Het Oude Pakhuis in Wageningen

Grill specialiteiten vlees en tapas

Grote parkeerplaats (voor TOMTOM "Gedempte gracht") aan de achterzijde Pet's Place (voormalig SNS kantoor).

Na 18:00 gratis parkeren M.u.v. Vrijdag avond dan na 21:00 gratis parkeren. Aan de achterzijde van de parkeerplaats loopt u door een steegje, dan slaat links af, u loopt rechtdoor langs de Belcompany rechtdoor aan u rechterzijde ziet u dan een mooi lounge terras en hier bevindt zich "Het Oude Pakhuis".

ma Gesloten
di 17:00 - 21:30

Omschrijving

In het Oude Pakhuis kunt u sfeervol genieten van onze keuken. De Verse ingredienten die wij gebruiken in onze gerechten zijn zorgvuldig naar smaak en kwaliteit uitgekozen.

Kom rustig eens langs, en laat u verrassen door onze sfeervolle omgeving en heerlijke gerechten.

met de vriendelijke groet,

1400520325 83
1443619155 85
1521197051 87
1710831906 87

1. Tafels te dicht op elkaar. Sfeer was verder goed en ongedwongen. Currysoep (van de dag) was lekker. Biefstuk medium besteld, maar rare gebakken. Zeebaars (vis van de dag) was goed, jammer van de vele saus eroverheen die te zout was. Wachttijd op het hoofdgerecht vrij lang (er werden excuses gemaakt). Prijs-kwaliteitverhouding net aan voldoende.

2. Echt super gegeten in een hele gezellige omgeving waar de 'bediening' bijzonder attent was. Ze liepen zich allemaal het vuur uit de sloffen! De "eigenaar"😉, niet dus, bleek een bijzonder attente aardrijkskunde leraar te zijn!

Als werkgever mag je bijzonder blij zijn met deze crew!
    Jammer dat we niet in de buurt wonen..
    Heel veel succes allemaal!

3. Het eten en de bediening perfect. Helaas wat erg druk. Tafeltjes erg dicht op elkaar. Naast ons hadden mensen een hond bij zich. Een van mijn gasten was erg bang van honden.

4. Heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.

5. Arend Flier

Prima, ongedwongen bediening, goed eten. Prijs kwaliteit is oké!

6. L.Adler

We hebben al redelijk vaak gegeten in Het Oude Pakhuis. We reserveren altijd tafel 17. Maar deze keer was de Bavet bijna koud. Heb ik ook doorgegeven. Het probleem is dat het achteraf niet meer verhit kan wirden anders is het niet meer “bloed”.

Ik hoop volgende keer beter.
    Gegroet.
    L.Adler

7. Het eten was smaakvol en kleurrijk. Het gerecht dat bestond uit meerdere vleessoorten was wat karig. Het zou meer aangekleed mogen worden, zeker voor die prijs. De hamburger was perfect en het broodje bijzonder luchtig! Dat de Cava niet in een glas voor witte wijn thuishoort is een klein verbeterpuntje.
    De sfeer in het restaurant was erg goed. Niet te vol en luidruchtig waardoor het een goede plek voor een goed gesprek is. De bediening was betrokken en niet te stijf. Wij komen graag nog eens terug!

8. Erg lekker en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd en in verhouding. Heerlijk gegeten en een fijne sfeer! Absoluut voor herhaling vatbaar.

9. Goede attente service, kon zeer goed met dieetwensen zoals glutenvrij omgaan. Heerlijk gegeten.

10. Heerlijk gegeten en vooral ook hele goede service!

11. Het eten was lekker en genoeg, de gegrilde groenten waren heerlijk. We komen zeker nog een keer terug!

12. Calvin Vlottes

Het restaurant was heel erg goed. Het eten was lekker en precies genoeg. De drankjes kwamen op tijd en er werd regelmatig gevraagd of we nog tevreden waren en toen we vertrokken hadden we ook nog een ober die geïnteresseerd was in wat we nog gingen doen. Al met al top service en echt een topervaring!
    Tip: als je hier eet, neem dan de diamanthaas mee pepersaus, heerlijk mals en met veel groentje ;)

13. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prettige ambiance. Zelfs met mijn allergie was er genoeg lekkers om uit te kiezen en personeel en keuken waren heel alert en behulpzaam. We gaan zeker weer terug en kijken er nu al naar uit.

