In het gehele centrum van Rotterdam en zo ook in de
    Witte de Withstraat kunt u uitsluitend betaald parkeren door middel
    van chipknip of creditcard.

U kunt ook gebruik maken van de parkeergarage "Westblaak"
    in de Hartmansstraat

1307190158 68
1352009360 75
1419238164 75
1620924575 69

1. De linzen soep was heerlijk. Portjes zijn groot en voldoende. Vis spies te droog en smaakloos.

Maar voor die prijzen is het prima.
    Ik heb een royale tip gegeven.

2. Als je denkt lekker te gaan eten bij Bazaar valt dat erg tegen. De uitstraling van de zaak is erg leuk. Maar het eten is een teleurstelling. Allereerst kregen wij binnen 2 minuten na de bestelling het hoofdgerecht al geserveerd. Dat geeft al vraagtekens.

Vervolgens blijkt de kip aan de spies smaakloos en droog. De witte rijst is veel te kleverig. De tonijn die mijn vrouw had besteld was smaakloos en teveel doorgebakken. Een klein beetje groente om het op te fleuren. Het enige wat lekker was waren de gebakken aardappeltjes met mayonaise. Uiteraard wordt er gevraagd hoe het smaakte. Toen we dit doorgaven aan de serveerster werd er niets mee gedaan. Nou betaal je niet de hoofdprijs hier, maar wat smaak aan de kip en tonijn geven kan iedereen wel.

Al met al. Leuke zaak, maar het eten valt erg tegen.

3. 2 weken geleden hier wezen eten met familie.
    Ieder van ons was hier lang niet meer geweest maar vonden toen het eten toen heerlijk.
    Nu was het een dikke tegenvaller.
    We hadden meer vlees variatie bij de gerechten verwacht en ook misten we groenten.
    Deze zaten er haast tot niet niet bij.
    De spareribs (gelukkig had ik deze zelf niet) waren smaakloos en vet en en er zaten ontzettende ranzige zure groenten bij die niemand had opgegeten.
    De sfeer en de bediening waren wel prima maar wij komen hier niet meer terug.

4. Vol verwachting tafel besproken. Sfeer is top, leuk, was wel warm maar ach. Op de heetste dag van het jaar is dat vrij normaal. Mooie inrichting.
    Eten was niet echt super en bijzonder. Gewoon normaal en niet verrassend. Ik ken betere Midden Oosten restaurants. Drinken overpriced. Flesje Pa blauw voor EUR 2.50 En kraanwater EUR 0.50

5. Eten viel tegen, veel smeersels weinig brood, drinken werd niet meer gevraagd, te lang wachten op hoofdgerecht, voorgerecht borden stonden half uur leeg op tafel.

6. Nathalie

Heerlijk gegeten. De sfeer buiten is al erg leuk. Gezellige locatie.
    Het is wel een druk restaurant, maar het eten en de bediening is goed. Vriendelijk personeel.

7. Komen hier al jaren en helaas worden de porties steeds minder en de prijzen steeds hoger. Het staat absoluut niet in verhouding. Ook de bediening liet te wensen over. Heel jammer, we hadden hier erg naar uitgekeken. Niet meer voor herhaling vatbaar!

8. Vertaal van English naar Nederlands

Chairs are not in good condition, lot of them are cut opened, you see the inside foam.
    Wine was not good and I expect a couscous with ras el rahout but with a lemon safran sauce and no cheek peas in the couscous.
    Service by a Portuguese guy was perfect, he was fast, kind and professional.

9. Eten was overheerlijk. Vriendelijk personeel en snelle service.

10. Weer heerlijk gegeten bij Bazar. Vriendelijk personeel, goed sfeertje. Wel hadden hadden we graag vaker de vraag gekregen of we nog wat wilden drinken. Je moest nu lang wachten tot je een serveerster te pakken kreeg.

11. Terri van Iperenburg

Heerlijk gegeten bij Bazar in Rotterdam. De sfeer was erg goed door de mooie inrichting van het restaurant. Het is wel een vol en groot restaurant, waardoor je elkaar niet goed kan verstaan door veel geluid. De service was snel en goed. De persoon die ons hielp was aardig. Wel hadden we een voorgerecht en een hoofdgerecht wat erg veel bleek te zijn, hier mag naar mijn idee over geadviseerd worden. Vooral de porties van het eten in dat opzicht. Geen spijt gehad van de keuze voor het eten, want alles was heerlijk. Ook niet duur voor alles wat je krijgt bij je gerecht. Ik ben zeer tevreden en zou het iedereen aanraden!

