Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

J. de Jong

Wij hebben genoten van het zeer uitgebreidde Pinksterbuffet met vele heerlijke gerechten. De live muziek zorgde voor een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Chinees-Indisch Wageningen

René

Prima gegeten in dit traditioneel chinese restaurant. Gekozen voor yang rou, een vrij pittig lamsgerecht in een saus met veel groenten. Lamsvlees was prima klaargemaakt en mals.
    Bediening heel vlot en persoonlijk, prijzen goed in verhouding tot het gebodene. Lekker chinees bier ook. Zeker een adres om op de lijst te houden en nog eens langs te gaan.

Van Ginkel

Sinds lange tijd weer eens gegeten bij H41 met 3 vrienden. Alle drie vonden wij het top. Bedienend personeel was prima.

Jean-Paul

Ik heb hier op een donderdagavond gegeten met 2 personen. Om 18.00 waren wij de eersten die binnen kwamen, maar al snel kwamen er meer gasten. Na een amuse van het huis en het serveren van de drank kregen we een menukaart, die vrij uitgebreid is. Het tapas voorgerecht was uitstekend, het hoofdgerecht (black angus biefstuk) goed bereid. Lekker gegeten en een gezellige ambiance. Het personeel is zeer correct, voelt aan als hoog niveau terwijl het restaurant eerder aandoet als eetcafé. Een aanrader!

Aangetrokken door de hoge waardering toch een keer geboekt. Viel helaas tegen. De grill midden in restaurantgedeelte zorgde voor een benauwde sfeer en rooklucht. Bij uitserveren werden voor en hoofdgerechten van de verschillende tafelgenoten niet gescheiden. Mijn vrouw had alleen hoofdgerecht maar kreeg dat bij mijn voorgerecht. Dat is wellicht minor, het gaat om het eten. Dat was helaas ook niet best, Carpaccio was lauw (smaak was oke), de slakken waren bremzout (niet op alle slakken zout leggen, ik had het nog zo gezegd) en het vleesgerecht was niet sappig of smaakvol.

De rosé was wel erg lekker en de bediening deed echt haar best om met grote pepermolens en Parmezaanse kaas de smaak tot grotere hoogtes te tillen. Lukte niet helemaal en dat compenseerde de rest ook niet. Ik wist ook niet dat ze op sommige dagen een all you can eat concept hebben en dat je a la een wokrestaurant bij ieder (vlees)gerecht je eigen unieke saus mag uitkiezen.

Zout en Peper zit bijna altijd vol, ze zijn deze eerste maanden erg succesvol en bieden iets wat heel veel mensen heel erg waarderen. Gelukkig maar, want aan mij is het concept en de kwaliteit niet besteed.

Buurman en buurman

Mooie ambiance, zeer hartelijke bediening.

Prima eten en leuke inrichting. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een bijzonder concept, geweldig uitgevoerd.
    Bijzonder plezierige ontvangst, sfeervolle ambiance (binnentuin), uitstekende bediening en heerlijk eten. En dit alles voor een zeer bescheiden prijs!
    Wat wil je nog meer?!

Heerlijk weer gegeten. Gezellig en zo. N lieve bediening en zeer vlug.

Met moederdag hier voor het eerst geweest, en hebben wij met 6 personen van een high tea genoten. Deze werd opgediend in 4 gangen, met ruim voldoende keuze. Alles was erg smakelijk, met name de asperge ragout als eerste gang. Mede dankzij de leuke bediening hebben wij een heerlijke gezellige middag gehad. Komen graag weer eens terug, wanneer de zon schijnt!

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Alleen… afschuwelijke plaats bij de deur die steeds open ging, dus erg koud. Bij binnenkomst was er nog voldoende plaats, echter er was geen discussie mogelijk over de placering. Mijn echtgenoot zat onder de kapstok en kreeg een natte regenjas in zijn nek gehangen. Toen was het voor ons wel klaar. Al met al 1 uur binnen geweest. Wel jammer voor een familie-uitje.

Gert Timmermans

Wij hebben gisterenavond genoten van ons avondje uit. Wij werden er zeer gastvrij ontvangen en zelfs werd er aan ons hondje gedacht. Hij kreeg vanuit hun zelf water en wat botjes, top zeer klantgericht! Het concept is leuk en voor iedereen wat wils, wij kozen echter voor 2 volle gerechten en hebben voortreffelijk gegeten. Mooie kaart en leuke snufjes worden er toegepast. Zeer sfeervol restaurant. De wijnkaart is sober maar de wijnen smaken wel goed. Ik mis daarbij wel wat luxere wijnen voor de liefhebber. Wij komen zeker terug!