14. Wil Luurs

Zalm en biefstuk waren heerlijk, cheesecake was niet alleen cheesecake maar de bijvoeging een hele fijne verassing. Prijs / kwaliteitverhouding was goed.
    Bediening zeer respectvol.
    Oude Pakhuis is zeker een aanrader.

15. Super vriendelijk ontvangen! Suuuuper lekker gegeten! Suuuuper bediening! Echt een leuke sfeer binnen! Kortom : TOP plekje! (Misschien 1 klein puntje : de stoelen schuiven wat onderuit ;-) )

16. Het was niet de eerste keer dat wij bij Het Oude Pakhuis waren. Ook dit keer weer heerlijk gegeten in een leuke sfeer en met vriendelijke bediening.

17. Jos Combee

Zeer attente en gezellige bediening, heerlijke avond gehad!

18. Nu 4 keer hier gegeten bij het oude pakhuis. 1 Keer heel goed 1 keer goed en 2 keer matig. Afgelopen keer niet best. Voorgerechten matig carpaccio in een diep bord met veel sla zalm tartaar weinig smaak. Hoofdgerecht hamburger xxl flauw en slecht gebakken. Medium besteld maar stukken tegen rauw aan en andere stukken droog. Diamant haas en tournedos goed van smaak maar idem als hamburger. Toetje prima. Bediening wat rommelig. Jammer, ze kunnen veel beter.

19. Vind het erg jammer dat de kaart is veranderd. Het is niet meer zo goed als dat het hiervoor was.
    Ook erg jammer dat er personeel loopt die geen Nederlands kunnen of verstaan.

20. Het was al weer een poosje geleden dat we voor het laatst bij Het Oude Pakhuis waren. We hadden er dus echt zin in en hebben er geen spijt van! We hebben echt heerlijk gegeten. We hadden beiden de New York Strip. Prachtig stuk vlees en zeer goed bereid. Lekkere saus, hoewel het bijna zonde was van de smaak van het vlees. Die hebben we dus maar gebruikt om de aardappeltjes in te dopen. Afgesloten met een belachelijk lekkere cheesecake. Niet zo mierzoet. Het ijs daarbij was lekker maar had van mij niet per se gehoeven en de enorme dot slagroom was ook een tikkie overbodig.
    Het restaurant is qua aankleding nog steeds prima; leuke oude foto's van Wageningen aan de muur.
    Bediening was supervriendelijk en gezellig, maar het had iets vlotter gemogen, als ik dan toch iets te piepen moet hebben.
    Topavond gehad!

21. Jos en Bamrung

Vond het wel jammer dat ze geen witbier hadden. Misschien iets om aan te schaffen. Voor als we de volgende keer weer komen. Het eten was lekker.

22. Dobber van Leeuwen

Zoals gewoonlijk weer erg goed.

23. Het Oude Pakhuis is een klein knus restaurant, waar je erg lekkere biefstuk kan eten. Daarnaast hebben ze ook nog keuze uit o.a. vis en vegetarisch en nog specialiteiten van de dag of week. Het eten wordt vrij basic, zonder tierelantijnen geserveerd, dus geen instagrammeble borden met eten. De bediening is prima. De tafeltjes voor 2 personen zijn wel wat klein, maar het eten en drinken paste er allemaal net op.

24. Rob vullings

Altijd lekker eten in een knusse omgeving met vriendelijke bediening.