12. We waren met een wat groter gezelschap in de kelder gezet. Het was daar zo rumoerig dat een normaal gesprek niet mogelijk was.
    Het was voor het bedienend personeel blijkbaar onmogelijk om op normale manier de trap af te dalen want denderde steeds met overdreven vaart naar beneden.
    De kalfsspareribs waren heel vet en niet lekker.
    Niet voor herhaling vatbaar.

13. Ruud Mous

14. helemaal top
    gezellig en lekker
    wat een gezellige sfeer
    we eten er elke maand en dat is altijd weer fijn en lekker
    ooit willen we ook nog eens in het hotel er boven blijven slapen

15. Michel de geus

Super goed gegeten . Top bediening

16. Leuke gezellige plek. Goed (en veel) eten voor een hele goede prijs!

17. Heerlijk gegeten bij deze fantastische tent. Allemaal enthousiast en vriendelijk personeel. Hier komen wij zeker terug!

18. Heleen Maas

Het eten was lekker. We hadden een tafeltje bij het raam. De bediening was aardig en snel. De prijs was oké.

19. Hester

20. Vanmiddag gegeten bij Bazar Rotterdam. En uitgebreide lunch voor vier personen. Het was meer voor drie personen omdat er vele dingen ontbraken, het bier was warm. Dit tegen de bediening vermeld maar ze gaven er geen gehoor aan. Beetje jammer hoor!!

21. Het ziet er mooi en gezellig uit! Het meisje dat ons bediende was erg spontaan en vriendelijk. Wat me alleen tegenviel is het eten. Ik heb er tijdens de lunch weleens gegeten wat lekker was, alleen het avondeten mmh...we hebben 1,5 uur gewacht op ons hoofdgerecht en het vlees is droog, maar dat had ik al vaker van andere mensen gehoord, maar wil het toch altijd zelf zien en proeven. Ook ging het met de drankjes af en toe fout omdat er meerdere vrouwen waren die ons bedienden.

22. wen 254 punten

Heerlijk gegeten hier, fijne sfeer!

23. Toevallig hier terecht gekomen. Effe wat drinken, wat een heerlijke kermis hier. Deed me denken aan Marrakech.
    De menukaart sprak ons wel aan, dus gewoon teruggekomen. Erg druk, maar gelijk een tafeltje in de kelder. Zelden zo lekker gegeten. Voor de eerste keer in mijn leven, al het vlees op. Zó mals!
    Hebben er ook maar ontbeten. Gewoon lekker. Zeer behulpzaam personeel. Aanrader, enne.. niet duur.

24. Heerlijk gegeten, erg ruime porties. Begonnen met turkse linzensoep, wordt bij twee personen in terrine geserveerd, daar konden we eigenlijk wel met 4 man van eten. Ook hoofdgerecht prijs kwaliteit erg goed en de gezellige sfeer van de grote getalen aanwezige personeelsleden die met enorme dienbladen rond lopen. Daarnaast zeer vriendelijk. Niet zo geschikt voor romantisch diner voor twee maar zeer geschikt voor vriendengroepen.

25. Het was erg druk, erg rumoerig, je kon elkaar amper verstaan. Het personeel was wel aardig alleen moesten we overal lang op wachten en soms 2x vragen om ons bestelde drinken. Ik had humus als voorgerecht echter daar zat weinig smaak aan. Het hoofdgerecht was niet echt warm meer toen het opgediend werd. Verder is het wel een prachtig pand, leuk ingericht en sfeervol.

26. Van alles wat besteld. Curry kerrie saus heerlijk, inktvisringen goed. Kreeg bij alle gerechten brood, is wat veel maar wel lekker. Kipkebab lekker. Soms iets lang wachten maar was ook erg druk. Wodka jus overheerlijk!

27. Duygu Arslan

28. Marinka Leenheer

29. Geweldige sfeer in de kelder om te dineren.
    Altijd lekker druk, eten heerlijk.
    Jammer dat de laatste 3 jaar de sfeer toch anders is dan voorheen.
    Maar het is beslist een aanrader.

30. We konde het de 2e avond van ons bezoek aan Rotterdam niet laten...na ons eerste heerlijke middag/ avond bij de bazar op het terras de tweede dag toch ook weer daar neergestreken.... Het was gewoonweg te gezellig, sfeervol, lekker en met goed& vriendelijk personeel. we komen grag weer terug!!

