Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

Leuke ambiance maar tafels kort op elkaar. Bediening vlot en uiterst vriendelijk en attent. Eten was prima, mn rundvlees erg mals. Kip wat droog helaas. Combinatie menu van vlees en vis goed, jammer dat vis bestond uit gefrituurde garnalen...

Ik kom wel vaker bij 't Gesprek. Het eten is er altijd prima en de ontvangst gastvrij. Leuke menukaart. De gerechten zijn harmonieus smaakvol en altijd aantrekkelijk geserveerd. De huiswijnen zijn uitstekend. Ze hebben ook een leuke tuin waar je bij beter weer goed kan zitten en eten. En altijd makkelijk parkeren. Een echte aanrader!

Steef de ruijter

High tea, helemaal geweldig! We kunnen morgen thuis ook nog een keer high tea doen zoveel dat het was en zelfs de hond werd verwend!

Heerlijk gedineerd, alles was super klaar gemaakt met een vriendelijke bediening.

5. Internationaal Wageningen

Cocktails en bites zijn top! Opmaak van de boorden zijn een feestje. Hoge smaakbeleving. Dit was voor ons gezelschap de eerste keer. Wij hebben een leuke avond gehad in Wageningen.

6. Internationaal Wageningen

Beste restaurant van Wageningen e.o
    Gezellige bediening met verstand van zaken. Koks komen aan tafel. Kortom een avond vol beleving en entertainment.

Tot snel weer Bij Blauw !

Super gegeten hier met onze kids! Echt kwaliteit! En wat een leuke, vriendelijke, lieve bediening! Echt top! Komen hier echt weer terug met onze 4 kids! Allemaal genoten!

Alles dik in orde in dit restaurant, eten is verrassend goed! We gaan hier terug komen.

Fantastisch eten! De bediening weet precies hoe het moet. Beste restaurant van wageningen

Lekker gegeten. Attente, vriendelijke bediening.

Erg lekker en gezellig gegeten bij Het oude Pakhuis. Het vlees is geweldig. Echt kwaliteit. Ik eet graag door de week minder vlees en af en toe zo'n heerlijk biefstukje buiten de deur. Als tip zou ik willen meegeven om frietjes als optie aan te bieden bij het hoofdgerecht. De gebakken aardappels vond ik wat 'zwaar'.

12. Internationaal Wageningen

Erg vriendelijke gastvrouw. Gerechten waren hoog op smaak. Sfeer is optimaal. Wij zijn zeer tevreden over Bij Blauw. Tot ziens!

Vriendelijke bediening en het eten was erg goed. Echt een aanrader.
    Enige minpunt is als mensen in de buurt bij je steengrillen, er erg veel baklucht is,
    wat op je ogen slaat, zodat je wazig gaat zien en al je kleding stinkt er naar.
    Maar volgens Rene zijn ze daar druk mee bezig, dus dat zal best opgelost worden.

Tot snel!

Heerlijk gegeten en vlotte bediening :)

van Woudenberg

Kerstbrunch 25 december 2018,
    Genoten van een uitgebreide en heerlijke brunch, ruim voldoende en heel erg smakelijk. Echt een aanrader!

Heerlijke kerstbrunch, persoonlijk, eenvoudig feestelijk.

Els van de Peppel

Samen met mijn dochters, mannen én 4 kinderen bij het Oude Pakhuis wezen eten. We waren verrast door het werkelijk uitstekende en overheerlijke eten. Met kinderen is het altijd wat chaotischer, maar daar speelden ze fantastisch op in. Toen mijn schoonzoon voor de hoofdmaaltijd weg moest omdat een van de kinderen niet lekker was, was het geen probleem om de maaltijd mee te krijgen zodat hij er thuis nog van kon genieten. Werkelijk fantastische service!!

Margo Meijman

We werden uitstekend bediend. Heel erg fijn. Het eten was prima.

Ik heb verschillende keren telefonisch met een medewerker gesproken. Er is gezegd dat we om 11.00 Naar binnen konden. Jullie gingen echter pas om 11.15 Open.
    Het buffet startte niet om 11.30 Maar om 12.00. Was ook telefonisch anders door gegeven.
    De digitale bevestiging gaf ook weer andere tijden aan. Heel onduidelijk dus.

Het eten was prefect.
    Redelijk prijs.
    Wij vonden het gezellig.

Fijn restaurant met heerlijke kaart. Menu du chef is een aanrader!

Dennis Japink

Heerlijk gegeten, mooie combinaties van goed vlees en smakelijke tapas op het bord en op de plank in combinatie met lekkere passende sauzen. Fijn dat er wijncombi’s per glas werden aangeboden omdat we niet een hele fles wijn wilden nuttigen. We gaan graag nog eens terug. Mvg.

22. Chinees-Indisch Wageningen

Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje. Super service.

We hebben heerlijk gegeten gecombineerd met een goed glas rode wijn.

Wij waren met 4personen en aan het eind zeiden we allemaal ik heb heeeeeeeerlijk gegeten.
    Het was echt lekker en heel vriendelijk personeel.
    Een aanrader is het zeker.

Het Oude Pakhuis

J.Tersmette

Het eten was heerlijk maar helaas kon de ober niets extra's vertellen over de wijn bij de gerechten. Ook was de tafel niet zorgvuldig gedekt. Gedeelte van het bestek ontbrak en werd niet direct aangevuld na een opmerking. Rokers staan buiten voor de ingang wat onprettig is bij binnenkomst en vertrek. Er was ook niemand om de jassen aan te nemen. De service kan dus beter en loopt nog achter bij het niveau van de keuken.

Bas Schrijver

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijk en correct personeel. Top !!

B. Hooijer

Nadat wij online geboekt hadden kregen wij 2!!!! dagen later een telefoontje van restaurant 't Gesprek dat de reservering niet door kon gaan omdat het gehele restaurant afgehuurd was voor een feestje. Zoiets moet toch niet kunnen. Wanneer een restaurant volgeboekt is moet er toch geen gelegenheid zijn een reservering te plaatsen. Enkele dagen later kregen we ook nog een herinnering dat we op zaterdag 15 december verwacht werden!! Blijkbaar verloopt de communicatie tussen Eet.nu en de restaurants niet altijd even correct.

15-12-2018 Hier met mijn vrouw weer lekker tapas gegeten keurige bediening en perfect eten heerlijk vlees toppie blijven hier echt terugkomen jammer van de personeels wisseling iedere keer maar verder top zaak komen zeker weer snel terug alexandros.

Wederom heerlijk gegeten!