25. Wim van Breda

Het viel ons erg tegen. Weinig kerstsfeer. De amuse uit de keuken was al enige tijd bereid, een zacht toastje met zalm. Onze jongste wilde het voorgerecht overslaan waarop wij een alternatief of wat stokbrood vroegen. Dit was niet mogelijk, bij de anderen zat stokbrood bij het voorgerecht en dat moesten we naar geven want anders had men te weinig. De tonijn carpaccio was prima net zoals de curry soep. De steak tartaar was een hoop grof gesneden biefstuk met weinig smaak. Het hoofdgerecht bestond uit een Franse steak met groente. Wat opviel was het grote verschil tussen de grootte van de ene biefstuk t.o.v. je buurman en was daardoor dus ook niet medium. De helft ??? Het nagerecht, Grand desert, was een verzameling uit een pakje getrokken zoete spullen bij elkaar op een schaal, waarbij de citroen bavarois o.i.d. niet te eten was zo zuur.
    Al met al oversteeg het het niveau van een huiskok niet.

2,3
  26. Van Veldhuizen

Wederom heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen, goed geadviseerd en kwalitatief hoogwaardige gerechten. Ik raad iedereen aan hier eens te gaan eten.

27. Weer heerlijk gegeten. Aanradertje voor fans van een goed gebakken steak!

28. Echt heerlijk gegeten. Het was mooi opgediend echt een aanrader om in dit knusse restaurant te gaan eten.

29. Vriendinnen

Heerlijk gegeten, verzorgd en in fijne ambiance. Goede bediening, lekkere wijnen.
    Top.

30. Op het laatste moment nog kunnen reserveren. De keuze was weer reuze maar we zijn er toch weer uitgekomen samen met de heerlijke biertjes van de tap. Zorg dat je nog ruimte overlaat voor "De Wageningse Kei"

31. Echt heerlijk gegeten, het vlees is zo mals en goed bereid. Gezellige sfeer, en prima bediening. We komen graag weer terug!

32. Voor de 2e keer hier gegeten en het was weer fantastisch. Vriendelijke bediening. Steeds uitleg over wat je op tafel krijgt. De producten zijn van goede kwaliteit en alles is heerlijk op smaak. Je kunt merken dat aan alles veel aandacht is besteed. Een leuke sfeer door de gezellige ruimte maakt het helemaal af.

33. Jeanette Simonis

Iedereen was enthousiast over het eten.
    Het enige wat wat tegenviel was het kaasplankje. Te duur en te weinig variëteit.

34. Gisteren weer heerlijk en gezellig gegeten bij Het Oude Pakhuis. Een echte aanrader.

35. Kelderman

Gezellige knusse sfeer. Vlees van goede kwaliteit. Bediening vriendelijk. Komen zeker terug!

36. Jan Jansen

Wij waren met 8 personen en de uitstraling van het restaurant vonden wij heel gezellig.
    De bediening was top, netjes en vriendelijk.
    Het eten was ook heel goed, vlees heel mals en zacht echt een aanrader.

37. Leuk restaurantje! Knus en gezellig met een gemoedelijke sfeer.
    Het eten en drinken is echt heel goed. Zowel rund als vis is van hoge kwaliteit. Ook de bediening is erg vriendelijk en attent.

Absoluut een aanrader!

38. Voor de voorstelling van Youp van t Hek heerlijk gegeten!! Leuke sfeer en heerlijk dessert! Wageningse kei!

39. Eten heerlijk, drinken goed, bediening kan hier en daar nog wat leren.
    Twee toiletten op de hele locatie vind ik weinig.

40. Corrie van den Berg

Mijn man Ton van Lierop en ik vonden het helemaal geweldig!
    Het eten de steak super goed gebakken, groenten aardappeltjes met de saus echt heerlijk!
    De bediening zo oplettend en vriendelijk.
    De hele entourage alles was geweldig!

41. Heerlijk eten, prettige service. Prijzen aan de hoge kant, maar dat is overal zo in Nederland.

42. Ronald Frencken

Het was prima. Mijn verjaardag met zijn vieren gevierd

43. H. Verhulst

Er waren voor mijn vrouw en 2 aanleidingen om vanuit Rotterdam te gaan eten in "het Oude Pakhuis"
    De eerste was het feit dat wij op die dag (31/10) 45 jaar geleden met elkaar zijn getrouwd en de tweede aanleiding was het feit dat wij ieder najaar een wildarrangement boeken.