31. Julie marijnissen

Erg lekker eten.
    Het was wel een beetje rumoerig, dus je kon elkaar bijna niet verstaan. Verder was het erg leuk,dus we gaan er nog wel een keertje eten!

Julie. (11 jaar)
    Femke (9 jaar)

32. anoniem

Lekker gegeten en wat een goede sfeer! Ik kom zeker terug

33. bedijs 493 punten

Tja, je mocht willen dat je dit concept oooooiiit bedacht had!!!
    Altijd druk which day during the week ever!!! Inderdaad aardig rumoerig, echter wonderlijk genoeg niet geheel irritant... ga gewoon niet als je wilt zennen :-) Ambiance uiterst energiek, vrij vriendelijke en vlotte bediening, nooit enige extreme ergenissen ondervonden, prima schotels qua prijs/kwaliteitsverhouding leuk om met een groepje te doen maar ook met z'n 2tjes prima uitje voor een budget prijs.
    Nooit naar gegeten, nooit naar bediend en zeker uniek wegens de immense sfeer en dynamiek... oosters met een glimlach:-)
    Prima bedacht en zeker aan te raden, doen!
    Reina en Petra

34. anita 163 punten

We waren aan gelopen of we wilden wachten, gingen op een wachtlijst en binnen de beloofde 35 min een tafel.
    We hebben heerlijk gegeten, al had er iets meer feta in de rolletjes gemogen.
    Ik heb me echter verbaasd over de hoeveelheid personeel,
    wat doen die mensen in hemels naam, we hebben regelmatig met een leeg glas gezetten , niemand die dit opmerkt.
    ook dat er meerdere serveersters vroegen weet u het al, hallo...

35. Service was juist heel hartelijk. Ik had een losgeslagen peuter bij me en ze hadden zelfs een kinderstoel en kleurplaten voor hem. Het eten vond ik niks al was de portie vrij groot. Het kindermenu was lekkerder ;-)

36. Ik ben het eens met de voorgaande recensies dat van de service niet erg te spreken valt en het eten ook matig was. Ik kan helaas niks zeggen over de authenticiteit van het eten, maar mijn gerecht was al redelijk afgekoeld toen het bij me aankwam. Je krijgt wel een flinke portie, dus vol raak je wel. De sfeer was wel gezellig, enigszins lawaaierig voor een goed gesprek.

37. Tijdens het bedrijfsuitje, ging ik met een aantal collega’s uit eten naar Bazar. Toen ik binnen liep, had ik een zeer positieve indruk over Bazar. Naarmate de tijd vordert, blijft van deze positieve indruk weinig over. Hieronder …een opsomming van de zaken die niet goed zijn gegaan.

1. Er liepen te veel medewerkers rond maar ze hadden zelden aandacht voor de klanten.

2. Er werden verkeerde bestellingen geleverd. Het heeft ongeveer een half uur geduurd om alles compleet te krijgen en tja me eten “Adana Kebap met Yoghurt”, die al koud was, is steen koud geworden.

3. Tot mijn spijt heb ik wat brood besteld maar nooit ontvangen. De reactie van de medewerkster was tikje apart. Ik ben het vergeten meneer…ik zal het uit uw rekening halen…… zonder zich te verontschuldigen.

4. De zogenaamde Adana Kebab met yoghurt was al koud toen het geserveerd werd. Kwa smaak leek het wel op alles maar niet op Adana Kebab die ik uit Turkije ken. Het was te droog en het liet me denken aan bevroren kant en klare kebabs.

5. Voor een restaurant was Bazar behoorlijk lawaaierig.

6. Eerste keer in mijn leven heb ik rauwe paprika bij Adana kebab gezien...

38. Was deze zomer tijdens de tour du france hier wezen eten en heb ook elke ochtend ontbijt gehad en was heerlijk, service was super en de bediening ook, echt een aanrader voor iedereen die geregeld naar Rotterdam komt en van lekker eten houdt. Hele grote 10+.

