Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1961
  1. Midden-Oosters Rotterdam

Het was erg druk, erg rumoerig, je kon elkaar amper verstaan. Het personeel was wel aardig alleen moesten we overal lang op wachten en soms 2x vragen om ons bestelde drinken. Ik had humus als voorgerecht echter daar zat weinig smaak aan. Het hoofdgerecht was niet echt warm meer toen het opgediend werd. Verder is het wel een prachtig pand, leuk ingericht en sfeervol.

2. Marokkaans Rotterdam

Derk Kremer

Was erg leuk en lekker eten. De service was helemaal goed. Zeker een aan te raden. Zullen wel weer eens langs gaan.

3. Niet zo lang geleden overdag voor het eerst gegeten bij Cafe de Beurs. Het eten was heerlijk. Leuke bediening en goede koffie. Ga er nu vaker heen. Eten is zeker aan te raden.

4. Internationaal Rotterdam

Werkelijk om te huilen. Het eten was echt heel erg slecht. Dit kun je je gasten echt niet voorzetten. We waren met een grote groep en dan is de verwachting nooit zo hoog maar dit was echt verschrikkelijk. Ik heb ook de andere recensies gelezen en als je dat als eigenaar leest zou ik me heel erg schamen en er heel snel wat aan doen dat het beter wordt. Het enige positieve is dat het er wel keurig netjes uitziet. Bestek etc. zag er prima uit.

Maar mensen doe hier wat aan.

5. Lekker gegeten. Veel variatie en mogelijkheden. Service was heel erg goed. Als veganist, mogelijkheden gekregen die goed te combineren waren.

6. Internationaal Rotterdam

Leuke bediening. De prijs voor een drie gangen menu erg hoog. Eten is redelijk.

7. Chinees-Indisch Rotterdam

debby

8. Vandaag om 17:45 gearriveerd. Gevraagd of het mogelijk was om te eten in 1.5u, want we moesten 19:15 weer weg zijn. Dat was zeker mogelijk, de bereidingstijd duurt namelijk max 17 minuten. Drinken vergeten. Na een half uur eindelijk toch gebracht. Uiteindelijk om 19:00 nog geen pizza en zijn ze wegggaan. Naast ons nog twee andere tafels met klachten. Personeel vergeet steeds alles, is niet beleefd en was niet erg behulpzaam. Wij komen hier nooit meer terug..

1,8
  9. Internationaal Rotterdam

Fam. Wenne

Heerlijk gegeten afgelopen weekend, het personeel was enorm vriendelijk, locatie is leuk gelegen (je moet wel goed kijken waar het is) en we hebben heerlijk gegeten. Kortom, voor herhaling vatbaar!

10. Zaterdagavond met ouders gegeten aangeboden door de HAL na een teleurstellende ervaring bij de cruise terminal. We kregen een verassingsmenu aangeboden.
    Als voorgerecht een salade met eendenborst ,het voor gerecht was wel aardig alleen te zoet en had een zuurtje kunnen gebruiken, het was gewoon te zoet.
    Ik had aangegeven lactose intolerant te zijn en als hoofdgerecht kreeg ik toch aardappelpuree met lactose. Omdat ik niet wilde zeuren niet terug gezonden en opgegeten.
    Het hoofdgerecht was echt een verassing maar dan in het negatieve, ik vond het een afgang, zeker omdat dit in iedere Hollandse eetkamer vaak gegeten word en ik dit in een restaurant niet wil eten, zoiets doodgewoons en doorsnee.
    Het was aardappelpuree {heeel weinig, denk net drie hapjes} sucadelap en 1 stoofpeertje {ja echt1!}.
    Dat was het hoofdgerecht, alles paste in een holle kies en ik eet dat thuis iedere week.
    Het was niet bijzonder van smaak of opmaak op het bord gewoon zoals je het bij je moeder eet met het enige verschil dat je bij je moeder vol zit.
    Nadat ik na het hoofdgerecht weer aangegeven had lactose intolerant te zijn kreeg ik wat fruit na een opgemaakte decoratie appel en welgeteld 10 plakjes fruit zoals appel, ananas en banaan, ook weer niks aan en zeer weinig.
    De andere gasten kregen ook een nagerecht dat in 3 happen op was.
    Verder vind ik de sfeer in het restaurant van een gemiddeld fastfood restaurant met plastic stoelen.
    Thuis gekomen nog iets te eten genomen want we hadden gewoon honger.
    Ik ben heel blij dat het gratis was denk dat ik erg teleurgesteld zou zijn als ik dit zou moeten betalen.