De ambiance van het "Oude Pakhuis" leek erg op het restaurant waar wij elkaar ontmoet hebben en viel dus in goede aarde.
    De bediening was prima en het eten heerlijk, maarrrrr.... nou kom ik op onze tweede reden; WILD ETEN.
    Hoewel dat wel werd vermeld op hun site was het inmiddels van de kaart verdwenen.
    Kortom het enige minpuntje, want het heeft onze avond verder niet beinvloed.

44. Heerlijk gegeten.
    Voor- en nagerechten gedeeld.
    Hoofdgerechten rijk van smaak en goede vriendelijke bediening.

45. Uitgebreide kaart. Uitstekende kwaliteit vlees. Ontspannen en gezellige sfeer.

46. Heerlijk eten en een top bediening! Tapas voor twee en grand dessert is echt een aanrader.

47. Zélia Kardux

Zeer vriendelijke bediening. We werden verwelkomt met een lekkere amuse. Heerlijk gegeten net zoals de vorige keer.

48. Zeer verzorgd en ronduit goed! Hier krijg je verreweg het lekkerste biefstukje in de regio. Goed bereid, met goede wijn en de fjine bescheiden bediening een waar feestje! Aanrader dus.

49. Wanneer de kok het vlees niet medium kan bereiden heb je een groot probleem in je keuken. Zelfs de kip op een stokje te droog en aangebrand. Met 4 eten en voor 1,5 persoon aardappeltjes.
    "Wilt u er salade bij, die kost niets extra?" Vervolgens vinden ze nog een paar slablaadjes.
    Toetje uitserveren duurt ruim een half uur.
    De menukaart belooft veel, maar wordt wat ons betreft niet waargemaakt. Bediening vriendelijk, maar geen beleving in het eten. Ik hoop voor iedereen dat dit een uitzondering is. Ik kom niet terug.

3,6
  50. Bediening vlot en attent, eten prima, mix grill vlees heerlijk mals en porties juiste grote. Aardappelschijfjes waren perfect. Enige minpuntje de beloofde salade niet gekomen. Voorgerecht en toetje dikke voldoende, de hazelnoot brok was echt een brok. Eindelijk weer eens een menukaart waar uit wat te kiezen valt.

51. Josja Feij

Geweldig malse bavette gegeten

52. Annemieke

In dit restaurant lekker gegeten, het personeel was vriendelijk.

53. Prima ontvangst in een rustieke omgeving. Gereserveerd en jazeker een tafel voor ons gedekt.
    Hoofdgerechten (Biefstuk en Zalm) waren voorzien van een minimale aanwezigheid van gegrilde groenten. Dit mag van ons wel iets royaler.
    Een salade toevoegen aan het hoofdgerecht zal het zeker compleet maken. Dit zal de prijs kwaliteit verhouding ten goede komen.
    Fijne en correcte bediening.

54. Ontvangen in een prettige sfeer, door mensen die hun werk leuk vinden en het jou graag naar de zin maken. Heerlijk eten. Het enige dat we ook nu weer misten was groente. Naast de paar stukjes gegrilde(?) groenten zou bijv. een eenvoudige salade heel welkom zijn.

55. Dit leek ons een heel goed restaurant maar helaas vielen er toch wat dingen tegen. We hadden gereserveerd voor 20:00 en bij aankomst was er niks vrij en moesten we een kwartier wachten. Uiteindelijk binnen kregen we een amaze waar truffel op zat, aangegeven dat we dit niet zo lekker vonden en graag een broodje vooraf wilden. Amuseer werd weggehaald maar het brood bleef op zich wachten. Tweemaal gevraagd waar het bleef en het was ‘onderweg’ om vervolgens te horen dat het brood op was en nieuw brood bakken een half uur ging duren. Kan allemaal gebeuren maar de tafel naast ons kreeg in dezelfde tijd 4 broodmandjes. Dit voelde toch een beetje jammer. 2 hoofdgerechten besteld welke, en dat mag ook gezegd worden, heel erg lekker waren. Het duurde allemaal wel wat lang en wij waren de gene die de bediening steeds moest roepen. Ik denk dat dit een goed restaurant is maar gister was het te druk en daar werden wij helaas de dupe van. Wel erg netjes dat bij de rekening de 1e twee drankjes waren weggehaald. Dat maakte het wel weer een beetje goed. Bedankt voor het lekkere stukje vlees maar ik denk dat we hier op zaterdag niet meer terug gaan komen.

