Grote parkeerplaats (voor TOMTOM "Gedempte gracht") aan de achterzijde Pet's Place (voormalig SNS kantoor).

Na 18:00 gratis parkeren M.u.v. Vrijdag avond dan na 21:00 gratis parkeren. Aan de achterzijde van de parkeerplaats loopt u door een steegje, dan slaat links af, u loopt rechtdoor langs de Belcompany rechtdoor aan u rechterzijde ziet u dan een mooi lounge terras en hier bevindt zich "Het Oude Pakhuis".

Uitzonderingen

Open

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• 25 dec t/m 25 dec

In het Oude Pakhuis kunt u sfeervol genieten van onze keuken. De Verse ingredienten die wij gebruiken in onze gerechten zijn zorgvuldig naar smaak en kwaliteit uitgekozen.

Kom rustig eens langs, en laat u verrassen door onze sfeervolle omgeving en het heerlijke eten.

met de vriendelijke groet,

1403671987 83
1419382254 84
1424619009 82

1. Bas Schrijver

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijk en correct personeel. Top !!

2. Wederom heerlijk gegeten!

3. Op Sinterklaasavond gezellig gegeten bij het Oude Pakhuis. Het eten was van voorgerecht tot en met nagerecht heerlijk. Ik wil u vooral het wild duo aanbevelen. Mooie ambiance en zeer vriendelijke serveerster. Een klein puntje van kritiek: we zaten aan een tafel bij de deur en daar hadden we last van de tocht. De serveerster reageerde hier goed op door meteen het warmte gordijn aan te zetten en de deur op een bepaalde manier dicht te maken, maar dat hielp onvoldoende.

4. Dr W. Hofstee, Den Haag

Oergezellig ingericht restaurant met eersteklas bediening, mensen dus die weten wat ze op tafel zetten en daar ook achter staan. Gerechten zijn perfect opgediend, goed uitgebalanceerd en uitstekend bereid. Mooie wijnen en spannende speciaalbiertjes van de tap. Onze hert/zwijn combi was supermals en ook de vis was heerlijk. Wij waren hier al vaker geweest en het is elke keer opnieuw een feest!

5. Wg de boer

We hebben samen een romantische avond gehad.
    Het eten was top.
    Bediening goed en met aandacht.
    Interieur verouderd.
    Maar daarvoor zouden we nooit wegblijven.
    Thanks voor de fijne avond.

6. Geweldig lekker gegeten

7. Echt heerlijk gegeten hier. Super bediening!

8. Prima gegeten bij het Oude Pakhuijs! Het restaurant zat vol, maar toch had dit geen negatieve gevolgen voor de bediening, de snelheid van het uitserveren of het geluidsniveau. Goede advisering over het vlees en de bijbehorende wijn. Lekker eten en drinken voor een goede prijs! We zullen hier zeker vaker komen!

9. Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen. De bediening was heel vriendelijk, het eten smaakte (weer) erg lekker, advies voor wijnkeuze was goed. Iedereen heeft genoten!

10. Heerlijk gegeten, het vlees wordt hier met liefde bereid. Ook de service was perfect. Het restaurant zat helemaal vol maar we werden niet opgejaagd, in tegendeel we mochten rustig uitbuiken voor de volgende gang.

11. Het eten was overheerlijk, de bediening uitstekend, de sfeer heel goed; kortom: we hebben een geweldige avond gehad!!

12. Klasse. Voor een redelijke prijs bijzonder goed eten en drinken.

13. M.Schilperoort

Heerlijk gegeten. Wat een vriendelijke en correcte bediening. Een verademing. Komen zeker terug.

14. Eten heerlijk als altijd, vlotte en hartelijke bediening. Knus sfeertje. Gewoon een super avondje! We komen er graag, ons favoriete stekje in Wageningen.

15. Maar 1 woord Super!! De hele avond was goed verzorgd.
    Fijne bediening, super goed en lekker eten tot in details. Complimenten aan de chef! En dat in een sfeervol restaurant, wat wil een mens nog meer!

16. Katja Derks

Het eten is daar altijd geweldig!
    Super goede service en gastvrijheid.
    Alles klopt bij dit restaurant.