11. Familie Kluinhaar

12. Voorgerecht: gebakken champigmons in champignonsaus. Leek wel soep en erg zout. Hoofdgerecht had ik tagliatelle besteld maar kreeg penne. Personeel, vrij jong, wist niet zo goed wat ze ermee moesten. Ik heb toen maar geopperd om het zo te laten. Ze boden wel aan om hiervoor een gratis kopje thee of koffie te geven. Ook dit gerecht was weer erg zout. Geen dessert genomen. Durfde eerlijk gezegd niet meer. Nooit meer naar dit restaurant dus.

13. Afhaal en bezorg Rotterdam

Eten is matig. Het decor is net een kleine smerige huiskamer, de bediening is af en toe slordig, de kwaliteit in verhouding met de prijs is matig
    Tip: Niet te zuinig met vlees in de saoto soep!

Roti is gewoon smerig, droge broodjes, gevuld of niet.

Het enige wat nog goed is, is de saoto.
    De bediening is kortaf en luistert niet echt naar de wensen van de klant en doet maar wat.

2,2
  14. Vanmiddag hier voor de lunch geweest. Was super lekker, qua service werd ik snel geholpen. Voor de middaglunch is dit wel ideaal. Broodje kip is echt een aanrader. Ik heb zelf trouwens niets gemerkt van slecht Nederlands sprekend personeel.

15. Ary Meijndert

Aanwezig op woensdagavond, gezellig druk, zijn keurig opgevangen. Eten was heerlijk, bediening vriendelijk, leuke avond, absoluut voor herhaling vatbaar.

16. We hebben heerlijk gegeten, wat een gezellig restaurant, goede sfeer en een hele vriendelijke ober. De vrouw die er werkt, ach, jammer dat ze niet kan lachen en zo geïrriteerd reageert als je iets vraagt.

17. Prima eetcafe voor een paar biertjes met een bord sate of biefstuk. Vis is uit de diepvries, dus geen aanrader.

18. Chinees-Indisch Rotterdam

Mel Ozgulesir

19. Chinees-Indisch Rotterdam

Goede Surinaamse Chinees met veel keus aan gerechten. Broodjes zijn ook erg goed, tenminste geen smakeloze gekookte kip die je elders steeds meer geserveerd krijgt als broodje kerry kip.