56. Lekker en relaxed gegeten. Prima bediening en sfeer!

57. Gezellig druk, vriendelijke bediening. Wat meer groente(n) bij de gerechten zou mooi zijn.
    Maar we komen zeker een keer terug als we weer in de buurt zijn!

58. Dennis Bargeman

Leuk en sfeervol restaurant, goed eten en een goede bediening.

59. Jozeliene Hoedemaker

Personeel vriendelijk en behulpzaam; het eten verrukkelijk en de wijn idem!

60. Het is niet een echt gezellige locatie en ook de bediening was niet heel alert.
    Maar prima steaks, is voor mij een reden om toch weer terug te komen

61. Eten was geweldig! Sfeer, locatie ook…
    Bediening lekker chaotisch, ongedwongen.

62. We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was goed, vers en gezond. Bediening was naar wens.

63. Ontzettend lekker gegeten en gedronken, is een echte aanrader, ben hier vaker geweest Heb Nog Nooit Mis gegrepen. TOP.

64. Heel vriendelijk personeel met passie! Het eten was uitstekend, wij hadden gekozen voor een mooi stuk vlees. Wat super mals en zeer goed bereid was. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen hier zeker weer terug.

65. We hebben weer lekker gegeten.

Porties niet groot, maar gewoon en dus genoeg voor een driegangen diner.

Service beter dan de vorige keer, maar dat had te maken met het chronische personeelstekort in de horeca.

66. Monique Ammerlaan

We hebben een topavond gehad. De geitenkaassalade was heerlijk met verse aardbeien. De diamanthaas is aan te raden en voor de Wageningse kei kom ik nog een keer terug. Complimenten aan de kok en het vriendelijke personeel.

67. Rieneke

Erg lekker gegeten, heerlijk buiten gezeten, was erg lekker en gezellig.
    Bediening vriendelijk.

68. Zeer goede en vriendelijke bediening. Niet hele sfeervolle ligging van het terras, maar verder niets op aan te merken.

Eten en drinken was uitstekend voor een zeer schappelijke prijs. Verder was de amuse een leuk detail.

Zou het zeker aanraden!

69. Veerle torrekens

Best vooraf reserveren. Gezellig interieur en vriendelijke en snelle bediening. Aanrader.

70. Stephan Platteel

Gezellige sfeer, goed eten, gerechten ook mooi opgediend. Kortom; een aanrader!

71. Luc Leys

Lekker gegeten. Nergens at ik betere vitello tonnato. Alles goed gekruid en het vlees perfect gebakken. Hier kom ik graag terug

72. Caroline

Wij hebben met 4 personen, voorafgaand aan theaterbezoek, heerlijk gegeten!
    Mooie gerechten en super vriendelijke en vooral meedenkende bediende die er voor zorgde dat wij op tijd konden eten daardoor op tijd bij voorstelling waren.
    Dank daarvoor!

73. Claudia

Het eten was erg goed bereid. Geen lange wachttijden tussen de gangen. Bediening erg vriendelijk. Hele goede tent met lekker eten

74. Saskia de Klein

Heerlijk gegeten, maar jammer dat we zo dichtbij het toilet zaten. Dat vonden we niet zo fris om de hele tijd als de deur open ging de toiletspray te ruiken. Service was prima, echter gasten aanspreken met ‘Hé’ is niet echt netjes… Verder echt heerlijk gegeten!

75. Het was lekker, echter kregen we niet de gehele inhoud van onze voorgerecht plank. We hebben dit gemeld, we zouden het erbij krijgen bij het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht arriveerde... zonder de missende items van het voorgerecht. Wij opnieuw melding gemaakt, kregen we een excuus.. ja het was zo druk, het restaurant was nog niet half vol. Daarnaast liet de serveerster de saus vallen op tafel, geen probleem natuurlijk kan gebeuren.. maar de saus was niet meer voorradig. Vonden we wat vreemd. Uiteindelijk de rekening gevraagd, geen compensatie of niks. Dat vonden we niet zo netjes. . Wij hebben ons niet laten kennen en hebben zelfs nog een fooi neergelegd.

