Op dit adres zit nu: De Sous Chef

Restaurant de Toekomst in Woudenberg

Ruime parkeergelegenheid achter de zaak.

Makkelijk bereikbaar met bus. Lijn 80, 82 en 83 stoppen voor het Eetcafé.

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant de Toekomst

1320437492 78
1395199260 82
1420119849 83
1519802206 56

1. Gerechten zeer goed bereid, heerlijk en goede balans van smaken en ingrediënten. Gezellige service met een glimlach en informeel. Prima ingericht! Loop eens binnen want van buiten ziet het er niet zo aantrekkelijk uit.

2. Anja van Asselt

3. Gisteravond super lekker gegeten en een vlotte bediening.

4. Matige bediening(1persoon), en onze reservering bleek zoek? Gelukkig was er een tafeltje over. Eten op zich lekker, maar klein bakje frites apart betalen. Over betalen gesproken, de pin automaat werkte (alweer) niet. In dit restaurant is veel voor verbetering vatbaar. We komen niet snel terug. Jammer, want in het verleden was het stukken beter!

5. Wat een drama! Dacht eerst dat eerdere beoordelingen overdreven waren, maar het is volkomen terecht. Wachten, wachten en nog eens wachten. Prijzen worden absoluut niet waargemaakt. Eten is redelijk maar hoeveelheid aan de kleine kant. Vervolgens moet je 2,50 euro betalen voor een bakje frites! Als je dan aan het eind 86 Euro moet aftikken voor 2 personen die ook nog maar ieder 1 cola hebben gedronken, dan is het voor mij over en uit. Belachelijk bedrag voor middelmatig eten.

6. Dit is de eerste keer dat ik echt een zeer zeer slechte recensie schrijf. Gebruik gemaakt van de Social Deal aanbieding. Porties waren ver beneden de maat, zo klein. Friet was niet bij de prijs/deal inbegrepen. Moest extra voor worden betaald. Restaurant zat vol, maar er was slechts 1 persoon in de bediening, die ook nog eens in een T-shirt liep. Resultaat: wachten, wachten, wachten. Het is dat we voor de deal van Social Deal hadden betaald, anders hadden wij zeker het restaurant verlaten. Hier komen wij nooit meer. Kwaliteit van het eten was op zich wel goed, maar kon de hele ervaring op geen enkele manier goed maken.

7. Alles duurde ontzettend lang. In het restaurant keken we naar andere mensen die ook een blik hadden van wat duurt dat lang. Het duurde ruim een uur voordat ons voorgerecht pas kwam, ons drinken was al lang op, maar het persoon merkte dat niet eens op. 2 man bediening op 50 man is ook veel te weinig. Ik had een bord carpaccio, weinig carpaccio met ontzettend veel groente erop, zodat het veel leek. Daarna een Amerikaanse steak. Het leek een groot dik stuk. Als opvulling was veel groente onder gelegd zodat het wat leek en de helft was vet. Hiervoor betaal je dan 19 euro, waar nog niet eens de friet bijzit. Dit betaal je dan los en betaald per klein bakje nog eens 2,50. Hiervoor heb je bij de snackbar 4 keer zo veel voor.. Ook het toetje is niet wat we gewend zijn bij andere restaurants. Op het laatst bleek ook nog eens het pin-apparaat alweer kapot te zijn. Ze tappen wifi van de buren, wat niet goed werkt.

8. Heel slecht. Wachttijden zijn onacceptabel: een uur wachten op het voorgerecht, dan zijn ze vergeten dat er ook een hoofdgerecht werd besteld. Het is ons gelukt om in een tijdsbestek van 2 (twee!) uur een biertje en een glas wijn te krijgen. Verder bestelde drankjes werden niet meer geleverd.
    Bakje friet moet bijbetaald worden, terwijl het eten nou niet bepaald goedkoop is. Zuid-Amerikaanse steak bleek een entrecote te zijn met een beetje half rauwe groente. Uiteraard werd er niet gevraagd hoe ik deze gebakken wilde hebben.
    Het dessert hebben we maar overgeslagen, geen zin om nog eens een uur te wachten.
    Wij komen niet meer terug. En we zijn niet de enigen: tijdens ons verblijf verlieten meerdere mensen de zaak omdat ze het wachten beu waren...

