Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten met m'n vriend. De bediening is zeer vriendelijk, ze hebben altijd wel een leuk praatje klaar. Bedankt voor het heerlijke eten en we komen zeer zeker weer terug.

Lekkerbek

Heerlijk gegeten een geweldige goede sfeer en een gezellige goede bediening.
    Kortom in één woord SUPER....

Heerlijk eten, fijne ambiance, de haardjes zijn leuk en sfeervol.
    Wat ik ook leuk vond en kon waarderen was dat de kok langs je tafel komt om te vragen hoe wij het vinden smaken.
    Top, ik kom zeker nog eens terug voor een stukje brisket :)

Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

Heb vandaag heerlijk bij Alexandros gegeten. Dit restaurant staat op mijn favorietenlijst!

Net lekker met m'n dochter hapje gegeten. Kom er regelmatig en altijd gezellig en lekker!

Heerlijk gegeten voor een goede prijs!

Lekker gegeten voor een leuke prijs.

Wij hebben heerlijk gegeten super aardige bediening en de prijs valt reuze mee. Gaan wij vaker heen.

WIj hebben heerlijk gegeten. Sfeer was goed en goede bediening!
    Echt een aanrader en wij gaan er zeker vaker heen😀

Gezellige plek, lekker, goede kwaliteit vlees en vis, mis wat verfijning. Wat geroosterde groenten ipv alleen maar sla zou lekker zijn.

Al heel wat jaren komen we hier af en toe eten en de sfeer en kwaliteit blijven heel goed.

Jan van dongen

Afgelopen zaterdag na lange tijd weer eens bij 't Gesprek gegeten. De kwaliteit van het eten was weer super. Zeer smaakvol, mooi opgemaakt, mooie combinaties. Slechts een klein minpuntje. Je moet wel de tijd hebben. De tijd tussen de gerechten duurt namelijk wel lang. Niet zo heel erg als je toch een avondje uit wilt en in goed gezelschap bent maar ik vind 3 uur voor een 3 gangen diner wel wat aan de lange kant

GE-WEL-DIG! Het is een gezellig familierestaurant met overheerlijke gerechten. We hebben dan ook echt heerlijk gegeten en zijn voortreffelijk bediend door de eigenaresse en haar dochter en Shirley. We gaan zeker snel nog eens terug en we willen dit restaurant bij deze ook graag aan iedereen aanbevelen om daar eens lekker te gaan eten met een lekker drankje en even te ontspannen. Er was iets fout gegaan door de drukte maar dat werd keurig gecompenseerd! Heel erg bedankt hiervoor!

Anjatonissen

Heerlijk gegeten. Goede sfeer. Snelle bediening. In 1 woord een dikke 10. Zal ik zeker vaker heen gaan. Een echte aanrader.

Goed en betaalbaar, als je vroeg komt dan is het uitzicht prachtig!

We waren met een groep Zeer slecht 30-11-2017 bediening eten kok is niet creatief, alles kant en klaar, allemaal diepvries producten.

Vrijdag 1 december weer heerlijk tapas[mezedes] gegeten met mijn vrouw bij alexandros was rustig in het restaurant waren ook vroeg leuke en vlotte bediening kregen genoeg te eten komen hier al jaren alles netjes schoon gingen wederom met een goed gevoel en volle buik naar huis komen snel weer terug grt ron en nel van rhijn waddinxveen.

M. Hebels

Heerlijk gegeten van de herten- en lam-gerechten.
    Met daarbij een prachtige Sauvignon-Colombard!
    Ook het dessert was heerlijk.
    Het blijft een gezellig restaurant met goede bediening!

Jacqueline

Gisteren heerlijk gegeten bij Alexandros. Bediening was heel goed. Komen zeker terug.

Gastvrij ontvangen en lekker gegeten. De hoofdgerechten worden leuk geserveerd op een minibbqtje, waardoor het gerecht ook warm blijft. De sfeer is er ook naar ook om nog even rustig na te tafelen.

Dre

Gezellig restaurant.
    Vriendelijk en aardig personeel.
    Je krijgt meer dan genoeg eten!

Gister hier genoten van het onbeperkt menu. We zijn bij binnenkomst hartelijk ontvangen en zelfs onze jassen werden aangenomen. We konden door de open keuken al een kijkje nemen op de plek waar ons eten gemaakt zou gaan worden. Het restaurant ziet er stijlvol, gezellig en warm uit. De live-cooking hoek geeft een heel leuk effect. We hebben heel lekker gegeten, maar waar we vooral enthousiast over waren, was de manier waarop de gerechten geserveerd werden. Het zag er zo mooi uit, dat we het bijna niet op durfden te eten! Ook werd alles leuk uitgelegd door de bediening.
    Al met al zeker een aanrader, wij komen snel een keer terug.

Vorige week voor het eerst hier gegeten en genoten van het concept onbeperkt. Wat opviel was dat het restaurant een warme sfeer heeft! Heel gezellig dat de bbq binnen staat en er een soort live cooking is.
    Mosselen met gegratineerde kaas en de brisket, zeker aanraders! Al met al heerlijk gegeten net goede prijs kwaliteit verhouding!

Jan

Heerlijk genoten van het eten. Alles goed voor mekaar. Gaan we vaker naar toe.
    Minpuntje de verlichting zou beter kunnen.
    In het midden lampen boven de tafels en tafels zijkant geen verlichting.