39. Van het weekend wezen eten met mijn moeder, toen we een weekendje in Rotterdam waren. Vanaf de buitenkant zag het er een beetje goedkoop uit, maar we hadden los van elkaar goede dingen gelezen dus gingen toch maar naar binnen. Heel druk, maar we werden leuk ontvangen. Moesten een half uurtje aan de bar wachten, maar dat was geen probleem. Het was fijn om naar de medewerkers te kijken, die ondanks de drukte alleen maar bleven lachen en plezier met elkaar hadden. Het eten was lekker, ik houd zeer van de Noord-Afrikaanse keuken. De rekening viel heel erg mee. Als ik in Rotterdam woonde zou ik hier zeker vaker eten!

40. Pas geweest met een uitje van mijn werk.

We hadden een tafel boven besproken, maar kregen onze plaats aangewezen beneden bij de trap aan een grote ronde tafel. Erg jammer want nu konden we elkaar niet eens verstaan. (om die reden hadden we ook boven gereserveerd).

Het eten werd niet op tijd gereserveerd en wat we kregen was niet bijster geweldig. Het was te eten maar daar was ook alles mee gezegd. We moesten meerdere malen om een dame vragen die onze drankjes op kwam nemen.

Jammer, want ik had goede verhalen over dit restaurant gehoord.

41. Erg gezellige sfeer! Niet duur, en vooral leuk als je normaal gesproken in Franse restaurants eet en eens iets nieuws wilt proberen.

Misschien minder een aanrader voor diegenen die al bekend zijn met de Afrikaanse keuken.

42. Ik ga hier geregeld naar toe omdat het makkelijk is en de sfeer en bediening zijn goed. Eten is niet duur, maar ook niet echt lekker.

43. Heel goed restaurant,

Ga er zeker vaker heen!

44. Zeer gezellig restaurant, de bediening was top! De chocoladetaart was geweldig, zeker een aanrader. Eten is goedkoop en lekker.

45. Prijs kwaliteit is top, erg leuk om 's avonds uitgebreid te eten, maar ook als ik er toevallig in de buurt ben met m'n vriendin lopen we vaak even naar binnen voor een pita falafel of een lekkere salade.

46. ru 44 punten

Je moet er idd lang wachten, terwijl er toch veel vrije tafels zijn. Gezellige sfeer, alleen staat de muziek veel te hard. Vorige keer kregen we ook nog eens een band die naast onze tafel werd geplaatst. Ik en mijn gezelschap konden een half uur lang geen woord uitwisselen want we konden er niet bovenuit komen.

Eten is goedkoop en lekker.

47. Bazar is hoe de wereldwijde McDonalds keten had moeten zijn. Lawaaiig, maar leuk lawaaiig, omdat iedereen het erg naar zijn zin heeft. Flinke porties 'waarvan je niet meteen ehh... gassig wordt. Sommige gerechten zijn simpel, maar wel lekker. Bazar is multicultureel in gasten en personeel, in smaken en gerechten. Dus neem ook even de tijd voor de kaart en doe eens een gekke gok.

Gerechten worden vanaf vliegende schotel-aandoende dienbladen geserveerd, er hangt een van lelijkheid prachtige collectie lampionnen en kroonluchters, iedere muur en iedere hoek is anders, personeel werkt lekker door... prima. Leuke tent.

Bijna alle plekjes in dit klein ogende grote restaurant hebben hun eigen charme. Sta je open voor de ambiance, dan heb je het naar je zin. Ga alleen niet te vaak, dan blijft het leuk en een beetje bijzonder. Bovendien eet je je rond voor weinig geld. In het verleden was het nog goedkoper, nu zijn de prijzen prima; je moet redelijk je best doen wil je all-in de E30 p.p. halen.

48. Moesten heel erg lang wachten op een tafel, terwijl er genoeg tafels vrij waren. Toen ik ging vragen waarom wij niet aan 1 van de vrije tafels plaats konden nemen werd ons verteld dat die vrij werden gehouden voor het geval er 4 personen kwamen! Aangezien wij met z'n tweeen waren mochten we er dus niet plaatsnemen.
    Na 45 min. eindelijk een tafel gekregen. Eten was matig van smaak en lauw. Je kreeg wel redelijk grote porties, maar het was niet erg smakelijk. Dit is meer een eetfabriek dan een gezellig restaurant.

49. Een zeer gezellig restaurant, met lieve bediening. Vooral de heren kunnen er wat van! Eten wordt op grote dienbladen geserveerd in prachtige schalen. Prijs kwaliteit is top.

Het beviel ons zo goed dat we 's ochtends ook nog het ontbijt hebben geprobeerd. Ook dit was een daverend succes.