9. Hele slechte ervaringen hier gehad. Duurde een uur voordat het voorgerecht kwam. Driekwartier voordat het hoofdgerecht kwam en na drie kwartier wachten op het nagerecht en nog niks te hebben gehad zijn we vertrokken. Ossenhaas spies was te taai om op te eten. Met honger weg gegaan, na bijna 3 uur. Er waren maar 2 andere tafels bezet dus een hele rustige avond. Kok was tevens bediening en had absoluut geen haast met koken en bedienen.

10. M. van Aagten

Op een maandagavond hier gegeten, weinig gasten maar dat mag niet uitmaken voor de gastvrijheid. Eigenaar is een vriendelijke man, maar mag wel iets doen aan zijn uitstraling. Hij was èn kok en ober maar doe dat dan niet in dezelfde kleding. Een sjofel poloshirtje komt niet echt over. Eten was prima. Zeker het toetje was erg lekker. Aan het eind van de avond niet kunnen pinnen, want de pin automaat deed het de hele avond al niet!! Geef dat dan bij binnenkomst al aan of zet het ergens neer!! Dan kom je bij het afrekenen niet voor verrassingen te staan!!

11. Gezellig, goed kleinschalig restaurant. Heerlijk gegeten! Vlotte en vriendelijke bediening. Nog even gezellig nagepraat met de eigenaar. Dit was de 3e keer en komen zeker nog eens terug.

12. Smaak is goed. Echter als er bij drie hoofdgerechten slechts 1 portie frites ter grootte van een puntzak op tafel komt en dan pas als het hoofdgerecht bijna gegeten is verdiend dat wat mij betreft lang geen schoonheidsprijs Wordt er dan nog een frietje gevraagd staat die als extra op rekening geplaatst. Zou toch bij de menu's horen.

13. M. Roovers

Vanavond hier heerlijk gegeten (het sociaaldeal menu). Zeer ruime porties. Goed vers allemaal. Varkenshaas. Heel goed gebraden!! Tomatensoep in glas opgediend van heerlijk verse tomaten. Toetje heel verrassend. Vanille ijs met crème brûlée. Een heel lekkere en aparte combinatie. Alleen jammer dat de frietjes pas kwamen toen ons vlees bijna op was.

14. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Zeer smakelijk, goede kwaliteit en een vriendelijke/persoonlijke bediening. Goede porties.

Voor herhaling vatbaar

15. Heerlijk gegeten, prima prijs/kwaliteit verhouding. Genoten!

16. We zijn hier gisteravond samen wezen eten. Het restaurant heeft een eigentijdse vlotte uitstraling en een warme sfeer. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Het eten was zeer smaakvol en werd prachtig verzorgd opgediend. Als we weer eens in de buurt zijn, dan komen we zeker terug. Een aanrader!

17. Marijke Schellekens

Zondag hier voor het eerst gegeten en verrast door de kwaliteit van het eten en de gezellige ambiance. Elk gerecht zag er ook prachtig uit. Goede persoonlijke bediening. Wij komen terug!

18. BertH 11 punten

Het afgelopen half jaar hier drie keer gegeten. Het is geen eetcafé, de kok is gewoon goed al mogen de bijgerechten op het bord wat meer afgewisseld worden en wat royaler. De bediening is te onervaren (dit is inmiddels in de hele horeca een gegeven) waardoor je te lang moet wachten als je binnenkomt en tussentijd als je een drankje wil bestellen.