Danielle

Heerlijk vers eten! Bediening is heel behulpzaam en sfeer is top! Zeker weten een aanrader!

Ongedwongen sfeer, bediening erg attent, hartelijk en vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk concept en smakelijke presentatie. Aanrader!

Annemieke

Super lekker gegeten! Bediening top, gezellig en kundig. Heel leuke avond gehad.

René Keizer

Voor de derde keer bij Zout &Peper gegeten. Drie keer een top avond.

Het concept is leuk en we hebben van de avond genoten.

TEDE

Niet goed. Alles duurde erg lang. Bijgerechten werden vergeten te brengen ook na herhaaldelijk verzoek en uiteindelijk helemaal niet meer gehad. Dat gold ook voor de drankjes, ook vergeten of erg lang wachten. Zo lang zelfs dat we versneld het dessert moesten bestellen omdat "de laatste ronde"" inging (22.00 Uur). Een portie kippenvleugeltjes bestaat hier uit zegge en schrijve twee vleugeltjes waarvan één bruin en één nog helemaal wit en nauwelijks gaar. Verder erg vol en een ongemakkelijke (krappe) zit. Jammer want het concept is aardig maar hebben we elders veel beter (en sneller) meegemaakt.

We dineren regelmatig bij restaurant 't Gesprek. Omdat het eten verrassend goed is, de bediening vriendelijk en ook kinderen zijn welkom. Het is een gezellig, klein restaurantje, met verfijnde gerechten voor een zeer schappelijke prijs!

Uitstekend adres. Gezellig, gemoedelijk en het eten was voortreffelijk. De kok heeft ook zeer verassende ideeën. Menu van de chef is een zeer uitgebalanceerd menu met goede hoeveelheden.
    Kortom aanrader

Super lekker eten. Goede prijs. Ze zijn vaak volgeboekt. Reserveer ala je een plekje wil zeker als je met een grote groep bent.
    Nadeel van hun populariteit is lang wachten op een volgend gerecht.

22. Eetcafé Wageningen

Desiree

Drinken en bediening zijn uitstekend. Het eten was goed maar niet bijzonder. De combinaties in bepaalde gerechten kloppen niet helemaal nmi. Dat is niet erg maar maakt de smaak niet verrassend. Wel heerlijke stokbrood / boter en goede patat en mayo.
    De hoge stoelen / tafels staan gezellig maar geven geen comfort. Tip: vraag klanten of ze hoog willen/ kunnen zitten. Er zijn ook gewone tafels en stoelen nl.

Lekker gegeten voor een heel redelijke prijs. Bijzonder prettig is de ruimte die je hebt.

Pieter van Dijken

Geweldig lekker gegeten en gezeten voor een prima prijs

Renate

Lekker gegeten op een heerlijk relaxed terras. Vooral het Citroën metingen dessert is een aanrader. Personeel was wat onervaren maar dit werd gecompenseerd doordat ze erg hun best deden.

Monique

Sorry, maar de high tea is niet voor herhaling vatbaar. Goede ervaringen met de lunch, maar de high tea voldeed absoluut niet aan de verwachtingen.

Irma van Kuilenburg

We hebben lekker gegeten met z'n allen en een gezellige avond gehad.
    Het was super. Tot de volgende keer.

Wat een goede formule! Die kan eigenlijk alleen maar slagen met prima producten en goede service. Op beide fronten scoorde Zout&Peper tijdens een zeer drukke avond (4 mei) goed. De 'lampjes' die aangeven dat je wat wilt bestellen zijn een vondst en daardoor de bediening nooit storend. Wat het helemaal af maakte, was de melding dat er 15 minuten niet zou worden bediend in verband met Dodenherdenking. Kortom: lekker eten, goede en vriendelijke bediening voor een goede prijs. Een aanraden dus.

Mevr. D. Flier

Voor het eerst met 5 personen (o.a. 2 kleinkinderen) daar gegeten. Ontvangst was gastvrij en vriendelijk. Eten was prima, ik had biefstuk met groene asperges als hoofdgerecht, de smaak was prima maar, 5 heeeele kleine asperges als hoofdgerecht was erg weinig, jammer.
    Vriendelijke groet, Dinie.

Goede sfeer, bediening goed.
    Na bellen in de ontkenningsfase: niks aan de hand met de rauwe producten, tartaar blijkt ossenworst en geregeld gecontroleerd. Aju.

1,7