Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

1. Voor de 2e keer hier gegeten en het was weer fantastisch. Vriendelijke bediening. Steeds uitleg over wat je op tafel krijgt. De producten zijn van goede kwaliteit en alles is heerlijk op smaak. Je kunt merken dat aan alles veel aandacht is besteed. Een leuke sfeer door de gezellige ruimte maakt het helemaal af.

2. Slecht eten het vlees was koud en bijna geen groente dus niet in verhouding met de prijs de bediening was bedroefend.

3. Jeanette Simonis

Iedereen was enthousiast over het eten.
    Het enige wat wat tegenviel was het kaasplankje. Te duur en te weinig variëteit.

4. Gisteren weer heerlijk en gezellig gegeten bij Het Oude Pakhuis. Een echte aanrader.

5. Bij binnenkomst hing er een groep tieners rond die pizzadozen bij zich hadden en op hun telefoons filmpjes/muziekjes zaten te luisteren. Ze werden een paar keer aangesproken en waren dan even stil, maar ze bleven erg onrustig. Ik heb niks tegen tieners, maar het is wel fijn als je je gezelschap kan verstaan.
    Er was weinig keuze uit drankjes en de placemats waren een beetje vies. Die heb ik omgedraaid, de achterkant was wel schoon.
    Twee van de basis gerechten die we wilden waren er niet, dus moesten we iets anders kiezen.
    Het was zaterdagavond en na een half uur kwamen er nog twee gezelschappen en werd de muziek aan gezet. Dit maakte het meteen wat gezelliger. Jammer dat dit niet meteen al zo was, want het voelde hierdoor alsof we te vroeg op een feestje waren gekomen en nog niet welkom waren.
    Het eten was fantastisch en dat maakte veel goed. Maar ik ga hier zeker nooit meer met een gast naar toe.
    Misschien zal ik ooit nog eens afhalen? Want nogmaals: koken kunnen ze hier echt goed! En uiteindelijk gaat het daar om...

6,7
  6. Internationaal Wageningen

H van de Bovenkamp

Met 6 personen de proeverij besteld. In een woord geweldig. Alle gerechten heerlijk.

7. Gastvrije ontvangst op een rustige maandagavond. Mooie kaart, gekozen voor twee gangen verrassing. Daarin onze wensen verwerkt. Smakelijk, mooi opgemaakt en leuke wijn spijs combi.

8. Kelderman

Gezellige knusse sfeer. Vlees van goede kwaliteit. Bediening vriendelijk. Komen zeker terug!

9. Wij hebben hier een 4 gangen verrassing menu op met bijpassende wijnen. We hebben genoten in 1 woord heerlijk, een hele vriendelijke ober die weet waar hij het over heeft.
    Ga zo door, wij komen zeker terug.

10. Internationaal Wageningen

Ria Nieuwlaat

We hebben lekker wild op (seizoen).

11. Jan Jansen

Wij waren met 8 personen en de uitstraling van het restaurant vonden wij heel gezellig.
    De bediening was top, netjes en vriendelijk.
    Het eten was ook heel goed, vlees heel mals en zacht echt een aanrader.

12. Leuk restaurantje! Knus en gezellig met een gemoedelijke sfeer.
    Het eten en drinken is echt heel goed. Zowel rund als vis is van hoge kwaliteit. Ook de bediening is erg vriendelijk en attent.

Absoluut een aanrader!

13. Het restaurant is best prijzig. Dan verwacht je wel wat kwaliteit. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Het eten was niet echt slecht maar zeker niet goed. Beetje niveau kant en klaar Hanos. Geen brood vooraf, geen amuses. Wijn van het arrangement kwam meestal nadat de gerechten al waren opgediend. Druk was het niet dus dat kan geen excuus zijn. Gerecht met walnoot: niet terug te vinden qua smaak. Een van de gasten vond zowaar 1 walnoot de rest van het gezelschap niet. We hadden gehoopt op een verrassende culinaire avond maar dat was het zeker niet. Jammer, komen we niet meer terug.

14. Internationaal Wageningen

Paulien van Holland- Frentz

Het is hier altijd goed! Heb overal een 10 ingevuld want ik voel me hier echt thuis. Het is altijd goed en wij waren vroeg dus het was nog rustig maar later op de avond liep het helemaal vol. Dus vergeet niet te reserveren.

15. Internationaal Wageningen

Altijd heerlijk eten en de allervriendelijkste restaurant eigenaar van Wageningen. Supergoede service.

16. Paulien van Holland- Frentz

We hebben heerlijk gegeten! Mijn tante wilde een vissalade maar die stond niet op de kaart. Dus ik vroeg of het toch mogelijk was om een vissalade te maken? Dat was geen probleem, alleen had de kok niet veel vis! Dus noemde hij op wat er was. En daar werd de salade van gemaakt en die was heerlijk. De bediening staat ook niet opdringerig aan je tafel als er wat op is! Dus dat vond ik zeer relaxed.

17. Voor de voorstelling van Youp van t Hek heerlijk gegeten!! Leuke sfeer en heerlijk dessert! Wageningse kei!

18. Eten heerlijk, drinken goed, bediening kan hier en daar nog wat leren.
    Twee toiletten op de hele locatie vind ik weinig.

19. Internationaal Wageningen

Super gezellig, fantastisch eten, top bediening en een geweldige sfeer 👌😋🥳

20. Internationaal Wageningen

Als altijd weer heel gezellig.
    Lekkere Proeverij besteld, geeft een goed idee van de overige gerechten op de kaart. Op verzoek kregen we vis ipv een vlees gang. Heel lekker.

21. Aanrader voor steakliefhebbers!

22. Corrie van den Berg

Mijn man Ton van Lierop en ik vonden het helemaal geweldig!
    Het eten de steak super goed gebakken, groenten aardappeltjes met de saus echt heerlijk!
    De bediening zo oplettend en vriendelijk.
    De hele entourage alles was geweldig!

23. Internationaal Wageningen

Altijd een feestje om hier gezellig en lekker te eten! Ontspannen sfeer, fijne mensen, altijd goed! We komen hier heel graag!

24. Heerlijk eten, prettige service. Prijzen aan de hoge kant, maar dat is overal zo in Nederland.

25. Ronald Frencken

Het was prima. Mijn verjaardag met zijn vieren gevierd

• Eindcijfer 9,3
  26. H. Verhulst

Er waren voor mijn vrouw en 2 aanleidingen om vanuit Rotterdam te gaan eten in "het Oude Pakhuis"
    De eerste was het feit dat wij op die dag (31/10) 45 jaar geleden met elkaar zijn getrouwd en de tweede aanleiding was het feit dat wij ieder najaar een wildarrangement boeken.

De ambiance van het "Oude Pakhuis" leek erg op het restaurant waar wij elkaar ontmoet hebben en viel dus in goede aarde.
    De bediening was prima en het eten heerlijk, maarrrrr.... nou kom ik op onze tweede reden; WILD ETEN.
    Hoewel dat wel werd vermeld op hun site was het inmiddels van de kaart verdwenen.
    Kortom het enige minpuntje, want het heeft onze avond verder niet beinvloed.

27. Internationaal Wageningen

Delicious food, nice atmosphere, good service.

28. Heerlijk gegeten.
    Voor- en nagerechten gedeeld.
    Hoofdgerechten rijk van smaak en goede vriendelijke bediening.

29. Uitgebreide kaart. Uitstekende kwaliteit vlees. Ontspannen en gezellige sfeer.

30. R Scholten

Lekker eten, goede bediening. Mooie locatie.