Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

Leuke avond, mede door gezelligheid en gastvrijheid en kwaliteit van het restaurant.
    Warm aan te bevelen

Arda Waakop Reijers

Vanmiddag genoten van een geweldig high tea bij de Blaauwe Kamer. Na het online reserveren werden we netjes gebeld waarbij we te horen kregen dat de plaatsen bij het raam helaas bezet waren maar er was nog wel een plaatsje bij de open haard. Prima! De high tea werd niet zoals dat (helaas) vaak gebeurt in één keer op de tafel gezet maar in 4 gangen opgediend! Leuk!! En bovendien heerlijk!! De vriendelijke meneer die ons hielp had, ondanks de drukte, voor iedereen een vriendelijk en persoonlijk woord. Ook de hond werd voorzien van water en koekjes. Het zijn de kleine dingen die het doen! Wij komen, als we weer in de buurt zijn, zeker terug!

Heerlijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. Het is mogelijk om glutenvrij en vegetarisch eten en daarvoor staan handige symbolen op de kaart. De bediening was erg attent en oplettend en zorgde ervoor dat de bijgeleverde gerechtjes allemaal glutenvrij waren, toen ik aan had gegeven dat ik een glutenvrij dieet volg.

De afstand tussen de tafels zorgt ervoor dat je elkaar goed kunt verstaan, al zit het restaurant vol. Ook is het uitzicht naar buiten prachtig wanneer het nog licht is.

Martine Keur

G.v.Viegen

Je zit goed als je het weet,
    dat je bij de Blauwe kamer zo lekker eet.

Zondagavond heerlijk bij jullie gegeten, gezellige bediening, leuk sfeer. En aan tafel 44 heb je een fantastisch uitzicht. Het was ook nog heerlijk weer. Alles was perfect, komen zeker weer.

Mooi uitzicht, lekkere gerechten op de kaart. En bediening met aandacht. Echt een avond uit.

We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Jammer dat je soms lang moest wachten op het eten. Maar het was wel echt super lekker!

Helaas zware lucht van de kolen en briketten als je boven naar de wc gaat.

Verder adequaat personeel en leuke service lampjes!

9. Internationaal Wageningen

Super leuke avond met lekkere "proeverij" gehad. Echt genoten.

Kevin Brugman

Super leuk bedrijf om te komen ik mocht er voor een installatie opdracht werken. Perfecte service en eten! Top.

4 Oktober met collega's bij Colors gegeten als onderdeel van een hap en stap arrangement.
    Wat een gezellige zaak. Leuke inrichting, goed en vriendelijke personeel. Heerlijk al die diverse gerechten die je met elkaar kunt delen. Zeker een aanbeveling.

Leuk en gezellig restaurant en het eten was heerlijk, echte aanrader!

13. Internationaal Wageningen

Echt een heel fijn familie restaurant. Ze hadden zelfs nagekeken naar welke theater voorstelling we gingen en er echt perfect voor gezorgd dat we op tijd konden zijn.

Zaterdag 6-1- met zijn vieren lekker weer tapas gegeten bij alexandros was heerlijk alles lekker vers weer wat wat andere tapas gerechtjes leuke bediening nee was weer top komen hier best al wat jaren komen snel weer terug.

15. Internationaal Wageningen

Henk en familie

Wat hebben wij een super gezellige avond gehad kok was toppie bediening was toppie en eten was ook super echt toppie joppie.

Marjolein

We hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, prachtig uitzicht, prima prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils, Het eten miste wat verfijning. Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Internationaal Wageningen

Mooi restaurant, gezellige sfeer.
    Zeer vriendelijke gastvrouw met veel kennis van zaken. We hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker weer terug.

Wout en Ans

Zaterdag 29 september zonnetje schijnt op naar de Blaauwe kamer voor een lunch.
    De lunch was weer heerlijk. Personeel vriendelijk, mooi uitzicht wat wil je nog meer.
    Zeker een aanrader om hier te gaan lunchen of dineren. Of een Feest te geven.

Goed eten. Prima sfeer. Erg tevreden.

Met veel plezier mijn promotie bij Colors gevierd. Heerlijk werelds eten, een heel vriendelijke ontvangst, een heel goede service en een prettige sfeer.

Margriet Dekker

Heerlijk getafeld. Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Aan te bevelen. Fraaie omgeving. We hebben genoten.

We hebben met zijn vieren er gegeten en dat was TOP.
    Bediening was heel vriendelijk en legde ons alles goed uit.
    . Komen er zeker een keertje terug.

Vooropgesteld, de toetjes zijn voortreffelijk!

Het onbeperkt kiezen van de kaart concept is alleen wel een domper. We zijn er 3,5 uur geweest en hebben 4 gerechten gegeten. Dit komt neer op 45 minuten wachten op een gerecht. De porties vlees/vis die je krijgt zijn niet groot omdat er van uit wordt gegaan dat je meerdere porties krijgt. Tussendoor dan maar patat eten. We hebben een nieuwe portie patat besteld en jammer genoeg kon ook de patat niet binnen 45 minuten geserveerd worden. Misschien als het heel rustig is dat er dan sneller geserveerd wordt maar dit was al op een woensdagavond. Al met al teleurgesteld.

Ymke van Buuren

High Tea: heel lekker, heel uitgebreid, niet duur, mooi uitzicht, vriendelijke bediening!

Johannes Smit

Eten van prima kwaliteit, royale porties, attente en aardige bediening, aangename aankleding en sfeer.

Marina van Dalen

Eten was heerlijk en zeker niet overdreven duur. Mooi uitzicht op de hertjes en de avondzon. Dank!

Heerlijk gegeten, is het geld meer dan waard, nette bediening die weten wat ze doen en erg allert zijn, 1 verbeter puntje volgens ons, het zou lekker zijn als je ook warme groente bij het vlees krijgt, desalniettemin komen wij zeker weer terug.

Tegenvaller. Het concept is leuk, maar de uitvoering minder. Gerechten érg zout, verder niet even goed op smaak. De biefstuk heerlijk mals, de gamba’s (8 kleintjes in een schaaltje) mochten die naam niet hebben.
    Wat het meest stoorde was de enorme rooklucht in het restaurant. Méér dan alleen de lucht van de bbq die midden in de zaak staat. Onze jassen, die in een soort nis/kast hingen, stonken de dag erna enorm naar sigaretterook. Heeft er iemand achter die nis staan roken?
    Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Was weer top, goede bediening lekker eten en alle aandacht!

Na een verrassende wandeling heb ik samen met mijn vrouw genoten van een High Tea voor twee. Er was meer dan genoeg lekkers om van te genieten, het asperge-pasteitje vooraf was geweldig, daarna een warme hartige gang met afwisselende vernieuwende hapjes, wel wat veel wraps naar mijn smaak met de helft daarvan was ik ook al tevreden geweest.
    De zoete gang daarna was prachtig mooi opgemaakte cakejes en ook weer heel lekker.
    Het fruit als afsluiting was erg welkom en maakte het geheel af.
    Uiteraard was er voldoende thee, de pot werd regelmatig bijgevuld zonder dat we dat hoefde te vragen. Ik was erg tevreden zeker gezien de prijs, ik had niet zo'n luxe high te verwacht voor dit bedrag. Complimenten voor het hele team van De Blauwe Kamer.