17. bettty veenendaal

Met man en dochter gegeten in Het Oude Pakhuis.
    Het was geweldig: de sfeer, gastvrijheid, het eten.
    We komen zeker terug.

18. P.H. van Alken

Met vier personen in een gezellige, ongedwongen sfeer, héérlijk gegeten. Al het vlees was van topkwaliteit (drie verschillende soorten) en bovendien perfect bereid. Ook de garnituren waren prima. De bediening was uitermate vriendelijk en had bovendien de juiste toonzetting. Ons unaniem oordeel: dit was echt genieten!

19. Chris van Esterik

Prima eten, goede bediening, fijne sfeer. Met de akoestiek valt er nog veel te winnen.

20. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en aangename bediening. Het is wat prijzig maar daar tegenover staat een prima maaltijd. Goeie uitgebreide kaart, voor ieder wat wils!

21. Kevin Brugman

Super leuk bedrijf om te komen ik mocht er voor een installatie opdracht werken. Perfecte service en eten! Top.

22. Leuk en gezellig restaurant en het eten was heerlijk, echte aanrader!

23. Paul Visser

Met een man of 12 prima zitten smullen in Het Oude Pakhuis. Was gezellig. Prima sfeer, eten, alcoholvrij bier, tapas en dessert ook lekker. Koffie prima. Als we in de buurt zijn komen we nog eens langs.

24. Wij hebben met 7 personen heerlijk gegeten en gedronken, zowel buiten als binnen gezeten. De bediening was netjes en gaf goede uitleg bij de gerechten.
    Het eten zag er niet alleen kunstig uit op het bord maar smaakte minstens zo goed... uitstekend... we komen er graag weer eens terug!

25. Heerlijk gegeten en gezeten, in een ongedwongen sfeer. Vlees is hier een aanrader, met mooi, mals rundvlees van topkwaliteit. Bediening is erg vriendelijk, klaar om te helpen maar niet opdringerig.
    Tapas de Luxe voor twee personen als hoofdgerecht besteld. Erg lekker, veel verschillende hapjes maar ook hier is het rundvlees de absolute uitblinker. Bij de tapas wordt tevens een fles huiswijn geserveerd. Prijs/kwaliteit is duidelijk in het voordeel van de kwaliteit, terwijl je hier nog voor een meer dan redelijke prijs terecht kunt.

26. Ontzettend lekker gegeten prima bediening alles echt 100% top.

27. Op een doordeweekse avond heerlijk gegeten. Buiten zitten was sfeervol en gezellig, zonder veel lawaai. De bediening was vriendelijk, wist veel en was bereid een stapje extra te zetten voor de gast. Een van ons had speciale dieetwensen (glutenvrij) en hier werd zonder probleem het gekozen gerecht aan aangepast. Ook werd voor een speciale amüse gezorgd. Toen we aangaven graag wat chocola bij de koffie te willen hebben, ook al stond dit niet op de kaart, kwam de ober aan met een geïmproviseerde etagere vol chocolaatjes en koekjes. Super!
    Dan het eten zelf. Perfect bereid vlees, goede portiegrootte (groot maar niet overdadig) en meerdere interessante smaken op een bord.
    Prijs/kwaliteit verhouding daarom top! Wij komen weer.

28. Kris Claes

Lekker, een kelner die op een kundige manier uitleg gaf over de wijnen en een correcte afrekening.
    Vriendelijk.
    Wij hopen ooit nog eens terug te komen. (Het is wel twee uur rijden voor ons)

29. Super leuke eetgelegenheid, vriendelijk personeel, prijs goed! Zeker aanrader!

30. De Golfdames

Zoals gebruikelijk heerlijk gegeten bij het Oude Pakhuis. Dit keer Surf ( de garnalen mogen iets groter) en Turf ( de biefstuk mag iets minder). Heerlijk en de bekende Wageningse kei als nagerecht. En dat alles voor een redelijke prijs.

31. van offeren

Geweldige leuke, lieve en lekkere ervaring.

32. Thea schouten

We zijn er al vaker geweest en het smaakte altijd super. Wat je ook besteld het is echt zo lekker. En de bediening is super vriendelijk, ze weten wat er geserveerd wordt. Echt een topper.

