil betalen, dus weg wil gaan!!!!!

44. Zaterdagavond met een gezelschap heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Wij hadden een tafel in de Serre en hebben genoten. (vooral van de Jagerspannenkoeken).Een aanrader.....

Eén vorige recensie
  45. Wij zijn hier aangeschoven en vonden het beide ronduit walgelijk!
    Vriendelijk, absoluut...Een bestelling cola-vieux word niet herkend als een mixdrankje dus ik krijg wonderbaarlijk 2 glazen voor mijn neus. De kruidenboter had harde klonten boter en schijnbaar waren de kruiden die erin horen op want het was net niks. Margarine met een kruidje. De stokbrood was wit, taai en kauwgum.
    De pannenkoeken waren het toppunt. Halfgaar, en de ingrediënten waren ook niet een goed gebakken. Dit heeft ons doen besluiten de rekening te vragen.
    Op de vraag of het ons heeft gesmaakt hebben wij gemeld dat het echt oneetbaar was. De enige actie wat hierop werd ondernomen was de reactie: Jammer dat het u niet heeft gesmaakt.
    Wij hebben 30, 75 euro moeten afrekenen maar dit was het absoluut niet waard.

1,1
  46. Ondanks dat het bijna helemaal vol zat was de bediening redelijk vlot met het opdienen van het eten dat ook goed te eten is. Ik ben het totaal niet eens met diegene een negatieve reactie hebben geplaatst

47. Wij hebben hier vanavond pannenkoeken gegeten. Echt smakelijk was het niet. Volgens ons waren het opgewarmde diepvriespannenkoeken. Zo smaakten ze, klef en taai. Het beleg, bv spek,kaas lag er los op en was duidelijk niet in de pan met de pannenkoek meegebakken. Zeer beperkte keuze in soorten pannenkoeken. Bediening was wel vlot en vriendelijk.

48. Als ik deze commentaren eerder had gelezen was ik nooit naar dit pannenkoekenhuis gegaan met mijn visite! Veel is herkenbaar, er is geen goede sfeer in dit Restaurant, ook de poffertjes waren klef dus niet gaar.

Maar toen we er iets van hebben gezegd kregen wij te horen dat zij altijd zo zijn. Voor ons hoort dat niet, we hebben ze niet opgegeten maar kregen niets vergoed ondanks dat wij hadden aangegeven dat ze niet naar behoren waren. Jammer! het restaurant ziet er wel gezellig uit, maar de sfeer en kwaliteit is voor mij ook belangrijk.

Alternatief, Pannenkoekenhuis in Bennekom. Hier zijn de poffertjes zeer goed!

49. Heerlijk gegeten, gezellig en rustig restaurant. Leuk dat je er ook stamppot kunt eten. Makkelijke ligging dichbij de snelweg maar toch in prachtige omgeving.

50. De poffertjes zijn hier echt nietlekker. Op onze klacht werd gereageerd van als u ze niet belieft ga dan naar een ander! zo zijn ze nu eenmaal bij ons. Sorry maar dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Deze eigenaar heeft zeker al zijn geld al verdiend. Wij komen hier nooit meer terug!

2,1
  51. De pannenkoeken waren er erg lekker. Ook de bediening was vriendelijk en handelde snel. Voor de kinderen is het een mooie omgeving om te spelen. Voor een middagje uit is dit een leuke afsluiting.

52. B. Koops

Mijn zusje had gereserveerd voor de zondag, maar is ingeschreven op de zaterdag (fout toegegeven). Werd niets gedaan aan klantenbinding; zelf een gratis glaasje appelsap voor zoontje van 2 kon er niet vanaf. Zeer chagrijnige manager die het bepaald niet boeide dat hij sowieso 20 klanten minder heeft voor de toekomst. Bediendend personeel vriendelijk, achter de bar 1 jongen die duidelijk overwerkt was; een snauw op een vraag was blijkbaar "gewoon". Zou er nooit meer heen gaan. Andere optie: het Jagershuys in Zeist; pannenkoeken zijn véél beter, alleen reserveren is niet mogelijk.