19. Afgelopen zondag verjaardag gevierd, was hier al eens eerder geweest en we waren allemaal enthousiast over de kwaliteit en porties van de maaltijden. Ook heerst hier een prettige sfeer, wat ook kwam door de jonge ober die alles goed bijhield, ook wat ontvangst en bediening betreft. Kortom een eetcafe in het hogere segment.

20. Gezellig klein restaurant dat naam eetcafe niet waard is. (eetcafe: cafe waar je ook wat kan eten, restaurant: ga je eten)

Heerlijk gegeten met prima bediening en heerlijke gerechten.

vlotte service en smaakt allemaal erg goed.

21. Onlangs hier met vier personen heerlijk gegeten. Echt een aanrader en de bediening: echt ouderwetse vriendelijkheid en attentheid. Wij komen zeker nog een keer terug.

22. juultje

Prima en gezellige gelegenheid. Aardige bediening. Ga zo door.

23. Christien

Lekker gegeten afgelopen vrijdag! Ik werd verrast met leuke gerechtjes. Ik had de vitello tonato en deze was heerlijk! Ook de biefstuk was van hele goede kwaliteit. Ik kom zeker terug!

24. Enorm gezellig (en zakelijk) restaurant met heerlijke, creatieve gerechten voor een heel zacht prijsje. Ik ben door mijn werk vaak in de buurt en ben sinds de eerste keer, nergens anders meer gaan eten. Heb ondertussen bijna de hele kaart geproefd maar wordt toch elke keer opnieuw verrast door de heerlijke (voor)gerechten en desserts. En dan mag ik de uitstekende service van gastvrouw Christina niet vergeten. Zij maakt het plaatje compleet! Definitely een aanrader! Keep up the good work!

25. Edwin Ruigrok

Ik ben al een aantal keren bij "eetcafe" de Toekomst te gast geweest en ben daar voortreffelijk in de watten gelegd. Prima bediening en een uitermate vriendelijke eigenaar. Men hanteert een gevarieerde en leuke menukaart die mening restaurant niet zou misstaan. Er wordt ingespeeld op de seizoenen en de ambiance is trendy en warm. Dit is meer een restaurant dan een eetcafe, waar je met een gerust hart je kinderen mee kunt nemen.

26. Ton 23 punten

Toen ik het eetcafe De Toekomst, nu ca. een jaar geleden, ontdekte en er ging eten was ik blij verrast. Kwaliteit prijs verhouding goed. Bediening uitermate klantvriendelijk, sfeer prima, uitstraling gezellig en toch zakelijk. Een goede uitkomst voor mij in de buurt om mijn opdrachtgevers mee naar toe te nemen voor een lunch/diner.
    Tot de laatste keer, dit was voor mij een regelrechte teleurstelling. Alle waarden waren nog goed, behalve de bediening die was ronduit slecht. De dame in kwestie kon geen uitleg geven over het menu, anderen kwamen na ons en werden eerst bediend, liet ons veel te lang wachten. Daar ik beleefd wilde zijn naar mijn Engelse opdrachtgever bleef ik. Maar als iemand die bedient de machtsstrijd aan wil gaan met haar klanten moet ze ook beseffen dat het wel de laatste keer is geweest dat deze klanten daar waren. De fijne ambiance ten spijt. Ik wil dat mijn opdrachtgevers geen kater oplopen als ze door mij uitgenodigd worden ergens te gaan eten. Dat schaadt mij in mijn bedrijf.

27. Prima restaurant. Geen eetcafe. Eten is prima. Keuze uit een goede kaart. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Zijn hier al vaker geweest en we zullen zeker weer gaan. Een aanrader!

28. Pretenties van een toprestaurant. Kaart toont mooie gerechten die niet passen bij een eetcafe. Prijsniveau past bij goed restaurant, niet bij eetcafe. Ambiance: eetcafe met te luide muziek.

Verwachtingen worden dan ook niet waar gemaakt. Eten matig. Wij kregen het idee dat er veel gebruik wordt gemaakt van halfproducten.

Te duur voor wat er gepresteerd wordt.