33. Jean-Paul

Ik heb hier op een donderdagavond gegeten met 2 personen. Om 18.00 waren wij de eersten die binnen kwamen, maar al snel kwamen er meer gasten. Na een amuse van het huis en het serveren van de drank kregen we een menukaart, die vrij uitgebreid is. Het tapas voorgerecht was uitstekend, het hoofdgerecht (black angus biefstuk) goed bereid. Lekker gegeten en een gezellige ambiance. Het personeel is zeer correct, voelt aan als hoog niveau terwijl het restaurant eerder aandoet als eetcafé. Een aanrader!

34. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Alleen… afschuwelijke plaats bij de deur die steeds open ging, dus erg koud. Bij binnenkomst was er nog voldoende plaats, echter er was geen discussie mogelijk over de placering. Mijn echtgenoot zat onder de kapstok en kreeg een natte regenjas in zijn nek gehangen. Toen was het voor ons wel klaar. Al met al 1 uur binnen geweest. Wel jammer voor een familie-uitje.

35. van Rooijen

Uitstekend gegeten. Plezierige bediening en een gezellige sfeer. Aanrader!

36. Maar weer eens hier wezen eten na al een aantal keren een prima ervaring gehad te hebben in dit restaurant. Voorgerecht vitello/black angus, voortreffelijk.
    Daarna een tapas de luxe voor 2 personen met incl. een fles huiswijn. Deze schotel overtrof alles en was top. De dame blanche en irish coffee maakte het geheel compleet.
    Wat een kwaliteit!

37. Snelle service. Duidelijke uitleg van menukaart.

38. Heerlijke avond gehad, lekker op terras gezeten. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

39. Annelies VandenBerg

Wij zaten binnen aan het open raam en kregen de rook van rokers op het terras naar binnen. Dat vond ik vervelend. Ik had misschien moeten vragen of het raam dicht mocht, maar er stond een beeldje op het raam kozijn dus dacht ik dat het teveel moeite was.
    Misschien goed voor het personeel om de rook in de gaten te houden en aan te bieden het raam te sluiten.

40. Zeer goede keuken die goed inspeelt op speciale wensen.
    Bediening prima, attent en voorkomend.
    Een aanrader voor een gezellige ontspannende avond.

41. Miranda

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Leuk avondje uit.

42. r. postma

Heerlijk gegeten met keuze menu. Top eten. Bediening mag een tandje scherper met wat gemiste dingen. Maar zeker een zaak om terug te keren.

43. Annoniem

Erg lekker en een leuke sfeer!

44. Meta Floor

Heerlijk eten, gezellige plek, vlotte en sympathieke bediening, top-avondje uit!

45. Ik was er met mijn broers en schoonzussen en het was in 1 woord geweldig.
    Meer dan heerlijk gegeten en de meisjes van de bediening wisten waar ze het over hadden. Goed wijnadvies gekregen welke perfect pastte bij de hoofdmaaltijd.
    Mijn complimenten aan de kok en overig personeel. Wij komen hier zeker nog een keer!!

46. Heerlijke gerechten, goede sfeer en een professionele bediening.
    Was super, komen zeker terug.

47. Annelies

Fijn restaurant met gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Ik wilde een makkelijke maaltijd voor een bezoek aan de schouwburg en lekker even ongedwongen zitten. Het eten heeft me verrast, het was bijzonder lekker en van goede kwaliteit. Als ik weer in Wageningen ben, ga ik zeker terug.

48. Willemsen

Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. De bediening was professioneel. Ondanks de drukte geen moment hoeven wachten of zelf om zaken moeten vragen. Sfeervol restaurant met een ruime keuze van gerechten. Na het dessert koffie besteld. Had op zijn minst wel een chocolaatje of bonbon erbij verwacht. Maar verder dik tevreden!