20. Chinees-Indisch Rotterdam

Vincent Barnhard

21. Huiselijke snackbar met een zeer vriendelijk stel achter de frituur. Voldoende keuze aan gerechten en lekkere patat.

22. Daar we op een zaterdag thuis een groot gezelschap verwachten die we wilden trakteren op echt Indisch eten, dit restaurant op een warme zomerdag in juli getest. Maar tjongejonge, of het personeel had last van een zonnesteek of ze behandelen altijd hun klanten zo onvriendelijk! Het welkom was al verre van vriendelijk in dit restaurant. Ondanks dat we van tevoren een tafel binnen hadden besteld i.v.m. een longpatiënt en huidkankerpatient, werden we aan een tafeltje gezet in de brandende zon. Toen er een meer beschut tafeltje vrijkwam zijn we gauw gaan verhuizen naar die tafel. Echter, het personeel sprong ons meteen sjagrijnig op de nek. We legden uit dat het ons veel te warm was aan dat andere tafeltje en dat we daarom waren verhuisd (we hadden nog geen bestelling niets, dus dat kon geen probleem zijn!) en we zeiden dat alleen het tafeltje waaraan we gingen zitten schoongemaakt moest worden. Bits antwoord 'dan had u hier niet eerst moeten gaan zitten, dan had ik het nog eerst kunnen schoonmaken'. Later kwam hij met een schoonmaakdoekje en mijn zwager vroeg hem of hij het druk had. Antwoord 'ja, dat ziet u toch'! Enfin, we bestelden gadogado met saté en zwager wilde een grote loempia. Loempia bleek te bestaan uit niets anders dan taugé en kool en een 1 flintertje kip. De stukjes vlees van de saté waren zo klein dat zwager het 'knoopjes' noemde en de gadogado bleek te bestaan uit alweer slechts taugé en een paar miezerige sperzieboontjes. Zwager moest om een mes vragen om zijn kleine loempia (niks groot dus!) te snijden! Pindasaus leek helemaal niet op Indisch, maar gewoon op Hollandse pindasaus! Kortom, als je weet hoe origineel Indisch eten moet zijn, dan moet je hier niet zijn. Ben je het gewend op zijn Hollands, dan kun je dat eten hier heel misschien waarderen. Bij het weggaan werden we niet gegroet, niks, terwijl we het personeel en de smoezelig uitziende man achter de bar toch passeerden. Onze ervaring is dat wij dit restaurant nooit en te nimmer meer zullen bezoeken. In een snackbar word je nog vriendelijker behandeld! Om nooit meer terug te keren! Nee, wij zijn die zaterdag met ons hele gezelschap naar een heel wat vriendelijker restaurant gegaan. Moet er niet aan denken ooit nog in dat nep Indonesisch Minang Kabau te moeten eten, wat een afgang!! En alles zo smoezelig!! Nee dan kan je echt beter naar de snackbar gaan!

23. Vincent Barnhard

24. Salusiusi

De dim sum gerechten zijn fantastisch! Wij komen hier wekelijks, en het eten is altijd lekker. Wel zijn het te kleine porties voor een te hoge prijs. Ook is het niet fijn dat je soms half bij andere mensen aan tafel zit als het druk is. Dat verziekt de sfeer wel behoorlijk. Het eten is en blijft wel geweldig en de bediening is ook helemaal super, ze doen onwijs hun best.

25. Chinees-Indisch Rotterdam

Na lange tijd weer eens hier naar toegegaan. Er waren weer verbeteringen aangebracht. Er wordt toch aandacht besteed aan de aankleding van het restaurant. Het is een hele verbetering.
    Het voorgezette voedsel was weer van voortreffelijke kwaliteit, en verrassend van smaak. Mevr Zhou, ik wilde dat ik in de buurt woonde, ik zou er elke dag eten.

26. Gonny & Johan van der Staaij

Even een opsteker voor Courzand. Lang geleden dat we zo heerlijk hebben gegeten. Aan alles was gedacht en alles was mogelijk. Geen moeite te veel en alles kersvers. Hulde voor de kok en de bediening. Het heeft ons aan niets ontbroken ! We komen hier zeker terug.

27. Avondje met familie bij gonzales wezen eten, het was heerlijk. frietjes voor de kinderen verse salades en een grote keuze aan vlees en vis. En als toetje nog een heerlijk ijsje gegeten. De sfeer het personeel en het eten is zeker nog een bezoekje waard!

28. Cis in't Veld

Ben eerst een keer koffie wezen drinken en die was voortreffelijk. Een week later hebben mijn echtgenoot en ik samen in de croissanterie wezen lunchen, was voortreffelijk.

29. claudia smeets

30. Een fantastische lunch genoten, we hebben echt zitten genieten. Enorm rijke broodjes met superingredienten. Waarom, waarom wonen wij zo ver weg van Rotterdam.

Zwangeren mogen hier trouwens bijna alles eten!

Éen hele goede reden om snel weer naar Rotterdam te gaan.