6,1
  76. B. De Bruin

Zeer goed eten en er heerst een relaxte ongedwongen sfeer.
    De bediening is vriendelijk.
    Een aanrader om te gaan eten.

77. Nadia Impens

We hebben erg genoten, het was ons eerste bezoek aan Het Oude Pakhuis maar zeker niet de laatste. Het eten was luxe en goed bereid. Vooral complimenten aan de bediening, die naast een gezellig praatje ook goed advies konden geven over de menukaart.

78. Erg vriendelijke bediening, we voelde ons direct welkom. Mooie uitgebreide kaart, aangevuld met dagspecialiteiten en specialiteiten van het huis. Bij Het Oude Pakhuis weten ze wat biefstuk is en hoe je dat klaar moet maken. Fantastisch!

79. Carolien Geertsma

Heerlijk gegeten, prima stuk vlees. Echt een aanrader.

80. Echt heerlijk gegeten! Voor, hoofd en nagerecht, alles was verrukkelijk! Aardige bediening.

81. Marion van Riet

Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Bediening was zeer attent. Kortom een aanrader!

82. Fam van Ee

Gastvrij welkom, leuk vriendelijk personeel. En geweldig lekker gegeten. En heel relaxt allemaal. Kortom een aanrader.

83. Vriendelijke ontvangst, Prima uitleg kaart. Aandacht en voorkomend. Heerlijke gerechten.

84. Leuk restaurant, gezellige sfeer en goed eten

85. H.Troost

Fijne sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.

86. Alles prima, eten echt heel goed. Enig minpuntje… de tafels en stoelen staan wel erg dicht bij elkaar! Maar bediening en eten was echt geweldig!

87. Gezellig en lekker.

88. Verassende kaart, gezellige sfeer.

89. Anne-Marie Heeren

Heerlijk en een gezellig restaurant.

90. No nonsense en sfeervolle bistro in hartje Wageningen. Eten en bediening van heel goede kwaliteit. We komen zeker weer terug.

91. Melda Koca

Het was lekker en gezellig.

92. Van Kesteren

Afgelopen zondag hier gegeten. Na onze bestelling duurde het erg lang voordat ons hoofdgerecht kwam. Na een klein uur kwam de medewerker naar ons toe dat er een foutje was gemaakt in de keuken en het er zo snel mogelijk aan zou komen. Wij hebben serieus 1.5 uur op ons eten moeten wachten. Een foutje kan altijd gebeuren maar hoe ermee wordt omgegaan...
    Wij hadden beide ons glas bijna leeg. Geef dan op zijn minst een drankje van het huis. Zelfs dit kon er niet vanaf. Mensen achter ons kregen een koffie van het huis en ook dit kregen wij zelfs. Zijn zaken die je op zijn minst kan doen met zo'n foutje.
    Het was was heerlijk, daar was helemaal niks op aan te merken. Jammer dat er zo slecht met het lange wachten werd omgegaan. Zeker de reden geweest om geen fooi te geven.

93. Lekker eten in een gezellig restaurant

94. Rene den Ouden

Gezellig met een hele club gegeten en genoten van het groepsmenu. Alles binnen de vooraf vastgestelde tijd. Prijs, kwaliteit en gezelligheid verzekerd. Top gedaan!

95. Heerlijk gegeten en ontzettend aardige bediening. Een aanrader!

96. Renate Gerritsen

Heerlijk gegeten samen met mijn vriend. Het personeel is erg vriendelijk. Ik kom zeker nog een keer terug!

97. Behalve wat lange wachttijden tussen de gangen verder erg goed.

98. Evert-Jan

We hebben er heerlijk gegeten, alleen vonden we het vrij duur.

99. Iris Cijnssen

Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Sfeer is goed en de bediening nog beter. Echt voor herhaling vatbaar.

100. Evert Graafland

Goede sfeer en bediening.
    Eten was top voor deze prijs

Volgende pagina