49. We waren met 5 personen waaronder een chef kok en een hoofd serveerster en allemaal zeerzeer tevreden.

50. Leuke locatie maar wel erg vol gezet met tafels. Het eten is heerlijk. Wij waren niet geïnformeerd over de shifts (18-20 en 20-22u) voor het eten. Toen we aangaven dat we graag nog even met het dessert een kwartiertje wilden wachten gaf de serveerster aan dat dat niet kon omdat er om 20u al weer anderen aan onze tafel zouden moeten zitten. Jammer want het eten was erg lekker en de wijn ook, maar we voelden ons toen echt opgejaagd. We hebben vervolgens besloten onze koffie maar elders te nuttigen.

51. Zeer tevreden, alles klopte, geslaagde avond.

52. Prima restaurant! Goed eten en een gezellige sfeer.

53. Kim en Marciano

Ons vaste adres wanneer we een weekendje in Wageningen zijn. Heerlijk eten, mooie grote porties, vriendelijke en vlotte bediening en een warme inrichting. Absolute aanrader!

54. Eten was prima.

55. Irene Paardenkooper

Goed eten, gezellig, vriendelijke bediening; alleen door de drukte is het heel moeilijk elkaar te verstaan, erg lawaaierig.

56. Harriet van Geffen

Heerlijk gegeten. Super lekkere biefstuk. Leuke bediening. Gezellig restaurant, sfeervol.

57. Een gezellig restaurant in het hart van Wageningen. Goede service. De prijs is voor een student wat aan de hoge kant, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Het was allemaal erg lekker!

58. J Zuurendonk

Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel

59. Leuke plek om goed te eten, vriendelijk en kundige bediening, owja en het eten was zeker de moeite waard om voor om te rijden, de bavette steak was erg goed!
    Jammer dat ze geen vlees van nederlandse bodem opdienen, dan was het perfect geweest!

60. RJ Herder

Lekker ontspannen, goede kwaliteit en prima bediening.

61. Het Oude Pakhuis

62. Leuke ambiance, vlotte bediening. Eten was super, ook de wijn die ons was aanbevolen, klasse. Komen zeker weer eens terug.

63. Mooi restaurant, erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

64. Gerrie Polman

Wederom heerlijk gegeten. Netjes verzorgd. Het dessert voor ons zoontje (buiten de kaart om) was een heel spektakel en viel goed in de smaak.

65. Elly Brink

Het eten is perfect bereid. Het was er gezellig druk. De bediening is goed op elkaar ingespeeld.

66. Goede wijn, goed eten en vriendelijk personeel! Een fijn adres voor een gezellige avond uit!

67. Lekker gegeten in gezellige sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Leuke kaart. Vriendelijke bediening. Om terug te komen.

68. Gisteravond gezellig gegeten bij het oude pakhuis in Wageningen met vrienden.
    Goede bediening en vriendelijk. Het eten was heerlijk.
    Voor herhaling vatbaar.

69. Regina Geurink

Wij hebben lekker gegeten. Het vlees had warmer gemogen. Het is een gezellig restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!

70. Op kerstavond met 5 personen gegeten bij het Oude Pakhuis in Wageningen. Gekozen van de kaart en zowel amuse, voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren voortreffelijk! Heerlijk gegeten en bediening was vriendelijk en voorkomend. Kortom, erg fijne avond gehad.

71. Super kwaliteit vlees.

72. Zeer goed, fijne sfeer en lekker gegeten.

73. Peter Herben

Met een groep van 13 personen gegeten. Prima bediening, niemand hoefde te wachten alle gerechten kwamen voor iedereen gelijktijdig op tafel. De sfeer was geweldig, we hadden een groepsmenu en er was ruim voldoende voor iedereen (bijna teveel). Hebben ruim twee en een half uur getafeld.

74. Hans Wiggerman

Heerlijk gegeten, gereserveerd via deze site, er moet duidelijk worden aangegeven dat een gedeelte van het restaurant moeilijk begaanbaar is door minder validen. Mijn schoonvader loopt moeilijk en heeft een rollator, de opstap was moeilijk voor hem.
    Verder alles prima!

75. Geweldige service en zeer vriendelijke bediening.

76. Heerlijk gegeten een geweldige goede sfeer en een gezellige goede bediening.
    Kortom in één woord SUPER…

77. Gezellige plek, lekker, goede kwaliteit vlees en vis, mis wat verfijning. Wat geroosterde groenten ipv alleen maar sla zou lekker zijn.

78. M. Hebels

Heerlijk gegeten van de herten- en lam-gerechten.
    Met daarbij een prachtige Sauvignon-Colombard!
    Ook het dessert was heerlijk.
    Het blijft een gezellig restaurant met goede bediening!

79. Thea van Huijstee

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
    Jammer dat de vooraf gereserveerd tafel niet mogelijk was vooral omdat bij dit verzoek gezegd werd dat het niet zeker is dat je de aangevraagde plek krijgt maar in 90% vd gevallen wel. Het mocht helaas niet zo zijn maar het eten smaakte er niet minder lekker om.

80. Het was gezellig en knus, goede service. Het eten was voortreffelijk en niet te duur. Zeker een aanrader en om nog eens naar toe te gaan. Handig om te reserveren als je op zaterdag gaat eten.

81. Voor de eerste keer hier gegeten en zeker niet voor de laatste keer. Gezellige ongedwongen sfeer en heerlijk gegeten. Bediening is zeer vriendelijk en enthousiast.

82. Frits Vogels

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijke en deskundige bediening.
    Beslist een aanrader.
    Wel vooraf reserveren.

83. Martine Keur

84. Heerlijk gegeten met super hert! Ook dessert was aanrader.

85. Jan Rutgers

Bediening vriendelijk maar niet erg deskundig. Een "kir" en zelfs "Creme de Cassis" waren onbekend. De kok is erg goed in bakken van rood vlees: zowel het lam als de bavette waren uitstekend. Zaak is een beetje rumoerig.

86. Stephan Zwanenbeek

Top gerechten! Sfeervol, fijne bediening, aanrader!

87. We hebben heerlijk gegeten.
    De sfeer en bediening prettig.
    Zeker een aanrader!

88. Een lekkere ongedwongen sfeer. Echt een bruin cafe sfeertje. Hartelijk personeel en geen moeite als er gerechten buiten de kaart om gevraagd werden Met een groep van 14 man altijd een uitdaging.
    Goede kaart. Tapas waren erg lekker. Zeker een aanrader!!!

89. Heerlijk eten; gezellige, ongedwongen sfeer; enthousiast personeel.

90. Heerlijk gegeten! Echt helemaal top! Goede bediening en personeel is erg aardig. Alles is wel verouderd maar dat kan niet tegen het heerlijke eten op!

91. Heerlijk eten, gezellig en prima bediening

92. Theo Lemstra

Gezellig restaurant in centrum Wageningen. Niet te groot, iedere klant krijgt ruim voldoende aandacht. Eten van een zeer goede kwaliteit. Ondanks drukte toch voldoende tijd voor iedere klant, zeer prettig personeel. Aanrader, wij komen zeker terug.

93. Alexander

Top sfeertje in prachtig pand! En daarbij heerlijk vlees. Bediening ronduit gastvrij!

94. Marcel Haagsma & Pauline ten Brinke

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Het Oude Pakhuis. Het was onze eerste keer hier. Een gevarieerde kaart, voor elk wat wils en we hebben genoten van de sfeer.

95. De service en bediening was uitstekend. Veel uitleg tijdens het bestellen van de gerechten en correct en vriendelijke bediening. Het eten smaakte heerlijk. We komen hier zeker nog een keer terug.

96. Voor aanvang van het theater t Junushof hier heerlijk gegeten, goede wijn en een top sfeer!

97. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.

98. Ongehaast, lekker gegeten in een goede sfeer. Jammer dat bij een van ons verkeerde samenstelling van gerecht werd uitgeleverd, maar prima opgelost.

99. Heerlijk gegeten, vlees super bereid, ontzettend vriendelijke bediening, leuke sfeer, super druk door diploma uitreiking die dag bleek later, ondanks dat goede service en mooi eten uit de keuken. Echt een aanrader (naast vlees ook keus uit vis en vega, niet genomen deze keer, teveel lekkere gerechten uit te kiezen, gaan zeker nog eens terug)

100. Koen Janssens

Gezellig restaurantje. Vlotte en vriendelijke bediening. Super lekker.

Volgende pagina